Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael No i gitara :D Czyli teraz wiemy, że wszystko jest w porządku :) I tak - to jest jedna z lepszych pukawek w tym modzie na 9x39, ale o amunicję do niego czyli o 9x39mm SP-5 i SP-6 jest trochę ciężko (bo ten Wał w przeciwieństwie do zwykłego AS Wała nie korzysta z amunicji PAB-9, którą można kupić u handlarzy ) także warto przeszukiwać zwłoki NPC jeśli takowi korzystali z karabinów strzelających tą samą amunicją bo można u nich znaleźć tą pasującą do tego karabinu. 

Niestety ze względu na to, że Cień Czarnobyla nie posiada mechaniki takich statystyk jak Czyste Niebo czy Zew Prypeci jeśli chodzi o broń to jeśli chodzi o dobór broni warto się sugerować szybkostrzelnością, zasięgiem efektywnym i ewentualnie pojemnością magazynka zwartymi w opisach :P 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 A jesteś w stanie dokonać zmian w pliku WALa taktycznego, aby można było też korzystać z tej wyłączonej amunicji, czy autor założył jakąś trudną do przeskoczenia blokadę?

I dać taką łatkę jako opcjonalną do wstawienia.

@scigacz1975 A może Ty się na takie coś pokusisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Hmm :063: Musiałbym się przyjrzeć plikowi odpowiedzialnemu za tą broń, ale możliwe, że byłbym w stanie chociaż nie robiłem nigdy takich modyfikacji, ale w zasadzie wystarczy, że sobie ten plik porównam ze zwykłym Wałem i powinienem to rozgryźć :P A jak nie dam rady to może komuś innemu się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karwasz twarz.. W TŚ2 grałem dawno temu i jednak trochę zapomniałem jego fabuły. Duch prosi nas o udanie się do bunkra monolitu po schemat podziemnych dróg Prypeci, ale w momencie, gdy lądujemy na CEA-2 zostajemy okradzeni. Metoda @kobal-a z uniknięciem kradzieży niestety nie działa w tej wersji moda. Wychodzi na to, że trzeba się cofnąć do Felczera po plecak i zrobić schowek. 

Trochę mnie denerwuje celność wrogich NPC, ale z drugiej to fajna sprawa, bo jest jakieś wyzwanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 Rzeczywiście - u mnie też po wypakowaniu są krzaczki w tekście aczkolwiek te pliki (tekstowe, skryptowe czy .ltx), które są normalnie w folderach config i scripts po wypakowaniu otwierają się normalnie - może to jakieś zabezpieczenie czy coś, że akurat ten się normalnie nie otwiera.

A że tak spytam z ciekawości - czemu próbujesz otworzyć ten textures.ltx wyciągając go z archiwum zamiast otworzyć ten, który jest w gamedata/textures? Tamten się otwiera normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 Przyjrzałem się wstawionemu zrzutowi i przypuszczam, że to jest wina kodowania pliku. Na dole z prawej masz podane, że kodowanie jest Win(CR LF), a powinno być win (1250) . Wtedy tylko będzie czytelne.  Nie wiem co to za kodowanie CRLF, to nie podpowiem jak zmienić i czy się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No właśnie nie - to jest jakieś zabezpieczenie chyba lub plik był tworzony w jakimś innym programie o którym zbytnio pojęcia nie mamy bo Win(CR LF)/Unix/Macintosh to format, a kodowanie to ANSI, ale zmiana kodwania na 1250 nic nie daje tylko jeszcze pogarsza. Także nic się nie zrobi z tym plikiem.

Żeby nie było, że z palca sobie to wyssałem to zauważ, że plik np. Reborna, nad którym pracowałeś też ma format Win(CR LF).

Spoiler

1.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Ale tak masz przy kodowaniu 1251 i możliwe, że to CR LF współpracuje z tym kodowaniem. Tyle wiem, że windows dla Rosji różni się od naszego i to znacznie. Może to są niuanse tych zmian. Bo w innym przypadku, pliki ltx nie powinny sprawiać kłopotu. A jak ten plik otwiera się np. w WinMerge? Też tymi znakami maszynowymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No nie bo przy kodowaniu 1250 też jest format CR LF - otworzysz każdy plik tekstowy z naszych spolszczeń to zobaczysz, że jest CR LF. Zdarza się, że pliki bazowe, które dopiero będą tłumaczone mają format Macintosh lub Unix, ale czy w moich czy w spolszczeniach @Anton Gorodecki czy nawet w waszym spolszczeniu Złotej Kuli z przed lat jest format Windows (CR LF), sam spójrz:

