Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, kondotier napisał:

@cez137 

Mod dla v.1.0006 jest bardziej dopracowany, nie ma błędów teksturowych ( śpiwór nie jest kurtką )

Ta wersja od @gawron też jest teksturowo poprawiona bo np dodał dwa modele śpiwora, we wcześniejszych postach na 1stronie są nawet obrazki.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam szybkie pytanie , czy modzie jest możliwość sprzętu naprawy ? . Mam też dziwną  przypadłość ze Informacje  z amunicją wchodzą  mi na pasek zdrowia, , czy mogę to jakoś naprawić  ?

 

ss_klaudiusz_06-22-20_15-57-36_(l01_escape).thumb.jpg.a53945d52dcdbb6738e29be169557532.jpg 

 

Oraz pytane do moderacji, czy nie lepiej wrzucić już moda na dział , przetłumaczone  ?, bo potem mody spolszczone  będą w dwóch działach  naraz i powstaną nieporozumienia, bo zniknie kiedyś ogłoszenie na głównej stronie. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yy chłopaki, czy ktoś miał już taki wylot? Pojawia się po wzięciu od Powinnościowca w Barze misji na odzyskanie zgubionej broni i przechodzeniu przez budynek, w którym jeden z Powinnościowców przechadzających się po platformie mówi ikoniczne "Wynoś się stąd stalkerze".

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !lst.empty()
[error]Function      : CHudItem::animGet
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\HudItem.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : idle_sprint
 

stack trace:
 

W razie czego - tak, czytałem o tym, że jeśli zdecydujemy się na dostanie do Baru jako Powinnościowiec to jest to uboższy wariant fabularny( zapomniałem o tym kompletnie) i tu pytanie, z tym questem na odzyskanie broni dla Bromowa to ta ślepa uliczka oznacza wylot do pulpitu z tym błędem czy po prostu zadanie jest zepsute i nie warto sobie nim głowy zawracać?

Fakt, dopiero co dotarłem z Agropromu do Baru, ale muszę powiedzieć, że @gawron zrobiłeś naprawdę fajną robotę z tym dodatkiem graficznym, dużo przyjemniej się gra w tego moda, trochę mi momentami przypomina Autumn Aurorę 2 tyle, że z bardziej "zielonym" klimatem :D Bez tego jakoś średnio ten mod wygląda, ale póki co fajny :)

Edytowane przez Szczepan9205
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaje dziwny wylot przy próbie dostania się z Wysypiska do Doliny Mroku.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : e_parent
[error]Function      : xrServer::Process_event_reject
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\xrServer_process_event_reject.cpp
[error]Line          : 11
[error]Description   : parent not found. id_parent=43776 id_entity=43784 frame=80548
 

stack trace:

 

 

 

Edytowane przez kamilxx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kamilxx2 napisał:

Mam szybkie pytanie , czy modzie jest możliwość sprzętu naprawy ?

Tak, technik jest w Barze i na Magazynach Wojskowych.

3 godziny temu, kamilxx2 napisał:

Mam też dziwną  przypadłość ze Informacje  z amunicją wchodzą  mi na pasek zdrowia, , czy mogę to jakoś naprawić  ?

Wrzuć poniższy plik do config/ui. Powinno pomóc.

maingame_16.xml

Godzinę temu, Szczepan9205 napisał:

, z tym questem na odzyskanie broni dla Bromowa to ta ślepa uliczka oznacza wylot do pulpitu z tym błędem czy po prostu zadanie jest zepsute i nie warto sobie nim głowy zawracać?

Autor na podobne pytanie odpowiedział, że nie zajmował się zadaniem z Bromem i najlepiej zostawić go w spokoju. Wychodzi na to, że zadanie wisi z podstawki i gryzie się z modem, tok to rozumiem.

