Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ stawiając na rus podstawce, a i na polskiej z fragmentami tłumaczenia nie miałem żadnych problemów, postawiłem moda na nowo.

1. ZP pol  ( od razu skrót pulpitowy )

2. Mod

3. patch 1.2

4. patch na inny HUD

5. patch na usunięcie zmęczenia.

6. dodałem własny ekran startowy. Będzie ktoś chciał, dodam plik.

ss_administrator_01-24-20_13-38-48_(mainmenu).thumb.jpg.96ef037addc61a0712ee73670a81850f.jpg

7. z katalogu tekst usunąłem wszystkie katalogi obcojęzyczne oprócz pol i rus. Wiedząc, że te dwa pliki z pol są wstawione do spolszczenia przemianowałem go. Jest zbyteczny.

8. Nałożyłem spolszczenie.

Zrobiłem restart komputera. Poprzednio gdy tego nie robiłem, miałem wylot.

Odpaliłem moda bezproblemowo, z czystymi znakami diaktrycznymi.  Dotarłem do warsztatów, rozmowy i opisy wyświetlane prawidłowo. Tylko brak nazwy dla SVU.

ss_administrator_01-24-20_13-41-45_(zaton).thumb.jpg.bfd3da54d2d79b0d188e010afd5bff7c.jpgss_administrator_01-24-20_13-58-58_(zaton).thumb.jpg.4bb69fda2ceb47212f5872a0326eeeca.jpg

Zaczynając grę, nie zapominamy o pójściu do sterówki barki. Dodatkowe wyposażenie.

ss_administrator_01-24-20_13-41-21_(zaton).thumb.jpg.f1b8cef57a48a84427417d33558bc035.jpgss_administrator_01-24-20_13-41-31_(zaton).thumb.jpg.92d02bf689bad88f8903542e390c910b.jpg

Część schowków z ZP nadal dostępna.                                                                         Ekipa w ukryciu podczas emisji.

ss_administrator_01-24-20_13-44-08_(zaton).thumb.jpg.206450a7793d45b9a47bbde0f62d7e2f.jpgss_administrator_01-24-20_14-00-45_(zaton).thumb.jpg.913510268ac30170c111821eb5013dcf.jpg

Opcje typu "co masz ciekawego do powiedzenia" nie są zbędne. Prowadzą do ciekawych zadań pobocznych. Tylko mechanik najemników naprawia za darmo. Pozostali wysoko się cenią.

Czyli, że spolszczenie jest wykonane prawidłowo. Można grać dalej.

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 pograłem kilka godzin nie miałem wylotów przy przechodzeniu koło grupek stalkerów.

Znalazłem trochę literówek itp wydaje mi się, że za dużo czasami jest nawalone przecinków w zdaniach ale mogę się mylić. Nie wiem czy takie rzeczy jak możliwe złe przecinki zgłaszać czy tylko poważniejsze, literówki, braki opisów itd.

Spoiler

1.jpg3.jpg444.jpg666.jpg66.jpg6.jpg555555.jpg555.jpg55.jpg5.jpg4444444.jpg444444.jpg44444.jpg44.jpg4.jpg33.jpg222.jpg22.jpg111.jpg11.jpg

Tak czy siak trochę screenów do przejrzenia zrobiłem. Pogram w niego dopiero po weekendzie to na razie ode mnie będzie cisza ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi przecinkami to nie przesadzaj, powinny być tam gdzie trzeba, ale kilka nie było potrzebne, Ty zaś prawie wszystkie wyznaczyłeś. Poprawki naniosłem na właściwe pliki, po jakimś czasie, jak będzie więcej błędow, zrobi się patcha. :) Potrzebny zapis z tymi dwoma stalkerami, którzy nie mają ksywek, tylko te dziwne oznaczenia. W pliku characters są wszyscy przetłumaczeni, a plik gameplay też był robiony. Nie wiem dlaczego tak jest. Broń też robiłem, jest wszystko przetłumaczone. Dziwna sprawa, ten SWU powinien mieć wyświetloną nazwę, a nie ma. @tom3kb, zrób w pliku w_svu z weapons (w tym z bronią) zmianę st_wpn_svu_nimble na SWU. Zobacz, czy wyświetli się to st_wpn_svu_nimble w nazwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 ci dwaj stalkerzy bez ksywek to technik i medyk na Skadowsku, co do przecinków to tak trochę na wyrost. I tak jak pisałem z częścią mogłem nie mieć racji.

No ale to było pierwsze szukanie błędów w tym modzie. Teraz będę raczej patrzył na "poważniejsze" sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to będę musiał przejść na lokację bo teraz mnie tam nie ma.

Ps. Mam dla profesora Hermana w Kamieniołomie znaleźć roślinę i teraz pytanie żeby ją znaleźć trzeba mieć detektor jakiś dobry? Bo latam po tym kamieniołomie i nic nie widzę. A ze zwykłym detektorem też nic. Czy to jest jakiś obiekt, który leży normalnie na mapie?