Spoiler

2.jpg

A to jest ze spolszczenia Anomaly i tu też jest to samo kodowanie:

1.jpg

Tak w WinMerge też otwiera się w takich krzakach, jak na zrzucie Scigacza - ja obstawiam, że to jakiegoś rodzaju zabezpieczenie - jak ograłem OLR to się okazało, że spolszczenie do którego mamy linki na forum są do starszej wersji OLR, a na AP-Pro była łatka aktualizująca mod do najnowszej wersji więc pobrałem łatkę i planowałem dostosować pliki spolszczenia dodając nową treść, którą dodano w łatce, a po otwarciu plików tekstowych (już nie wspominając o .ltx) okazało się, że otwierają się podobnie jak Scigaczowi - wszędzie krzaczki i maszynowe znaki i w żaden sposób nie mogłem się tego pozbyć. Nie wiem jak to się udało "tłumaczom" z CZ, ale im jakoś się udało zdobyć nie zabezpieczone pliki lub wiedzieli jak i czym to otworzyć.

W każdym razie ten sam plik, który Scigacz chciał edytować czyli textures.ltx znajduje się w gamedata/textures i tamten się otwiera prawidłowo więc @scigacz1975 jeśli chcesz edytować ten plik to edytuj ten co jest w gamedata - i tak mod czyta większość rzeczy z gamedaty, a nie z archiwów więc jak zmienisz ten z gamedaty to zmiany powinny być widoczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Scigacz pytał na forum amk-team czyli tam gdzie kontakt z autorem jest najlepszy to autor mu, żeby wypakował archiwa programem Stalker Universal Extractor lub wtyczką do TotalCommandera (a jak scigacz pisał - to nie pomogło). Wiem bo często zaglądam żeby sprawdzać, czy autor jakiś nowych łatek nie wypuścił.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostałem programik od  @vidkunsen i wydaje się że działa (grafiki widać i pliki ltx wchodzą normalnie)

 

natomiast mam problem - mam wylot na Martwy Mieście po zrobieniu questa na rozmowę z Małym (Szabrownicy od Lejli)

wywala mnie jak odchodzę - mam loga ze skryptu xr_wounded.script 😞

Spoiler

[03.05.21 14:32:53.004] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR:
...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: attempt to index local 'sobj' (a nil value)
stack traceback:
	[C]: in function '__index'
	...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: in function <...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:15>
[03.05.21 14:32:53.004] *********************************************************************************
[03.05.21 14:32:53.004] 
FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp
[error]Line          : 52
[error]Description   : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: ...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: attempt to index local 'sobj' (a nil value)

