Jump to content
vidkunsen

«Thorny Way» - Ciernista droga ("Тернистый путь")

Recommended Posts

@tom3kb 

6 godzin temu, tom3kb napisał:

przeważnie nawet jak masz zadanie "znajdź ukryty skarb w podziemiach" to masz marker ustawiony w tym miejscu gdzie on leży :) no i co to wtedy za szukanie i ukryte miejsce.

wiem, kiedyś już mi to tłumaczyłeś :033: ale mi chodzi o to że tak opisując dialogi można z poszukiwaniami dojść aż do Jupitera bo bo przecież teren wokół kompleksu jest duży, pod ziemią już jest mniej szukania bo dochodzisz do oazy i jest tylko tunel do niej prowadzący i sama oaza i tu już można szukać

@kondotier 

5 godzin temu, kondotier napisał:

To samo z roślinką. Dostałeś informację, że jest w wyrobisku. I nigdzie nie jest powiedziane, że ma być w błocie. A koparka, to element wyrobiska.

No tak, ale człowiek się przyzwyczaił że jak wyrobisko to bagno no i to tak działa właśnie, gdyby nie filmy na YT to w życiu bym nie pomyślał żeby wleźć na koparkę, tym bardziej że nie było na niej żadnej anomalii, bo jeszcze żeby była anomalia przestrzenna widoczna to co innego, jest niby w kabinie błysk jakiegoś "czegoś" ale po prostu pomyślałem że to efekt grafiki gry a nie że wskazówka

 

Słuchajcie takie jajca się zrobiły, znajduję Klina w budynku administracyjnym Jupitera, akcja zaraz po gadce z Kłem w wagoniku, no i gadka szmatka, w czasie gadki mam 0 ruchów jak to przy dialogach, gdy kończy się dialog i olewam ich ciepłym moczem nadal 0 ruchów, ktoś do mnie strzela, nic nie działa, krew się ze mnie leje, o dziwo nie ginę, Esc nie działa, nawet nie mogę wyjść do menu gry, nic się nie dzieję i tylko taki widok jak na foto, o co tu chodzi?

ss_cez137_02-14-20_16-42-36_(jupiter).jpg

ss_cez137_02-14-20_16-42-44_(jupiter).jpg

Edited by cez137

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miał ktoś może taki problem że podczas misji w prypeci gdzie trzeba uruchomić generator od windy do X-8 nie wyświetlał się napis umożliwiający włączenie generatora? 3 razy wczytywałem autosave z początku misji a napisu jak nie było tak nie ma i utknąłem w miejscu z fabułą :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie okazało się że dopiero po oddaniu wszystkich questów napis się pojawił, na szczęście 2 questy z 3 dało się normalnie ukończyć bez używania żadnych "pomocy" ale do misji na arty dla Brodacza musiałem się wspomóc spawnerem, nie wiem czemu ale po emisjach nie pojawiały mi się arty w anomaliach...No ale jeśli ktoś miałby podobny problem to informuję że wszystkie questy muszą być oddane przed udaniem się do fabryki Jupiter w poszukiwaniu Klina i w wtedy napis się pojawi, jeśli będziemy mieli jakieś nie oddane to może się nie pojawić, Aha no i co do mojego wcześniejszego problemu gdzie gra zaliczała wylot przy oddawaniu artów Brodaczowi tyle, że na raty bo miałem wtedy przy sobie 3 z bodaj 7 potrzebnych artów to jeśli mamy przy sobie wszystkie wymagane to można je oddać i gra nie zalicza wtedy wylotu. Nie wiem tylko dlaczego po przejściu emisji nie pojawiały mi się w anomaliach artefakty i nie mówię tu o przejściu 1 tylko 3 lub 4 emisji bo zazwyczaj tyle czekałem przed sprawdzeniem wszystkich anomalii, dodam że wyjście z zatonu na jupiter i z powrotem np też nie pomagało no ale teraz to już mało ważne :P

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam kolejny problem, poprzedni rozwiązałem, po prostu trzeba go zrobić bez zapisywania gry przed dialogiem z Klinem, obecny problem jest taki że nie mogę zabrać czwartego skanera dla Nowikowa z anomalii termicznej na Zatonie ponieważ ginę zaraz na wejściu w nią, mam 3 kombinezony z czego tylko w jednym mam miejsce na arty z czego nie mam żadnego termicznego ale za to kombinezon mam ulepszony na 20% od termicznych ale niewiele to daje, co zrobić z tym fantem? nie mogę wziąć tego skanera nawet " w biegu" ginę bo tak też próbowałem

ss_cez137_02-16-20_11-43-15_(zaton).jpg

ss_cez137_02-16-20_12-11-03_(zaton).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się że wystarczy że zdobędziesz jakiś art dający ochronę termiczną, ogółem ja zdobyłem swój.swoje w spalonym gospodarstwie bo tam jest możliwość wymanewrowania tak żeby temperatura nas nie zabiła, wrzuciłem sobie najmocniejsze apteczki jakie miałem, detektorem zlokalizowałem art, porzucałem trochę śrub żeby ocenić jak dojść do niego szybko bez spalenia się i to w kombinezonie najemnika(ledwo był ulepszony) i fruu, jak tylko zebrałem wrzuciłem na pas i tyle...Jak już będziesz miał art to będziesz mógł raczej zebrać skaner chociaż mnie się udało przed tą misją chyba 3 takie arty zdobyć więc wrzuciłem na pas bodaj 2 mimo że miałem tylko meduzę która mi zbijała promieniowanie które dawał 1 z nich ale miałem leki antyradiacyjne i to wystarczyło żeby mi nie odbierało zdrowia i żebym mógł zebrać skaner.

