Jump to content
kamil190

R.E.B.O.R.N.: Źródło

Recommended Posts

Istok-logo-920x736.png

R.E.B.O.R.N. "Źródło" (Reborn "Source")
Platforma: X-Ray 1.5.10 [CN]
Twórca moda: Er
Lokacji: 80
Typ rozgrywki: badanie Zony.

Oficjalna strona: reborn-stalker.ws

Krótko o treści gry:

Spoiler

Obejmuje:

  • Poznawanie sekretów Zony.
  • Swobodne szukanie.
  • Długą fabułę.
  • Poznawanie powodów występujących zdarzeń.
  • Rekonstrukcję wydarzeń pozostających poza oficjalną trylogią.
  • Blisko logiczną więź z wydarzeniami "Artefaktów Śmierci" i "Duplikatów".
  • 80 lokacji

Instrukcja przed rozpoczęciem gry:

Spoiler

0052961001572766208.jpg

Takich tabliczek będzie kilka w grze. Są wyjątkowe i pouczające:

Wszystkiego tego będzie w dostatek. Nie będzie żadnych podpowiedzi. Dokładniej, nie będzie żadnych znanych wskazówek. Prawie.
Jak by wszystko wydarzyło się w prawdziwej Zonie wszechświata reborna, gdybyśmy tam dotarli?

Przyjmijmy już, że w naszej ukochanej Zonie musimy "mieć otwarte uszy" (mówiąc w przenośni), a wtedy wszystko się ułoży! :) 

Bezpośrednich zadań w naszej grze, jak zawsze, jest niewiele. A rebornowcowi wszystko służy jako wskazówka: - rozmowa, znaleziony smartfon lub schowek, dźwięk, zdjęcie na podłodze, myśli Szramy i wiadomości z autoskanera pola informacyjnego. W takiej Zonie z gęstą rebornowską atmosferą, od razu zaczynamy przechodzić trzecią część naszych przygód.

Chcę zwrócić uwagę na sam początek gry.
My, podobnie jak w finale Duplikatów, znajdujemy się na posterunku stalkerów Baru, ale nie w spokojnej atmosferze, lecz natychmiast jesteśmy zmuszeni dołączyć do bitwy. Bar atakuje stado psów i potomstwo zmutowanych szczurów.
Co chcę powiedzieć - Arnie musi przetrwać :) A jest on śmiertelny!!

Wszyscy wszystko zrozumieli? :) Pamiętasz „Artefakty śmierci”? - Azot musi przetrwać! Ta sama sytuacja.
A pojawiający się w modzie "odrodzeńcy" (ktoś nazywa je „przerzuceńcami”) zasadniczo zmieniają rozgrywkę, która jest znana i już trochę nudna dla doświadczonego stalkera.

Po pierwszym zadaniu ze Striełokiem w REBORN ŹRÓDLE nadchodzi całkowita swoboda działania - rebornowski freeplay. Idź tam, gdzie chcesz, rób, co chcesz. (Radzę robić więcej zapisów!)
Oczywiście nie tylko tak, ale jeśli istnieje powód i zastanawiasz się, gdzie pójść i co robić. (Sytuacja bohatera na rozdrożu).

Tutaj musisz zdecydować. Wiadomo, że gra słabo trawi setki zapisów. Wybierz rozsądny kompromis.

No i, oczywiście trzeba podkreślić, że tak powiem, dylemat sprzeczności między życzeniami autora i graczy. Graczom chce się trochę poczitować (wymienić naboje lub napełnić je do 1000 w broń lub postawić skrypt na przechodzenie przez ściany), aby szybko „przejść przez przestrzenie”... Zgadzam się, że Er nie po to robił grę, aby ktoś mógł iść w drugą stronę... graj uczciwie.