[03.05.21 14:32:53.004] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[03.05.21 14:32:53.004] stack traceback:
	[C]: in function '__index'
	...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: in function <...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:15>
[03.05.21 14:32:53.004] 	Locals: 
[03.05.21 14:32:53.004] 	 string (*temporary) : ...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: attempt to index local 'sobj' (a nil value)
[03.05.21 14:32:53.004] 	End
[03.05.21 14:32:53.004] 	Locals: 
[03.05.21 14:32:53.004] 	 Userdata: self
[03.05.21 14:32:53.004] 			 Table: self.a
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.hp_fight : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 string self.a.help_dialog : dm_help_wounded_medkit_dialog
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.hp_state : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 userdata self.a.ini : (ini_file): 000001CB8C2AA640
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.hp_victim : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 Userdata: self.a.wound_manager
[03.05.21 14:32:53.004] 							 string self.a.wound_manager.sound : nil
[03.05.21 14:32:53.004] 							 table self.a.wound_manager.a : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 							 string self.a.wound_manager.victim : nil
[03.05.21 14:32:53.004] 							 string self.a.wound_manager.state : nil
[03.05.21 14:32:53.004] 							 userdata self.a.wound_manager.npc : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:32:53.004] 							 string self.a.wound_manager.fight : true
[03.05.21 14:32:53.004] 							 boolean self.a.wound_manager.can_use_medkit : false
[03.05.21 14:32:53.004] 					 boolean self.a.regen : false
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.syndata : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.psy_state : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 boolean self.a.wounded_set : true
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.hp_cover : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 table self.a.hp_state_see : [...]
[03.05.21 14:32:53.004] 					 string self.a.wounded_section : <nil>
[03.05.21 14:32:53.004] 					 boolean self.a.use_medkit : true
[03.05.21 14:32:53.004] 					 string self.a.scheme : wounded
[03.05.21 14:32:53.004] 			 userdata self.mgr : (action_planner): 000001CBFB6F2D80
[03.05.21 14:32:53.004] 	 userdata npc : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:32:53.004] 	 nil sobj : [not available]
[03.05.21 14:32:53.004] 	 string (*temporary) : nil
[03.05.21 14:32:53.004] 	 number (*temporary) : 0.000000
[03.05.21 14:32:53.004] 	 string (*temporary) : nil
[03.05.21 14:32:53.004] 	 number (*temporary) : 0.000000
[03.05.21 14:32:53.004] 	 userdata (*temporary) : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:32:53.004] 	 string (*temporary) : wounded_state
[03.05.21 14:32:53.004] 	 string (*temporary) : attempt to index local 'sobj' (a nil value)
[03.05.21 14:32:53.004] 	End
[03.05.21 14:32:53.005] *********************************************************************************
[03.05.21 14:32:53.005] ********************************************************************************
[03.05.21 14:32:53.005] !![LogStackTrace] Thread: [X-RAY Primary thread]
[03.05.21 14:32:53.054] !!stack trace:
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA713DF0], Fun: [CTimerBase::getElapsedTime()] + [1512 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA7381BD], Fun: [LogStackTrace()] + [73 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA738003], Fun: [xrDebug::backend()] + [171 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA737F43], Fun: [xrDebug::fatal()] + [131 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEFD7B6C]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2753E0], Fun: [wscanf_s()] + [12361 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2F84], Fun: [wscanf_s()] + [265197 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2369], Fun: [wscanf_s()] + [262098 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2D46], Fun: [wscanf_s()] + [264623 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2C7410], Fun: [wscanf_s()] + [348281 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2758C7], Fun: [wscanf_s()] + [13616 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA27EF4A], Fun: [wscanf_s()] + [52147 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\Luabind.dll], AddrPC.Offset: [000000018000D67C], Fun: [luabind::detail::pcall()] + [100 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDBD7C2]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDBD72C]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA4BA4]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA5C33]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA5D16]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEEE08E7]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEED5F80]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEED5DE4]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658B96BB], Fun: [CSheduler::ProcessStep()] + [479 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658B9A79], Fun: [CSheduler::Update()] + [389 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEFEA42C]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658EA1AC], Fun: [CLoadScreenRenderer::OnRender()] + [456 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9288], Fun: [CRenderDevice::FrameMove()] + [288 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9570], Fun: [CRenderDevice::on_idle()] + [220 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9D1E], Fun: [CRenderDevice::message_loop()] + [98 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E939E], Fun: [CRenderDevice::Run()] + [222 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AEB00], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [6060 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AEE76], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [6946 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AC5EC], Fun: [Skin4W()] + [2024 byte(s)]
! Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF665909DB2], Fun: [CPerlinNoise3D::Get()] + [41770 byte(s)]
! Module: [C:\Windows\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFE19547BD4], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [20 byte(s)]
! Module: [C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE1A06CED1], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [33 byte(s)]
[03.05.21 14:32:53.054] ********************************************************************************
[03.05.21 14:33:13.113] * [R_occlusion::occq_destroy]: fids[170] used[170] pool[170]
[03.05.21 14:33:13.113] * [R_occlusion::occq_destroy]: released [0] used and [170] pool queries
[03.05.21 14:33:13.115] 
FATAL ERROR

[error]Expression    : ExitFromWinMain
[error]Function      : xrDebug::_initialize::<lambda_624a33c9e0d8fd504b41174d2da7eba3>::operator ()
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 541
[error]Description   : Unexpected application exit!