 

A u  mnie znowu wywaliło grę tym razem po wybiciu wojskowych  w momencie jak pojawia się helikopter więc odpuściłem sobie i końcówkę obejrzałem na YT ale ogólnie mod fajny, nie myślałem, że się wciągne bo po ograniu Anomaly wszystkie mody graficznie i pod względem mechaniki kuleją w moich oczach ale w ten się wciągnąłem także polecam jak najbardziej tylko trzeba właśnie uważać z questami żeby oddawać je jak ma się wszystkie wymagane rzeczy bo inaczej można zaliczyć wylot(przynajmniej tak było w moim przypadku).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczepan9205 - w/w łatkę na Szturmowik też pomaga, Cez137 - masz tutaj filmy (5 filmików) z przejścia moda, obejrzyj i znajdź to co cie interesuje, nie zapominaj o tzw. łańcuchu zdarzeń, aby coś mieć trzeba coś zrobić:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Szczepan9205 dzięki, rzeczywiście, pomogło, w spalonym gospodarstwie zdobyłem kryształ

No i teraz tak, mam pytanie, bo jakbym chciał skończyć moda to zgodnie z fabułą mógłbym go już skończyć, bo Noe przyszedł i mogę opuścić Zonę ale...właśnie, nie byłem w ogóle w Prypeci, tam w ogóle się jakoś dociera? jest tam coś do roboty, moje aktualne zadania i arty na foto

ss_cez137_02-16-20_14-23-49_(jupiter).jpg

ss_cez137_02-16-20_14-25-41_(jupiter).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cez137 - po pierwszej rozmowie z Klinem na Janowie - zakład Jupiter, przenosi cie do wschodniej Prypeci - akcja w X-8.

Karierę kończysz w tunelu podziemnym - będzie ciąg dalszy tego moda wg. tego co autor nawijał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vidkunsen ahaa, myślałem że jest jeszcze coś poza tym X8 w tej Prypeci, skoro tak to kończę, bardzo fajny mod, szczególnie podoba mi się tu udźwiękowienie no i czekam na ciąg dalszy , pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po początkowych nawet fajnych wrażeniach niestety moda odpuszczam, a to aż dziwne bo nie jest jakiś strasznie długi ani skomplikowany ale zaczął mnie strasznie irytować.

Utknąłem w questach na szukaniu artów (np Bateryjka dla głównej fabuły) i za chiny żadnych nie mogę znaleźć chociaż łażę w kółko po różnych anomaliach. Teraz nie wiem czy to wina detektora bo chodzę z pierwszym, żółtym i niby coś tam pika ale lampka się nie świeci jak wchodzę w anomalię ale nie wiem czy to przez to, że wchodzę w anomalię ten dźwięk (bo chyba nawet bez wyjętego słychać jakiś dźwięk przy podchodzeniu do anomalii)) czy wykrywa artefakt ale nic się nie pokazuje. Czy też arty mi się w nich nie respią. Innych detektorów nigdzie nie mogę dostać u żadnego handlarza, ten wypadł mi tylko jeden z jakiegoś trupa przez sporo godzin gry.

Plusy:

Nawet fajna fabuła dla najemników. I kilka fajnie zrobionych dla nich zadań.

Muzyka w menu, główny motyw z Resident Evil.

Sporo różnych zadań. Mod nie za krótki, nie za długi.

Trochę zmian teksturowych np wygląd niektórych pukawek.

Trzeba trochę połazić, żeby zrobić zadanie, to że gdzieś jest marker nie znaczy, że w tamtym miejscu jest rozwiązanie problemu.

Sporo różnych przedmiotów śmieciowych.

Różne dodatki typu psi sztormy, kwaśne albo radioaktywne deszcze.

No oczywiście polonizacja bo bez niej to bym nie pograł w ogóle.

Minusy:

To co już wcześniej pisałem odnośnie poszukiwania artefaktów, ogólny ich brak i nie wiem dlaczego. @edit Jednak problemem był słaby detektor. Jak dorwałem Welesa to poszło z modem szybko. Ale nie każdy musi znać wszystkie schowki z fabuły Zewu i jeśli go nie trafimy możemy utknąć na sporo czasu z zadaniami, a tak jak piszę niżej nie mogłem nigdzie kupić detektorów.