Cieszę się, że FM Ci się podoba:)

======================

@kamilxx2. Wylot taki występuje, gdy na przykład zginie jeden z ważnych personaży. W tym przypadku Nabój albo jego kumpel mogli np. wejść w anomalię. Leczenie polega na wczytaniu wcześniejszego zapisu, możliwe, że nawet sprzed przejścia z Kordonu na Wysypisko.
 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb nie, na pełnym dynamicznym gram, ale kontrolnie zmniejszyłem detale i tak, z resztą zawsze trawy i tekstury zmniejszam, jakoś denerwuje mnie za duży busz, fajny modzik, podoba mi się, fajne ma dżwięki, jestem w DM i jak na razie fabuła prawie niczym się nie różni od podstawki, są tam jakieś zmiany ale delikatne, mam nadzieje że wkrótce się to zmieni, druga sprawa to taka (nie wiem czy tak ma być) że gdy w wiosce kotów mieliśmy odszukać Wilka to znalazłem go na ATP, i z nim gadałem ale zadanie nadal wisi żebym go ostrzegł a przecież z nim gadałem, z tą grafiką już jest ok, trochę sie suwakami pobawiłem i jest spoko

ss_cez137_06-22-20_21-14-32_(l02_garbage).jpg

ss_cez137_06-22-20_15-40-40_(l01_escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Dzięki za plik, działa ,mimo iż to nic takiego to jednak jakoś lepiej , i tak samo dzięki za pomoc z wylotem, musiałem w ogóle zostawić  wysypisko bo jeśli nie biegłem od razu do doliny mroku,  był tylko wylot, czy jeszcze modzie mogą zdarzyć się sytuacje że  tak samo zginie  jakaś ważna postać ,czy po prostu Wielkiego pecha, wystarczyło by że ważni npc byli by nieśmiertelni, potrafi to bardzo irytować.

@cez137  Zadanie powinno zniknąć ,Fajny Wilk, żadnej nagrody za uratowanie mu życia, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron jak to lekarstwa? przecież zadanie było w ogóle związane z czym innym, a po drugie to jak go szukałem to nie było go w wiosce, dopiero Sidor mi powiedział że jest w ATP, i tam też był ale lekarstwa nie chciał, stwierdził że idzie na północ bo ma dość niańczenia kotów i na tym gadka sie skończyła, a zadanie nadal wisi, to samo jest z niektórymi schowkami, schowki opróżnione a znacznik na mapie nadal jest.:063:

Zrobiłem screeny, tak to u mnie wygląda, teraz zamiast Wilka w jego miejscu pojawił się FanatYK a Wilk dalej jest na ATP cały i zdrowy, nie chce gadać, znalazłem też na Kordonie jakąś anomalię przestrzenną która jak wynika z PDA gdzieś przenosi ale nie mam pojęcia jak z niej korzystać, wszystko na screenach, aha jak widać za domem z drabiną nikogo nie ma gram w wersję 2.3 i śpiwór wygląda jak śpiwór a nie jak kurtka

Spoiler

ss_cez137_06-23-20_09-18-58_(l01_escape).thumb.jpg.e4f7fb29a482a6b9be80f1fa9b44bb06.jpgss_cez137_06-23-20_09-20-28_(l01_escape).thumb.jpg.8bba00a0def2d66859e262e02d6b0c60.jpgss_cez137_06-23-20_09-20-53_(l01_escape).thumb.jpg.b0609e8aa2dda73ffef96d7e012fa3ba.jpgss_cez137_06-23-20_09-21-11_(l01_escape).thumb.jpg.d7afc0c215a3675b3098eace38fd0b5b.jpgss_cez137_06-23-20_09-22-12_(l01_escape).thumb.jpg.cb62b974cf60986a93f09e431cbd9528.jpgss_cez137_06-23-20_09-30-35_(l01_escape).thumb.jpg.52ae1707ccdbce89c4fc83fc4cdaa8ec.jpgss_cez137_06-23-20_09-32-50_(l01_escape).thumb.jpg.f68a8d99071bc85b9819fe0d9bd5ad6f.jpgss_cez137_06-23-20_09-36-44_(l01_escape).thumb.jpg.72a2aa008d1e779ceb4df7ab97754d01.jpg

 

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały problem panowie, zszedłem do X-16 w poszukiwaniu pewnego stalkera, ale drzwi gdzie w podstawce leży ciało Ducha i kręci się kontroler są zablokowane, wspomogłem się filmem z YT z moda i wg filmu przed wejściem do pomieszczenia w którym w SoC wyłączamy instalację psi powinny leżeć zwłoki i dokument, u mnie nie ma żadnych zwłok i nie mogę przejść dalej bo mam napis, że drzwi są zablokowane. Jakiś błąd czy o co chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR Próbowałem tzn. wczytywałem quicksave parę razy, potem wróciłem się do wcześniejszego zapisu na początek poziomu, żeby móc wrócić schodami na Jantar bo uznałem, że może zapomniałem z kimś pogadać, i wróciłem, ale nie, ciał nadal nie ma, sprawdziłem 4 różne walktrough z moda na YT i kolejność w jakich robiłem zadania na Jantarze jest taka jak powinna być więc nie wiem o co chodzi

Edit. Wczytywanie w kółko nie pomogło, ciał jak nie było tak nie ma, nie czaję tylko jednej rzeczy, jak wracałem z Agro to wyskoczyło mi zadanie na obronę hangaru na Wysypisku, obroniłem i domniemaną nagrodę za obronę niby powinienem odebrać u Barmana, ale nie mam u niego takiej linijki, tak samo zadanie na "Dowiedzenie się czegoś o Striełoku"(to które się zalicza jak znajdziemy schowek Striełoka) zaliczyło mi do niewykonanych po tym, zanim wpadłem na to, że żeby dostać się do podziemi trzeba iść pogadać z dezerterem i zanim do niego poszedłem jakiś losowy wojak zabił Kreta, zszedłem do podziemi, wszedłem do schowka, przeszukałem, ale wyświetliło mi to zadanie jako niewykonane, tak samo miałem jak pomogłem Kretowi zanim wojak mi go odstrzelił - nie zaliczyło mi misji "Spotkaj się z grupą Kreta" bo zabili mi Sieryja na Wysypisku zanim zdążyłem się zbliżyć do hangaru, przeżył tylko 1 randomowy Samotnik, ale że w podstawowym SoC ich śmierć nie miała zbytnio wpływu na fabułę to grałem dalej.

Nie wiem czy to że zginęli mi Sieryj i Kret ma wpływ na późniejszą rozgrywkę i przez to, że nie żyją to padły skrypty, ale jeśli była by jakaś miła duszyczka, która poratowała by mnie save'em po odnalezieniu zwłok w X-16 to byłbym bardzo wdzięczny( nie zależnie czy jeszcze w X-16 czy już w kanałach na Jantarze byle przed rozmową z Sacharowem co bym fabuły zbytnio nie pominął). Cofnięcie się do Baru i ogarnięcie od nowa Baru, Dziczy i Jantaru w moim przypadku nie pomogło bo próbowałem i nadal nie mam ciał, a głupi zamiast robić częściej zapisy to robiłem rzadko i jechałem na quicksave i musiał bym wracać teraz z fabułą do momentu jak trzeba ruszyć z Kordonu do X-18 w poszukiwaniu Pustułki czy jak mu tam...