[03.05.21 14:33:13.115] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[03.05.21 14:33:13.115] stack traceback:
	[C]: in function '__index'
	...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: in function <...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:15>
[03.05.21 14:33:13.115] 	Locals: 
[03.05.21 14:33:13.115] 	 string (*temporary) : ...jne sciezki 2 ogsr\gamedata\scripts\xr\xr_wounded.script:29: attempt to index local 'sobj' (a nil value)
[03.05.21 14:33:13.115] 	End
[03.05.21 14:33:13.115] 	Locals: 
[03.05.21 14:33:13.115] 	 Userdata: self
[03.05.21 14:33:13.115] 			 Table: self.a
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.hp_fight : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 string self.a.help_dialog : dm_help_wounded_medkit_dialog
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.hp_state : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 userdata self.a.ini : (ini_file): 000001CB8C2AA640
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.hp_victim : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 Userdata: self.a.wound_manager
[03.05.21 14:33:13.115] 							 string self.a.wound_manager.sound : nil
[03.05.21 14:33:13.115] 							 table self.a.wound_manager.a : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 							 string self.a.wound_manager.victim : nil
[03.05.21 14:33:13.115] 							 string self.a.wound_manager.state : nil
[03.05.21 14:33:13.115] 							 userdata self.a.wound_manager.npc : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:33:13.115] 							 string self.a.wound_manager.fight : true
[03.05.21 14:33:13.115] 							 boolean self.a.wound_manager.can_use_medkit : false
[03.05.21 14:33:13.115] 					 boolean self.a.regen : false
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.syndata : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.psy_state : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 boolean self.a.wounded_set : true
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.hp_cover : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 table self.a.hp_state_see : [...]
[03.05.21 14:33:13.115] 					 string self.a.wounded_section : <nil>
[03.05.21 14:33:13.115] 					 boolean self.a.use_medkit : true
[03.05.21 14:33:13.115] 					 string self.a.scheme : wounded
[03.05.21 14:33:13.115] 			 userdata self.mgr : (action_planner): 000001CBFB6F2D80
[03.05.21 14:33:13.115] 	 userdata npc : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:33:13.115] 	 nil sobj : [not available]
[03.05.21 14:33:13.116] 	 string (*temporary) : nil
[03.05.21 14:33:13.116] 	 number (*temporary) : 0.000000
[03.05.21 14:33:13.116] 	 string (*temporary) : nil
[03.05.21 14:33:13.116] 	 number (*temporary) : 0.000000
[03.05.21 14:33:13.116] 	 userdata (*temporary) : (game_object): 000001CB8CDC8980
[03.05.21 14:33:13.116] 	 string (*temporary) : wounded_state
[03.05.21 14:33:13.116] 	 string (*temporary) : attempt to index local 'sobj' (a nil value)
[03.05.21 14:33:13.116] 	End
[03.05.21 14:33:13.116] *********************************************************************************
[03.05.21 14:33:13.116] ********************************************************************************
[03.05.21 14:33:13.116] !![LogStackTrace] Thread: [X-RAY Primary thread]
[03.05.21 14:33:13.177] !!stack trace:
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA713DF0], Fun: [CTimerBase::getElapsedTime()] + [1512 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA7381BD], Fun: [LogStackTrace()] + [73 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA738003], Fun: [xrDebug::backend()] + [171 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA738A18], Fun: [DbgLogExceptionFilter()] + [1632 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE170A9D06], Fun: [execute_onexit_table()] + [342 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE170A9C2B], Fun: [execute_onexit_table()] + [123 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE170A9BE4], Fun: [execute_onexit_table()] + [52 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA73C30D], Fun: [rtc_csize()] + [10029 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA73C432], Fun: [rtc_csize()] + [10322 byte(s)]
Module: [C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE1A0250A1], Fun: [RtlActivateActivationContextUnsafeFast()] + [289 byte(s)]
Module: [C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE1A06AB02], Fun: [LdrShutdownProcess()] + [306 byte(s)]
Module: [C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE1A06A9AD], Fun: [RtlExitUserProcess()] + [173 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFE1954CD8A], Fun: [ExitProcess()] + [10 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE170AAE38], Fun: [o_free()] + [376 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE170A86EF], Fun: [exit()] + [127 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA738088], Fun: [xrDebug::backend()] + [304 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrCore.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA737F43], Fun: [xrDebug::fatal()] + [131 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEFD7B6C]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2753E0], Fun: [wscanf_s()] + [12361 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2F84], Fun: [wscanf_s()] + [265197 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2369], Fun: [wscanf_s()] + [262098 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2B2D46], Fun: [wscanf_s()] + [264623 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2C7410], Fun: [wscanf_s()] + [348281 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA2758C7], Fun: [wscanf_s()] + [13616 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDFA27EF4A], Fun: [wscanf_s()] + [52147 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\Luabind.dll], AddrPC.Offset: [000000018000D67C], Fun: [luabind::detail::pcall()] + [100 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDBD7C2]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDBD72C]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA4BA4]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA5C33]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEDA5D16]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEEE08E7]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEED5F80]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEED5DE4]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658B96BB], Fun: [CSheduler::ProcessStep()] + [479 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658B9A79], Fun: [CSheduler::Update()] + [389 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrGame.dll], AddrPC.Offset: [00007FFDEEFEA42C]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658EA1AC], Fun: [CLoadScreenRenderer::OnRender()] + [456 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9288], Fun: [CRenderDevice::FrameMove()] + [288 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9570], Fun: [CRenderDevice::on_idle()] + [220 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E9D1E], Fun: [CRenderDevice::message_loop()] + [98 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658E939E], Fun: [CRenderDevice::Run()] + [222 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AEB00], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [6060 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AEE76], Fun: [CApplication::DestroyLoadingScreen()] + [6946 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF6658AC5EC], Fun: [Skin4W()] + [2024 byte(s)]
Module: [E:\tajne sciezki\Tajne Sciezki 2 OGSR\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF665909DB2], Fun: [CPerlinNoise3D::Get()] + [41770 byte(s)]
Module: [C:\Windows\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFE19547BD4], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [20 byte(s)]
Module: [C:\Windows\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE1A06CED1], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [33 byte(s)]
[03.05.21 14:33:13.178] ********************************************************************************

