Jump to content

Równowaga-2


Fаgot
 Share

Recommended Posts

4 hours ago, kondotier said:

Будь любезный и скажи, кто нибудь занимался  этим продолжением?

Несколько лет дорабатывали Равновесие 2, затем у @Fagot появились сложности со свободным временем. Я перешел в TI. Если и будет продолжение, то о нем будет информировать сам автор. 

Что автор,  что я- семейные люди и порой не остается свободного времени на хобби.

Nad Równowaga 2 pracowaliśmy kilka lat, potem @Fagot miał problemy z wolnym czasem. Przeszedłem na TI. Jeśli jest kontynuacja, to sam autor poinformuje o tym.

Jesteśmy ludźmi rodzinnymi i czasami nie ma czasu na hobby.

 

  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@Agrael, @kondotier mieliście problem z ubiciem pijawki. Ja ma problem z jej brakiem. Przy księgarni zlikwidowałem tylko jedną niewidzialną. Więcej nie ma. Łaziłem, łaziłem i nic. Postanowiłem pospać bo w tym modzie po śnie jest spawn mutantów. No to zespałnowały się snorki, nibypsy, mięsacze, dwa razy chimery, dziki, tuszkany i raz dwie pijawki ale bez artu. Zapisuje i wczytuje, wchodzę na lokację i wychodzę. I nic. Może macie jakiś pomysł ? A może w pierwszej kolejności trzeba przyprowadzić doktorowi psa ?   

Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo Pijawka powinna się znajdować za księgarnią. Sprawdziłeś, czy coś miała przy sobie ? Ten okaz jest '' nadzwyczajny " i różni się wyglądem od tych standardowych pijawek. 

Nie, nie - psa odprowadzasz później. Jeszcze będziesz miał co robić podczas podróży na Kordon. Do Wschodniej Prypeci udajesz się od razu po rozmowie z Wujaszkiem Siwym. 

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo Ta pijawka z początku jest niewidoczna, słychać tylko ryk. U mnie pojawiła się w tej uliczce, pomiędzy księgarnią a blokami, dlatego mogłem uciec na następną uliczkę. A zjawiła się, jak już wybiłem prawie wszystkie mutanty które wymieniłeś. A podwyższeniem na sąsiedniej uliczce, chyba nie była zjeżdżalnia, a to suche pochylone drzewo które widać na moich zrzutach powyżej.

Może to Ci pomoże.

https://www.youtube.com/watch?v=PJd4vHrqZTA

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

To teraz pytanie zadam ja bo długo cieszyłem się bezproblemową i bezwylotową grą, aż do dziś - od Mjr. Hantla (chyba tak mu było) dostałem zadanie na znalezienie pewnej broni, odwiedziłem Barmana, a potem Sidora no i tu jest problem - do momentu jak nie zacznę dialogu o broni z Sidorem to wszystko jest ok, a po odbyciu rozmowy nie mogę już wyciągnąć broni czy nawet śruby i po chwili biegania gra się wysypuje z pustym logiem, zapis po rozmowie wywala się już na ekranie wczytywania. Ktoś może wie o co chodzi? 

Dodam tylko, że do tego momentu jeszcze nie wyruszyłem jeszcze na Radar, żeby wyłączyć Mózgozwęglacz - byłem na Radarze tylko z Hantlem, żeby ubić jednego jegomościa i pod Anteny nie podchodziłem - może ten mój problem jest spowodowany tym, że zadania trzeba w jakiejś z góry ustalonej kolejności przechodzić i zamiast lecieć na Kordon powinienem lecieć na Radar?

@Agrael Tobie się udało ukończyć moda - też miałeś problem z tym zadaniem może?

Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 ja z Sidem też miałem problem. Pisałem o nim we wcześniejszym poście. Wykonałem zadanie dla niego i chciałem o tym poinformować. Za każdym razem miałem bezlogowy wylot więc dałem sobie spokój. I Tobie to radzę. Kolejność zadań nie ma znaczenia. Mod jest ewidentnie niedorobiony.    

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Szczepan9205 Mózgozwęglacz wyłączyłem po pierwszym spotkaniu Hantla na Radarze. Tak czy siak, kolejność wykonywania zadań raczej na pewno nie ma żadnego znaczenia. 

Po rozmowie z Sidorem o broni nie miałem takiego problemu :063: Wydaje mi się, że miałem '' wyjątkowe " szczęście do R-2, bo nie nękały mnie jakieś poważne problemy techniczne, chociaż wyloty zdarzały się dosyć często. 