Moim obowiązkiem jest ostrzec, że jeśli gra wykryje cziterstwo, to w pewnym NIE-idealnym momencie wszystkie zapisy zostaną skasowane... ze wszystkimi konsekwencjami... Lepiej do tego nie doprowadzać, zgadzam się)))

Ktoś będzie zdenerwowany, a ktoś będzie zadowolony, że wszyscy będą grać uczciwie. Teraz jest czas na beczkę miodu. :)

Wracamy do pierwszego punktu - Badanie Zony w REBORN ŹRÓDLE .
Tu jest co do zbadania!! 80 miejsc czeka na dociekliwego stalkera.
Oprócz nowych, wiele znanych już zostało zmienionych. A czy powinny być takie same? Rzeczywiście, wiele wydarzeń odbywa się teraz w nowych „pętlach” czasoprzestrzeni.

Tłumaczenie tabliczki:

Spoiler
W dniu 4.01.2020 o 11:34, kondotier napisał:

W #1 jest zrzut ekranu z istotnymi poradami od autora moda, w języku rosyjskim. Poniżej to samo, tylko przetłumaczone.

PORADY.thumb.jpg.2a9556b402a104b9cbdec3b8d92ddcad.jpg

Stosując się do tych porad, unikniemy wielu problemów z rozgrywką.

W modzie można wykorzystywać podgląd lokacji za pomocą "wolnej kamery", wywoływanej poprze Esc +S .  Przemieszczanie za pomocą myszy, ruch w przód LPM.

 

 

 Linki:

Spoiler

Duplikaty «Źródło»:  Yandex  |  Google Drive
Plik instalator: Plik Start_REBORN_ISTOK.ехе

Ważne: Jeśli zmienia się nazwę folderu gry, w którym znajduje się plik Reborn_Source.exe, trzeba obowiązkowo zaznaczyć ten plik w wyjątki antywirusa.

Patche:

Spoiler

Patch 1 (nowa gra nie wymagana): http://www.reborn-stalker.ws/ISTOK/istok_patch_dialog_barmen.zip

Spoiler
W dniu 4.01.2020 o 11:34, kondotier napisał:
  Ukryj zawartość

1-й патч на Исток // не требующий новой игры.

Скриптовой патч не требующий новой игры к релизной версии Истока .
Добавляет недостающую функцию в диалоге с Барменом на проверку экипировки.
Мелкие правки неточностей.

А также, впервые на арене;) --сохранение из меню на F1 // Esc+F1 // год-месяц-день-час-минута-локация
Автор
 seruva

// Чтобы создавались корректные сейвы баз всяких скобочек, в патч добавлен файл с правленными названиями локаций

// Также дабавлена правка неточности найденной TheNot в описании плаща Шрама [также не требует новой игры]

Все правки, требующие Н.И. чтобы игра их "подхватила" будут выпущены отдельно.

4 Янв. 2020

Установка:
накатить на геймдату соглашаясь со слиянием и заменой файлов.

Tłumaczenie:

1. patch dla Źródła - nie wymaga nowej gry.

Skryptowy patch nie wymagający nowej gry, do podstawowej wersji Źródła.

Dodaje brakującą funkcję w dialogu z Barmanem na sprawdzenie wyposażenia.

Inne drobne poprawki.

A także, pierwszy raz na arenie ;) -- zapisy z menu na F1 // Esc +F1 // rok, miesiąc, dzień, godzina, minuta, lokacja. Autor seruva     

// Aby wykonywały się prawidłowe zapisy bez żadnych nawiasów, do patcha dodano plik z prawidłowymi nazwami lokacji.

// Również dodano poprawkę niedokładności TheNot v opisie płaszcza Szramy [ też nie wymaga nowej gry ]

Wszystkie poprawki wymagające nowej gry, aby zostały przez grę "przechwycone", zostaną wypuszczone oddzielnie

4 Stycz. 2020

 

 

Reborn_Istok_Global_PATCH_070120.zip

Spoiler

 

Globalny patch na Reborn Źródło poprawiający znalezione błędy i literówki.

Ponieważ w fabule nie wystąpiły duże błędy, można kontynuować grę z bieżącymi zapisami. Niektóre zmiany są zauważalne, a inne nie.

Np. oddział Zulusa można zostawić na ATP [dla tych u kogo dalej był wylot] i grać dalej, nie tykając ich więcej. Na fabule się to nie odbije.

Oczywiście, wszędzie nowa logika zadziała tylko w przypadku nowej gry. 
17.01.2020

Instalacja: Otrzymany z archiwum folder _REBORN_ISTOK nakładamy na taki sam folder w folderze z grą [powinna tak samo się nazywać], ze zgodą na łączenie i zamianę plików.

