Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Zrobiło się cicho o tym modzie, więc dla przypomnienia i "wspomożenia" tych którzy jednak zdecydują się zagrać, zrobiłem mały opis jak grać na początku moda, aby było dobrze i nie za trudno.

Jest ego sporo więc daję odsyłacz do pliku z opisem, a w spojlerze to samo, tylko od razu do poczytania.

Początek Źródła.txt

Spoiler

To jest krótkie wprowadzenie dla tych, którzy zdecydują się kontynuować tego moda, ale również dla tych, dla których będzie pierwszym z trylogii.
Mod jest trzecią częścią, trylogii, po Artefaktach Śmierci i kontynuacją Duplikatów - Odmiennych Światów. W Odmiennych Światach wykonał mnóstwo zadań, a za niektóre, jak np. przyprowadzenie Powinnościowców z Dziczy do Baru nie dostał nagrody. Odnalazł karty dostępu do laboratoriów i takie specyficzne artefakty teleportacyjne. A na koniec dotarł do Rostoka, gdzie przy rowie z blaszanym mostkiem, obok siedliska psów spotkał się ze Striełokiem. Po krótkiej wymianie zdań, rozpoczął się lot nad terytorium Rostoka - baru. Na tym mod Duplikaty się zakończył.
Mod Źródło zaczyna się właśnie od tego lotu, podczas którego mamy pisemne przypomnienie zdarzeń. To dla nie grających w poprzednie części, jest wystarczającym wprowadzeniem do gry w Źródło. Po zakończeniu lotu, lub przerwaniu go opcją zapis-wczytanie ( jest informacja ) zaczyna się właściwa gra. Nasz GB pojawia się za płotem, na rozbitym śmigłowcu i dostaje informację o pojawieniu się Striełoka, oraz słyszy wezwanie Powinności do odparcia ataku mutantów na jej terytorium. I tu pierwsza rozterka grającego co wybrać. Ale każdy wybór jest prawidłowy. Ale od tego wyboru mocno zależy rozwój wydarzeń na początku gry. Możemy zeskoczyć ze śmigłowca za płot uważając aby nie wpaść w anomalię i podejść do Striełoka, przeprowadzić z nim rozmowę i zacząć działania. Ale możemy tak przeprowadzić dialog, że Striełok pozostanie na miejscu, a my pójdziemy likwidować mutanty i wrócimy do niego po likwidacji. Wiąże się to jednak z ryzykiem, że w czasie gdy my gadamy, w barze i na terenie Rostoka zginą nam kwestowi NPCe, lub przemieszczą się w pogoni za mutantami w bardzo niedogodne dla późniejszej gry miejsca i będą mocno narażeni na zginięcie podczas kolejnych fal mutantów. Szczególnie rozchodzi się o Pilota i Azota.
Ale zeskoczyć ze śmigłowca możemy też na stronę za płotem, podejść do narożnika ściany i płotu. Tu dodana została z daleka widoczna czerwona skrzynia i z jej pomocą pokonać płot. Teraz mocno uważając aby nie zostać postrzelonym przez NPCów z posterunku walących na oślep do mutantów, pomagając im przebijamy się do części zasiedlonej. Podczas tego przebijania możemy się natknąć na wiele niespodzianek, takich jak "przemieńce" które po zabiciu wyrzucają z siebie kolejne mutanty. I to obojętne, czy mutanta zabijemy my, czy NPC. Takich nowo powstałych mutantów może pojawić się kilka, lub jeden, ale zabijający impulsem, o ile znaleźliśmy się za blisko. Lub pojawi się żywy NPC, który wyrwie nam broń i nią nas zabije.
Na zabiciu takiego nowo powstałego mutanta się nie kończy, bo przy jego zabiciu pojawiają się nowe, czasem jeszcze bardziej niebezpieczne. Tak, że zabijać je należy ze znacznej odległości. Z daleka omijamy leżących zombiaków, bo są mocno promieniotwórczy, a my lekarstw prawie nie mamy. Na razie nic nie zbieramy, ani broni, ani artefaktów, bo udźwig GB jest mocno ograniczony. Będzie na to czas i możliwość. Tym bardziej, że należy jak najszybciej dotrzeć na zasiedloną część. Wsłuchując się gdzie jest strzelanina, udajemy się tam i korzystając dobrej posiadanej broni likwidujemy mutanty, a szczególnie szczury. UWAGA, snorki nie skaczą a raczej latają. Jeśli leży trup stalkera, dobrze jest sprawdzić, co on za jeden. Jeśli to Azot, Pilot, Woronin czy Barman, trzeba będzie powtarzać. Ale o tym że któryś z nich zginął, dostaniemy czerwoną informację od moda. Przy innych NPCach zabieramy z nich tylko jedzenie. Jak najszybciej, aby nas nie uprzedzili inni NPCe, obszukujemy trupa w tej przejściowej