Skocz do zawartości

Powrót 1.2 Final


Rekomendowane odpowiedzi

231119-1.jpg

Nazwa: Возвращение 1.2 Final
Platforma: Stalker Zew Prypeci 1.6.0.2
Autor: Arche ©
Data wyjścia: 21.11.2019r.
Autor spolszczenia:

 

Opis:

Opis:

To historia o powrocie Diegtiarowa w Zonę, dokładnie rok po wydarzeniach oryginalnej gry. Przyjaciele moi, zmian tyle dużo, że rzeczywiście męczą się ręce pisząc ich. Uwierzcie mi, że dana modyfikacja będzie interesująca w przechodzeniu...

Cechy modyfikacji:
- Nowa fabularna linia
- Nowe lokacje i terytoria
- Zmieniona mechanika gry
- Atmosfera i grafika

Rekomendowane wymagania systemowe:

Rekomendowane wymagania systemowe:

System operacyjny: Windows 8\10
Procesor: Intel Core I5-7300 HQ (2.50 GHz)
Pamięć RAM: 8GB
Karta graficzna: Nvidia Geforce GTX 1050

 

 

Screeny:

Screeny:

7NOg6mehUVSxagsa2ynjug.jpegxLGBdmKC4djzxzoxZFOojw.jpeg6qKWQjeMWAckPOS2bXLTGQ.jpegZ_YibADpPpaG-IA8DO-CSw.jpegYgDZwQhJldtnB0poPdzXMA.jpeg0sJu1ba61k7hs-MtT6ipIw.jpegPnabziZsejytH9d_pibOjw.jpegTtnknsf3KReA-s2cwuIlJg.jpegCUROkXurhvIBZ7OAhSHUQw.jpeg

 

Wideo:

Wideo:

 

 

Uwaga:

Uwaga:

1. Przechodzenie gry tylko na "Mistrzu".

2. Autozapis wyłączony

3. Plik "user" ustawiony na DirectX 10. Jeśli u kogoś są słabsze maszyny i na 10-tym będą zauważalne mocne freez'y, to trzeba w ustawieniach przełączyć tryb na DirectX 9 (Ulepszone pełne oświetlenie) lub niżej...

4. W związku z tym, jeśli zmniejszyliście ustawienia, przyjdzie ręcznie zmienić plik ui_ingame.xml, który znajduje się: gamedata/configs/ui/textures_descr/ui_ingame.xml... Zobaczycie dwa pliki ui_ingame.xml i ui_ingame-9d.xml. Drugi plik, gdzie napisano 9d jest nam potrzebny. Zmieńcie nazwę na ui_ingame.xml, usuwając pierwszy wariant. Jeśli tego nie zrobicie, to niektóre celowniki optyczne będą wyświetlać się niepoprawnie. I oczywiście, przy obniżeniu ustawień rendera, zniknie całe piękno obrazu w grze.

5. Jeśli zostawiliście ustawienia rendera na DirectX 10, to polecam dodać z archiwum, folder shaders_cache. Ten folder kładzie się tam, gdzie jest i plik "user". Piękno obrazu w grze będzie bardziej atrakcyjna i piękna.

6. Modyfikacja adaptowana tylko pod szerokoekranowe monitory (16:9).

7. Hud hełmów można wyłączyć w pliku gamedata/scripts/dinamic_hud.script w linijce local suithud_enable = 1 --postaw na 0. Po dokonaniu modyfikacji ma wyglądać tak: local suithud_enable = 0

8. Problem z celownikami:

Spoiler

Jeśli ktoś gra na słabym kompie, to znaczy typ renderu zaznaczy niżej DirectX 10, to będzie musiał ręcznie zmienić plik ui_ingame.xml, który znajduje się:
gamedata/configs/ui/textures_descr/ui_ingame.xml...
Zobaczycie dwa pliki: ui_ingame.xml i ui_ingame-9dx.xml.
Drugi plik, gdzie jest napisane 9dx jest i nam potrzebny.
Zmieńcie jego na ui_ingame.xml usuwając pierwotny plik.
Jeśli tego nie zrobicie, to niektóre celowniki optyczne będą się wyświetlać niepoprawnie.

 

Rozwiązywanie wylotów:

Spoiler

1. Wyskakuje błąd przy rozpoczęciu nowej gry:



Description : XML file:ui\scopes.xml value: errDescr:Error reading Attributes.

Rozwiązanie:

W folderze gamedata\configs\ui plik scopes.xml w linijce 134 literówka. Trzeba wstawić spację pomiędzy 25 i х - sr25x="0"
przed dokonaniem poprawki <wpn_crosshair_sr25x="0" y="0" width="1024" height="768">
po dokonaniu poprawki <wpn_crosshair_sr25 x="0" y="0" width="1024" height="768">

2. Fix poprawiający wyloty:

Spoiler

Wylot przy rozpoczęciu nowej gry:
Description : XML file:ui\scopes.xml value: errDescr:Error reading Attributes.