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, gawron napisał:

@Szczepan9205. Jeśli Hantel nie otrzyma MG-42 nie pojawi się poniższy dialog i fabuła utknie w miejscu.

Dzięki za odpowiedź @gawron ;) Nie wiem w zasadzie co się u mnie podziało, ale specjalnie zamiast próbować gadać z Sidorem i liczyć, że po wyjściu z jego bunkra będę mógł wyciągnąć broń to poszedłem na CEA i ukończyłem oryginalną fabułę po czym dopiero wróciłem do Sidora i to samo - brak broni po rozmowie, a po kilku chwilach - mniej więcej po dobiegnięciu do Elewatora - wylot z pustym logiem więc oszukałem trochę sam siebie i zespawnowałem sobie MG i na szczęście dialog u Hantla się pojawił dzięki czemu mogę grać dalej :P

Link to comment
Share on other sites

@DaarMoo  też miałem ten problem. Już nie pamiętam, czy rozwiązałem go poprzez powtórzenie gry od zapisu sprzed wejścia na lokację, czy doczekaniem do emisji. Pomagał mi Fagot, ale tego nie ma w temacie, bo rozmowa była na PW. W każdym bądź razie, tyle pamiętam, że jej ryk usłyszałem gdy byłem z tyłu za księgarnią.

  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Mam dosyć. Kończę grę. Tak wygląda dialog z Wąsem.

Spoiler

ss_admin_09-15-21_18-46-20_(l01_escape).thumb.jpg.6a832742252ab40eb922b6b5351ef85a.jpg

  A tak próba kontynuacji.  

Spoiler

ss_admin_09-15-21_18-46-26_(l01_escape).thumb.jpg.9287fb4a71930747debb836e5581c956.jpg

I tak w kółko. 

Mimo swojej prostoty mod mnie jednak wciągnął. Może chęć zobaczenia co będzie dalej powodowała dalszą grę, mimo że pojawiały się symptomy nadciągającego crashu. Wylot u Sidora, brak questowej pijawki no i na koniec brak dialogu z Wąsem. 

Nie będę rozpisywał się o niedoróbkach bo już zostały opisane. Mod ewidentnie porzucony przez autora w stanie głęboko niedorobionym.     

Link to comment
Share on other sites

Ogromna prośba o pomoc w uruchomieniu gry.

Poniżej porównanie folderów i błąd który mam . Z porównania folderów wynika, że nie mam game.graph. Próbuję uruchomić na win 10 jako administrator na chwilę plik wsadowy robi czarne okienko i ... koniec.

Równowaga 2.JPG

to chyba jednak nie mój log błędu patrząc na datę

xray.JPG

Link to comment
Share on other sites

@najdrok Błąd Twój, a skoro mod się nie uruchomił, to log nie może być Twój.

Zobacz w katalogu STALKER-USEER\savedgames, czy masz pięć plików z rozszerzeniem .xrdemo

One są konieczne. Jak będziesz czyścił katalog savedgames ze starych zapisów, one muszą pozostać. Jeśli je przez przypadek usunąłeś to je na nowo wklej. Abyś nie musiał szukać na forum, to weź z tąd.

savedgames-filmiki.7z

I jeszcze takie coś. Ja mam pobraną wersję bez spolszczenia i plik startowy mam znakami łacińskimi. Spróbuj wstawić to co poniżej, bo czasem komp nie widzi grażdanki. Ten .bat grażdanką najpierw zabezpiecz.

! START GAME.bat

Jednak Twój problem zastanawia, bo już wielu pobrało moda ze spolszczeniem i nikt takiego problemu nie zgłaszał. Jak to co napisałem nie będzie przydatne, sugeruję pobrać moda na nowo i ponownie zainstalować.

Link to comment
Share on other sites

@kondotier No i trochę błąd bo te pliki .xrdemo owszem muszą być w folderze savedgames, ale bez nich mod też się uruchomi tylko wyleci przy wzięciu od Sidora zadania na zabranie dokumentów z trupiarki jeśli nie będzie ich w naszym folderze savedgames (który gra tworzy w folderze bin/stalker-user) - przerabiałem to bo nie miałem ich w wygenerowanym przez grę folderze, a po przeniesieniu ich z tego STALKER-USER znajdującego się w głównym katalogu wszystko zaczęło działać.