przybudówce. Przy odrobinie szczęścia, znajdziemy sporo jedzenia, będącego w tym modzie na wagę złota. OSTRZEŻENIE - w barze nie kradniemy jedzenia, za kradzież kara śmierci !!! Tę część lokacji sprawdzamy aż do ciężarówki na drodze do magazynów. Warto zajrzeć na pakę. Coś jest pod sufitem. Idąc do ciężarówki lub wracając od niej, podchodzimy do teleportu na dzicz i szybko odbiegamy do posterunku. Likwidujemy to, co z Dziczy się pojawi. Gdy ucichnie wezwanie do likwidacji mutantów, udajemy się do Woronina. W odpowiedzi na jego propozycję, wybieramy tę na fioletowo. Będzie niespodzianka, jaka, nie napiszę, ale ustawiająca nas w grze. Teraz sprawdzamy, choćby patrząc na minimapę, czy mechanik Azot jest na swoim miejscu, czyli w baraku na terenie Powinności, oraz w barze, czy jest Pilot. Sprawdzamy też obecność Arniego. Są to NPCe z którymi trzeba porozmawiać. O konieczności rozmowy dostajemy info od moda, jak przeprowadzimy Striełoka do teleportu na Wysypisko i przeprowadzimy z nim rozmowę wyjaśniającą. Ale całkiem dobrze możemy te rozmowy przeprowadzić zanim wrócimy do Striełoka. Nie łamie to scenariusza. Informacja jest dla tych, co od razu Striełoka prowadzili i nie czyścili baru. Muszą tam wrócić i porozmawiać z ważnymi NPCami. Tu mała informacja na temat Azota, Aby wejść w opcje naprawy i ulepszeń, wchodzimy w opcje dialogowe i naciskamy klawisz "S". To samo z innymi napotkanymi mechanikami.
Z każdym "gadającym" ważnym NPCem, należy wykonać wszystkie możliwe dialogi i zadać wszystkie możliwe pytania. Uzyskujemy wtedy głębsze dialogi, co np. u barmana skutkuje ( po dialogu o handlu i Sidorowiczu ) otrzymaniem zadania na znalezienie NPCami oddaniem mu detektora Weles. A do czasu oddania możemy z niego korzystać.
Teraz uwagi ogólne. W modzie nie ma handlu bronią, z małymi wyjątkami. Dlatego nie ma najmniejszego sensu jej zbierania, o ile nie chcemy jakiejś zostawić dla siebie. A co zostawiać, powie nam Azot. Jedzenia nie kupimy u żadnego handlarza. Zabieramy je tylko ze skrytek i trupów "obcokrajowców" . Czasem oże się zdarzyć, że mieć ją będzie NPC który ją nam sprzed nosa zwinął z takiego "obcokrajowca".
Jest mnóstwo artefaktów o bardzo mocnych pozytywnych właściwościach, lub silnym zwiększeniu udźwigu. Jednak szybko ulegają rozkładowi ( bo są to "dusze" poległych stalkerów ), kiedy mamy je w plecaku. Dlatego nigdy nie należy nosić wszystkich posiadanych artów ze sobą, a "nadwyżkę"
nalezy trzymać w schowkach na różnych lokacjach. Arty można doprowadzać znów do pełnej aktywności u mechaników za opłatą, ale zanim zamieniły się w bezwartościowe kamienie, których można się pozbyć tylko przenosząc do schowka. Czas przemijania artów biegnie też, gdy korzystamy z opcji przewijania czasu, dlatego przed takim przewinięciem należy przenieść je do schowka. Niektóre z nich są dość perfidnie skonstruowane. Art podnoszący udźwig o 102 kg, sam waży aż 100. Ale za to jego cena u handlarza jest wysoka.
Mamy dwa rodzaje pieniądza, elektroniczny i papierowy. Jeśli na jakimś przejściu zostaniemy obrabowani, jesteśmy w stanie odzyskać zawartość plecaka, ale elektronicznych pieniędzy nie. Dlatego jeśli po handlu zostaną nam pieniądze elektroniczne, to kupujemy za nie papierowe. Pamiętać trzeba też, że przy sprzedaży czegoś NPCom nie będącym handlarzami, elektroniczne pieniądze nie przelewają się na nasze konto. Przepadają.
Wódka, tak jak i w poprzednich częściach, jest lekarstwem uniwersalnym. Posiadanie kilku butelek w plecaku, to "życiowa" konieczność.
Jeśli zastrzelimy biegającego NPCa i proszącego o nie zabijanie, a on nie przekształci się w zombiaka, nie przeszukujemy go, bo próba zabrania jego przedmiotów kończy się wylotem. Za to przeszukujemy wszystkie mutanty, w poszukiwaniu w nich ich genetyków. Na te genetyki dają zadania NPCe i dobrze płacą. Moja rada jest taka, aby od takiego NPCa dowiedzieć się czego potrzebuje, ale zadania nie brać, dopóki się tego nie znajdzie, lub już się nie ma. Są to zadania cykliczne i na dany genetyk daje zadanie NPC na każdej lokacji.

Po rozmowie ze Sriełokiem za barem, rozmowach ze wskazanymi NPCami w Rostoku i ulepszeniem strzelby ( UWAGA: Nie ulepszać lufy), rozpoczynamy właściwą grę. Priorytetowe zadanie to znalezienie Zwierzoboja, a o jest w Lesie Fiej. Udajemy się więc na Wysypisko.

POWODZENIA W GRZE.

Przebijamy się do zamieszkałej części Rostoka.

ss_fred_07-11-20_18-41-33_(l05_bar).thumb.jpg.deee6f0159b3bb5aa2bcc2421f68c73a.jpg

A na Wysypisko można na piechotę znanym teleportem                     Albo tu widocznym. Można jechać BTRem, albo na nóżkach,

na drodze, koło obozowiska kopaczy.                                                   Pojawiamy się w innym miejscu.

ss_fred_07-12-20_14-22-01_(l05_bar).thumb.jpg.16813a47d28a2e07ce637f2808099e5a.jpgss_fred_07-12-20_21-18-10_(l05_bar).thumb.jpg.013dbb7b9d979c1cf89f58d0fe9b6309.jpg

:viva:

 

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod postawiony i uruchomiony, by zmienić i zapisać własne ustawienia.

Pobrałem z ModDb i od razu mam w grze 3 zapisy od Angeliki. Być może to jakieś sejwy "ratunkowe" gdzie jest zrobione, że nikt kwestowy nie zginął? Zobaczymy...

Ale mam zagwozdkę, bo na ModDb nie znalazłem żadnej wzmianki dotyczącej patchy i poprawek. I nie wiem, czy muszę je dorzucać, ten z #1 w temacie, czy tu już to wszystko jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem w necie i znalazłem grupę Reborn na VK. Źródło: [KLIK] 

..... i znalazłem taką wiadomość pod tym filmikiem [LINK DO WIDEO]:

Cytat

Boję się, że of. strona "zechciała długo żyć". Przyczyny wyjaśnić ciężko...i nie ma powodu. Wejdźcie tutaj: https://bar-stalk.forum2x2.com. Wszyscy pozostali członkowie klanu Reborn przenieśli się na tę stronę. Tam także są tematy związane z grami Reborna i wasze pytania nie będą bez odpowiedzi.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@wariat  Przypuszczam, że to co pobrałeś jest już z patchem 20.05. Zobacz czy tak jest opisana paczka. A te zapisy, to raczej aby można coś zobaczyć.

Zajrzałem do tego LINK DO WIDEO i przy okazji znalazłem bardzo przydatną rzecz. Jest to filmik z pierwszego wejścia na Wysypisko, zrobiony przez samego ERa. Widać na nim, co można znaleźć, jak się wie gdzie szukać. A zdradził naprawdę wiele. Radzę obejrzeć ten filmik. Bariera językowa nie występuje, bo nie pada ani jedno słowo. Potrzebne są tylko oczy i pamięć.

Popatrzyłem też co jest pod tym odsyłaczem w cytacie. A jest to Bar Samotnego Stalkera. Wszedłem z zakładkę dla Źródła i doczytałem się kilku bardzo pożytecznych informacji, których nawet na macierzystej stronie nie było. Są na niej dawni testerzy Rebornów, więc to teraz chyba jest aktualna strona moda.

Choćby takiej informacji, która mi pozwoli dłużej zachować arty "żywymi". A przekształcały mi się w skorupki bardzo szybko. Przyczyną zaś było wczytywanie zapisu sprzed akcji, aby ją powtórzyć z lepszym wynikiem. Wynik uzyskiwałem lepszy, ale traciłem cenne arty. Teraz jestem mądrzejszy.

I mała korekta do tego, co napisałem w opisie początku gry. Aby Azot miał opcję naprawiania wchodzimy z nim w okno dialogowe i klikamy klawisz pod którym mamy ustawiony bieg. Każdy grający może mieć to inaczej.

No i parę zrzutów z mojej aktualnej wędrówki.

ss_fred_07-13-20_21-47-59_(military).thumb.jpg.5a41a6454b787dd305852fff7688b6c7.jpgss_fred_07-14-20_13-13-01_(military).thumb.jpg.8670bc27b6628d3687bf26c55ea8d3f2.jpgss_fred_07-14-20_15-04-59_(pripyat).thumb.jpg.3feff63444b5c06a040c5dd6c1f03d69.jpgss_fred_07-14-20_18-14-57_(jupiter).thumb.jpg.07cca23fc09c6bf5dafd2288abe26467.jpg

ss_fred_07-14-20_18-20-09_(jupiter).thumb.jpg.97731ac6bb71df72c15ed76c1dd9dcac.jpgss_fred_07-14-20_18-37-12_(jupiter).thumb.jpg.ae0e9fd77707487e3c701225d88b6bc8.jpgss_fred_07-14-20_18-41-31_(jupiter).thumb.jpg.c70bef3392aaf96e97b837fe51f26524.jpgss_fred_07-14-20_18-35-55_(jupiter).thumb.jpg.3f225b999a1642fb1251f70c2bed4611.jpg

 

  • Super 2
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję @kondotier:) Bardzo przydatne informacje.

A ja na wysypisku mam coś nie tak. Co chwila schodzi mi zdrowie, nie wiem dlaczego. Próbowałem wszystkiego - jadłem, piłem, używałem apteczek/wódki/antyradów, wszystkie radioaktywne arty wsadziłem do skrzyni na Pchlim, i co trochę podjem, zdrowie się poprawi - za 5 minut znowu je tracę. Dziwne....

Strasznie mnie też irytuje fakt że nie działa nam to elektroniczne konto i przepadają pieniądze... Denerwujące to:huh:

Na sprzęt i zapasy na razie nie narzekam.

No i jeszcze jedno - najważniejsze pytanie - skąd wezmę latarkę?

