Jump to content

Tajne Ścieżki 2 na silniku OGSR Engine x64


Pancerniak77
 Share

Recommended Posts

W dniu 11.06.2021 o 22:19, Agrael napisał:

@koboldzisko
Części miniguna spawnują się w różnych miejscach na posterunku. 
1.
 Pod wieżą strażniczą. 
2. Za sławojką. 
3. Za łóżkiem w koszarach. 


Nie zdziwiłbym się, gdyby gdzieś jeszcze był schowek. 

Spasiba - faktycznie trzeba było przeryć nosem okolicę - teraz już widzę, że autor lubi dwa schowki dać w miarę na widoku a trzeci to trzeba poryć nosem

 

i zadanie na Krzyża też mnie wkurzało, tylko że ja zrobiłem je tak jak mi napisali - ze 40 prób - bo zanim wszedłem na ruiny to czasami czerwony sms, albo już na ruinach siedzę i dziki przybiegły i czerwony sms, albo bandyci na posterunek przy bramie biegli i zaczynali się strzelać z wszystkimi - włącznie ze mną, ukrytym za ścianą. A jak już podchodziłem do okna to zawsze czerwony sms. Doczekałem się strzałów, wtedy bieg do okna i trzy strzały - musiały zabić, potem już na spokojnie, bo bandyci zwracali tylko uwage na mnie, nie na krzyża 

Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo To dziwna sprawa bo ja będąc na tej lokacji podczas testowania spolszczenia zwędziłem Pacyfistom pancerze i Mahomet mi nie zginął :063: Ale z drugiej strony powiem tak - autor tej adaptacji wcześniej nie zasłynął nigdzie żadnym modem i TŚ2+OGSR było chyba jego pierwszym poważnym projektem (który swoją drogą miał być prywatnym portem TŚ2 na silnik OGSR, ale znajomy autora go namówił do udostępnienia go publicznie), żadnymi modami i od czasu jak skupia się na adaptacji Złotej Kuli do silnika OGSR to tak jakby porzucił poprawianie TŚ2+OGSR więc musimy działać na tym co mamy 😕 

Link to comment
Share on other sites

No niestety sprawa nie nabrała kolorów. Przy Monolicie nie spotkałem Siemeckiego. Miał Różę Wiatrów. Ale to nie problem - zespałnowałem. Nic nie pomogło.  Spotkałem profesora Gromowa i w tym momencie następuje permanentny wylot :

Spoiler

ss_admin_06-21-21_23-46-14_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.92a81da3a985fab7bf49e553a7245adf.jpg

 Wniosek jest taki. Śmierć Mahometa otwiera nową linię fabularną, niestety niedokończoną przez autora.  Jest wyraźnie zarysowana podczas dialogu z Sidem. Odpowiedzialność spada na Striełoka. Żeby sprawdzić trzeba cofnąć się spory kawał. Nie będę tego robił. Wolę już rozpocząć po raz któryś TT2 + AA2. Nastrój jest tam niepowtarzalny. W tym modzie gdzieś ginie a powstaje coś bardzo zwykłego.   

 

Link to comment
Share on other sites

dokończyłem TT2 - zakończenie z profesorem Gromowem - więc dalekie od ideału

 

Mahometa w ogóle nie spotkałem, musiałem coś przegapić - sie mi zdaje ze rozmowa z Sidorem u pacyfistów nie zaskoczyła tak jak powinna, potem Gryf u bandytów skierował mnie do Martwego Miasta, ale tam oprócz Leili i jej zadania nie miałem spotkania z Mahometem.

No nic, i tak naprawdę fajna przygoda, teraz będzie Złota Kula :D 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Skończyłem moda z zakończeniem o trupiarce (przy małej pomocy yt) modzik fajny godny polecenia chociaż pod koniec nie stanowił większego wyzwania (artefakty  100% odporności)  :) to przy początku szło sie namęczyć ale oceniam takie 9/10. Swoją drogą ktoś poleca jakiegoś moda w podobnych klimatach i długości gry?

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Rodrix2k A zapoznaj się z modami Dejavu. Z tym, że ja proponuję od razu tę wersję Outtfater. Dużo bardziej wymagająca, ale też ulepszona.

A z modem Powrót Szramy radzę trochę poczekać na tę nową wersję, bo w stosunku do obecnej, ma zmieniony tylko koniec.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Powrót po tylu latach do Tajnych Ścieżek? Coś pięknego, aż się łezka w oku zakręciła. 
Świetny pomysł postawienia moda na innym silniku. To wszystko jest jeszcze bardziej klimatyczne :) 

Dobrej Zony Stalkerzy!

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Przepraszam, za podwójny post, ale czy mógłby ktoś użyczyć zapisu gry po uwolnieniu Ducha z rąk najemników? 
Głupio się przyznać, ale albo Duch zostaje ranny, albo Najemnicy go zabijają. Próbowałem to przejść kilkanaście razy, niestety nic z tego. 

Link to comment
Share on other sites

@bober322
Poszukaj mojego postu na 6 stronie tematu, bo pamiętam, że dawałem dwa zapisy - przed uwolnieniem Ducha i zaraz po. W każdym razie niektórzy mieli problem z tym zadaniem, bo najemnicy go zabijali. 

