Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@scigacz1975 Jeśli o arty chodzi to fakt takich "wolno leżących" jest mniej niż w zwykłym TŚ2 czy TŚ2+AA2, ale sporo można znaleźć w schowkach i przy ciałach martwych stalkerów (czy to wrogów czy sojuszników). A jeśli chodzi o skrzynkę z konserwami to u mnie leżała tam gdzie powinna - pod gruzami zawalonego dachu sklepu gastronomicznego (tego koło diabelskiego młynu) więc dziwne, że u Ciebie jej nie było chociaż ja jak ogrywałem TŚ2+AA 2.1 to też chyba mi się nie zespawnowała i musiałem się wspomóc spawnerem. Taki już urok chyba Tajnych Ścieżek, ale obszukałbym na Twoim miejscu jeszcze dobrze to miejsce bo nikt wcześniej tego nie zgłaszał, a Agrael i Jurek są już dalej w fabule więc u nich raczej była tam gdzie powinna być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64 A jesteś pewien, że masz latarkę w odpowiednim slocie ? Baterie nie są potrzebne. 
Ps. Właśnie zauważyłem, że zarejestrowałeś się w 2008 roku. Niewielu użytkowników z tak imponującym stażem się ostało :) 

Ależ ta Zona jest przepiękna w tym modzie. Uwielbiam tę szarość. 

ss_daniel_05-09-21_21-43-19_(l04_darkvalley).jpg

 

Kolejna ciekawa broń. Colt Python:
ss_daniel_05-09-21_17-08-01_(l04_darkvalley).jpg ss_daniel_05-09-21_12-17-39_(l02_garbage).jpg

Z takim gnatem można zapolować na pseudogiganta. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dwóch dniach "służby" Monolitowi wszystko wróciło do normy.Nie miałem po prostu tej animacji włączania i wycinania części ciał mutantów.Jak Felczer mi wyczyścił mózg to się naprawiło. A STALKER to wg mnie najlepsza gra w historii.No jeszcze Gothic. Więc gram ,najczęściej w Soljankę ale muszę się kiedyś zrelaksować więc lecę po innych modach.Soljanka jest niestety mocno stresująca. Te Ścieżki są nawet fajnie zrobione bo żadnych zacięć ,żadnych wylotów.Gra śmiga na najwyższych ustawieniach.Tylko niekiedy nie widać  gdzie są przeciwnicy.A Soljanka niestety notoryczne zacięcia-chociaż wylotó dużo mniej niż w 2.0.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 wspominał, że podczas zadania z Magikiem nie pojawił się u niego dialog u pewnej postaci. No, u mnie był i Magik w końcu jest martwy:
ss_daniel_05-10-21_15-19-07_(l11_pripyat).jpg

Być może trzeba wykonać to zadanie w odpowiedniej kolejność, a ja dość szybko wróciłem do Prypeci, bo nawet nie byłem jeszcze na Kordonie. 

Swoją drogą, to szkoda Magika. Ciekawa postać i koniec końców uratował Striełoka podczas pierwszej wizyty w Prypeci. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się obawiałem, że i u mnie nie będzie tego dialogu :P Właśnie już sam nie wiem, bo na YT widziałem, jak ludzie kończyli to zadanie praktycznie na samym końcu przygody z modem. 

Warto też schować ekwipunek w schowku przed rozmową z Magikiem, bo nam wszystko zabiera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Korzystanie ze spawnera to ostateczność. Przydaje się, gdy questowy przedmiot zapadnie się pod teksturami. Ewentualnie może pomóc i jednocześnie przyśpieszyć testy moda / spolszczenia. Nadmierne korzystanie z niego podczas zwykłej gry przysporzy więcej szkód niż pożytku, ale.. Co kto lubi. 

W tym modzie polecam zabawę w gotowanie lub jak kto woli - transmutację artefaktów. 

ss_daniel_05-17-21_22-12-39_(l02_garbage).jpg

Rzadki artefakt może się trafić w schowku ( w opcjach najlepiej zaznaczyć " Rzadkie Schowki " ), a recepta pozwoli ulepszyć jego statystyki. Mogłoby się wydawać, że moja postać jest niczym czołg, ale niet - nie w tej wersji TŚ2 :) Nawet bandyta może nas ukatrupić celną serią z AK, a cuda Zony nie pomogą. 

ss_daniel_05-17-21_22-26-17_(l05_bar).jpg ss_daniel_05-17-21_22-26-15_(l05_bar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem spory problem z Bagienną Bestią vel Łamignatem. Mając grawigun i arty, w tym kilka grawitacyjnych, byłem pewny siebie. A tu kolejne zaskoczenie. Strzelam z Kotleta, a Bestia reaguje jakbym używał zwykłego naboju czyli wyrzuca z siebie kilkadziesiąt pająków. Powtórzyłem akcję kilka razy, ale efekt był taki sam. Więc zacząłem tworzyć anomalie przed stworem. Co zrobił ? Po prostu omijał je. Nawet jak było ich dziesięć. Przeniósł się za ogrodzenie z drutu i tam sobie biegał. Musiałem wskoczyć na dach jego chatki i z tego miejsca rozwalać jego i masę pająków. 