Na razie się nie poddaję, dopiero się rozgrzewam, zobaczę jakie jeszcze kłody pod nogi rzuci mi ten mod...:happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat Najbardziej prawdopodobnym jest to, że masz w slocie jakiegoś arta z ujemną sytością, a nie masz takiego z dodatnią. Tak się dziej wtedy, jak mieliśmy oba, ale ten dodatni się zamienił w skorupkę. Chyba pamiętasz, że jak nie ma chleba, to "jemy" wódkę. Po zjedzeniu radioaktywnej części mutanta, ja potrzebowałem dwa antyrady do naprawy zdrowia. Za drogi interes.

A z filmiku ERa też skorzystam, bo akcja w modzie wymusza na mnie przejście przez wysypisko, to trochę posprzątam na nim :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat  Tak, w tunelu są rzeczy zabrane Odrodzonemu. Ale elektronicznej kasy nie odzyskasz.

Doświadczeni testerzy przekazali informację o regeneracji artów. Trzeba je zanim staną się "skorupkami", czy jak już były we wcześniejszych modach nazywane "brukowcam", wsadzić do jakiegokolwiek schowka i wyjść z lokacji. Po powrocie znów mają pełną wartość. Sugerują aby mieć tych najlepszych dwa komplety i używać zamiennie. Radzą też, aby swoją bazę urządzić w Rostoku-Barze. Schowki nie są w modzie okradane, więc spoko. I aby nie łączyć zadań na zbyt wielu lokacjach, tak aby zdążyć wrócić do baru zanim arty się przemienią. Pozwalają na to Skoczki. Trzeba tylko przed wypadem ustalić drogę powrotu, tak aby się nie wsadzić na lokację z wyjściem tylko przez podziemia. Na takie lokacje idziemy z kombinezonami stalkerów lub odmianami sewy, bo w nich da się wrócić.

Potrzebne jest dużo granatów oświetlających, albo jak przeciwnik pozwoli, trzymać w ręce te arty wybuchowe. Latarki i noktowizory, oraz motonapęd egzy nie działa i się rozładowuje. Latarki też się wyładują i znikną. Dlatego nosimy tylko jedną ze znalezionych. Pierwsze z nich to skrzynia w bunkrze na posterunku i w plecaku koło Arniego. Ten plecak może być jednym naszych schowków  w barze na arty do odnawiania ich mocy.

A z tą utratą zdrowia. Tak też jest sygnalizowany głód. Widocznie za długo nie jadłeś i teraz trzeba zjeść więcej od razu. A artów na sytość można znaleźć sporo. Przy prawie każdym spalaczu jest taki Jeż na +1. Ale detektor musi być w ręce. Las Feii koło Zwierzoboja i nie tylko, to kopalnia cennych artów.

Piwo z piwnicy na Pchlim jest kwestowe, Nie wypij go, bo :021: .

DODANO:  Mała informacja o plecaku.

Jego pojemność jest ograniczona. Nawet jeśli artami uzyskamy spory udźwig, to nie zabierzemy dużej ilości przedmiotów. W poprzedniej części było wiadomo ile sztuk i czego można zabrać, teraz jest z tym problem. Spotkałem się z sytuacją, że chcąc przenieść przedmioty ze schowka na jednej lokacji, do takiego na drugiej, ciągle z plecaka wylatywała mi rzecz najcenniejsza jaką była żywność i woda. A kursować się nie dało.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale muszę sam pod sobą. Gra nas tylko dwóch.

