Jump to content
kamil190

R.E.B.O.R.N.: Źródło

Recommended Posts

40 minut temu, wariat napisał:

a polonizacja pewnie nigdy nie powstanie ze względu na to że za mało graczy u nas się nimi interesuje i ta robota nie ma sensu. 

Nigdy nie mów hop, przecież poprzednie części to też dziwolągi :) a jednak były spolszczone.

Wszystko zależy od tego czy spodoba mod się jakiemuś/jakimś tłumaczom i uznają, że robimy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro o artefaktach mowa, to te w Źródle są czym innym niż w pozostałych modach. Wyjaśniał to sam ER na forum moda.

Артефакты - это визуализированные аномальным инфополем Зоны события. И это чужие события.
Когда ты их забираешь из естественного для них поля Зоны, они начинают взаимодействовать с тобой и быстро истощаются тратя энергию на свои положительные или отрицательные эффекты.
Все артефакты в Зоне.

В игре есть сбрасываемые рюкзаки. В них можно выкладывать арты и лишнее снаряжени. А ещё и маячёк туда же закладывать. Тогда на карте всегда будут видны эти закладки со всем содержимым.
Рюкзаки продают некоторые торговцы в Зоне. Их можно найти в рэндомных нычках. Их можно заработать.

 

Teraz arty są wizualizacją przez infopole Zony cudzego życia i zawierają cudzy los. Kiedy ich zabieramy z właściwego dla nich pola, zaczynają z nami współdziałać i szybko się zmieniają, tracąc swoje pozytywne lub negatywne właściwości. Wszystkie artefakty są w ZONIE.

W grze są ustawiane plecaki. Do nich można wykładać arty i zbędne wyposażenie. Można do nich wsadzić sygnalizator. Będziemy je widzieć wtedy na mapie z wykazem zawartości. Sprzedają ich niektórzy handlarze, można na nie zapracować, lub znaleźć w schowkach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wujku @vidkunsen dziękuje za obiektywna opinię i bezcenne porady:biggrin:

24 minuty temu, tom3kb napisał:

Nigdy nie mów hop, przecież poprzednie części to też dziwolągi :) a jednak były spolszczone.

Tak, tyle że nikt z tłumaczy się chyba nie spodziewał że grających w te mody będzie tylu co na lekarstwo. Bardzo mało ludzi je ukończyło.:)

A ja zawsze mówię hop, nic na to nie poradzę... Widać wariat ze mnie nie bez powodu:biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Rebornie FF też mówiono, że jest nie do przejścia. Ale jak ktoś chce i przestrzega pewnych zasad, to nie ma z nim problemu. Jest coraz więcej tych, co dali sobie z nim radę. To samo jest z Duplikatami. Trzeba tylko się odnaleźć w ZONIE i z'ONIE. Zrozumieć ich odmienności i właściwości. A przede wszystkim, oprócz umiejętności celnego strzelania, wyrzucić z głowy nawyki z innych modów.

A jako jeden z tłumaczących Duplikaty, mogę powiedzieć, że tłumaczymy naprawdę wartościowe mody, a nie jakieś byle co pod publiczkę.

Lecz również u tych pozostałych tłumaczy "już szron na głowie i nie to zdrowie", to ze Źródłem może być kłopot. Ale są inni, w kwiecie wieku, to mogą mu podołać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotierze, dobry wujku, dobrze rozumiem o czym mówisz, bo sam te mody ukończyłem, zresztą, AŚ z Twoją nieocenioną pomocą, za co jeszcze raz Ci dziękuję. 

A jeśli chodzi o ten mod, powiedziałem tylko że na chwilę obecną jest dla mnie nieosiągalny ze względu na język, i tyle:) Chociaż kto wie, czy się nie skusze kiedyś zasiąść do niego choćby ze słownikiem:biggrin: W sumie OP-2.1 do połowy ogrywałem po rosyjsku, więc czemu nie spróbować....:biggrin: 

Więcej już tu nie będę śmiecić w temacie, przepraszam za zamieszanie.:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wariat w modzie są tzw. "ufoki" Patrol Czasu - wyglądają jak z gier SF a działają m.in. jak Kaszpirowski - kontroler.

I to jest jazda jak go spotkasz bo pilnują 'zapieczętowanych" lokacji. :biggrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Квесты,которые берутся в игре у сталкеров и наёмников и возможные места их выполнения.(спасибо TheNot)

1. Биоматериал Чернобыльского пса - ?свалка - колбаса, хлеб
2. Биоматериал Прыгуна - ?агропром - бинокль для пистолетного слота, фонарик
3. Биоматериал Каменного Клыкача - болота, гравизаряды, Грави-пистолет
4. Биоматериал Черной плоти - темная долина??? - Дробовик Барс
5. Биоматериал Снорка Возвращенца - Путепровод (но имхо, проще снять с возвращенца, чем добираться) - армейские аптечки х5, арт Пузырь
6. Биоматертал гигантской крысы - Рыжий лес, прыгать внутри капера на бочку, портал наружу там же у столба - Прицел от уник. АКМ 47/2
7. Биоматериал таракан падальщика - Припять(запад), со сторны юга аккуратоно вдоль стены здания - Уник. АКМ 47/2
8. Биоматериал Ужас - Пригород Припяти - арт Аленький Цветочек, экза Killer, колбаса х5
9. Биоматериал подземного контроллера - Метро - Консервы х2, фонарик, рюкзак с маяком, патроны ДРП 100
10. Биоматериал Пси-пса - Свалка, 23:00, в развалинах между кладбищем техники и лесом - Спальник, Рюкзак, GPS маяк, Рюкз с маяком, арт Серафим, Барабан сиреневых патронов х8
11. Ритуальный нож Греха - ?? (я нашел два в лесу феи) - Грави-заряды х6, Спальник, GPS-маяк, рюкзак с маяком
12. Биоматериал старого полтергейста - ?? (давно срезал, был с собой) - Фонарь, Арт молния х7, переход МГ
13. Биоматериал паука-невидимки - Юпитер - Сева, детектор Велес, Фонарик, Патроны ДРП 200
14. Тележка Хуаномория - свобода - Темная долина - фонарик, осветительная граната х4, экзоскелет свобода
15. Содержимое желудка самого большого монстра зоны - свобода? - ???(было с собой, крысы которые лежат внутри гигантов) - арт Узел, консерва х3, рюкзак с маяком, научная аптечка х7, экзоскелет
16. Биоматериал тарка - ??Агрокат (было с собой) - арт Ежик, Уник дробовик Вепрь
17. Полезный гриб - свобода - Долина шорохов, примерно на юге возле архианомалии - CheyTac M2000, экза монолита, арт Диво, научная аптечка х7
18. Биоматериал обезьяньего Снорка - кладбище техники - Фонарик, шлем Радар, патроны ДРП х400
19. Огнемет - сталкеры - Кордон, либо по метке, либо в тоннеле с военным и телепортом - фонарик, 5000 рублей х6
20. Биоматериал уродливой твари - Юпитер - сиреневые патроны х4, арт огненная петля, арт кубик рубика, фонарик, осветительная граната х4
21. Биоматериал королевы стеклянных ящериц - Х8 - гравицапа Бюррер
22. Биоматериал Карлика - свобода- Радар - консервы х4, хлеб х4, усиленный скафандр, 5000р х3, водка х4
23. Биоматериал мертвеца-призрака - мертвый город, лично я смог взять только в экзе свободы - фонарик, бинт х10, медкит ДРП х4
24. Биоматериал гнилого пса - Лес забвений - осветительная граната х6, экзоскелет спецназа, фонарик, арт молния х4, "Яд мгновенного действия"
25. Биоматериал Ротан - Мертвая петля - Рюкзак, фонарик, аккумуляторы х40, рюкзак с маяком, GPS маяк х3, экза Монолит, арт Ежик, гаусс-пушка
26. Биоматериал быка-мутанта - Мертвая петля? (у меня был с собой) - Грави-заряды х2, 100долл х4, рюкзак с маяком, арт молния х5, GPS маяк, "Допаминовый принц", фонарь
27. АКМ 47/2 Уник - наемники - Лес забвений, либо отдать свой (?) - Прицел для уравнителя, фонарик, Патроны ДРП х400
28. Биоматериал Излома обезьяны - сталкеры - разлом? (у меня был с собой) - патроны ДРП х200, экза О-Сознания
29. Биоматериал сиреневого пятирука - Долг- ?Выжигаетель 2 (у меня был с собой) - уник Уравнитель со встроенным прицелом, патроны ДРП х500, фонарик

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jak przejść laboratoria na Radarze? mam 3 PDA, 6 paczek dokumentów, 2 kody ale gdzie i jak mam odszukać kod do 1 poziomu?

Здравo, как пройти лаборатории на Радаре? У меня 3 КПК, 6 пакетов документов, 2 кода, но где и как я могу найти код уровня 1?

Tutaj też szukałem podpowiedzi: - Я также искал подсказку здесь:

Alarm odwołany - 54321 1 drzwi potem gaz i na dół  a tu 4321.

Сигнализация отменена - 54321 1 дверь, потом газ и вниз и вот 4321. :biggrin:

ss_tomahawk_01-05-20_22-47-34_(l10u_radar_bunker).jpg

ss_tomahawk_01-06-20_13-34-52_(l10u_radar_bunker).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vidkunsen Если у тебя 3 КПК значит и три кода в них...от телепорта  в Леший Край вроде код 8962 ,если не ошибаюсь

Edited by LIQIDATOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reborn_Istok_Global_PATCH_070120.zip

Globalny patch na Reborn Źródło poprawiający znalezione błędy i literówki.

Ponieważ w fabule nie wystąpiły duże błędy, można kontynuować grę z bieżącymi zapisami. Niektóre zmiany są zauważalne, a inne nie.

Np. oddział Zulusa można zostawić na ATP [dla tych u kogo dalej był wylot] i grać dalej, nie tykając ich więcej. Na fabule się to nie odbije.

Oczywiście, wszędzie nowa logika zadziała tylko w przypadku nowej gry. 
17.01.2020

Instalacja: Otrzymany z archiwum folder _REBORN_ISTOK nakładamy na taki sam folder w folderze z grą [powinna tak samo się nazywać], ze zgodą na łączenie i zamianę plików.

Link: Yandex

Share this post


Link to post
Share on other sites

I w końcu postanowiłem naocznie zobaczyć co to ER znowu wymyślił. Gram z tym patchem który dodał. Miałem chyba fartowny spawn na początku, bo do likwidacji w barze miałem niewiele "przemieńców". A szczurów wcale nie było. Ale też nie było ( patrząc na filmik LIQIDATORa ), rozmowy z barmanem w której daje Welesa. Detektor musiałem sobie kupić. Za to pojawiły się "przemieńce", które zabijały swoją aurą z 25 m. To ten z ostatniego zrzutu. No i Azot, zamiast grzecznie siedzieć w swojej budzie, przykleił się do transformatora na drodze. Nic go stamtąd nie chce ruszyć. Oby mi tylko go jakieś stworki nie spapusiały.

ss_administrator_01-07-20_18-11-15_(l05_bar).thumb.jpg.76b7e843fe16fc2757621e44a200d86a.jpgss_administrator_01-07-20_18-39-52_(l05_bar).thumb.jpg.0270e4e0c46b27987598adb9822c3820.jpgss_administrator_01-07-20_18-57-53_(l05_bar).thumb.jpg.83707c800b3bbace02f10543ee7338ec.jpgss_administrator_01-07-20_19-43-25_(l05_bar).thumb.jpg.66ca1a98eb894a3ff93745a75a777aba.jpg

Idę do Zwierzoboja. W Barze wszyscy pozostali żywi. Mam nadzieję, że jak wrócę, będzie tak samo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prypeć wschodnia, lab X - 8  - załatwiona królowa jaszczurek/obcych i pobrałem z niej "słoik dżemu", wyjście z labu przez teleporty albo inny lab albo podziemny tunel:

 

ss_tomahawk_01-07-20_21-30-56_(labx8).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lokacja Hrabiowski Staw (Graf - Hrabia) i dwa teleporty, ten na moście na lokację Opiekunów, a na drzewie, zaraz obok nad starymi resztkami po stawidłach  na Swałkę:

Spoiler

ss_tomahawk_01-11-20_11-46-09_(earlpond).thumb.jpg.ce1c23b4701b500de43d5588b51d5fc1.jpg

 

ss_tomahawk_01-11-20_11-36-43_(earlpond).jpg

 

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.