 

 

SUE2.exe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 A to już jest dziwne, powtarza się ten błąd? W sensie czy tylko raz go miałeś czy się powtarza w kółko jak odchodzisz bo czasem zdarzają się w tym modzie wyloty, ale zazwyczaj włączenie gry od nowa załatwia sprawę.

A jak nie to spróbuj może odejść w innym kierunku, ewentualnie demo_record 1 i przenieś się kamerą w jakieś miejsce na lokacji, potem enter i tam Ci postać przeniesie i może uda Ci się to ominąć jakoś chyba, że to się dzieje jak Mały każe Ci odejść od nich na 50m bo mają się zastanowić czy przyjmują ofertę czy nie to za bardzo nie mam pomysłu co dalej, ja takiego problemu w sumie nie miałem z tym zadaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 Ciekawa sprawa... xr_wounded nie modyfikowałem w żaden sposób na potrzeby spolszczenia więc nie wiem za bardzo o co może chodzić:063: Spróbuj może trochę oszukać grę i demo_recordem się "odsunąć" od nich i zobacz czy wtedy pójdzie, a jak nie to spróbuj może wczytać autozapis z wejścia do MM zanim wziąłeś zadanie i wtedy spróbuj (może jakiś skrypt czy coś się zawiesiło). A jak to nie pomoże to nie wiem o co może chodzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla odmiany ja problemu z Małym nie miałem,ale z duchem mam.Facet zamiast klęczeć gania gania z giwerą za najemnikami i nie mogę zaliczyć zadania.Pobrałem z trzech różnych źródeł moda i za każdym razem mam ten sam problem.Czy może ktoś poradzić by zlikwidować ten problem.W modzie TŚ 2+AA tego problemu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Zgrzaleś mnie w tym momencie z deczka, zacznę od początku, czy według Ciebie otworzenie plików spolszczenia to naprawdę jakiś wielki problem? Nie rozumiem co miałoby być w tym takiego ciężkiego, minimum wiedzy i można działać, zabrzmiało to conajmniej jakby był potrzebny pełen kod źródłowy X-raya. Cytując „tłumaczom”, o ile pochwalam wszelkie tutaj spolszczenia, jestem jak najbardziej za tym wszystkim tak polonizacja Anomaly w Waszyn wykonaniu, jest okropna, wyrzuciłem je po godzinie gry bo kwiatków które kuły w oczy było conajmniej tyle co w OLR, z tym że tam jeszcze pasują, surowy buildowski klimat. Dla jasności, nie jestem za nikim wiem ze jest jakies spięcie na linii trzech społeczności ale mam to totalnie gdzieś i nie trzymam żadnej z stron, a że jestem zacofanym ramolem to najbliżej mi do forum. Wracając, podziwiam ze ktoś chce wziąć na barki poprawianie tego co zostało „spolszczeniem” tylko kompletny masochista mógł wziąć się za dłubanie nad tym, widać że pracował przy tym mniej doświadczony zespół, nie będę robił maślanych oczu tylko dlatego bo mi się tu podoba i szanuje użytkowników i zaangażowanie. 

Edytowane przez Ptak1997
  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.