@najdrok Swoje logi, user.ltx (z ustawieniami gry), zapisy i zrzuty ekranu masz na 95% w bin/stalker-user, ten STALKER-USER, który jest w głównym katalogu moda to folder autora moda lub osoby, która robiła ten repack i do niego najlepiej nie zaglądać bo nie uzyskasz z niego niczego pomocnego, więc sprawdź log w tamtym folderze o którym napisałem wyżej i wtedy podrzuć jego zawartość - zobaczymy, może się uda coś zaradzić ;) Tym bardziej, że ja też nie mam w głównym katalogu pliku game_graph, a plik startowy (ten z rozszerzeniem .bat) mam w grażdance i u mnie wszystko śmiga, a też mam Windowsa 10.

EDIT. 

I mnie udało się moda ukończyć:

ss_szczepan_09-18-21_16-24-00_(l01_escape).jpg

Sprawdziłem oba zakończenia i nie chcę robić kalki posta @Agrael więc po krótce powiem - mod fajny choć trochę szkoda, że fabuła Równowagi zaczyna się w trochę późniejszej części fabuły zamiast od samego początku, ale nie powiem - jak już ruszyła to dość szybko mnie wciągnęła i grało się całkiem fajnie, nie wiem tylko czy to, że jest bardzo dużo biegania między lokacjami zaklasyfikować jako plus czy jako minus. Mnie ów bieganie trochę wymęczyło, ale jak już się zawziąłem to uznałem, że doprowadzę fabułę do końca i się udało. Modowi zdarzają się sporadyczne wyloty z pustym logiem i wtedy najczęściej wystarczy ponowne uruchomienie moda i kontynuowanie gry. Co do resetujących się ustawień to odniosłem wrażenie, że do momentu gdy pierwszy raz zejdziemy do podziemi Agropromu ten "problem" jest obecny, po tym jak wrócimy na powierzchnię to "problem" znika. Od siebie jeszcze dodam, że u mnie był duży problem z zadaniem od Majora Hantla na pewną broń i myślałem, że załatwienie tego spawnerem sprawę załatwi (po porozmawianiu z konkretnym NPC na temat broni, chwilę po odejściu od niego miałem wylot z pustym logiem za każdym razem) i owszem załatwiło, ale pod koniec okazało się, że przez to nie pojawił mi się pewien NPC potrzebny do kontynuowania fabuły (Wujaszek/Wujek Siwy) i musiałem się wspomóc zapisami udostępnionymi przez @Agrael przez co pominąłem jedno z końcowych zadań, ale koniec końców udało się moda ukończyć i dobrze się przy nim bawiłem :) Wielkie podziękowania dla @gawron za spolszczenie, a także reszcie forumowiczów za pomocne wskazówki :) 

  • Like 1
  • Dodatnia 1
  • Dzięki ! 1
Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziękuję za wszystkie porady, jeszcze raz rozpakowałem i teraz działa, uruchomiłem najpierw bez spolszczenia, a później po spolszczeniu. Zaciekawił mnie informacja o spawnerze. Czy jest on wbudowany i trzeba go jakoś wywołać, czy może jest jakiś ekstra link do pobrania. Wiem, że cheatowanie nie jest fair, ale zawsze staram się mieć taką opcję, chociaż nie zawsze z niej korzystam.

Link to comment
Share on other sites

@najdrok Ogółem ten mod nie ma nawet wbudowanego spawnera. Udało mi się na jakimś ruskim forum obchodząc VPNy (bo normalne polskie IP jest blokowane) wyszperać trochę starszą wersję tego moda+spawner przeznaczony do niego, potem przerobiłem pliki skryptów, żeby nie powodowały wylotów na nowszej wersji, a potem dopiero wszystko spakowałem programem, który wstawił w temacie @gawron. Ale jeszcze przed tym jak edytowałem swój poprzedni post dodając wpis o ukończeniu fabuły to moda wywaliłem z dysku więc nie pomogę bo zrobiłem sobie kopie tylko zapisów i ustawień😕 

Link to comment
Share on other sites

Witam, zadam może naiwne pytanie. Chodzi mi o Dzika w Dolinie Mroku - na filmikach z Równowagi 2 zabicie go jest standardowe jak w Cieniu, jednak u mnie Dzik jest nieśmiertelny i przemieszcza się po całym kompleksie. Ani granaty ani śrutówka itp. nie dają mu rady, Czy muszę zabić wszystkich bandytów, żeby mieć opcję na jego likwidację. Dwóch członków Równowagi robi jednocześnie ze mną porządek z bandytami. Tak obok to również uratowanie Powinnościowca przy przystanku (fabryce) nie daje mi, żadnej opcji dialogowej (inaczej niż w Cieniu i na filmikach z Równowagi 2). Może coś skopałem wcześniej w rozgrywce (nie pojawił mi się również znacznik na mapie ze schowkiem Równowagi po wykonaniu zadania na ogon psa na Wysypisku).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity