Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@LIQIDATOR

Спасибо за все подсказки, но мне уже этого мода хватит. Чёрт с модои и этим чей мод. Надоело мне. Прощай ИСТОК.

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi, ale mnie już tego moda wystarczy. Do diabła z modem i z tym czyj mod. Pożegnanie dla ŹRÓDŁA,

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy  To nie jest zniechęcenie, tylko w... ienie. Jak byłem zwolennikiem poprzednich modów i zachęcałem do gry w nie, tak teraz szlag mnie trafia, jak jeden zabity mutant czy NPC, w geometrycznym postępie przemienia się ileś tam razy w następne. I ten brak określonego celu. Łaź, może na coś natrafisz.  Kilka postów wyżej, Likwidator wyraźnie określił psychikę autora moda. To już nie jest science fiction, ale schizo fiction

Nie wzorowałem się na grze żadnego filmikowca, grałem sam i momentami ręce mi opadały.

Jednak, jest to mod dla tych, którym nie zależy na jakiejś sztywnej fabule liniowej, lubią dużo strzelać do wszystkiego co się rusza i niepowodzenia w grze uważać za hardkor moda. To jest coś właśnie dla nich. I im moda polecam.

A, że akurat nie ma nic świeżego do gry, już bez jakiegoś obciążenia psychicznego, dalej biegam po lokacjach, zbieram doświadczenie z pułapek jakie zastawia autor moda. Skończę moda czy nie, znajomość tego może się przydać przy podpowiedziach innym, aby tak nie skończyli.

ss_administrator_02-23-20_16-23-12_(l15lostterritory).thumb.jpg.84eba4ab682ac67fa14c216673c18f45.jpg

Zgadnij, który prawdziwy?

ss_administrator_02-29-20_12-24-37_(escape_enhanced_mix).thumb.jpg.c84837cfade03dd7afa344601be06d7b.jpgss_administrator_02-29-20_12-31-16_(escape_enhanced_mix).thumb.jpg.657405538a5bdd33c088d08acad7a10d.jpg

Widoczki

ss_administrator_02-29-20_12-20-48_(escape_enhanced_mix).thumb.jpg.eedb720d0ce055ba67a125cde2a1cd07.jpgss_administrator_02-29-20_12-22-05_(escape_enhanced_mix).thumb.jpg.2e38a10cfcc58ab4bffac7647ecbcdf9.jpg

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/w - walisz z odległości cel - człowiek lub mutant, tenże zamienia się w kolejnego człowieka lub mutanta, trudność polega na tym, że gdy w połowie w/w przemian zamienia się w pijawkę którą możesz zabić wręcz lub z broni ale z bliska, jak tzw. "niewidzialność" u niej nie działa, potem zawsze jest jakiś rozbójnik lub natowiec i tak czasem 4 - 6 "twarzy" masz do zaliczenia.

A lot nad kukułczym gniazdem to jest w tzw. martwym mieście, gdy koło pomnika uljanowa jest pełno zombiaków które zamienia się w 10 pijawek.

Częściowo ten problem, tak na 60 - 70 % załatwia kombinezon elektryczny agenta monolitu, ale dalej jest istne kino.

p.s. przy każdej przemianie nomen omen "przemienieńca" wypada ci broń z ręki jak nie zabijesz przeciwnika który po przemianie w w/w rozbójnika lub natowca czy też najmusa zabiera ci broń, jak nie masz zapasowej to sama lipa, bez sosny.

I tak w kółko - od Ajdara do Wardara, ni wspomnę o artefaktach które się szybciej utleniają niż magnez, sód czy potas w kontakcie z wodą.

Najlepszy kombinezon w tym modzie, najbardziej adekwatny to sado-maso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do powyżej opisanych przemian, dodać należy jeszcze pojawianie się takich stworków, które zabijają na b.dużą odległość.

Nabrałem już pewnego doświadczenia i jak jest do zabicia kilku NPCów czy mutantów, załatwiam ich pojedynczo. Wtedy łatwiej jest policzyć się z przemieńcami, bo jest ich mniej. I tak po kolei, aż znikną wszyscy. Część z NPCów zamienia się w leżących zombi. Nigdy nie wiadomo, czy "zabity na śmierć", czy to niedokończona forma przemieńca, która się uaktywni w najmniej odpowiednim momencie. No i nieśmiertelne "kosmiczne " stwory ( jest taki kontroler ), usadowione na drodze prowadzenia kwestowych postaci.

Kombinezon O-soznanja szybko się zużywa, a sposób naprawy podany przez @LIQIDATOR u mnie nie chce na razie zadziałać. Nie ma opcji ulepszania. Może dlatego, że od samego początku gry, Azot nie siedzi w swoim baraku, ale szwenda się po drodze przy posterunku. Teraz wlazł mi tak w krzaki, że trudno znaleźć opcję dialogową.

ss_fred_02-29-20_23-08-42_(l05_bar).thumb.jpg.5ea116e5d2f393bf8b61f4810383e35b.jpg

Jeszcze nie sprawdziłem, jak to jest u mechaników po prawej stronie mapy ( konkretnie na Topielach ).

Popalić też mi daje sytuacja, że od pewnego czasu wszystkie napotkane mutanty ( nawet kiedy noszę inny pancerz niż Osoznaia ) są elektryczne. 

Ale jak nie pojawi się jakiś nowy mod, to z nudów chyba zacznę ten jeszcze raz od początku, ale w innej kolejności odwiedzania lokacji. Zebrane doświadczenie powinno mi pozwolić na spokojne pokonywanie "problemów" i działania zgodnie z logiką autora moda. Bo zgodnie z przysłowiem, "W każdym szaleństwie jest metoda". Tylko trzeba ją znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko po to aby sprawdzić cziterkę w naprawianiu tego kombinezonu, dotarłem na Topiele. Najpierw próbowałem z wyzerowanym AK. Bez skutku. No to sprawdziłem ze SPAS. A że miałem jeden, musiałem zabawę powtarzać. Bo za pierwszym razem mi go nie naprawiło, choć mogłem ulepszać jego i pozostały sprzęt. Dopiero za kolejnym razem, został naprawiony i mogłem przejść do naprawy kombinezonu.

Jednak przy próbie dalszej gry wystąpił poważny problem. Na moście doszło do "wielkiej bitwy" wojaków z mutantami. I tak się tych mutantów rozmnożyło, że przy dodatkowych efektach wizualnych komp zaczął mi nie wyrabiać. FPSy spadły do 7 - 10 i poruszanie stało się problematyczne. Ale tylko dla GG, bo SI dalej działała na pełnych obrotach. Szukanie "ognistych kul" stało się praktycznie niemożliwe. Tym bardziej że ich nie widziałem.

@vidkunsen - Wiem, że już tu byłeś i to zadanie robiłeś. Po której stronie mostu je znalazłeś? Po tej co jest WERNER, czy tej co Dżil?

Zmieniłem system na WIN10, wprowadziłem te poprawki jakie mu są potrzebne, ale zaczęły się problemy. Bez powodu gra potrafi się zawiesić tak, że nawet Menadżer się nie daje uruchomić. Zacząłem więc nową grę. I znów na początku w barze cicho i spokojnie, bez tej fali mutantów, wszyscy przeżyli, Azot nareszcie w swojej budzie, a przy prowadzeniu Striełoka tylko 1 zombiak i mało aktywny pseudo gigant. Tak, że do teleportu doszliśmy bezproblemowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - nie pytałem o "anomalną strefę", ale o "kule ogniste" z drugiego zadania WERNERA . Mają być po "rosyjskiej stronie " Topieli. Za rzekę  przeniósł mnie teleport, w część krótszą na wysokości zagrody. Nic tu nie było, więc poszedłem za tunel, aż do końca mapy. Też nić ognistego nie ma. bliżej mostu znów chmary półmartwych zombi, łażących i stada psów obu rodzai, plus pająki.  Wszystko przemieńce.  A ja jak mucha w smole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie moda wyczytałem, że prawidłowym sposobem opuszczenia lokacji bar po odprowadzeniu Striełoka do teleportu, jest wjechanie transporterem w teleport. I tak zrobiłem.