Link: Yandex

 

 

Instalacja:

Spoiler

1. Rozpakować pobrane archiwum z modyfikacją w folder z grą.
2. Rozpakować instalator (plik .exe) i wrzucić w folder z grą.
3. Włączyć instalator i poczekać do końca.

Aby nie było zwalniania rozpakowywania archiwów gry, radzę wszystkie archiwa tekstur textures.db* rozpakować w gamedata/textures.

0750744001577815867.png

Dla właścicieli Win10:

Spoiler

Kliknąć prawym przyciskiem myszy na ten plik i otworzyć "Właściwości", w polu "Zgodność" zaznaczyć pole naprzeciw linii "Wyłączyć optymalizację pełnego ekranu". Wtedy gra załączy się bez problemu.

2019-11-02 0817802001572716193 png

W dniu 3.01.2020 o 00:33, LIQIDATOR napisał:

 

 

 

Trochę screenów z ap-pro.ru:

Spoiler

b6aef7f0f047.jpgdbc202fd80c5.jpga3c6f0c1e766.jpg4ab5a4999609.jpg5e1cbdaa1f9e.jpge7eef268c3a9.jpge3d9e9b2c6a0.jpg7b933f3e1964.jpg8f7e876ad9fc.jpg663ea80ed06d.jpg72fd4638721d.jpg56ddf1952feb.jpge4a0f5132c0b.jpg1dbbe605103b.jpgb8f302ebbade.jpg4f089e25938a.jpg60499c0bb7f8.jpg23eac9156cbc.jpg56ba0afd2818.jpgf3abea08c684.jpgb8a8b2a9dbdd.jpg2a6219b23313.jpg0862bf924ee6.jpg

Wideo:

Spoiler

 

Źródło:

ap-pro.ru

reborn-stalker.ws

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedna opcja pobrania moda.     https://drive.google.com/file/d/1LWkBj9r2bDgqjqI1_gW87GWpEQk-jRm2/view      

Ucieszy tych co nie są zarejestrowani na Yandeksie. Ja moda pobierałem z Yandeksa 45 minut.

Ciekawym jest to, że mod pojawił się na różnych forach, a na oficjalnej stronie Reborna, jego temat jest nadal niedostępny.

UWAGA POSIADACZE WINDOWSA 10.

Десятая винда делает оптимизацию игры во весь экран.
Перед первым запуском игры, нужно зайти в свойства запускающего файла "REBORN_Source.exe" открыть вкладку "Совместимость" и поставить галочку напротив функции "Отключить оптимизацию во весь экран".

TŁUMACZENIE.

WIN 10 powoduje optymalizację gry na cały ekran.

Przed pierwszym uruchomieniem gry, należy wejść we właściwości pliku uruchamiającego "REBORN-Source.exe, otworzyć zakładkę "Zgodność" i zaptaszkować funkcję "Wyłączyć optymalizację na pełny ekran".

Z pomocą w rozgrywce pomoże nam @LIQIDATOR  , który już zgłosił swoją pomoc. Testował moda, to zna go od podszewki.

PAMIĘTAJMY,  że wszystkie porady są na razie dla tych, którzy posiadają rosyjską podstawkę ZP.  Dla polskiej podstawki, potrzebne będą zmiany w localization.ltx

Ale dopiero wtedy, jak ktoś na niej postawi i sprawdzi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz jestem na Kordonie, tym drugim, po rozwaleniu pewnego nadajnika przenosi i ostrzega, że teraz jest zmieniona realność i lokacje zmieniły się.

p.s. tych wszystkich "dziwnych" kwestii które wykonał Kondotier ja nie wykonałem, pobrałem i odpaliłem od razu z pliku launcher.exe i działa.

Z Yandeksa z rozłożeniem pobieranie + instalacja - 20 minut, gram na Windows 7 sp.2 bez żadnych tam dupereli z 10-tki której nie mam i n ie będę miał bo to kolejny bubel.

p.s. 2 - pomocne pamięć z poprzednich części i intuicja i już się nie udzielam bo gram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, vidkunsen napisał:

tych wszystkich "dziwnych" kwestii które wykonał Kondotier ja nie wykonałem, pobrałem i odpaliłem od razu z pliku launcher.exe i działa. gram na Windows 7 sp.2

No skoro grasz na 7 to cię to nie dotyczy, a to nie są duperele tylko porady od autora moda odnośnie gry na win 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś będzie korzystał z dostępnego forum, to aktualna wersja moda zaczyna się od tej strony. Widomość #197

1739382954_rdo.thumb.jpg.3cc52ed8c8e3f2d0ac43f7f900689e06.jpg

Wszystko co wcześniejsze, jest nieaktualne i dotyczy prac nad modem.

Oficjalna strona moda, do której jest odsyłacz w #1, jeszcze nie jest dostępna. Ale @LIQIDATOR  podjął się negocjacji, aby nam ją udostępnić.

DODANO:

A dla przypomnienia, dwa zrzuty ekranu z mojej gry. Tak kończyła się druga część trylogii Duplikaty - Odmienne Światy.

Rozmawiamy ze Strełokiem- Duplikatem i zaczynamy latać nad barem

42064725_Strieok.jpg.9a9082a7a07030a386005d187f574490.jpg

644730080_Fina.thumb.jpg.0749db8ecf231e5a0c2d0605fe516f5c.jpg

I tak też zacznie się część trzecia Źródło. Dokończymy konwersację i znów polatamy. A następnie już będzie gra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć wszystkim.Teraz trochę uporam się ze wszystkimi rosyjskimi stronami, wtedy będę częściej zaglądał do ciebie.Pierwszą serię źródeł usunąłem już, teraz Ładuję na YT.W międzyczasie spójrz na piękne ekrany. Co do dostępu do naszych tematów na temat źródeł i sobowtórów na naszej stronie nic jeszcze nie mogę powiedzieć, administratora strony Angelika jeszcze nie ma.Ale autor Mod powiedział, że możesz spróbować przejść do tych tematów za pomocą serwera proxy.Potrzebujesz przeglądarki Opera,jest przycisk użycia serwera proxy.

Всем привет.Сейчас немного разберусь со всеми русскими сайтами,потом к вам буду чаще заглядывать.Первую серию Истока я снял уже,сейчас загружаю на YT.А пока вот скрины посмотрите красивые. По поводу доступа к нашим темам по Истоку и Двойникам на нашем сайте ничего ещё сказать не могу ,администратора сайта Angelika пока нету.Но автор мода сказал ,что вы можете попробовать зайти в эти темы с помощью прокси сервера.Нужен браузер Opera,там есть кнопка использования прокси сервера.

 

 

Edited by LIQIDATOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здраво Ликидатор. :biggrin:

Я играю и не жалуюсь, сейчас я на мертвом поле.
Игра включена и в нее весело играть.

Witam Liqidator.

Gra się toczy, jestem teraz na Martwym Polu.

Gra jest włączona i się fajnie w nią gra.

ss_tomahawk_01-01-20_23-56-21_(escape_enhanced_mix).jpg

ss_tomahawk_01-02-20_00-01-28_(escape_enhanced_mix).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla tych, którzy zdecydują się grać już teraz, informacja od @Quote

Cytat: На ЯДе и ГУГЛе готовые сборки. Просто распаковать в нужное место на диске и играть. Предустанавливать ЧН либо что-то ещё не нужно. Повторяю - ЭТО ГОТОВЫЕ К ИГРЕ СБОРКИ.

Tłumaczenie: Na Yandeksię i Google są kompletne zestawy. Wystarczy rozpakować tam gdzie chcemy mieć mod na dysku i gramy. Podstawka lub cokolwiek jeszcze, są niepotrzebne - Powtarzam - TO SĄ GOTOWE DO GRY ZESTAWY.

I RADA OD NIEGO, JAK ROZPOCZĄĆ GRĘ

Spoiler

  RADA:

В самом начале игры, что бы не лишиться нужных персонажей в Баре(Бармен, Азот, Воронин, Арни) нужно сделать так:
Начинается "полёт" над локацией. Внимательно перечитываем информацию, дабы не возникало лишних вопросов. Когда полёт закончится, лучше всего начать с начала. И вот тогда - как только начинается "полёт", в первые же секунды делаем быстрый сейв-лоад. После перезагрузки полёта не будет. Сразу спрыгиваем и бежим(не обращая внимания на Стрелка) освобождать Бар от "вражеских элементов". Крыс стрелять обязательно, ибо сталкеры в них шмаляют и убивают друг друга. Появляются возвращенцы и начинается бойня. Когда всё успокоится идём к переходу на Дикую. Он пока закрыт, но оттуда выскакивает пара собак, тоже уничтожить. И только после этого можно спокойно прошманать нычки, поговорить с персами, пообщаться со Стрелком и далее...

TŁUMACZENIE:

Na samym początku gry, aby nie pozbawić się osób potrzebnych w barze ( Barman, Azot, Woronin, Arni ), trzeba postąpić tak:

Kiedy zaczyna się lot nad barem, dokładnie czytamy informację, aby nie pojawiły się zbędne pytania. Kiedy latanie się zakończy, najlepiej jest znów zacząć od początku. I wtedy, kiedy tylko rozpocznie się lot, w jego pierwszych sekundach robimy szybki zapis - ładowanie. Kiedy mod się uruchomi, latania już nie będzie. Zeskakujemy i nie zwracając uwagi na Striełoka,  biegniemy uwolnić bar od wszystkich szkodników. Najważniejsze jest zabijanie szczurów, bo stalkerzy strzelając do nich, zabijają się wzajemnie. Pojawiają się "powrotnicy" i zaczyna się rzeźnia. Kiedy już będzie spokój, idziemy do przejścia na Dzicz. Przejście jeszcze nieaktywne, ale z Dziczy wyskakuje kilka psów, trzeba je zlikwidować. I dopiero teraz można spokojnie przetrząsnąć schowki, porozmawiać z personelem, porozmawiać ze Striełokiem i  naprzód...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko, Administrator strony pojawił się, powiedziałem jej, że masz zablokowany dostęp do tematów na stronie i powiedziała, że wszystko naprawiła.Zobacz tutaj jest temat początkowy jak masz teraz dostęp?

http://www.reborn-stalker.ws/forum/69-528-9

Всё, администратор сайта у нас появилась,я ей сказал,что у вас закрыт доступ к темам на сайте и она сказала,что всё исправила.Смотрите вот тема по Истоку Как у вас сейчас есть доступ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Церковь, Набат или колоклный звон, Максимилиан:

(Cerkiew, Nabat lub Kołokołnyj dzwon - dzwon bijący na alarm, trwogę (Kołokoł to to to samo co u nas Kołomir), Makymilian.)ss_tomahawk_01-03-20_15-12-18_(la17_outskirts).jpg

ss_tomahawk_01-03-20_15-15-04_(la17_outskirts).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

! Ważne ! (noż jego mać) przy przechodzeniu z lokacji na lokację zdejmujemy z siebie artefakty gdyż jak są na pasie to po przejściu zamieniają się w bezużyteczny szajs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostałem na PW poinformowany przez @LIQIDATOR o ważnym patchu autorskim do Źródła i poproszony o przetłumaczenie opisu. Patch nie wymaga nowej gry.

http://www.reborn-stalker.ws/ISTOK/istok_patch_dialog_barmen.zip

Spoiler

1-й патч на Исток // не требующий новой игры.

Скриптовой патч не требующий новой игры к релизной версии Истока .
Добавляет недостающую функцию в диалоге с Барменом на проверку экипировки.
Мелкие правки неточностей.

А также, впервые на арене;) --сохранение из меню на F1 // Esc+F1 // год-месяц-день-час-минута-локация
Автор
 seruva

// Чтобы создавались корректные сейвы баз всяких скобочек, в патч добавлен файл с правленными названиями локаций

// Также дабавлена правка неточности найденной TheNot в описании плаща Шрама [также не требует новой игры]

Все правки, требующие Н.И. чтобы игра их "подхватила" будут выпущены отдельно.

4 Янв. 2020

Установка:
накатить на геймдату соглашаясь со слиянием и заменой файлов.

Tłumaczenie:

1. patch dla Źródła - nie wymaga nowej gry.

Skryptowy patch nie wymagający nowej gry, do podstawowej wersji Źródła.

Dodaje brakującą funkcję w dialogu z Barmanem na sprawdzenie wyposażenia.

Inne drobne poprawki.

A także, pierwszy raz na arenie ;) -- zapisy z menu na F1 // Esc +F1 // rok, miesiąc, dzień, godzina, minuta, lokacja. Autor seruva     

// Aby wykonywały się prawidłowe zapisy bez żadnych nawiasów, do patcha dodano plik z prawidłowymi nazwami lokacji.

// Również dodano poprawkę niedokładności TheNot v opisie płaszcza Szramy [ też nie wymaga nowej gry ]

Wszystkie poprawki wymagające nowej gry, aby zostały przez grę "przechwycone", zostaną wypuszczone oddzielnie

4 Stycz. 2020

@kamil190   Możesz patcha dodać do #1 ?  Chyba trzeba zrobić nowy spojler dla poprawek.

DODANO:

W #1 jest zrzut ekranu z istotnymi poradami od autora moda, w języku rosyjskim. Poniżej to samo, tylko przetłumaczone.

PORADY.thumb.jpg.2a9556b402a104b9cbdec3b8d92ddcad.jpg

Stosując się do tych porad, unikniemy wielu problemów z rozgrywką.

W modzie można wykorzystywać podgląd lokacji za pomocą "wolnej kamery", wywoływanej poprze Esc +F .  Przemieszczanie za pomocą myszy, ruch w przód LPM.

DODANO 2.

Pośród różnych porad dawanych przez autora moda na forum, znalazłem i taką, że mod jest przeznaczony do gry maksymalnie na DX 9. Ustawienie ( nawet jak możemy ) wyższych, spowoduje bardzo długie ładowanie się moda i zapisów.

Również zwrócił uwagę, że mod "nie lubi" dużej ilości zapisów. Dlatego zaleca je robić "oszczędnie".

Ostrzega też przed cziterką. Samodzielne zmiany w plikach moda z bronią, oraz actor, spowodują, że mod w krytycznych momentach będzie robił nieprzyjemne niespodzianki.

Jest to o tyle zrozumiałe, że w tej części moda już na samym starcie mamy mocne wyposażenie. A że nie ma konieczności "chodzenia na sznurku", szybko możemy mieć ful wypas, zanim rozpoczniemy fabułę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod prezentuje się super i co ważniejsze bardzo ciekawie, ale raczej nie do ogarnięcia dla mnie:) Grałem w poprzednie części Rebornów i fajnie było, ale w tą wersje raczej nie zagram:)

Nie znam rosyjskiego na tyle dobrze żeby się porwać w tym języku na tego moda, a polonizacja pewnie nigdy nie powstanie ze względu na to że za mało graczy u nas się nimi interesuje i ta robota nie ma sensu. 

Chociaż w sumie nigdy się na niego nie napalałem i obojętne mi to. :)

Niemniej jednak wiem że Reborny są trudne i wymagające, i tym którzy w niego grają szczerze życzę sukcesów i powodzenia.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wariat - z jednym masz racje, jest dużo kwestów na tzw. "gębę", trzeba znać język pisany i mówiony na tyle żeby czytać i słuchać ze zrozumieniem.

Co mi gra na nerwach to komunikaty, że właśnie strefa/zona w padła na pomysł i zamienia ci na środku lokacji jeden z twoich fajnych artefaktów w bezużyteczny szajs.

:biggrin:

p.s. jest dużo artefaktów i jak je odnajdziesz to możesz nawet ponad 400 kg szajsu i innych bambetli dźwigać z sobą i możesz rzucać w mutanty i nie tylko w nie artefaktami

które są rozrywające, coś jak wir zwany trampolina lub elektra.

Uważaj na białe pająki, po zabiciu masz około 20 mniejszych i do obcych strzelaj tylko raz bo potem mogą się zamienić w zombie który jest powolny a jak strzelisz drugi raz to wyjdą z niego 3 snorki i jest Prypeć disco lepsze niż w Zakopanym. :biggrin:;)

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.