Też uważam, że to świetny mod, a silnik OGSR trochę go ożywił :) 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam ponownie, czy komuś przytrafiła się taka rzecz, że Lewsza nie chciał przyjąć ani Grozy ani kombinezonu? Ponieważ u mnie coś takiego się dzieje. Mam owe bambetle dla tego dżentelmena, ale okienko dialogowe się nie pokazuje. Nic nie zmieniło wczytywanie wcześniejszych zapisów, zmiana lokacji etc. 

Link to comment
Share on other sites

@bober322 Pamiętam, że w temacie moda na forum amk-team były jakieś pytania odnośnie właśnie tego zadania. Mnie się nie chciało latać i szukać więc sobie zespawnowałem i poszło więc powiem Ci tak - jak nie chce przyjąć to schowaj ten kombinezon i karabin, które zdobyłeś do jakiejś skrzynki czy do schowka i spawnerem sobie zespawnuj Grozę i kombinezon bo coś mi się kojarzy, że chyba w modzie są 2 lub 3 rodzaje Grozy i możliwe, że masz nie tą co trzeba więc spawnując dojdziesz do tego jaką konkretnie musisz zdobyć, plus bodajże i kombinezon i broń muszą być w stanie idealnym. żeby Lewsza je przyjął. 

Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 próbowałem jak sugerowałeś ze spawnerem, wszystkie rodzaje grozy sobie zespawnowałem oraz wszystkie możliwe kombinezony naukowców (ecolog/scientist) i nic. 
Tak jakby to zadanie się zamroziło. Co najśmieszniejsze, w PDA mam zaznaczone, że mam te rzeczy i mam teraz przynieść to Lewszy, A gdy podchodzę do tego nygusa mam coś takiego jak na screenie: 
 

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2021.07.17 - 12.24.49.39.png

S.T.A.L.K.E.R.  Call of Pripyat Screenshot 2021.07.17 - 12.25.03.23.png

Link to comment
Share on other sites

@bober322 No tak ale zauważ, że na liście masz tylko karabin zaznaczony jako wykonana część zadania (chyba, że po prostu screen zrobiłeś przed zespawnowaniem odpowiedniego kombinezonu), ale jeśli nie no to kombinezon w takim razie masz nie ten co trzeba. Po krótkim spojrzeniu w plik odpowiadający za spawner to naukowy kombinezon najemników to chyba powinien być "merc_scientific_outfit" (ale ręki sobie uciąć nie dam). Ogółem te kombinezony, które należą do najemników mają albo początek merc albo killer. W zasadzie po tym też jak zespawnujesz odpowiedni kombinezon to powinno Ci zaliczyć cel i potwierdzić sygnałem dźwiękowym także próbuj, a jeśli nic się nie wydarzy to rzeczywiście musiało się coś zaciąć i skopać.

U mnie to zadanie akurat poszło bez problemów, ale za to z "Magikiem z Prypeci" miałem problem bo nie miałem dialogu z Felczerem, a inni z kolei ów problemu nie mieli - Tajne Ścieżki to dość specyficzny mod i nawet w poradniku do niego jest wpis o tym, że w pewnym momencie gry lepiej się skupić na konkretnej "odnodze" fabuły, żeby w późniejszej części fabuły się wszystko nie posypało - chyba @DaarMoo miał taki przypadek bo zginął mu Mahomet gdzie zginąć nie powinien i u nikogo więcej nie zginął, ale możliwe, że to też było spowodowane tym, o czym przed chwilą wspomniałem - mod tego nie sugeruje w żadnym momencie, ale trzeba go przechodzić tak jak autorzy sobie to wymyślili, a nie tak jak my tego chcemy 😕 Taka przestroga na przyszłość dla wszystkich ;) 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Szczepan swego czasu napisał jak zwiększyć udźwig, ale nie mam pojęcia czy ten sposób działa:

W dniu 28.04.2021 o 10:14, Szczepan9205 napisał:

musiałbyś spróbować zmienić udźwig w ogse_config.ltx (a ten znajdziesz w gamedata/config/tuning). W modzie OGSR właśnie ten plik odpowiadał za zmianę udźwigu tylko OGSR jeszcze miał swój własny Launcher, w którym było można to ustawić przed uruchomieniem moda zamiast edytować plik ręcznie), spróbuj zmienić tą linijkę i zobacz czy poskutkuje:

[inventory]
take_dist        = 2.5 ; не увеличивать, иначе будет глючить окно разговора
max_weight              =100
max_ruck        = 56
max_belt        = 42
slots            = 13

Link to comment
Share on other sites

Muszę przyznać, że bardzo fajnie wyglądają te Tajne Ścieżki 2 na silniku OGSR Engine x64🙂 Chciałem tylko zobaczyć jak to wygląda, ale pewnie przejdę go całego.

Przy okazji znalazłem zaraz na początku małą nieścisłość -

ss_jarek_09-10-21_09-27-16_(aver).jpg

Jak będzie tego więcej, to pewnie pokuszę się o zrobienie małego patcha.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

18 minut temu, Starika.. napisał:

Niepodważalnie jeden z najgorszych modów w jakie grałem kiedykolwiek. Chyba jeszcze gorszy od ZK.

Niepodważalnie jest to najgorsza próba wypowiedzi, jaką ostatnio czytałem. Niestety, pisząc tak nic nie znaczące posty trzeba się z tym liczyć. 

Dlaczego tak uważasz? Napotkałeś problemy techniczne lub fabularne? Kłopotliwą rozgrywkę?

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity