Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Starika.. Ale wyjaśnienie że przyczyną może być monolitowiec jest możliwe. Może którychś z nich leży ranny, albo jest na budowie. Ja ich zawsze wyciągałem tak, aby znajdowali się na styku placu przed dystrybutorami i drogą. Wtedy miałem pełną kontrolę ich ilości. Z prawej strony drogi są takie kamory i zza nich można monoli rozwalać. Tyle tylko, że najpierw tych z rpg.

Posprawdzaj przed zabiciem "białego" czy jeszcze jakiś nie żyje, lub nie schował się na budowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  ER tyle razy grzebał w modzie po obejrzeniu wideoporadników, więc jest to możliwe. Mnie też się przytrafiło. Ale ja wcześniej byłem na Kordonie, za pomocą Galenitowego Skoczka ( pisałem o tej jego ukrytej właściwości ), to sądziłem, że skrypt inaczej mnie potraktował.

Czy już doszedłeś do momentu, że ukryty teleport powrócił cię na początek Kordonu? Bo dalej chyba przejść nie dałeś rady.

Spoiler

Jeśli Cię cofnął to szukaj za budynkiem stalkera przy studzience kanalizacyjnej. Pogadaj z nim, daj mu sowietskie piwo z piwnicy na pchlim targu i nurkuj do kanałów.

Gdzie iść w nich sprawdzaj na powierzchni Kordonu. Celem jest taki znacznik koło ruin zagrody.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier wszystko wróciło do porządku. Zaliczyłem dwa zadania na Wysypisku (biomasa i najemnicy), znalazłem trochę fantów i chcąc przejść do Baru zostałem ograbiony. Tak że ok. W poprzednich postach było info, że na Dziczy można się obłowić więc poszedłem sprawdzić. Kicha. Radiacja tak duża, że prawie natychmiast padam. Kontrolera i pseudopsy pomijam bo można uciec. Chyba muszę mieć lepszy pancerz. Teraz chodzę w exie powinności.  

I jeszcze. Co można zrobić z powłoką wyczerpanego artefaktu ? Wyrzucić nie można, sprzedać też.  

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Sorki :lol2: . Nastąpiło małe nieporozumienie. Źle odebrałem Twój wpis i sądziłem, że piszesz o tele Wysypisko-Kordon.

Ale aby było jasne, to idąc z Baru na Wysyp, jeśli idzie się blisko lewej strony bramy, to można się prześliznąć.

Ale w grze poszedłeś w złą stronę. Bo będąc na Wysypisku, trzeba iść do Zwierzoboja, bo masz takie zadanie od Azota. Radzę wrócić do zapisu jak odzyskałeś swoje manele. Bo chyba manele znalazłeś w tunelu, wg wskazówki enpeca?   

I kierunek Zwierzobój. Masz go zaznaczonego na mapie Doliny Wróżek. Mogłeś nie zrozumieć zadania, bo tak w PDA jak i na mapie jest w robalach. A po powrocie na Wysyp, kierunek Kordon. Pamiętaj, że artefakty zamieniają się w powłoczki, więc tych zebranych w Dolinie Wróżek nie targaj ze sobą, wybierz kilka takich na udźwig i głód, a resztę zostaw w schowkach. Skrzynia na pchlim, abo w szafce elektrycznej w takim betonowym elemencie koło pchlego. Zapamiętaj, że arty się psują nie tylko w czasie noszenia, ale każde wczytanie zapisu przyśpiesz to psucie. Tak więc jak tylko jest okazja, zostawiaj je w schowkach, a przy każdej nadarzającej się okazji ( jeśli jest taka możliwość ) wyjdź z lokacji i od razu wróć. Arty w schowku się zregenerowały. Możesz też zaryzykować i jeśli blisko teleportu nie ma innych enpeców, a teren nie powoduje staczania się artefaktów, możesz wyrzucić je na ziemię. wyjść i wrócić, ale tylko teleportem. Nie wolno korzystać z Przebijaków, bo tak teraz przetłumaczono Skoczki.

Powłoczki można tylko wyłożyć. Wykorzystuj trupy zombich i mutantów i te schowki zielonopunktowe w których znalazłeś jakiś łup i już tam nic nie ma.

A co dotyczy dobrego wyposażenia, to chyba czytałeś o Magazynach, bo tam faktycznie jest co nieco. Ale na nie masz czas. Jak pójdziesz na Kordon, to będziesz miał sytuację którą opisałem wyżej i znajdziesz się na prawej stronie mapy. To na niej znajdują się najwartościowsze łupy. Po wykonaniu kilku zadań na Martwym Kordonie i Sinych Polach, znajdziesz się na Martwej Pętli. To jest eldorado pancerzy i broni. Jak na tej lokacji postępować, aby zebrać jak najwięcej, tych "wysoko korzystnych" , pisałem trochę wcześniej.

Ja w koncu dodałem u siebie spolszczenie, więc w razie czego, mogę sprawdzić czyjeś zapisy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cisza totalna :D
 

Mam taki malutki problem. Dostałem zadanie żeby odnaleźć Biomateriał Snorka Odmieńca w tunelach. I tu zaczyna się problem.

Kiedy schodzę drabiną do podziemi to przechodzę na lokacje ,,Tunel/Alternatywna rzeczywistość'' w tym miejscu nie działają latarki i chodząc tam w egzoszkielecie nas nagle zatrzymuje przez długi czas i potem nas puszcza na krótko i znowu. Spotkałem się z jakimś stalkerem dałem mu piwo a on w zamian dał mi 26 granatów oświetlających. Ogólnie na lokacji ,,Tunel/Alternatywna rzeczywistość'' jak wejdę na drabinę i zacznę wchodzić na górę to mnie przerzuca na lokację ,,Tunel'' (tą normalną, tam wszystko normalnie działa już) I nie wiem teraz gdzie mam ten Biomateriał szukać czy na lokacji ,,Tunel/Alternatywna rzeczywistość'' czy na zwykłej lokacji ,,Tunel''. W zadaniu nic nie piszę gdzie dokładniej mam iść jedynie co to że znajduję się ten biomateriał gdzieś w podziemiach nic więcej. 

244525146_S.T.A.L.K.E.R.ClearSkyScreenshot2021_08.10-13_21_22_79.thumb.png.e5721a42e375a41326de92b0a3795331.png 

To jest screen właśnie z lokacji ,,Tunel/Alternatywna rzeczywistość'', za mną jest drabina jak wejdę na nią i pójdę na górę to mnie przerzuca na lokacje ,,Tunel''

 

I też mam pytanie dotyczące ulepszania kombinezonów

Ogólnie to tyle kombinezonów mam w schowkach że normalnie mógłbym sklep założyć! Mam bardzo dużo kombinezonów SEVA (mam też taką w wersji dla Powinności) chciałbym je sobie ulepszyć tylko problem polega na tym że jak sprzedaje rzeczy to mam hajs i nagle potem znika. W barze sprzedałem barmanowi kilka przedmiotów i chciałem iść do Azota żeby ulepszyć kombinezon (od razu jak sprzedałem poleciałem do niego), no i ciul miałem 50k rubli a tu bum 0 rubli nagle. Różnie czasem bywa z tym hajsem, raz znika od razu a czasami dopiero po jakimś czasie. Jest jakiś sposób żeby ,,zatrzymać'' to znikanie pieniędzy? Bo oprócz tego to też muszę bronie naprawić a nie mam jak bo oczywiście kasa znika.

 

Dobra jeśli chodzi o Biomateriał to go znalazłem, był w zwykłych tunnelach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Widocznie nie poczytałeś we wcześniejszych wpisach. W podziemiach nie działają serwomotory od egzoszkieletów i latarki. Mało tego, te które ma się w plecaku zostają z niego usunięte. Dlatego do podziemi trzeba iść w kombinezonie, mając sporo artów na udźwig. Ale trzeba pamiętać, o pojemności plecaka i żywotności artów. Granaty oświetlające działają krótko, sporo ważą i słabo oświetlają. Lepiej jest stosować właściwość moda dodaną oficjalnie przez ERa, ale bez upowszechnienia o niej informacji. Aby oświetlić podziemia, trzymając ESC, klikasz w jeden z klawiszy cyfrowych klawiatury NumLock. Musisz praktycznie wybrać, który u Ciebie daje najdłuższe oświetlenie. Nie ma żadnych ograniczeń w ilości użyć tej sztuczki.

Dlaczego znikają Ci wirtualne pieniądze, dowiesz się od Sidorowicza, jak dotrzesz na zwykły Kordon. Teraz patrz na minimapę. Na jednych lokacjach wyświetla Ci się zegar, na innych nie. Gdzie nie ma zegara, licznik kasy masz pusty. "Internetowa" opcja przelewania pieniędzy nie doszła do skutku. Sprzedaży musisz dokonywać barterem, kupując za całą kwotę z niej uzyskaną, coś u handlarza. Jeśli nic Ci u niego nie jest potrzebne, kupuj pieniądze papierowe. Tylko, że ich ilość w plecaku, nie kwotowa, a licząc sztuki banknotów jest ograniczona. Tu trzeba kombinować, bo posiadanie tylko dużych nominałów też nie jest korzystne, bo handlarze reszty nie wydają.

Z barmanem to u ciebie jest dziwna sprawa. W Rostoku pieniądze wirtualne nie przepadają. Możesz ( a przynajmniej ja mogę ) sprzedać barmanowi co zechcę i z kasą pójść do Azota. Ale on lepszy ci tylko niektóre wdzianka ( wiesz jak wejść w opcję naprawy? ) . Tak jak i nie naprawi wszystkich egzoszkieletów. Ulepszenia i naprawy można dokonać tylko na Topielach u Wernera, stosując sztuczkę z błędem skryptu.

Przy szukaniu bio materiałów, możesz dostać informację, że jak go nie ma we wskazanym miejscu, to musisz go szukać na innych lokacjach. Wcześniej czy później go znajdziesz. Tam gdzie był ten snork odmieniec, za tym zgłębieniem z wodą ( chyba snorków nie pomyliłem :051: ) był sejf z grawiganem, Zabrałeś go?

Jak dalej masz problem z kupnem u barmana, daj mi na PW zapis u niego. I napisz gdzie masz schowek i co ci u Azota ulepszyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym że egzoszkielety i latarki w podziemiach wiedziałem już dawno za nim powstało spolszczenie do tego moda gdyż sam nawet pisałeś o tym. Chciałem tylko napisać że taka sytuacja może się przytrafić jak jesteśmy w tunelach.

Byłem już na Kordonie i rozmawiałem z Sidorowiczem aczkolwiek nie pamiętam co on opowiadał. 

Tak wiem jak wejść w opcje naprawy i ulepszania przy rozmowie z Azotem, tak samo w Doppelgangerze było.

Nie wiedziałem nic o sejfie, o jakie zagłębienie chodzi? Masz może możliwość pokazania mi dokładnie gdzie się znajduje? 

Sprawdzę czy dalej ten sam problem jest jak będę w barze. 

Edytowane przez Suseł
@Wariat gałganie na telefonie byłem w sklepie :P dlatego takie pismo nie musisz cały czas tych znaków zapytania używać
  • ? 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Możliwe, że to nie ten bio materiał. A gdzie to jest, trudno pokazać. Na mapie jest się gdzieś koło mapy elektrowni. Ja tam wchodziłem z Jupitera, teleportem w tunelu koło zakładu. Trzeba zlikwidować w nim burery, następnie iść do zakładu i teleport w pomieszczeniu gdzie przeważnie jest Protekta i dokumenty, teleportem koło drzwi przenieść się na "górne piętra " w tunelu i zabrać schowek z taką specjalną amunicją ( można to zrobić i w odwrotnej kolejności ). W końcu sali jest pomieszczenie z teleportem. W podziemiach idziemy do pierwszego rozwidlenia, skręcamy w prawo i prawie do tyłu idziemy do tego zalanego zagłębienia ze zwykłymi snorkami i jednym białym z kwestowym bio. Jeśli go nie będzie, to dla samego grawigana warto zrobić tę wycieczkę. A za sadzawką jest sejf. Ja wróciłem tą samą drogą na Jupiter.