Te zrzuty, to na zachętę dla tych, co bez tłumaczenia są w stanie z modem się uporać.

ss_fred_07-19-20_13-08-10_(m__esc).thumb.jpg.0931d4a6858158f7e1a07240729d330b.jpg

Spoiler

ss_fred_07-19-20_13-11-32_(m__esc).thumb.jpg.befe2b0bad4ab83a4a9f3cdd4b1fa8c1.jpgss_fred_07-19-20_15-24-29_(escape_enhanced_mix).thumb.jpg.446cf44815e377496600e1f15f2de7f4.jpgss_fred_07-19-20_16-46-09_(rusty_valley).thumb.jpg.c0411658523a79e300a7adb327489cb6.jpgss_fred_07-19-20_17-15-50_(rusty_valley).thumb.jpg.09ab1d458029c1703522fe06b7a175db.jpg

ss_fred_07-19-20_19-40-14_(zaton).thumb.jpg.d1d9bd37d6b07467c987180b091c1364.jpgss_fred_07-19-20_19-46-23_(escape).thumb.jpg.80d977efe078220c6285fff7706efc77.jpg

ss_fred_07-19-20_20-11-38_(escape).thumb.jpg.53ccf27b6e049688a4a36d3ad293cefa.jpgss_fred_07-19-20_20-45-51_(escape).thumb.jpg.28e0e42315096dbbd76da7f57b62927e.jpg

ss_fred_07-19-20_21-37-12_(escape).thumb.jpg.26c1746e66beb8cf00222e4b3d40b20a.jpgss_fred_07-19-20_21-38-23_(escape).thumb.jpg.cc7ec6d0ca669015c016e2527964f8a5.jpg

 

ss_fred_07-19-20_20-49-00_(escape).thumb.jpg.6b3fa9875e5e308bf182b2daae7019c9.jpg

A tu filmowy poradnik, od innego gracza niż Liqidator.

https://www.youtube.com/watch?v=7XuhWhnrNWI&list=PLM-cotCTWr9wFIk3ee2gdkw9mhjs9rLrr

Kto zagra, nie pożałuje.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innych wpisów, więc muszę sam pod sobą.

Wszystko szło pięknie ładnie, ale wpadłem w jedną z pułapek moda. Przeszedłem z Agro na Jantar, zabrałem schowane tam rzeczy i obciążony ponad miarę, ratując się artefaktami, wszedłem z Jantaru na Agro. Zmienił się Agroprom, ale też i w stosunku do tego co było w Duplikatach. Jedyne możliwe wyjście, to przez metro. A tam egza traci udźwig i ruchliwość, gasną noktowizory i latarki, a wkracza do działania alternatywna historia. Wyjście trwać będzie całą wieczność.

Jeśli ktoś gra, lub będzie grał w tego moda, to niech zapamięta, że po pokonaniu na Jantarze X16 nie wyjdzie znów na Jantar, ale znajdzie się aż na lokacji Martwa Pętla. No i powrotna droga może być zbyt długa ( teleportów kilka, ale nie oznaczonych, Skoczki nie mają opcji ) aby z niej się wydostać i dotrzeć do jakiegoś schowka dla złożenia maneli. A ta lokacja to skarbnica różnorakiego sprzętu, a przede wszystkim pancerzy. Aż szkoda tego zostawiać i kombinować jak dotrzeć znowu aby zabrać. I jeszcze jedno o niej. Jak ktoś grał w moda Nowicjusz, to nie będzie miał problemu z poruszaniem się po niej.

Ale mam pomysł, jak wybrnąć z tego impasu. Czeka mnie jednak spore cofnięcie się w zapisach. Jak się uda, to opiszę.

DODANO: Mimo że skoczek nie ma takiej opcji, aby z X16 wydostać się na Jantar, można wykorzystać ten z opcją Jantar - Bunkier. Przeniesie nas przed wejście do labu. Teraz możemy wydostać się teleportami. Sprawdziłem teleport do Rostoka. Zadziałał, ale przy podchodzeniu nie ma czasu na zastanawianie się, bo naruszony podejściem znika bezpowrotnie. Trzeba od razu przechodzić. Jest też taka możliwość, że Skoczka używamy ponownie, pojawiamy się w bunkrze na zapleczu i tam znajdującym się teleportem przenosimy się na Jupiter koło bunkra.

