Jump to content

Kompatybilność modów - czyli kiedy przesadzimy.


Recommended Posts

Mało jest dostępnych modyfikacji do C.S., w porównaniu z So.C. wygląda to b. skromnie, szczególnie w świetle większych modów. Dlatego warto wypróbować instalacji kilku i w ten sposób uprzyjemnić sobie przygodę. Każdy kto bawił się w takie eksperymenty wie że, w pewnym momencie przegniemy i czeka nas instalacja gry od nowa. Podaję historię swoich eksperymentów, może zaoszczędzę komuś czasu, może ktoś z Was wrzuci swoją recepturę i... co będę dalej przynudzał. Do rzeczy: Grę upatchowałem do wersji: 1.5.07 pl. Mody wrzucałem w takiej kolejności: 1.Random Mod - (nie opisuję, jest najlepszy i najbardziej znany, do pobrania na forum) 2.Float32v10CS_FT1 - optymalizacja i ulepszenie shaderów, mgę zjechać w menu oświetlenia na pełne z rozszerzonego co widocznie poprawia mi ilośc FPS (do pobrania na forum) 3.Weapon damage/accuracy and Ironsights - poprawia staty broni i wprowadza muszkę i szczerbinkę w opcji dokładnego celowania dla pistoletów: http://stalker.filefront.com/file/weapon_damageaccuracy_and_Ironsights;94019 Do tego momentu wszystko działa płynnie i bez kłopotów, schodki zaczynają się przy następnych: *AK-74 mod - Nowa textura i odgłosy Kałacha: http://rapidshare.com/files/145317963/gamedata.rar.html - po instalacji menu ekwipunku kompletnie wariuje i nie widzimy co ze sobą nosimy, u handlarzy to samo. WARSAW PACT WEAOPN PACK v 1.0 for Clear Sky & Shadow of Chernobyl -Nowe tekstury dla: SWD, AK-74S, AKS-74U, WSS Wintoriez i AS Wał wraz z bumpmapami i ikonami. AK-74S i AKS-74U nie mają chwytów drewnianych, lecz bakelitowe z późnych lat 80. SWD natomiast jest w pełnym klasycznym drewnie z gdzieniegdzie pozdzieranym laminatem. Do tego dodano jeszcze niewielki recolor granatu F-1 oraz siatkę Dragunowa dla PSO-1. Paczka zawiera wersję tekstur dla Clear Sky i Shadow of Chernobyl (nie podam teraz linka) Broń po wgraniu moda wygląda super, płynność gry zachowana, problemem jest zniknięcie- niewidzialność przedmiotów dodanych przez Random Mod (śpiwór, woda mineralna, gazy, kukurydza itp.) Na koniec mod do którego link sam zamieściłem na tym forum: Egzoszkielet Powinności, otóż w połączeniu z ww. opisanymi modami: 1-3 zmienia wygląd śpiwora na 2/3 wyglądu egzoszkieletu który sam dodaje i zmienia ikony bandaży (nie zwróciłem uwagi na takie przedmioty jak woda min i kukurydza). Gra zachowuje płynność (link do moda jest na forum) To tyle moich eksperymentów, jeżeli macie swoje podzielcie się z resztą, może więcej czasu poświęcimy grze, mniej dłubaniu się przy niej? :shock:

Link to comment
Share on other sites

Wystarczy użyć programu WinMerge. Służy on do porównywania plików zawierających tekst. W ten sposób można określić co ze sobą koliduje. Do pozostałych spraw służą poradniki na tym forum. Dajmy na to współrzędne ikon, znajdujących się w pliku graficznym, którego przecież nie możemy porównać programem WinMerge (nie miałoby to najmniejszego sensu).

Link to comment
Share on other sites

Łatwo Ci pisać Elvis, porównać współrzędne ikon, użyć programu... pojęcia nie mam jak to działa. Prawdę mówiąc nawet nie chcę się tego uczyć. Z doświadczenia wiem, że metoda prób i błędów daje najbardziej zaskakujące i wiarygodne efekty. Technokraci niech dalej poruszają się w swoim świecie i... niech wreszcie napiszą porządnego moda do gry to może nie będziemy musieli instalować kilku małych modzików, gryzących się między sobą. Za radę dziękuję ale póki co za cienki jestem by z niej skorzystać. Chciałbym jeszcze w tym temacie przypomnieć sposób (poradę dostałem od Elvisa)) na zamianę w Random Mod kursora celownika z kropki na niewielki praktyczny krzyżyk: Kod: [hud_cursor] cross_length = 0.006 min_radius = 0.001 max_radius = 0.02

Link to comment
Share on other sites

Nie potrafisz tego robić, bo nawet nie próbowałeś, jak piszesz... A może warto by tak spróbować? Właściwie podałem Ci najprostszy sposób, który w 75% powinien zadziałać. Po prostu wybierasz dwa takie same pliki i je porównujesz. Kolorem bodajże pomarańczowym masz oznaczone różniące się od siebie linijki. Wystarczy je dokładnie sprawdzić (znajomość działania i oczywiście angielskiego), w razie czego pozmieniać w jednym pliku, a być może jeszcze dodać nowe linijki. Proszę - gotowe! Nieważne czy jesteś początkującym lub nie... od tego właśnie się zaczyna i nie będę już wspominał, że modowanie stalkera jest jedną z najprostszych sztuk modderskich.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.