Jump to content
Sign in to follow this  
vidkunsen

Call of Chernobyl [OpenXRay]: Back to the roots

Recommended Posts

FEgj7tT3t4s.jpg

Wersja moda: z 21.05.2020r.
Grupa twórców: VK

O projekcie:

Spoiler

S.T.A.L.K.E.R.: Back to the roots - to modyfikacja nastawiona na połączenie kluczowych cech Zewu Czarnobyla wersji 1.4.22 i 1.5, ulepszenie części gry i rozszerzenie możliwości stworzenia dodatkowych addonów dla modyfikacji. 
Główna koncepcja: Rozszerzenie potencjału rozgrywki, rozszerzenie zawartości, przybliżenie atmosfery do dobrych modów na CCz.

Wymagania systemowe: 

Spoiler

✔ System operacyjny: Windows 7/Windows 8/Windows 10 
✔ Procesor: Intel Core 2 Duo Е6400 / AMD Athlon 64 X2 5600+ 
✔ Pamięć RAM: 4 GB 
✔ Karta graficzna: 512 MB DirectX® 9.0c compatible card / NVIDIA® GeForce™ 9800 GTX / ATI Radeon™ HD 4850 
✔ Karta dźwiękowa: Urządzenie dźwiękowe zgodne z DirectX® 9.0с 
✔ Wolne miejsce na dysku: 13 GB

Zmiany w aktualizacji 892:

Spoiler

⚠ Wspieranie platformy Win32. (Włączać ze skrótu: S.T.A.L.K.E.R. - Back to the roots X32)
⚠ Poprawka krytycznego błędu w sterownikach, która prowadziła do wylotu z logiem: system32\d3dx10_43.dll at D3DX10CreateTextureFromMemory()
⚠ Odnowiony silnik z 4.2 -> na 4.3 wersję.
⚠ Poprawiona inicjalizacja aplikacji xrEngine, teraz grę można zminimalizować. Wcześniej w 891 wersji, znaczek przepadał z panelu zadań.
Znacząco ulepszona grafika w modyfikacji.
Pełna paczka mutantów z OP-2.1, około 125 nowych mutantów.
Przepisana klasa pijawki, połączenie klas CCz+CN+ZP pomiędzy sobą.
Rework xrSounds, poprawki traconych\przerywanych dźwięków.
Poprawka pamięci RAM od Shokera dla DX10-11, także dla niej opcja znajdująca się wewnątrz gry. Dla DX9 trzeba było wyłączyć z racji ważnych powodów.

Także nieduża informacja:
Aby zmienić klawiaturę w grze na ang. język trzeba nacisnąć lewy alt + lewy shift. Aby pisać capslockiem trzeba nacisnąć lewy shift i nacisnąć literę.

Na dany moment możliwe problemy:
1. Problemy z lokacjami. Czasami podczas przejść występuje wylot, z ukazaniem na błąd w renderach. 
Przyczyna: nieprawidłowa ustawienie oświetlenia na lokacjach.
2. W każdym momencie może wystąpić wylot, związany z usuwaniem trupów.
Leczony jest ponownym uruchomieniem gry, autor z drugim wylotem w najbliższym czasie się rozprawi.

Screeny:

Spoiler

Z8-R2-MZED7-O4.jpg893174731.jpgqwzh_hroA3E.jpgnQZ7zemuB5A.jpgTPcLmPDczsQ.jpgyzbWSyfbKgM.jpg

Instalacja:

Spoiler

1. Pobieramy archiwum i rozpakowujemy w jakiś folder. Aktualizacja zawiera wszystko to, co było wcześniej.

Linki do pobrania:

Spoiler

Wersja 892.1:

Yandex

 

Wersja 892:
Mod:

Yandex

Google.Drive

Torrent

Fix:

Yandex

 

------------------------------------------------------------

Starsza wersja 891:

 

Źródła:
synthira.ru
vk.com
stalkerportaal.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bloodrise Jak sama nazwa wskazuje "Powrót do korzeni" czyli przywrócenie zawartości z Cienia i Czystego Nieba, jak to zawsze mówią atmosfery Zony z tamtych części.

Modele itp zostają podmienione na te z Last Day (niższe wymagania) ale wciąż masz masz te wszystkie zmiany gameplayowe, które dodał mod np Anomaly bo to do niego między innymi te "korzenie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloodrise - jak czytałem w opisie - jest to zbieranina/mieszanka z wielu modów i podstawek, np celowniki z Zewu:

https://vk.com/call_of_chernobyl_open_xray_bttr

Spoiler

Call of Chernobyl: Back to the roots - это модификация, которая базируется на глобальном моде Call of Chernobyl.
Концепция мода: Восстановление контента из ТЧ\ЧН, упор на атмосферу зоны, ну и последние - соляночное направление.