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Zacznijmy od tego że zadania "Spotkaj się z grupą kreta" w ogóle nie powinno być. Na agro powinieneś spotkać bandytów i kreta które ostrzeliwuje się z wojskowymi. Po jego uratowaniu tak jak mówisz powinieneś z nim iść do wejścia do podziemi i zadanie się z automatu zalicza, a dalej nie jest potrzebny. Po zejściu do podziemi musisz pogadać z bandytą w tunelu z elektrami i wtedy idziesz do schowka. Zadania na obronę hangaru też nie powinno być, Sieryj powinien tak po prostu puścić wiadomość w eter bez zaczynania zadania bo i tak nie ma za nie nagrody. Podsyłam 3 zapisy bo nie jestem pewien który będzie odpowiedni, jeśli żaden to pisz.

jantar 2.sav jantar 3.sav jantar.sav

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, cez137 napisał:

jak to lekarstwa? przecież zadanie było w ogóle związane z czym innym

Chodzi o wódkę, @cez137.

Spoiler

1.thumb.jpg.35ddc8567a8647edf6ded6ec725a2132.jpg

2.thumb.jpg.ec72fffc6e48ee706d3d5e4d98163281.jpg

3.thumb.jpg.93b4b9341916ca77c694c38bbaf61102.jpg

 

2 godziny temu, Szczepan9205 napisał:

ały problem panowie, zszedłem do X-16 w poszukiwaniu pewnego stalkera, ale drzwi gdzie w podstawce leży ciało Ducha i kręci się kontroler są zablokowane, wspomogłem się filmem z YT z moda i wg filmu przed wejściem do pomieszczenia w którym w SoC wyłączamy instalację psi powinny leżeć zwłoki i dokument, u mnie nie ma żadnych zwłok i nie mogę przejść dalej bo mam napis, że drzwi są zablokowane. Jakiś błąd czy o co chodzi?

Czy zaraz po wejściu do X-16 podniosłeś tę notatkę?

not.thumb.jpg.3d1e28313810ea6ab10f4738c10a8464.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR Dzięki Ci wielkie, sprawdzę i dam znać co i jak. U mnie było tak że wracałem z Doliny Mroku przez Wysypisko, wrzuciły mi się zadania na tego grajka Wujaszka jakiegoś tam i potem na odzyskanie dla niego paczki z tunelu, no i przy zbliżeniu się do hangaru wystartowało mi zadanie "Spotkaj się z grupą Kreta" no, ale że wchodziłem od strony tunelu kolejowego do hangaru to bandyci odstrzelili Sieryja zanim mogłem z nim pogadać, a o ile pamięć mnie nie myli to właśnie było trzeba z nim zagadać, żeby zadanie się zaliczyło w oryginalnym SoC tyle, że tam albo był nieśmiertelny, albo miał na tyle HP żeby nie zginąć po kilku strzałach.

No więc odstrzeliłem bandytów, pomogłem apteczką temu randomowemu Samotnikowi, zobaczyłem że Sieryj padł, poszedłem oddać walizkę grajkowi i ruszyłem na Agro, tam spotkałem bandytów na wejściu, powiedziałem, że idę do dowódcy wojskowych to mnie puścili, zagadałem ze stalkerem, którego trzymali i razem z nim ich odstrzeliłem, wybiłem wojaków, spotkałem się z Kretem, poszedłem za nim koło zejścia do Podziemi Agro, i tam mi go po jakimś czasie po rozmowie z nim zabił wojskowy zanim wpadłem na to, że może wystarczy pogadać z dezerterem zamiast sprawdzać wszystkie znane mi zejścia do Podziemi próbując wejść. No i potem jak już padł to zszedłem do Podziemi, zagadałem z bandytą, przeryłem schowek i w schowku właśnie wywaliło mi jako zadanie niezaliczone "Dowiedz się czegoś o Striełoku", a zadanie na "Pogadanie z grupą Kreta" wisiało cały czas w aktywnych z pierwszą częścią zaznaczoną na czerwono bo zginął Sieryj i z nim nie pogadałem, a drugą na zielono. 

Co do obrony hangaru to jak spotkałem Lisa po powrocie na Wysypisko to zamiast powiedzieć mu, że spytam Wujaszka o to jak dostać się do Baru to zgodziłem się na plan z kombinezonem(nie doczytałem, że wariant bez kombinezonu jest ciekawszy), przeniosło mnie do obozu bandytów - tego za Cmentarzyskiem Pojazdów, zdobyłem kombinezon i jak zacząłem iść w stronę Cmentarzyska (miałem tam kilka nie przeszukanych schowków) to wyskoczyło mi zadanie na obronę hangaru no więc zamiast ogarnąć schowki to poleciałem, wybiłem bandytów, wyskoczyło mi powiadomienie o odbiorze nagrody no to już nie wracałem do schowków tylko poszedłem prosto do Baru, a tam okazało się, że nie ma kwestii dialogowej. Gram na 1.004 jak by co i skoro mod działał bez zarzutów to raczej go dobrze postawiłem więc nie wiem skąd te problemy.

@gawron O cholera, nie :P Nie zauważyłem w ogóle, że tam leży....:shootself: Sprawdzę czy ją mam jeszcze na swoich zapisach i czy wtedy ciała się pojawią.

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie brawo ja, że przeoczyłem ją...Chociaż to dziwne bo jest dość "oczojebna", a przeszukiwałem zwłoki zombi zaraz przy wejściu do tej budki i nie rzuciły mi się w oczy. No dobra to wystartuję jeszcze raz z Baru, dojdę na Jantar i sprawdzę. A jak sprawa z tą obroną hangaru @gawron? To jest jakiś błąd, w sensie nie powinno mi się uruchomić w ogóle to zadanie czy też jest zepsute tak jak to na broń Powinnościowca, jeśli nie mam z Barmanem dialogu o nagrodzie za pomoc w obronie?

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron i tak właśnie miałem jak na Twoich screenach ale Wilka tam nie było, mam jeszcze jedną koncepcję, czy to możliwe że go nie było dlatego że zginął Pietrucha jak wywalaliśmy bandytów z ATP na samym początku? Bo tak właśnie u mnie było, a to był jego zwiadowca, wtedy po skończonym zadaniu gadałem z nim i wszystko było si, wypłacił kase, dał meduzę i wszedłem z nim w układ żeby otworzyć ten pendrajw od Żwawego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Hmm trochę dziwne, ja wziąłem zadanie na odbicie ATP, uwolniłem Żwawego, poszedłem do Wilka pogadać z nim, rozszyfrował pendrive, po czym poszedłem do Sidora, odhaczyłem dialog, który @gawron zamieścił na swoim screenie i Wilk pojawił mi się...hmm jakby to powiedzieć, jak staniesz przy ognisku w Wiosce Kotów i spojrzysz w stronę Posterunku wojskowych to od prawej strony masz biały budynek w którym w oryginalnym SoC przesiaduje Żwawy, i obok niego po lewej budynek z czerwonej cegły, za którym Wilk powinien się zwijać z bólu(obok Wilka jest drabinka na strych budynku - nie wiem czy była tam w podstawce bo nigdy nie zwracałem na to uwagi :P )

Jeśli zdecydowałeś się na rozszyfrowanie pendrive to powinien tam być bo sam w dialogu mówi, że jeden schowek jest bohatera, a drugi jego. Pietrucha raczej nie powinien mieć nic do rzeczy bo ja w pojedynkę wybiłem bandytów na ATP(nie wiem czemu, ale jakoś lepiej się z tym zawsze czuję :P )i nic to nie zmieniło...w sensie po odszyfrowaniu pendrive, Wilk nadal pojawiał się w tym samym miejscu( za chatą z czerwonej cegły), więc raczej wątpię, żeby śmierć Pietruchy miała jakiś wpływ na dalszą fabułę. Choć jak widać po moim przypadku, wystarczy w tym modzie przegapić najmniejszy detal lub jedno zdanie w dialogu z NPC zlecającym misję i można zaliczyć ślepą uliczkę. Tak jak dziś @gawron mi podpowiedział z dokumentem w X-16, bez jego zebrania nie pchnie się fabuły dalej, pominąłem go i utknąłem, a po wróceniu się save'em do Baru i ogarnięciu Dziczy i zadań na Jantarze, kiedy wróciłem do X-16 i zebrałem dokumenty nagle ciała się pojawiły.