Jazda do teleportu.  Choć jeszcze dzień, tak jest ciemno. I tu wylądowałem. Wyjechać nie było trudno, ale...ss_fred_03-03-20_18-27-57_(l05_bar).thumb.jpg.9f2d4ed181763c662e2ae6827affee74.jpgss_fred_03-03-20_18-37-38_(garbage).thumb.jpg.6df13ef4ca86970ec15087fcf1a26b12.jpg

..... wygrała niewidoczna anomalia. A przy okazji znikną HUD. Wczytałem zapis i poszedłem na piechotę.

ss_fred_03-03-20_18-50-17_(garbage).thumb.jpg.a04ca5d3d5e955c268a81d18ed74a6b4.jpg

A jeszcze w barze miła niespodzianka. Kilka razy zaczynałem moda, ale dopiero teraz na drodze do MW pojawił się duplikat Striełoka. Został stuknięty i jedno z zadań moda samo wykonane. Kursor pokazuje zaliczenie.

ss_fred_03-03-20_18-23-35_(l05_bar).thumb.jpg.372d94e5021384cc536499f0272b46fb.jpg

Na wysypisku mam zlikwidować maruderów, a ich ani śladu. :051:  Wysyp przetrząśnięty.

DODANO.

A jednak byli. Pochowali się po tych dolinkach i parowach, które są naokoło lokacji. Spawn losowy, więc trzeba szukać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

@LIQIDATOR

Есть у меня вопросы.
1. Можно подменить тесак на обыкновенный нож? Как это сделать?
2. Когда на Агропроме, в яме и в подземельях нет образца биоматериала прыгуна, а есть подсказка что нужно искать на других локациях, у тебя есть знание, примерно где искать?

3. В подземельях Агропрома с трупа двойника Шрама снял рюкзак. Его можно использовать. Как это сделал, мне не ясно, что случилось. Не вижу никаких изменений. В чем дело с нем?

TŁUMACZENIE.

Mam pytania.

1. Można podmienić tasak na zwykły nóż? Jak to zrobić?

2. Kiedy na Agropromie, w jamie i podziemiach nie ma próbki biomateriału "skakacza", a jest informacja że należy szukać na innych lokacjach,  masz wiedzę gdzie przykładowo szukać?

3. W podziemiach Agropromu z trupa duplikatu Szramy zabrałem plecak. Jego można użyć. Kiedy to zrobiłem, nie zrozumiałem co się stało. Nie widzę żadnych zmian. W czym rzecz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

1)Я не пробовал нож менять,а если просто выбросить тесак обычный не появится нож?

2)В любом таком же снорке,но проще всего мне кажется просто переиграть с автосейва пока не появится в этом.

3)Рюкзаки здесь эти бракованные ,просто исчезают и всё.Автор не доделал нормально.

 

1) nie próbowałem zmienić noża,a jeśli po prostu wyrzucisz zwykły tasak, nie pojawi się nóż?

2) w każdym takim samym snorku,ale najłatwiej wydaje mi się po prostu odtworzyć z autoseivy, dopóki nie pojawi się w tym.

3) Plecaki tutaj są wadliwe, po prostu znikają i to wszystko.Autor nie ukończył normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQIDATOR  Спасибо.

С ножом, проверю.
Со снорком, я уже далеко зашел, чтоб повторять. Убил много снорков, но этого нужного не получилось. Так что выполнять задании наёмника пока не могу.
При разговоре с Бородой нет окошка разговора.

ss_fred_03-09-20_13-33-00_(jupiter).thumb.jpg.a2b7c5f26efd66cb300306a00f73b591.jpg

Есть кокой пач?

Tłumaczenie.

Dziękuję.

Z nożem sprawdzę.