Wylot przy zabójstwie NPC:
FATAL ERROR
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : ...er Zew Prypeci\gamedata\scripts\death_manager.script:150: attempt to index field '?' (a nil value)

Instalacja:
Skopiować folder: gamedata, w folder z zainstalowanym modem i zgodzić się na zamianę plików i połączenie folderów.

WAŻNE!!!
Fix trzeba postawić na początku, jeszcze przed rozpoczęciem gry!
Jeśli nie postawiliście Fixa początkowo i rozpoczęliście grę, a na jakimś etapie otrzymaliście wylot, to instalacja fixa i przejście z najwcześniejszego zapisu nie pomoże wam.
Trzeba obowiązkowo zacząć NOWĄ GRĘ.

Powodzenia dla wszystkich w przechodzeniu moda: STALKER POWRÓT.
Autor: LAKI.

Link: KLIK

 

 


Od autora moda:

Cytat

To Beta wersja. Jeszcze są maleńkie błędy charakteru graficznego i fabularnego, które będą zmienione, jeśli spodoba wam się dana modyfikacja. A jeśli nie, to na tym zakończymy, aby przystąpić do czegoś nowszego...

P.S. Przewiduję twoje oburzenie z powodu braku opisu modyfikacji. Proszę, nie gniewaj się na mnie z góry. Dzięki...

 

 

Instalacja:

Instalacja moda:
  • Zainstalować czystą grę Stalker Zew Prypeci z 1.6.02
  • Rozpakować pobrane archiwum z modem
  • Skopiować otrzymane foldery bin i gamedata z archiwum, w folder z zainstalowaną grą. Najlepiej jeszcze wcześniej zrobić kopię oryginalnego folderu bin
  • Zainstalować aktualne fixy.
  • Folderu user nie zamieniać.

 

Linki do pobrania:

Linki:

Mod:


Na poniższym obrazku widać, jak trzeba pobrać moda ze strony playground.ru:

123.PNG

 

Źródła:

playground.ru | ap-pro.ru | stalkermod.ru

  • Dodatnia 11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fiks nr 2: https://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_call_of_pripyat_vozvraschenie-195917/

 

tom3kb: Dodałem do pierwszego postu.

Na bar-reaktor dzięki uprzejmości Leny D jest zsyłka na Yanka i torrent: http://bar-reaktor.ru/load/zov_pripjati/vozvrashhenie/4-1-0-5219

http://bar-reaktor.ru/forum/95-7557-1

Także na: https://ap-pro.ru/forum/36-92045-1

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.thumb.jpg.ca8133b74b394197df89162eb9e874fe.jpg

Odpaliłem przedwczoraj modyfikację, ale przy podejściu do Skadowska cały czas miałem wyloty. Po zainstalowaniu fixa gra idzie do przodu. To może być ciekawy mod, tylko żeby fabuła ruszyła, na starcie trzeba pogadać z Wasianem. Nie zauważyłem go za pierwszym razem przyczajonego w wysokiej roślinności i później w dialogach miałem tylko "Na razie". Widać nową historię, cała paleta broni (fajna animacja pepeszki), mnóstwo przedmiotów, zmienione modele stalkerów, starzy znajomi w nowych rolach, dodany Czerwony Las, nieźle to wygląda. Na razie to tyle.

Spoiler

2.thumb.jpg.854ed10cd18c5a59faccb8413efb271d.jpg

3.thumb.jpg.2359786db0f8963a91add6e7bb52fa56.jpg

 

4.thumb.jpg.f85bbc87b24d7ab66bd5b576a2b73100.jpg

5.thumb.jpg.6a0d60db97e39380b5a3305cee57a86d.jpg

6.thumb.jpg.52edc390021f4cddf25f64fdc75fbd15.jpg

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artefakty - uwaga! znajdziesz to patrz czy ci potrzebny bo jak sieje gamma to i ciebie zwiewa z planszy - dostajesz napis na czerwono: Ty zdechłeś!  :biggrin:

Balans rób na artefakty coby nie siał ci gammy, nie kupuj tych które nie są ci potrzebne.

p.s. na Janowie w pakamerze Azot i kardan są razem i razem wszystko naprawiają, tam zrobiłem bazę - plecak na łupy.

p.s. Tom3kb - Выброс to wyrzut - energii, mieszanki ... .

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest fajnie, rzeźnia też się zdarza ale głównie to - nie zbaczać z linii fabularnej bo się zapętla.