Tyle tylko, że po teleportowaniu się z labu, nie mogłem wczytać żadnego ze świeżo zrobionych zapisów. Tak, że drogę do teleportu do Rostoka, musiałem pokonać bez zginięcia. Teleportuje nas do baru - z automatycznym pominięciem dziczy - mod sam przenosi po krótkiej potyczce na nieznanej lokacji . Wybrałem opcję przez Jupiter. Teraz nawet po przypadkowym znalezieniu się na Jantarze, wiem, że z dużym bagażem należy unikać przejścia na Agro. A do Martwej Pętli i tak się wybiorę, pozabierać to, co tam zostało.

@LIQIDATOR Как появишься, подскажи,  "прыгун" то какой зверь? Это второе задание на часть мутанта.

Jak się zjawisz, to podpowiedz, "prygun" to jakie zwierzę? To z drugiego zadania na część mutanta.

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dalej sam pod sobą. Z konieczności. Chyba admini mi wybaczą.

No i wybrałem się ponownie do Martwej Pętli. A czy było warto sami oceńcie.

Na zrzucie znajduje się to co stamtąd przytargałem. Za wyjątkiem śrutu, bo go zostawiłem dla ulgi wagi. To jest tylko górna i dolna część okna schowka.

       Górna                                                                        Dolna

390852149_up.thumb.jpg.90019b645ee89b45c8361ec06dd986cd.jpg

Na sobie mam to, z pomocą czego to przyniosłem i to można zobaczyć na drugim zrzucie. Oczywiście, były i arty na udźwig, ale teraz muszą odpocząć i zregenerować się  w schowku.

ss_fred_07-25-20_19-12-04_(jupiter).thumb.jpg.1a8d6bd2e3760705998f2c7f8d2f0eab.jpg

Będzie w czym schodzić do podziemi. Tyle tylko, że nie chce mi się kombinować, gdzie i jak wyposażonym się wybrać. To mi w modzie się nie widzi. Nie jestem miłośnikiem turystyki po Strefie.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Fajne, ale ja na pewno tak nie pojadę. Byłem bardzo zadowolony z dwóch poprzednich części i jak wiecie, namawiałem do ich ogrania. Ale Źródło mnie rozczarowało. Zaczynałem 3 razy, prowadząc inaczej rozgrywkę i trzy razy prawie w tym samym momencie miałem serdecznie dość. Na pewno nikomu nie odradzę gry w tego moda, ale również i nie będę namawiał i zachęcał.:081:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Diegtiariow zmienił(a) tytuł na REBORN Źródło
  • 3 tygodnie później...

Witam

Gdyby ktoś chciał jeszcze kiedykolwiek zabrać się za tego moda to tutaj wklejam pordanik, niestety jest on z rosyjskojęzycznej strony, więc ciężko będzie się odnaleźć. Polecam skorzystać z tłumacza stron na polski, google to oferuje.

https://ap-pro.ru/forums/topic/1791-igraem-reborn/

https://www.youtube.com/watch?v=XZrSk9Cvxzo&list=PLCde9_fyVh9JfRmfWzoBjkUo_i4YD7X2X

Szczególne podziękowania dla Quote'a z ap-pro.ru oraz LIQIDATORA za udostępnione materiały pomocnicze. 

Powodzenia

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie @Quote I @LIQIDATOR udzielają się na forum Odinokowo Stalkera, do którego mamy odsyłacz na 1 stronie forum. Tam też jest mnóstwo o rebornach ( wszystkich )

W #1 są odsyłacze do różnych forumów, a w każdym jakaś porada lub gid.

@Starika.. I jak, postawiłeś moda? Masz czystą grażdankę, czy jak pisałeś, robale. Kiedy ja go postawiłem, miałem grażdankę, z robali ani śladu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@Anton Gorodecki  :brawo:za podjętą decyzję. Życzę Ci większego powodzenia i więcej cierpliwości niż ja miałem przy grze w tego moda.

