Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Platforma: X-Ray 2.0 Autor: Dezowave Planowana data premiery: Nieznana S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept to modyfikacja, której celem jest odtworzenie anulowanego pod koniec 2011 roku S.T.A.L.K.E.R.-a 2. [ТСС2] = тот самый S.T.A.L.K.E.R. 2 - dosł. ten sam S.T.A.L.K.E.R. 2 Fabuła: Modyfikacja pozwoli nam się wcielić w stalkera, który po zaoszczędzeniu pieniędzy opuścił Zonę 10 lat temu. Po pewnym czasie nawiedzają go niezwykle realistyczne i jednocześnie niepokojące sny, które ukazują dobrze znane miejsca znajdujące się w Stefie Wykluczenia. W momencie, gdy wizje zaczynają mieć wpływ na jego życie, postanawia wrócić do Zony. Autorzy i podziękowania: Spoiler Autorzy: DNeyRin - twórca modeli 3D i questów, StalkerSnowy - twórca modeli 3D, Fancryer - aktor głosowy [młodych stalkerów/nowicjuszy], Mad stalker - twórca modeli 3D i kartograf (mapper), Pyrobounce GS - reż. dźwięku, I inni, którzy zostaną dodani. Podziękowania: Gladiator - reż. dźwięku, tekstury, a także za pomoc we wstępie gry. Screeny: Spoiler Screeny przedstawiające pierwszy build: Koncepcje anomalii: Spoiler Źródło: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Też mam takie sny, tylko, że za cholerę nie dają się zmaterializować. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 4 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 No to jeszcze tylko "mod przywracający stare, dobre Oblivion Lost zanim stało się S.T.A.L.K.E.R.em" i będziemy mieć komplet! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Jestem odrobinę, ale tylko odrobinę zażenowany wyglądem Instytutu. Takich projektów, tylko pod szyldem "stary, dobry Oblivion Lost" było na pęczki; fabuła "tamtego" S2 była ściśle powiązana z nowymi lokacjami, postaciami i tak dalej i tak dalej. NIE DA SIĘ tego zrobić w kilka osób, a półśrodki będą wywoływać uśmiech politowania, a nie podziw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 59 minut temu, Sierioża napisał: Takich projektów, tylko pod szyldem "stary, dobry Oblivion Lost" było na pęczki Naprawdę? TEN Oblivion Lost? To ja poproszę o jakieś namiary - chętnie sobie obejrzę. Godzinę temu, Sierioża napisał: NIE DA SIĘ tego zrobić w kilka osób, a półśrodki będą wywoływać uśmiech politowania, a nie podziw. Też tak sądzę. Trochę szkoda... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał: TEN Oblivion Lost? Nie, nie TEN. Na forum o Stalkerze skrót myślowy "oblivon lost" dla mnie = "stalker: oblivion lost" 4 minuty temu, 3OM6AKAH napisał: Też tak sądzę. Trochę szkoda... Czy ja wiem? TEGO klimatu z początków prac w dzisiejszych czasach nie ma sensu podrabiać. Jest OLR i wystarczy. Z kolei Stalker 2 (czy też Stalker 2010, jak sobie to sprytnie obmyśliłem ) to już też pieśń przeszłości. Teraz machają nam inną marchewką przed nosami i chociaż sam nie wierzę, że to piszę, chyba lepiej jednak patrzeć na nią, niż wiecznie oglądać się na to co mogłoby być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 3 minuty temu, Sierioża napisał: Na forum o Stalkerze skrót myślowy "oblivon lost" dla mnie = "stalker: oblivion lost" Przecież napisałem wyraźnie: stare, dobre Oblivion Lost zanim stało się S.T.A.L.K.E.R.em. 6 minut temu, Sierioża napisał: Czy ja wiem? TEGO klimatu z początków prac w dzisiejszych czasach nie ma sensu podrabiać. Jest OLR i wystarczy. Zgadzam się - miałem na myśli S2010 (zgrabnie wymyślone ). 13 minut temu, Sierioża napisał: chyba lepiej jednak patrzeć na nią, niż wiecznie oglądać się na to co mogłoby być I dlatego tylko trochę szkoda... mogłoby być wesoło. Swoją drogą, jak można przywrócić coś, czego nie było? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał: Przecież napisałem wyraźnie: stare, dobre Oblivion Lost zanim stało się S.T.A.L.K.E.R.em. Wiem, ale ja jestem ignorantem, więc postanowiłem to zignorować Też bym użył większej czcionki, ale zaraz powiedzą, że jestem kłótliwy 2 minuty temu, 3OM6AKAH napisał: Swoją drogą, jak można przywrócić coś, czego nie było? Nieee no, trochę było, w szczególności jeśli chodzi o pierwsze podejścia - wystarczy wzorować się na buildach, resztę dołożyć z dokumentów projektowych... Tylko to znowu zaczęłoby dyskusję pt. "w jakim stopniu wzorować się na buildach, żeby to był jeszcze OL, a nie już CCZ" lub "ile można dodać od siebie, żeby nie zepsuć konceptu". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3OM6AKAH Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 9 minut temu, Sierioża napisał: Tylko to znowu zaczęłoby dyskusję No właśnie, zwłaszcza, że koncepcja była zmieniana wielokrotnie. Czytając kolejne dokumenty projektowe momentami odnosiłem wrażenie, że autorzy sami nie wiedzą czego chcą , a pierwotny zamysł i tak ostatecznie okazał się niewypałem. 16 minut temu, Sierioża napisał: zaraz powiedzą, że jestem kłótliwy Ludzie zawsze coś tam mówią, nic na to nie poradzisz... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Przerzuciłem najnowsze informacje tutaj bo nie zauważyłem, że mod już miał temat. @3OM6AKAH mnie uświadomił W sieci pojawił się krótki teaser tego moda, Na filmiku możemy zobaczyć kawałek lokacji odtworzonej z tego rysunku. Mod tworzony jest na bazie silnika z Lost Alpha DC. Na razie brak większej ilości szczegółów, można obejrzeć jeszcze kilka obrazków z mutantami, np: Pijawkę wg pomysłu z 2011r oraz bardzo wczesną wersję Szczurowilka. Spoiler 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 @Anton Gorodecki ale co, coś tam wyczytałem, że oni robią to na SDK do ostatniej wersji XRay 2.0 czy jakiejś tam z 2012 roku. A gdzieś tam w sieci ktoś próbował handlować tą wersją za 12-15tyś dolarów podobno. O to ci chodzi? Tutaj jest temat tego moda, a że pojawił się sam screen bez większej ilości informacji to przecież nie będę lał wody To ci ludzie od tego moda mają coś wspólnego z tą próbą sprzedaży? Czy, że też sobie go kupili? Powiem Ci szczerze, że mnie to jakoś bardzo nie zainteresowało może jakbym był modderem to bardziej bym śledził temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 13 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Post ze sprzedażą silnika (build 514, 7 grudnia 2011): https://www.gameru.net/forum/index.php?showtopic=74007 I jeszcze zauważyłem jeden temat na gameru z wydaniem już kodów źródłowych (XRAY 2 source code): https://www.gameru.net/forum/index.php?showtopic=60271 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 14 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Ten drugi temat z gameru dotyczący kodów źródłowych jest taki o, bo sam kod jest z tego co kojarzę niepełny. Sam to mam i kiedyś na ten temat już gdzieś dyskutowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Października 2020 Jeden z pracowników GSC Game World skomentował na oficjalnym kanale na Discordzie wczorajszą informację o sprzedaży SDK X-Ray 2.0 z 2012 roku: Cytat - Nic nie wiemy o tej osobie ani o tym, co dokładnie „próbuje sprzedać”. Nigdy nie rozmawialiśmy na taki temat i, co oczywiste, nawet nie przyszło nam do głowy, żeby rozmawiać. Wszystko, co piszą tego rodzaju użytkownicy, jest kłamstwem. To wszystko. Nie radzę wierzyć użytkownikowi, który mówi o „umowach z KM”, ponieważ jest to czyste i rażące kłamstwo. I proszę, nie kontynuujmy tego, bo to z pewnością nie jest nic warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 15 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 ? SDK od X-Ray 2.0 nie jest już sprzedawane - powiadomił o tym sam inicjator. Cytat - «Kto napisał 4 miliony donosów?» Chłopaki, gratuluję wam, macie GSC i moje kontakty tam, donosicielstwo w krwi rosyjskiego narodu, teraz decyduje się, co będzie z całą tą zawartością, jak przynajmniej wam zakażą kodów źródłowych X-Ray 2.0, prawie na pewno. Dobra robota, możecie cieszyć się zerem. To wszystko, do widzenia, pomyślcie, że zmieniłem zdanie - powiadomił sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 17 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2020 W związku z zainteresowaniem odwołanym S.T.A.L.K.E.R. 2 z powodu niedawnej nieudanej próby sprzedaży X-Ray 