Monolit, Bractwo Apokalipsy, rozbójniki no i mutanty - na każdej lokacji.

Jak są wyloty - czasem - to usuwać wpisy które zapętlają fabułę + powiadomienia o wyrzutach, auto zachowania itd/itp.

Sowa a właściwie płk. Sowow.

 

ss_tomahawk_11-25-19_21-10-59_(jupiter).jpg

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis moda.

Cytat

 

To historia o powrocie Diegtiarowa w Zonę, dokładnie rok po wydarzeniach oryginalnej gry. Przyjaciele moi, zmian tyle dużo, że rzeczywiście męczą się ręce pisząc ich. Uwierzcie mi, że dana modyfikacja będzie interesująca w przechodzeniu...

To Beta wersja. Jeszcze są maleńkie błędy charakteru graficznego i fabularnego, które będą zmienione, jeśli spodoba wam się dana modyfikacja. A jeśli nie, to na tym zakończymy, aby przystąpić do czegoś nowszego...

P.S. Przewiduję twoje oburzenie z powodu braku opisu modyfikacji. Proszę, nie gniewaj się na mnie z góry. Dzięki...

 

Ten opis, to jakiś żart. Odbieram to jako lekceważenie graczy. Nie chce mu się opisać moda, bo męczą mu się rączki? 

 

7 godzin temu, vidkunsen napisał:

nie zbaczać z linii fabularnej bo się zapętla.

To najgorszy dla graczy rodzaj modów, gdzie trzeba robić wszystko dokładnie tak jak zaplanował to sobie autor. 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox miałem napisać coś podobnego :)

Tak samo nie lubię podejścia "błędy będę naprawiał jeśli mod się spodoba, a jak nie to zacznę coś nowego."

No jak jest mod z błędami i nie chce ci się ich naprawiać to trudno żeby mod się spodobał :)

I kto zagwarantuje, że z kolejnym nie będzie to samo.

 

No ale chyba jednak postanowił go dopracowywać bo już jakieś dwa fixy były.

Obejrzałem jakieś filmiki, wygląda ładnie, o fabule i zadaniach się nie wypowiem.

Ale jestem pozytywnie nastawiony.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z autopsji - mod fajny, nowa, nietuzinkowa fabula, sporo nowości, mutanty, anomalie, frakcje, zadania.

OBT - całą paszczą.

Jakaś dziwna anomalia nad i w okolicy szpitala.

Przemieszcza się fluktuacyjnie, sieje gammą i "prądem", pulsuje i daje popalić:

 

ss_tomahawk_11-26-19_19-45-06_(pripyat).jpg

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawki - pełna widoczność - hełm i skafander, widać na mapie trupy i zawodników:

__возвращение - правки.7z

p.s. na razie 2 kwesty ktorych lepiej nie brac bo wiszą w PDA:

1/ na Zatonie kwest na monolitowski lab kombinezon - nie ma go na cpn-ie

2/ Anka z Janowa - nie ma jej i jej trupa

Na innych forach tez szukają odpowiedzi a autor nie odpowiada.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwest na skafanderek naukowy monolitu na CPN-ie - brak, jakiś wcześniej znalazłem ale nie był naukowy a tym bardziej monolitu.

Kurtka na wacie i z podpinką, coraz bardziej mnie denerwuje, że autora nie ma - kwestia odpowiedzi na pytania, coraz bardziej się kaszani mod, są strefy gdzie bez czucia sam z siebie mod rzuca cie na inne lokacje - np w holu na Janowie, na bazie w pralni itd.

Mod może się walić na ryj, jak naprawią w/w kaszankę to znowu zagram.  :biggrin:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wersja wszystko w jednym - 1.1 :

https://stalkermod.ru/forum/14-mody-na-stalker-zov-pripyati/265672-prohozhdenie-moda-stalker-vozvrashhenie.html

https://yadi.sk/d/SAkXO-VRZjE3iA

( НОВАЯ ИГРА ОБЯЗАТЕЛЬНА!!!
Установка мода:
• Установить игру Сталкер Зов Припяти 1.6.02
• Разархивировать скачанный архив с модом
• Скопировать полученную папку
gamedata из архива, в папку с установленной игрой.
• Приятной игры…
Фиксы - включены в сборку )

Nowa gra obowiązkowa, zew 1602 - wsadzić gamedata w moda - fsgame - true - true, fiksy wsadzone w moda(gamedata).

To! dalej jest OBT.

image.png.a0888400255bedf5943decd701091890.png

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zagrałem w wersję 1.1, ale się długo nie nacieszyłem.... Mianowicie save'y się popsuły (prawdopodobnie poprzez nieliniowe przechodzenie zadań).