Żenująca trwałość kombinezonów, psują się co pięć sekund, to samo tyczy broni, chwila strzelania, a wytrzymałość leci na łeb na szyję.

U mnie brak możliwości kupienia lepszych detektorów (pewnie gdzieś kiedyś znajdę), "brak możliwości kupienia" lepszych kombinezonów, dziwny spawn u handlarzy, raz widziałem Sevę. A tak to nawet kantując i wczytując ileś razy grę nie trafiłem nic porządnego.

Błyskawiczne ginięcie w anomaliach.

Dziwaczne mutanty, po pierwsze gąbki na naboje, no c'mon kilkanaście strzałów ze strzelby prosto w twarz zombiaka żeby go zabić. Ich siła też jest dziwna, Pijawka lata koło mnie i jej ataki ledwo co mi krew odbierają, a to niby taki zabójca :)

Niedoróbki w stylu widok z lornetki itp.

Przydałby się jakiś solidniejszy weapon pack, bo jak w dzisiejszych czasach widzę te "lustrzane odbicia" broni względem rzeczywistości to aż mnie trzęsie.

Trochę błędów w zadaniach, np nieśmiertelny dowódca żołnierzy, ale po wczytaniu autozapisu i rozegraniu zadania od nowa wreszcie poszło.

Chociaż wtedy np nie odpalił jakiś skrypt ataku śmigłowca, walka z bossem ;) no to poszedłem pod miejsce, w którym wisiał i bezproblemowo strąciłem go z rpg ;)

 

Moja ocena to będzie maks coś koło 6/10.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb  Welesa bez problemu mogłeś mieć z koparki w Kopaczi, już przy pierwszym wejściu na Jupiter. Jak go nie wziąłeś, to dalej tam na Ciebie czeka. Leży oddzielnie od reszty rzeczy (medykamenty ) dobrze widocznych. Drugi się dostaje za jakieś zadanie. A z tą Bateryjką to faktycznie był i mimo wprowadzonego patcha jest problem. Na pewno jest w tych elektrach na strychu warsztatów koło zakładu. Ale nie musi się trafić od razu. potrzebne kilka emisji. Drugie miejsce, to parking. Ale tam może się spawnować wewnątrz transformatora. Ja ją "wydobyłem" stojąc przy transformatorze, robiąc zapis i wychodząc z moda. Za 2-3 razem wyturlała się na zewnątrz. Może się też pojawić w tej anomalii koło stacji benzynowej na Zatonie. W tej pieczarze z której się wskakuje z "pazura".

Autor moda chce to wszystko naprawić dopiero w tej drugiej części.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Przy transformatorze i na strychu byłem już kilka razy ale jak na razie brak szczęścia. A emisji też już parę było :)

W Kopaczi koparki nie sprawdzałem jeszcze. Mo z lepszym detektorem pójdzie mi lepiej.

A można też detektory kupować u handlarzy w tym modzie? Czy tylko trzeba mieć szczęście i są nagrodą dla tych co zaglądają w każdy kont i szukają schowków?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb  Ja szybko pobiegłem do koparki, wziąłem Welesa, to u handlarzy już na detektory nie zwracałem uwagi.

A w opisie moda, pisałem o tym z koparki. Sporo schowków jest z oryginału ZP, to jak pamiętasz gdzie były te lepsze, zaglądaj. Warto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb łooo ja to miałem ze 3 detektory te Welesy i wszystkie pomodzone, jeden zwykły Weles, drugi Omega, robiony na Welesie i trzeci Swaróg też na welesie, już nie wspominam o tych zwykłych, bateryjka rzeczywiście ciężki temat, też jej nie znalazłem, artów dla Brody też wszystkich nie udało mi się znaleźć, po prostu zostało mi ze 3 poboczne zadania to je olałem i poszedłem do Prypeci na końcówkę. Tak jak pisałem wcześniej udźwiękowienie mistrz, podobne jak w Hybrydzie Dead Aira ale znowu Hybrid strasznie skomplikowany jak dla mnie, jest przekombinowany moim zdaniem.

Edited by cez137

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i wreszcie skończyłem moda, głównym problemem był jednak ten podstawowy detektor, którym nie mogłem odnaleźć artów, jak dorwałem Welesa to i Bateryjkę szybko znalazłem i moda skończyłem raz dwa.

Zmieniłem trochę moje plusy i minusy w poście wyżej ale oceny nie zmieniam. Jak na taki, krótki mod to mi sporo krwi napsuł i zmarnowałem niepotrzebnie kilka godzin gry.

Co najfajniej  wyszło w modzie to główna fabuła dla najemników z całkiem różnymi i fajnymi zadaniami (chociaż w końcówce też pojawiły się problemy, nieśmiertelny dowódca wojskowych i głupkowaty helikopter ;) ), reszta moda to taki standard, bym powiedział, że ten mod to taki typowy średniak.

Ale jest potencjał w drugiej części i może być coś dobrego. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.