Inne dziwo tego moda to "efekty" przy strzelaniu z niektórych karabinów maszynowych. Np. HK 417, SR 25. Seria dłuższa niż 3 naboje i mam wrażenie, że tracę przytomność. Ekran robi się czarny. W końcu wybrałem SIG 550 i mam spokój. 

Oryginalnym rozwiązaniem natomiast jest sposób pobierania części mutantów. To fajny pomysł.          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Też się z nim namęczyłem, ale zbliżając się do jego chatki, wystrzeliłem Kotleta i Kamienny Kwiat. Wpadł w Karuzelę i po zawodach. 

Z tym strzelaniem to dziwna sprawa, bo u mnie wszystko jest okej. A może podczas korzystania z tej broni akurat się przytrafiło, że GG potrzebował snu ? Jeżeli chce mu się spać, to ekran na chwilę robi się czarny.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_05-25-21_18-08-46_(l12_stancia_2).jpg

To by było na tyle - właśnie udało mi się przejść Tajne Ścieżki 2 na silniku OGSR :) Mod zadebiutował ( a raczej jego ulepszona i mocno wzbogacona wersja ) w 2011 roku, ale wciąż potrafi pozytywnie zaskoczyć. Nawet niezła i przede wszystkim długa fabuła z mnóstwem zadań pobocznych. Większość wspomnianych przeze mnie zadań w TŚ2 to tak zwane zapychacze, których jedynym celem jest chyba tylko wydłużenie rozgrywki, ale to nic - można wybaczyć tego typu niedociągnięcia. Ciężko coś więcej powiedzieć o samym modzie, bo chyba wszyscy wiemy, z czym mamy tutaj do czynienia. Natomiast silnik OGSR to już inna bajka i w znacznym stopniu ulepszył tę produkcję. 

Ta wersja moda początkowo borykała się z wieloma błędami, o których wspomniał @kondotier, jednak w pewnym momencie wszystko zostało poprawione, bo podczas mojej gry nie napotkałem żadnego błędu lub wylotu. Mod jest bardzo stabilny i pozbawiony niedoskonałości. To mogę zagwarantować, ale pod warunkiem, że nikt na siłę nie będzie grzebał w plikach lub bezmyślnie wykorzystywał spawner, którego powinno się używać tylko w ostateczności lub przy testach spolszczenia ( pomocna sprawa :) ). 

Należy również mieć uwadze fakt, że mod jest wymagającą produkcją pod względem poziomu trudności, a przynajmniej na początku gry. Ukatrupić może nas celna seria wojaków na CEA lub bandyta w skórzanej kurtce, który dzielnie strzeże posterunku na Wysypisku. Właśnie dlatego warto bawić się w transmutację artefaktów - ich odpowiednia ilość pomoże nam w walce, a nawet uczyni nieśmiertelnym. Podobały mi się także bronie, bo jest w czym przebierać, a strzelanie z Rossi 92 to sama przyjemność. Trzeba też pochwalić animację zbierania części mutantów - niby nic wielkiego, a cieszy. O ulepszonej oprawie graficznej chyba nie muszę wspominać. 

Pozostaje mi już tylko podziękować @Szczepan9205 ( oraz @trurl3 i @Yurek ). Uważam, że było warto ;)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Niby mod znany, a miejsca spawnu całkiem inne. I nie tylko to. Rozwiązania pewnych zadań są odmienne. Takie proste zadanie jak ochrona Krzyża na Kordonie (zadanie od Kniazia). Trzeba iść do Ruin (Pchli Targ) i ubezpieczać delikwenta. Tylko, że jak dochodzimy do Ruin otrzymujemy sms-a od Kniazia to po kilku sekundach Krzyż is dead. Obojętnie w którym miejscu znajdziemy się, czy na prawo od Ruin czy na lewo, sms - i obywatel Krzyż dostaje kulkę. Rozwiązanie - to przeprowadzić akcję likwidacji przed otrzymaniem sms-a. Czyli ważna jest odległość. Wspiąłem się na rurę koło bramy posterunku i stamtąd  usunąłem złych ludzi przy okazji burząc porządek otrzymywanych informacji. Bo na początku dowiedziałem się, że zadanie wypełnione, a później, że jestem na miejscu i mogę ochraniać braciaka. 

Jeszcze a propos miejsc spawnu. Drugi amulet powinien być na MW w wiosce pijawek za ołtarzykiem. Nie było więc zespawnowałem. Będąc w sprawie worków z mąką znalazłem rzeczony amulet koło niego i mam dwa.  

Takie to niespodzianki funduje nam autor.    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.