Oglądając filmy z kanału HugTV #3 i #4 doszedłem do wniosku, że umknął mi kwest. Najpierw zaliczyłem te kwesty na sprawdzenie zakładu utylizacji odpadów, tartaku, składu kontenerów i podziemi kompleksu wentylacyjnego - nawet wyciągnąłem dokumenty. Ale coś się popsuło, bo zadania się skończyły - jedynie było zadanie na ocalenie Anny Sparty, które to wykonałem. Następnie dowiedziałem się, że powinno być zadanie od Kajdana. Lecz sms nie przyszedł. A więc nici z przechodzenia gry według własnej myśli.

Nie wiem, czy gdzieś to było, ale gdy nałożymy maskę przeciwgazową, to z trzecioosobowej kamery widać założoną maskę (na zdjęciu po lewo widać maskę) A po prawo widać założony hełm. Taki mały, kosmetyczny ficzer.

Spoiler

ss_kamil190_02-21-20_00-43-53_(zaton).jpgss_kamil190_02-21-20_00-43-47_(zaton).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się nie nacieszyłem. Pobrałem tę ostatnią wersję z poprawkami. Na Zatonie szło całkiem poprawnie.

Problem się zaczął na Jupiterze. Ani te trzy stalkerki, ani żaden z Mechaników nie ma kwestowego dialogu. Miał Hawajczyk, haker, zadanie dał Oziorski. Z wykonanymi zadaniami wróciłem na Zaton i niespodzianka. Brak znacznika otwierania drzwi. Muszę strzelać, aby otworzyć. Art dla Oziorskiego zabrany, idę po narzędzia na most. Nie zadziałał teleport na płaskowyż, a Noe nie ma nic do powiedzenia. Skoro jest nas dwóch z takimi problemami zadaniowymi, to mod ma problemy.

Bo na pewno nic nie sknociłem. Szedłem prowadzony za rączkę zadaniami. No i kupa bezlogowych wylotów, bez psucia zapisów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wyszedł Update 1.2 Final (ŹRÓDŁO):

Główne zmiany:
• Wszystkie zmiany w finalnej wersji dotyczą tylko rozgrywki.
• Dodano nowe misje.
• Dodano nowe postacie.

Poprawki z poprzednich wersji moda już dodano, domyślnie:

Spoiler

 

• Wyłączono: hud hełmów, ograniczenie snu, efekty ranienia, dwojenie (jeśli zdrowie nie jest na full), wypadanie broni przy zranieniu i leczeniu apteczkami.
• Włączono znaczki trupów. Zmniejszona głośność licznika Geigera;
• Poprawiony wylot przy tworzeniu nowej gry:
Description : XML file:ui\scopes.xml value: errDescr:Error reading Attributes;
• Poprawiony wylot przy zabójstwie NPC:
FATAL ERROR
Expression : !m_error_code
Function : raii_guard::~raii_guard
File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
Line : 748
Description : ...er Зов Припяти\gamedata\scripts\death_manager.script:150: attempt to index field '?' (a nil value);

• Wyłączono: hud_hit_mark. Teraz ekran nie będzie czerwieniał, kiedy GG dostanie kulkę;
• Poprawiony dystans trawy na wszystkich lokacjach;
• Poprawiona dokładność NPC;
• Trochę zmienione charakterystyki i ceny na artefakty;
• Nieznacząco zmieniony balans handlu u Sowy, Hawajczyka i innych handlarzy;
• Z modyfikacji usunięto wszystkie lub prawie wszystkie tekstury HD. Jest mniej freez'ów i wylotów z powodu problemu z teksturami;
• Kwestowe schowki, które były w beta wersji częściowo ukryte ponownie. Tak więc poszukiwaniami przyjdzie zająć się znów;
• Usunięte zbędne dźwięki w ambient, które wielu się nie spodobały;
• Poprawiono fantomy w czasie emisji. Teraz dają słabe obrażenia GG;

 

Główne zmiany:
• Poprawiono przesunięte celowniki. Wszystkie teraz działają prawidłowo, na wszystkich typach renderu. (Podziękowania dla LAKI)
• Nieznacząco zmieniony balans handlu u Sowy, Hawajczyka i innych handlarzy.
• Respawn najemników w modyfikacji zmniejszony na 50%.
• Kwestowe schowki, które były w zaktualizowanej wersji częściowo znowu ukryte. Tak więc poszukiwaniami przyjdzie znowu się zająć.
• Wiele małych poprawek.

Wszystkie poprawki zrobione w wersji moda: «Powrót» Update, już domyślnie w wersji «Powrót» Final.
Żadnych fix'ów lub poprawek z poprzedniej wersji moda - instalować nie trzeba!

NOWA GRA - OBOWIĄZKOWA!!!

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.