2.0, zdecydowano się przeprowadzić wywiad z Nikitą «Hudson» Burdinskym, jednym z liderów «S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept», który podzielił się bardzo ciekawymi informacjami dotyczącymi zrzutów ekranu z X-Ray 2.0, a także historii projektu. Wywiad przeprowadził administrator gminy Michaił «DecabristM» Zaryanov. Miłego czytania! Oryginalny logotyp projektu, otrzymany od Hudson w wiadomości DecabristM: Tak więc, jak rozumiem, działasz w projekcie jako menedżer społeczności. Czy możesz nam powiedzieć, czym dokładnie się zajmujesz? Cytat Generalnie jako lider, odpowiadam za to, co będzie pasować do projektu, a co nie. Czyli np. osoba odpowiadająca za modele wykonała asset, pokazuje mi go i mówię, co należy usunąć, a co dodać. DecabristM: Jak powstał ten projekt i jaki jest jego cel? Cytat Celem jest odtworzenie tego samego S.T.A.L.K.E.R. 2, wszystko przeanalizowaliśmy bardzo dobrze, dokumenty projektowe, koncepcje, itp. Wszystko zaczęło się od tego, że zaprzyjaźniłem się z naszym programistą, on był też osobą odpowiedzialną za modele, mieliśmy wspólne zainteresowania w S.T.A.L.K.E.R. 2. Następnie zaproponowano mi innego modelarza, Daniła Krawczenko, po tym, jak Danił wykonał prototyp lokacji (kopalnia). Ja zaproponowałem mu pomysł odtworzenia S.T.A.L.K.E.R. 2. DecabristM: Czy Vladimir Lagutin pracuje jako programista czy ktoś inny? Cytat Na razie tylko GladiatorVS (Władimir Lagutin). DecabristM: Kiedy rozpoczęło się tworzenie projektu? Cytat W 2019 roku, chyba w październiku lub listopadzie, dokładnie miesiąca już nie pamiętam ? DecabristM: Na jakim etapie znajduje się obecnie projekt? Cytat Wersja alfa. Musimy stworzyć zupełnie nową strefę z nowymi lokacjami. Staramy się nie brać prawie niczego z trylogii. DecabristM: Opowiedz nam o swojej wizji projektu. Co to jest - kolejny mod, globalna modyfikacja czy coś więcej? Cytat Globalna modyfikacja, prawie jak Lost Alpha. Jak powiedziałem wyżej, musimy stworzyć zupełnie nową strefę, pracy jest dużo. DecabristM: Używacie wyłącznie dokumenty designerskie S.T.A.L.K.E.R. 2, czy zostawiacie miejsce na kreatywność w zakresie zadań, fabuły i LORE'a? Która koncepcja jest Wam bliższa - Lost Alpha czy Oblivion Lost Remake? Cytat Pełna dokumentacja projektowa S.T.A.L.K.E.R. 2. Tak jak to było w OLR. DecabristM: Co możesz nam powiedzieć o anomalii «Zegar słoneczny», której grafika koncepcyjna została opublikowana w Twojej grupie? Jakie są jej właściwości, dlaczego jest niebezpieczna? Kto narysował tę grafikę koncepcyjną? Koncept-art anomalii «Zegar słoneczny» Cytat Anomalia jest prawie w całości autorska, namalował ją Nikita Kolesnik (jego ArtStation). Jest to mieszanka karuzeli i spalacza, została oparta na drobnych informacjach w dokumencie projektowym i znaczku na globalnej mapie. Opis anomalii «Zegar słoneczny»: Zegar słoneczny to Archianomalia termograwitacyjnego typu, składająca się z dwóch części - Rdzenia i Zewnętrznej powłoki. Rdzeń to miniaturowa kula plazmowa, ze względu na działanie „ognistego grawiwichru” i oddziaływania ekstremalnie wysokiej temperatury samego rdzenia, wokół niego powstała „kołysanka” z mieszanki betonu i żelaza znajdującego się na parkingu maszyn Uroczyska. Im bliżej rdzenia jest kołysanka, tym jest gorętsza. Stalkerzy nazwali tą anomalię ze względu na jego podobieństwo do zegara słonecznego z powodu wystającej pod kątem trzona. Tworzy artefakt "betonowa gwiazda". Szkice anomalii «Zegar słoneczny» przesłane w wiadomości przez Hudsona. DecabristM: Czy ostateczna wersja projektu obejmie miasto Prypeć? Na globalnej mapie połączonej z dokumentami projektowymi S.T.A.L.K.E.R. 2, to miasto nie istnieje, chociaż akcja niektórych questów w tych dokumentach powinna się tam toczyć? Cytat Jeszcze nie wiemy. Ale będzie miasto Czarnobyl. DecabristM: Czy możesz podzielić się tym, co już jest gotowe, czy to tajemnica? Cytat To tajemnica? DecabristM: W porządku. A teraz przejdźmy do najbardziej oczekiwanego pytania. W swoim ostatnim poście zamieściłeś zrzut ekranu ze słowami «Powered by XRay 2.0». Czy