Ze snorkiem, już za daleko zaszedłem, aby powtarzać. Zabiłem wiele snorków, ale tego potrzebnego nie znalazłem. Tak, że wykonywać zadań najemnika na razie nie mogę.

Przy rozmowie z Brodą, brakuje okienka dialogowego.

Zrzut.

Jest jakiś patch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ну без прохождения квестов сейчас  игра не будет иметь смысла ,потому что Лесник не будет разговаривать и сюжет основной не пойдёт,поэтому надо потроха снорка всё равно искать,либо переигрывать чтобы появились у норы.

Борода у всех так разговаривает,это не исправляется.

 

Cóż, bez przechodzenia questów teraz gra nie będzie miała sensu, ponieważ Leśnik nie będzie rozmawiał, a główna fabuła nie pójdzie,więc nadal musisz szukać podrobów snorka lub odtworzyć, aby pojawiły się w norze.

Broda wszyscy tak mówią,to się nie poprawia.

Edytowane przez LIQIDATOR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQIDATOR Про обязанности выполнения задань наёмника знаю. Только это вред мода, не дать спавна части снорка в следующих убитых на многих локациях.
Пытался с ножом, но тесака выбросит не возможно. Его в инвентаре нет.

TŁUMACZENIE:

O obowiązku wykonywania zadań najemnika, wiem. Tylko, ze to złośliwośc moda, nie spowodować spawnu części snorka w kolejnych zabitych na wielu lokacjach.

Próbowałem z nożem, ale tasaka wyrzucić się nie da.  Nie ma go w inwentarzu.

DODANO:

Fajnie się grało, ale sytuacja w modzie wymusiła na mnie rezygnację z dalszej gry. Po wielu "odwiedzonych" lokacjach i zabitych na nich snorkach, nadal nie mam biomateriału z 2. zadania najemnika, choć mam do 10 następnych. To nie jest rebornowskie utrudnienie, ale dziura w skrypcie. A już dość się nabiegałem po lokacjach bez możliwości wykonania zadań. A nawet jak bym teraz tę biomaterię znalazł, to część lokacji na których już byłem, stała się niedostępna.

Pozostawiam moda tym, którzy lubią zwiedzać Strefę, dużo strzelać, mieć "wypasione" pancerze i "kosmiczną" broń. I grać, długo, długo, długo.

Jeszcze tylko dla własnej ciekawości sprawdzę, czy gdybym za pierwszym razem  cofnął się w zapisie, to mod dałby mi item.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 hours ago, kondotier said:

@LIQIDATOR Только это вред мода, не дать спавна части снорка в следующих убитых на многих локациях.
 

 

Основной минус,что квесты эти на биоматериал все скучные и однообразные...одна беготня и больше ничего.Из 30 квестов только один с грибами в Долине Шорохов интересный,остальные только скучная беготня и закрывание переходов.Я просто квесты не выполнял,а собирал биаметериал из убитых монстров пока не наберу на все квесты.а потом мог на одной локации закрыть сразу 15-20 квестов,лишь бы сталкеры были,которые будут задания давать.Автору это не нравилось,он хотел  обязать бегать по этим скучным квестам и он убрал выпадение биоматериала до минимума.Но как обычно перестарался и теперь не выпадает часто даже там где надо.Короче очередная дурость,из нормальной игры делать какую то непроходимую чушь.

Edytowane przez LIQIDATOR
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQIDATOR

Загрузил сохранку ранее задания и тоже само. Нет био. Загрузил ранее входа на локацию. Тоже не было. Наконец взял задание у другого непися ( наёмника ) и тогда био получилось. Видно зависит это тоже y кого берём задание. Но следующие мне нужно искать по другому чем в первой моей игре. Не в Рыжем Лесу, но на Болотах. А там мне ещё рано идти. С этой дырности ты прав. Pешил попытаться ещё раз проиграть. Tеперь много мне знакомые как двигаться и что получится, будет легче.
Но у меня есть непонятка. Куда двигаться, после смерти Ангела и найденя её флешки. В предыдущей игре в баре был, ничто не случилось.

TŁUMACZENIE:

Wgrałem zapis wcześniejszy od wzięcia zadania i to samo. Brak bio. Załadowałem zapis sprzed wejścia na lokację. Też nie było. W końcu wziąłem to zadanie u innego NPCa ( najemnika ) i wtedy bio się pojawiło.  Widocznie jest to też zależne u kogo bierzemy zadanie. Ale kolejnego muszę szukać inaczej niż w mojej pierwszej grze. Ne v Rudym Lesie, lecz na Bagnach. A tam jeszcze za wcześnie dla mnie iść.  Z tym idiotyzmem, masz całkowitą rację. Zdecydowałem się jeszcze raz powtórzyć grę. Teraz wiele już wiem jak się poruszać i co się wydarzy, będzie mi lżej.

Ale jednej rzeczy nie rozumiem. Dokąd się udać po śmierci Angela i zabraniu jej fleszki. Byłem w barze w poprzedniej grze i nic się nie wydarzyło.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, kondotier said:

@LIQIDATOR


Но у меня есть непонятка. Куда двигаться, после смерти Ангела и найденя её флешки. В предыдущей игре в баре был, ничто не случилось.

В Баре делать нечего,тебе надо идти к Леснику на Выжигатель 2,но чтобы он с тобой начал говорить тебе там несколько условий надо.Вот они.image.png Если их выполнить вроде можно и не все квесты проходить,по десятку надо гранат световых и Молний.У меня шёл  квест на огнемёт и Лесник уже разговаривал.

Edytowane przez LIQIDATOR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQIDATOR

Уже пригодилось попасть в подземелья, тогда проверил действие световых гранат. К удивлению, после взрыва, только искры сверкали через несколько секунд и всё. Освещения не было.
Но пока будет возможно играть, буду мода проверят и страдать.

TŁUMACZENIE

Już mi się przytrafiło wpaść w podziemia i wtedy sprawdziłem działanie granatów oświetlających. Zdziwiło mnie, bo po wybuchu przez kilkanaście sekund tylko błyskały iskry i tyle. Oświecenia nie było.

Ale dopóki będę mógł grać, będę moda sprawdzał w męczarniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier можно и без гранат освещать всё правда недолго ,автор забыл с тестов это убрать.Надо нажать Esc + NUM 9,а если там же на NUM будешь другие цифры нажимать,то будет погода меняться .А вообще то тебе надо налобный фонарь в тайниках найти,чтобы свет и ПНВ опять появились,но с собой фонари таскать нельзя,а то в любой лаборатории или подземелье ,где пропадает свет,все фонари пропадут тоже.

Edytowane przez LIQIDATOR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQIDATOR

Про эти фонарики я знаю. Но двигаться в эгзо в подземельях очень сложно. А без эгзы количество инвентаря маленькое. Не всегда хватает весовых артефактов.
В актуальной игре, мод для меня очень недружебный. На складах в тайнике не было этого желтого эгзо, нет у меня бинокли и какой то бюрер или карлик своровал мне тесак. Я на Кордоне, а запасный на Юпитере.
И на конец мне уже надоело убивать такое количество переменьцев. Мод пока уходит в запас.

Забыл, как включать свободную камеру. Подскажешь?

TŁUMACZENIE.

O tych latarkach wiem. Ale poruszać się w egzo w podziemiach jest bardzo trudno. A bez egzy ilość inwentarza niewielka. Nie zawsze wystarcza artefaktów na udźwig.

W aktualnej grze, mod jest dla mnie nieprzyjazny. W schowku na MW nie było tego żółtego egzo, nie mam lornetki i jakiś burer czy karlik ukradł mi tasak. Jestem na Kordonie, a zapasowy jest na Jupiterze.

I na koniec, już mi się znudziło zabijanie takiej ilości przemieńców.  Na razie więc mod idzie do rezerwy.

Zapomniałem jak włączać swobodną kamerę. Przypomnisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.