Хэштеги:
#Back_to_the_roots
#Back_to_the_roots_другое
#Back_to_the_roots_движок
#Back_to_the_roots_информация
#Back_to_the_roots_в_разработке
#Back_to_the_roots_графика
#Back_to_the_roots_gameplay
#Back_to_the_roots_скриншоты
#Back_to_the_roots_патч
#Back_to_the_roots_обновление
#Back_to_the_roots_опрос
.
Call of Chernobyl [OpenXRay]: Back to the roots zapis zablokowany
13 Paź o 19:16
Czynności

#Back_to_the_roots
#Back_to_the_roots_обновление
#Back_to_the_roots_информация

Доброго времени суток уважаемые подписчики! Небольшое обновление до версии 887.4 (Лист изменений ниже).

 Удалите полностью предыдущую версию модификации! Лучше скачать новую, дабы не было багов.

Из нового, что можете увидеть в обновлении 887.4 это:
1. Простенькая система спавна мутантов из ТЧ, одиночными единицами. Чтобы зона не была скучной. (Включается в A-Life, имеет префикс (SoC)).
2. Опция "Способности мутантов" и "Больше реализма".
3. Пси-удар псевдопса из Народной солянки.
4. Запускать игру с лаунчера ниже по ссылке. За лаунчер спасибо Виктору Крюковскому! (https://vk.com/dbsea)
----------------------------------------------------------
- Лаунчер
https://yadi.sk/d/905JQYtb1DOWuw
----------------------------------------------------------
Отключено:
1. Mystical weather mod до версии 888.

Сейчас идет работа над версией 888, будет замена локаций на версию 1.4.22 и новый движок(Если получится).

И да, в группе уже более 1000 человек! Всем спасибо, что играете и следите за разработкой модификации Back to the roots. 

Скачать полную версию с гугл диска:
https://drive.google.com/open?id=1iFtEdZs4L2AHTMu3uuw..

-----------------------------------------------------------------------------------------------
И так что же в версии 887.4:

 Новые опции:
- Новые звуки попадания, например если ГГ в экзоскелете, будет звук попадания по железным пластинам, если в куртке, то как рвется ткань.

- Радиация днем из мизери, не активна на локациях: Болота, Лощина, Кладбище техники, Кордон, Свалка, Агропром, Темная долина , Бар, Подземелья, кроме подземки Путепровод Припять-1.

- Взрыв сломанного оружия в руках.
- Броня в трупах.
- При взятии артефакта он бьет рандомным эффектом, как в Народной солянке.
- Динамические новости из АМК за 2010\2011 из Народные солянки\Путь человека Возвращение.
- Фантомы при выбросе и пси-шторме.
- Гон мутантов после выброса.
- В графике 2 новые опции: Дождь для слабых ПК и Tonemap по просьбам.
- Новый раздел A-Life, симуляция и настройка локаций.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
 Фиксы:
- Исправлена надпись ничего полезного при юзании мутантов.
- Убрана опция интерфейс мутантов, зависает в скриптах.
- Фикс зеленого асфальта на Агропроме.
- Фикс текста за рамки.
- Исправлен вылет при использовании анабиотика.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Новое:
- Тестовая система варки артефактов, все рецепты покупать у Ученых на Янтаре.
- Динамический худ масок.
- ReShade Remake 2.0
- Радиоактивная вода на Болотах, скрипт из Народной солянки.
- Антирад теперь в движке, действует по другому с опцией больше реализма.
- ОГСЕ патруль НПС в движке. Рандомные пути передвижения НПС, а не прямо заданная точка.

 

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórcy są blisko zrobienia wersji 892, ale wyjście aktualizacji 892 trochę się przedłuży - sterowniki się zepsuły. Baza mutantów została zaktualizowana. Nowe mutanty zostały dodane po lokacjach.

Screeny:

Spoiler

BTqswBQ-PCA.jpgMtMESPGtcZw.jpgRv89NFH3hJc.jpg_CISHeUmEY8.jpgyZf4fybi-Ng.jpgYsTHw0hzKk4.jpgxLZs0nTuejg.jpg4CJ19mFuBv8.jpg

Kto został dodany:
- Wilk, screen 1
- Wilczarz, screen 2
- Biomasa, screen 3. Kto grał w modyfikację Los człowieka Powrót, to wie co to za mutant. Będzie żyć w bagiennym środowisku.
- Przezroczysty pies, screen 4
- Pies-chabaruć, screen 5
- Pies z Limańska, screen 6
- Biały pies, screen 7
- Zombi-pies, screen 8

Pies z Limańska będzie władał aurą, która spowoduje, że GG straci rozsądek i wypuści broń z rąk.