to ten sam XRay 2.0, o którym mówił Лохотрон? Co to właściwie jest? Zrzut ekranu z SDK X-Ray 2.0 od S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Jeden z modeli na zrzucie ekranu, opublikowany wcześniej w Zone Chronicles (źródło) Cytat Zrzut ekranu zrobiony przez Gladiatora na XRay2.0, scena w całości z zasobów Stalkera 2 (anulowanego). Ale jak powiedziałem, nie mogę nic więcej powiedzieć na ten temat. DecabristM: Skąd to masz? Czy to prezent od Лохотрон? Czy podpisałeś NDA? Cytat Formalnie podpisaliśmy NDA. DecabristM: Czy możesz podrzucić tekst NDA, czy też jest on objęty umową NDA? Cytat Przepraszam, ale nie, nie mogę. DecabristM: Dobra, przejdźmy dalej. Na jakim silniku rozwijasz swój projekt? Cytat Mod na silniku XRay Rentgen-luch. DecabristM: Screen z Twojego posta ze utworami nagranymi na xray2? Boleśnie wygląda jak kopalnia Młody kommunar(«Юный коммунар»)... Screen z lokacją «Юный Коммунар» z S.T.A.L.K.E.R. 2 OldConcept / Wcześniej opublikowany screen z kopalni «Юный Коммунар» (źródło) Cytat Tak, to jest na xray2.0, lokacja została poprawnie nazwana, to jest Kopalnia JunKom. Ale screen nie jest nasz, to screen jednego z byłych programistów. DecabristM: W końcu wcześniej nigdy nie został opublikowany, jeśli moja pamięć mnie nie myli... Cytat Tak, nigdy wcześniej nigdzie nie migotał. DecabristM: Dzięki za rozmowę. Jakieś życzenia dla fanów i buildoman'ów na koniec? ? Cytat Czekać i być cierpliwymi ? Wywiad został przeprowadzony specjalnie dla społeczności Vestnik «Tego Samego Stalkera» (Вестник «Того Самого Сталкера»). ŹRÓDŁO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2020 Przedstawiono pierwsze screeny: Spoiler -W każdym projekcie jest czas, kiedy rozmawiacie z publicznością dużo i czas, kiedy wcale nie rozmawiacie. W takich chwilach zespół więcej pracuje nad technicznymi aspektami moda, wkłada więcej energii w projekt, a nie szuka sposobów aby pięknie ich zaprezentować. Teraz jeden z takich okresów ciszy właśnie dobiega końca. Chcemy porozmawiać o ludziach, którzy biorą aktywny udział i pomagają w tworzeniu moda. Za wizualną część i design lokacji jest odpowiedzialny bardzo znany modmaker, autor Lost Alpha i innych projektów, "Dezodor". Za techniczne szczegóły moda i wnoszenie poprawek w silnik praktycznie od pierwszego dnia na X-Ray 2.0, odpowiada Loxotron. Pozostali twórcy na razie nie zostali ujawnieni. Podsumowując tę krótką wiadomość, chcemy pokazać screeny, zrobione z celem pokazania kilku lokacji. O innych cechach moda później powiemy - napisali twórcy projektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 Noworoczny plakat od twórców projektu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 Trochę nowych obrazków z moda i informacji. Jako, że silnik XRay 2.0 był nie dokończony na razie jest łatany przez moderów, dodawane są nowe funkcje itd. Przy modzie pracują teraz dezowave, twórcy Lost Alpha i Priboi Story. Ostatnio dla moda stworzono cztery nowe lokacje, dodatkowo poprawiono oświetlenie na starych mapach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2021 Jeszcze kilka się pojawiło, wybrałem pare z widoczkami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Prace nad Old Concept będą kontynuowane. Obecnie twórcy potrzebują trochę czasu na zebranie wszystkich materiałów, a następnie opublikują newsy. W planach jest również rekrutacja nowych programistów. Przypomnijmy, że głównym celem projektu jest odtworzenie anulowanego S.T.A.L.K.E.R.-a 2. Źródło: KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Para in-game screenów z obecnej wersji projektu S.T.A.L.K.E.R. 2: OldConcept. Zdjęcia zostały zrobione w jednym i tym samym miejscu, ale protagonista jest ubrany w różne pancerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 4 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Fajnie to wygląda, widać progress względem zewu prypeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Kilka nowych fotek z moda. Spoiler Nowy mutant. A to powinniście kojarzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.