Jest jeden kandydat do gry, ale odpoczywa po Duplikatach. Teraz chyba Twoja gra będzie dla niego bodźcem, aby ruszyć. Może już sam to zauważyłeś, ale w tej części można tak jak trupy, przenosić skrzynki i ciemne beczki. Tylko chyba nie pojawia się ta informacja "Taszczyć". A jest to bardzo przydatne.

@Starika..  Zaczynaj grać, w dwójkę będzie wam raźniej i pomocniej.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jak to będzie. Na razie dopiero "raczkuję" i poznaję "zasady walki". Dodatkowo gram na tym wyższym poziomie trudności, więc... Nie spinam się. Jeśli uda mi się go przejść, to fajnie; ale jeśli nie, to żal będę miał jedynie sam do siebie - od razu wiedziałem w co się pakuję:cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki  O ile w Duplikatach była jakaś linia "przewodnia" i konkretny cel, tak tu jest pełna wolnoamerykanka. W Duplikatach kilka zadań nie było zamkniętych i właśnie teraz trzeba je podomykać. Tylko, trzeba pamiętać, co i kiedy się nie domknęło. jedno z zadań, to z prowadzeniem Powinnościowców spod Jantaru do Baru zostaje zamknięte z korzyścią dla nas, gdy Woronin daje mocną nagrodę ustawiającą nas w nowej grze.

Drugie takie zadanie to brak w Duplikatach Kartografa wraz z informacją, że pojawi się w Źródle. Tylko, że teraz jest tam Angel, którą po powrocie do niej z rozliczeniem zadania znalazłem martwą i na tym zadaniu poległem. Nie chciało mi się oglądać, jak to rozwiązał LIQIDATOR i odpuściłem. Miałem też dość dalszej "walki" z przemieńcami.

A tobie życzę :viva:.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tej "wolnej amerykanki" to gdzieś wyczytałem (nie pamiętam gdzie) że lepiej nie pchać się na niektóre lokacje, zwłaszcza kiedy nie są one celem naszych zadań. I tego raczej będę się trzymał. Za twoje wskazówki w całym temacie moda bardzo ci dziękuję, @kondotier - znacznie ułatwiło to rozgrywkę w jej początkowym okresie.

Mam jeden rebus i poproszę o doprecyzowanie. Chodzi mianowicie o materiał biologiczny z Czarnobylskiego Psa (model dobermana z "Resident Evil"). Czy na pewno znajdę go na innej lokacji? Mam już kilka innych próbek biologicznych w podwójnych ilościach, ale na razie (Bar, Wysypisko, Dolina Wróżek, Dolina Mroku) tego materiału nie znalazłem. Na Wysypisku (wideo z przechodzenia moda od towarzysza @LIQIDATORa) z dobermana nie wypadła ta próbka. Piwo z piwnicy Pchlego Targu skitrałem.

Na razie priorytetem dla mnie jest znalezienie materiału biologicznego z Czarnobylskiego Psa (i oczywiście kolejnych) a także spotkanie z Aniołkiem (Angel).

@vidkunsen napisz proszę czy ukończyłeś moda, a jeśli nie to dlaczego. Być może pomoże to w mojej grze. :thankyouyellow:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Z tym materiałem Czarnobylskiego są problemy. Tak jak na filmie LIQIDATORa, może się nie zdarzyć. Też tak miałem w jednej z gier. Materiał załapałem dopiero na Agropromie. A jeszcze później, to aż kilka na Zatonie. Tyle tylko, że jego brak na wysypisku, blokuje kolejne zadania.

A co dotyczy łażenia po lokacjach. Na niektórych, np. na lokacji Źródło ( bardzo myląca nazwa, z tytułem moda przynajmniej w moich grach, nie miała nic wspólnego ) można się dosłownie obłowić sprzętem z górnej półki,  w ilościach nie do uniesienia. A wersja teraz dostępna, nie ma na MW tego egzo co pokazywał LIQIDATOR.

@Starika.. Ja dlatego Ci proponowałem grę teraz, bo Anton ma moda świeżo w głowie byłby dla Ciebie przewodnikiem. A grać w tego moda samotnie, to męczarnia.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.