Demonstracja Limańskiego Psa:

A tutaj trochę więcej screenów z mutantami:

Spoiler

IYYQSBUVVfU.jpgAEewn6efgQM.jpgJN7FFhQU9V0.jpgtySNPNvfMoM.jpglXuOu_aevl4.jpghFrwx4Vs_cE.jpgT9IhxybCepU.jpgZuXK05fNpAQ.jpgBLWe-44boUk.jpg0uv5PaPPnrQ.jpgTcGMsFa_TKs.jpg55ets1VVWAA.jpg_ICGaOrtUO0.jpgfRr2o7cuLmM.jpg9_yoefI9yGw.jpgE1QNPoAD7_U.jpgOt0eyS-Xiww.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiła się wersja 892 (dzięki @Junx). Jest dostępna do pobrania. Linki do pobrania moda w pierwszym poście.
W tej wersji dodano całą paczkę mutantów z NS OP-2.1, Los człowieka Powrót i Tajna Droga, ze wszystkimi ich skryptowymi możliwościami, a także przeniesienie wszystkich klas mutantów z ZP na lampowe (ламповые) klasy CCz. Jednakże z ulepszoną logiką - wcześniej na bazie silnika ZP takiego czegoś nie robiono. Teraz aktualizacje będą wychodzić częściej, cała ta paczka mutantów, dokładnie ona spowalniała wyjście aktualizacji.

Mówiąc o wylotach i bugach, w 891 były często wyloty przy zabójstwie NPC i łamały się save'y w Barze. To wszystko poprawiono, teraz można robić zamieszki na lokacjach, nie bojąc się, że będą wyloty.

Następna aktualizacja 893 ulepszy rozgrywkę, a dokładnie:
Balans.
Ustawienia handlu.
Ustawienia alife.
Różne nowe przedmioty, nowe wdrożenia.
Części ciał mutantów.

Możliwe problemy:
⚠ Zadania są nadal zepsute
⚠ Tajemnica Zony trochę jest popsuta
⚠ Zamówienia u Żwawego także nie bierzcie, nie poprawiono go

Share this post


Link to post
Share on other sites

lnz_OtdEZDU.jpg

Update 892.1 z testowymi dźwiękami wielowątkowymi. Zawiera także to, co było wcześniej w poprawkach i nową muzykę w menu.

Link na update 892.1: Yandex

Ze względu na wprowadzenie wielowątkowości i pierwsze testy, obsługa x32 została przerwana. Większość funkcji nie jest do tego odpowiednia, a używana pamięć wynosi ponad +2GB.

⚠ Włączać grę ze skrótu S.T.A.L.K.E.R. - Back to the roots 892.1.
⚠ Nie włączać SMAA. Zepsute...
📌 Co wchodzi w skład fix'a - spis:

Spoiler

⚠ Nowe:
1. Poprawki shader'ów, poprawiony MSAA. Poprawki pracy DX11. Poprawki kompilatora shader'ów.
2. Poprawka rozdzielczości ekranu, czasami gra uruchamia się w 800х600.
3. W dziale gra w ustawieniach dodana opcja "Многопоточная загрузка звуков" (Wielowątkowe ładowanie dźwięków).
4. Fix spawnu pojedyńczych mutantów w Barze.
5. NPC teraz zawsze precyzyjni, usunięta opcja ustawienia precyzyjnych NPC, wartości zmienione na const. Także poprawki precyzji NPC, teraz z nimi będzie trudniej walczyć.
6. Ochrona przed wylotem: [LUA] There is no animation norm_facer_7_0 (object sim_default_stalker_)!
7. Poprawka spawnu artefaktów po śmierci żywych stworzeń z 20% -> 10%.
8. Poprawki artefaktu "Elektra".

⚠ Wcześniej:
1. Poprawiono pomyloną klasę kontrolera-babki: Can't find variable FakeDeathCount in [m_controller_babka].
2. Poprawiony wylot związany z dynamicznym spawnem: Can't open section 'burer_normal'.
3. Poprawione początkowe wyposażenie.
4. Poprawiony loot u martwych NPC.
5. Cant find corresponding [id] for 'quick_load'. Przy śmierci gracza.
6. Poprawiony wydanie wagi dla GG.
7. Poprawka wylotu: Can't open section 'specter'.
8. Poprawka wylotu: dynamic_news_helper.script:734: attempt to index a nil value.
9. Poprawka wylotu: scripts\xr_effects.script(2096) Table: p string p.1 : jup_b16_oasis_karlik.
10. Poprawka wylotu przy śmierci GG: scripts\bind_stalker_ext.script(614) : cannot access class member activge_item!
11. W funkcja wdrożono ochronę na złowienie bezlogowego wylotu z powodu klasy obiektu. Natknął się jeden z subskrybentów z tym problemem.
12. Poprawiona odporność na kule dla karaczana.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity