Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2019 Trochę o OpenXRay: Spoiler Cytat Otwarty projekt, oparty na X-Ray 1.6.02, mający na celu ulepszenie silnika pod maską; poprawienie oryginalnych błędów, ulepszenie wydajności i jakości kodu. Jesteśmy otwarci na wszelkie inne zmiany, czy to gameplayowe, czy graficzne. Tuż przed każdą poważną zmianą trzeba omówić wady i zalety. Zapraszamy wszystkich stalkerów do udziału w tworzeniu Open XRay: zarówno w celu ulepszenia projektu, jak i wykorzystania go jako podstawy dla swoich modów. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni za opinie i wiadomości oraz wszelkie problemy, które Wam się przydarzyły. Podziękowania dla: Spoiler Call of Chernobyl Lost Alpha X-Ray Oxygen Shoker Gunslinger mod avoitishin Morrey Abramcumner KRodinn Swartz27 avbaula electrobas94 jazzvaz SkyLoader ...a także dla pozostałych, których tutaj nie ma. GŁÓWNE ZALETY: Spoiler 6 w pełni działających konfiguracji (Debug, Mixed, Release / x86-x64). W pełni dostosowany pojedynczy system kompilacji. Wszystko znajduje się w jednym rozwiązaniu i dzieje się po naciśnięciu na przycisk "Build Solution" (Kompiluj rozwiązanie). Kompilacja wszystkich sześciu konfiguracji poprzez AppVeyor, co pozwala zmierzyć przybliżony czas kompilowania i wygodnie wypuszczać wydania. Liczne poprawki i ulepszenia kodu (poprawki błędów, optymalizacje, refaktoryzacja). Działający BugTrap x64, który wysyła zgłoszenia na pocztę OpenXRay (jeśli jest u was zainstalowany klient poczty). Działające kompilatory: xrAI, xrLC, xrDO_Light. Dostrojony i zaktualizowany edytor pogody – xrWeatherEditor (klucz startowy zmieniony na -weather). Ostatnie wersje LuaJIT i Luabind, dostosowane do pracy z silnikiem. ‣ Repozytoria na Github (Na zapomnijcie postawić gwiazdki!) ‣ Strona VК ‣ Kanał na YouTube (Nie zapomnijcie zasubskrybować!) ‣ Serwer Discord (po rosyjsku i angielsku) Jak pobrać, zainstalować, grać: Spoiler Instrukcja instalacji i linki do pobrania znajdują się tutaj: [KLIK] Źródło: 28.09.2019 wypuszczona została nowa wersja OpenXRay o numerze 510. Spis najważniejszych zmian w porównaniu z poprzednią wersją: Spoiler Poprawki: Poprawiony krytyczny błąd rejestracji plików na 64-bitowej architekturze. Poprawiony błąd systemu plików podczas sprawdzania EOF. Poprawiony wylot w xr_input przy podłączonym joysticku. Naprawiono oświetlenie wolumetryczne z lamp. Naprawiono wyloty rendera przy włączeniu nieobsługiwanej rozdzielczości map cieni (shadow maps). Różne ulepszenia rendera OpenGL od SkyLoader. Teraz wallmarki poprawnie rozmywają się na statycznym oświetleniu. Poprawiono problemy z kucaniem głównej postaci przy włączonym trybie "siąść-wstać". Poprawiony glitch kamery pod koniec animacji switch on. Nowe funkcje: Ulepszenia wielowątkowości: gamemtl.xr, część logiki NPC, HOM i Details (trawa) są teraz przetwarzane równolegle. Render OpenGL obsługuje teraz buforowanie shaderów i V-Sync. Renderer DX11 teraz może działać w trybie DX10 (R4 w trybie R3). Poprawiono jakość dynamicznych cieni na statycznym oświetleniu. Możliwość zmiany nagłówka okna gry poprzez openxray.ltx. Możliwość rozładowywania wszystkich broni w ekwipunku poprzez menu podręczne. Obsługa double i shaderowej instrukcji SAD4 w shaderach (na naszym Discordzie można znaleźć szczegóły). Zmiany: Teraz FOV domyślnie ma wartość 67.5 (tak jak w CzN i CCz). Ograniczono FPS do 1000. Lokalizacja: Niemieckie tłumaczenie (podziękowania dla Maddin). Inne: Kontynuacja prac nad zgodnością silnika z Czystym Niebem i Cieniem Czarnobyla. Linki do pobrania: Spoiler Przed pobraniem UWAŻNIE przeczytajcie instrukcję instalacji: [KLIK] Wersja 510 64-bitowa - [KLIK] Wersja 510 32-bitowa - [KLIK] Inne konfiguracje wersji 510 - [KLIK] Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2020 Nowy pre-release Open XRay: Instrukcja instalacji (PL): [KLIK] 64-bit: [KLIK] 32-bit: [KLIK] Inne konfiguracje: [KLIK] Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 2 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja OpenXRay zakończy wsparcie dla statycznego oświetlenia. W nowych wersjach silnika będą obsługiwane rendery DX11 i OpenGL, a także DX11 w trybie DX10. Autorzy uzasadnili swoją decyzję tym, że korzystanie z DirectX 9 znacznie ogranicza platformę w rozwoju. Dodatkowo ten rodzaj oświetlenia jest już zwyczajnie przestarzały. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.