I jeszcze to. Nie używaj określenia Doppelganger. My mamy Odrodzonego i to jest oficjana ksywka GB we wszystkich częściach moda. Tak też do niego zwraca się z'ONA -> Wozrażdjenyj = Odrodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Nie ma ani u nas, ani na rus forach ( w tym na forum prowadzonym prze ERa ) modów o nazwie  ,,Doppelganger'' . Jeśli już, to używana była nazwa Reborn. A co na ten temat pisano na rus forach, to masz tutaj:

Nazwa ,,Doppelganger'' była w jakiejś translacji niemieckiej. Reborn, to wspólna nazwa dla całej serii modów. Nazwę Reborn zostawiliśmy u nas, dla odmiany FF Artefaktów ŚmierciBo tylko Duplikaty, obie części, nie mają swoich odmian. Poprzednie były w 2, nawet 3 odmianach. Nie ma już forum ERa, to trudno to wykazać. Mógłbym tylko przytoczyć nazwy tych odmian. Np. Inną drogą, czy Zagadki Północnych Stron Zony.

Więc kiedy piszesz ,,Doppelganger'', nikt nie wie o którego Ci się rozchodzi. Więc musisz precyzować, czy to ten już wymieniony, czy też Odmienne Światy. A polskie nazwy trzech części moda, chyba można spamiętać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Żebyś miał jasność, to ER mieszka gdzieś daleko od Rosji i państw powstałych z Republik. Swoje mody przygotowywał, jak sam to napisał, dla swoich przyjaciół. I wydawał te mody w takiej postaci, na jaką oczekiwali przyjaciele. Tytuł Doppelgänger jest widocznie w języku przyjaciół. Kiedy utworzył swoją stronę, mody te nosiły już nazwę Reborn. Czasem była to nazwa łamana  Reborn/Doppelgänger i opatrzona na dodatek numerem.

Odmienne Światy były aż w trzech sporo różniących się odmianach.

I pod takimi nazwami one pojawiły się na naszym forum. Ale do czasu. Kiedy doszło do przetłumaczenia pierwszego, Artefaktów Śmierci, funkcjonuje on jako Reborn FF - Artefakty Śmieci. Kiedy pojawiła się cz 1. Duplikatów i została przetłumaczona, istnieje na forum jako Duplikaty - Odmienne Światy. To przetłumaczona rosyjska nazwa moda "Двойники. Разлом Времени" - ( Dwojniki. Razłom Wriemjeni ). Mod był tylko połową zaplanowanego. Został dokończony w tym modzie, o oryginalnej nazwie "Двойники.  Исток " - ( Dwojniki. Istok ).

I to właśnie te nazwy zostały przetłumaczone i są stosowane. I w czym tu można się pogubić? Dwie nazwy Duplikaty cz1 - Odmienne Światy i Duplikaty cz2. Źródło. I obojętne czy napiszesz Duplikaty cz1, czy Odmienne Światy, będzie jasnym o jakiego moda Ci się rozchodzi. Tak samo z cz2.

Uważam, że masz chyba jasne wytłumaczenie i więcej już nie ma co uszczegółowiać.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat Tu chodziło o innego moda, o tego https://stalkerteam.pl/forum/403-reborn-duplikaty-cz1-odmienne-światy-v763/ 
Ja go nazywałem Doppelganger i jak się okazało powinienem go nazywać inaczej, na niektórych forach właśnie tak nazywali tego moda więc stwierdziłem że to chyba dobra nazwa. No ale się myliłem. Tak więc ten temat jest zamknięty już nie trzeba robić konfliktu :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.