Dlatego właśnie trzeba mocno rozglądać się wszędzie gdzie tylko na myśl przyjdzie w tym modzie, bo nie raz rzeczy ważne dla fabuły nie są oznaczone na mapie, a leżą gdzieś zasadniczo blisko tylko człowiek nie pomyśli, żeby w to miejsce zajrzeć bo myśli "aaa w podstawce nic tam nie leżało to nie zaglądam", a okazuje się, że jest tam coś co jest potrzebne by iść dalej z fabułą. Po dzisiejszej "lekcji" dzięki podpowiedzi @gawron teraz zaglądam w każdy kąt i się rozglądam za nawet najmniejszymi pierdołami :P 

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 może nie wiem, u mnie było tak jak mówie, wszystko masz w spoilerze na screenach, ale to jest teraz najmniejszy problem, bo ja to już się chyba nagrałem w tego moda, w temacie Twojego X16 była sugestia żeby zanim się wejdzie do podziemi Agro najpierw pogadać z Kancelistą dezerterem w wagonie w jeziorku na agro co też właśnie czynię, od razu jak wciskam F przy próbie gadki z nim wylatuję, więc nie wiem czy to jest dobry pomysł z nim najpierw gadać, spróbowałem tak zrobić żeby uniknąć problemu o którym pisałeś wcześniej no i lipa, a w ogóle to jest ich tam dwóch, a to ciekawe bo w podstawce był jeden

aha, nadal nie dowiedziałem się co sie odwala z tym tunelem przestrzennym na Kordonie, zna ktoś odpowiedź?

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : agr_swamp_ratcatcher_talks_2

ss_cez137_06-23-20_21-23-01_(l03_agroprom).jpg

ss_cez137_06-23-20_09-21-11_(l01_escape).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Jeśli przy pierwszej rozmowie z dezerterem gra Ci wywala do pulpitu to obstawiam, że jakiś skrypt się wysypał... Jeśli nie myli mnie pamieć( aczkolwiek jeśli przegląda temat ktoś kto ukończył moda to niech potwierdzi moje słowa), to po otrzymaniu od Sidora zadania na odszukanie Pustułki czy jak mu tam było i jego oddziału w X-18 powinieneś się udać przez Wysypisko na Agroprom. Po drodze spotkasz Wujaszka "grajka" w budynku Pchlego Targu, po rozmowie z nim zleci Ci on zadanie na odzyskanie paczki z tunelu z anomaliami za hangarem kolejowym, jak mu ją oddasz to ja wtedy poszedłem prosto na Agroprom, spotkałem bandytów na wejściu, powiedziałem im, że idę do dowódcy wojskowych to puścili mnie luzem, zagadałem ze stalkerem, którego przetrzymują, pomogłem mu zabić tych bandytów, pomogłem Kretowi poprzez odstrzelenie wojaków, i po tym jak zaprowadził mnie do zejścia do Podziemi Agropromu, gdzie w oryginalnym SoC schodzimy do Podziemi, zostawiłem go tam po przeprowadzeniu z nim dialogu odnośnie tego co się dzieje na Agro, poszedłem do dezertera i z rozmowy z nim wynikła taka sytuacja, że należy iść na wojskowy posterunek(ten na południe od bagienka), pogadać z dowódcą, a co potem no to sama gra już powie. 

Jeśli w takiej kolejności wszystko przechodziłeś to powinno być wszystko ok jeśli zrobisz wsio w takiej kolejnosci, a jak widać po tym problemie jaki ja dziś miałem, wystarczy czegoś nie zebrać itd itp by skrypt się zblokował i wylot gwarantowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.