A już chyba znalazłem na jakimś filmiku, że mam wleźć w jakiś teleport, a roślinki nie ma.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć chłopaki! Pytanko mam szybkie. Wiecie może gdzie znajduje się dokładnie anormalną roślina dla naukowców na Jupiterze? Chodzę z nosem przy ziemi od 20 minut i nie mogę znaleźć. I może wiecie gdzie jest Karaś? Ten którego każe szukać nam Hawajczyk. Na parkingu z elektrami nie widziałem po nim żadnego śladu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Mikus47221 napisał:

Cześć chłopaki! Pytanko mam szybkie. Wiecie może gdzie znajduje się dokładnie anormalną roślina dla naukowców na Jupiterze? Chodzę z nosem przy ziemi od 20 minut i nie mogę znaleźć. I może wiecie gdzie jest Karaś? Ten którego każe szukać nam Hawajczyk. Na parkingu z elektrami nie widziałem po nim żadnego śladu :/

Nie grałem jeszcze ale..
Żeby znaleźć anomalną roślinę trzeba mieć specjalny detektor od prof. Germana. Autor filmu kończy tą misję dopiero na sam koniec moda.
Tu jest początek historii 18:00:

 

Karaś znajduje się tu 2:00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownej instalacji moda, wszystko jest w porządku. Zauważyłem, że przy opcji snu, choć nie prześpimy się i chcemy to cofnąć, jednak wyskakuje "butelka", że chce się nam pić. Tak nie powinno być, bo np. woda Stalkerska jest tu bardzo droga.

Druga sprawa, to prośba do speców od gry, gdyż nie mogę namierzyć ksywek tych dwóch NPC - jeden mechanik na Skadowsku, drugi medyk na Skadowsku. Nie mam ich w pliku z nazwiskami, inni są.

Znalazłem przyczynę. Przez pomyłkę wstawiającego pliki do tłumaczenia, został umieszczony plik characters bez patcha i stąd brak części ksywek. Naprawię to i dołączę do późniejszego patcha. Ci dwaj, to mechanik Raszpla (Рашпиль) i medyk Puls (Пульс).

Aby w pełni było widać ksywkę medyka i mechanika, trzeba grać od początku.

ss_metek_01-25-20_07-34-30_(zaton).jpg

ss_metek_01-25-20_07-34-49_(zaton).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modzie nasz GG musi jeść i pić. Mamy manierkę na 3 "łyki". Wodę do niej kupujemy u handlarzy. Tylko ma ona pewną niesprawność. Ale to już było np w Pajęczynie kłamstw. Jeśli mamy ją niepełną, np, z jednym łykiem i dokupimy 2 łyki, to się nie wypełni, a zostaną tylko 2. Wypraktykowałem to w grze, że kupowałem 2 łyki, co wystarczało do czasu powrotu do handlarza. A jak mi zostawał 1 łyk, to go wypijałem przed kupnem nowej wody. A sygnalizacja pragnienia i konieczności napicia się, sygnalizowana jest takim szarym migającym kwadratem z prawej strony ekranu. A powinno być kółeczko z butelką, od zielonej do czerwonej. Pytano o to na forum moda, ale nie zostało wyjaśnione dlaczego. Jest fix na większą wytrzymałość, który również zmniejsza częstość wymagania picia.

Do poszukiwania artów i roślinek, łatwo zdobywamy Welesa. Tradycyjnie jest w koparce na Kopaczi.

Jeśli ktoś dodał fiksa na HUD z ZP i minimapę ma na dole częściowo pod okienkami szybkich przycisków ( patrz zrzuty w poprzednim moim wpisie), a chce ją mieć prawidłowo, z pokazywanym zegarem i kompasem w kółeczku, musi grać na rozdzielczości 1024x769.

ss_administrator_01-25-20_10-30-12_(zaton).thumb.jpg.71ea73a9a19d9a29d0d8d62e639d4519.jpg

Medycy nie leczą za darmo, słono się cenią. Mają trochę do kupna, ale samemu z trupów można nazbierać wystarczająco dużo.

ss_administrator_01-25-20_10-39-08_(zaton).thumb.jpg.2e12466175c0546cb429e0f5cd663bd5.jpg

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne błąd gry, bo wejściu w opcję snu, ktoś chce zrezygnować, klika anuluj, znika okienko snu, ale pojawia się "buteleczka", że chce GG pić. Wypija coś, co ma, znika "buteleczka", klika opcję snu, znów rezygnuje i ponownie pojawia się "buteleczka", choć nie minęło ani minuty. Można to robić wiele razy, traci się tylko płyny, a czasu nie ubywa. To tylko chciałem nakreślić.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, metek58 napisał:

Znalazł ktoś Złotą Rybkę i Kwasową Kulę?

Złotą rybkę dostałem od Luki za artefakt Mroczna dusza i PDA stalkera, przy którym go znalazłem. Kwasowa dusza leży w skrzynce na Cementowni, żeby ją otworzyć, trzeba wcześniej znaleźć martwego stalkera w Betonowej wannie.

Spoiler

z.thumb.jpg.2f3797e8597f90213bda2d010941fe96.jpg

ks.thumb.jpg.a8a26ef9e5228ff8e86c987425165aeb.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 właśnie wypuścił poprawioną wersję polonizacji.

Link: https://stalkerteam.pl/applications/core/interface/file/attachment.php?id=40311

Niedługo będzie dodana do pobieralni.

Poprawiono zgłaszane błędy.

Jeśli ktoś chce żeby ksywki technika i lekarza na Skadowsku były wyświetlane prawidłowo musi rozpocząć rozgrywkę od nowa.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  Zobacz na samym początku, jak HUD z ZP u mnie wyglądał na innych rozdzielczościach. Minimapa na dole z brakami. Dopiero na 1024x769  stał się prawidłowy. Ten co wstawiał patcha, nie zmienił ustawień HUDa na inne rozdzielczości i formaty, niż były jak ZP wychodził.

Możesz też zobaczyć na moich ostatnich zrzutach, że ta rozdzielczość w niczym nie przeszkadza. Jedynie zrzuty są 4x3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.