Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

G.S.W.R. Addon

Recommended Posts

29303074.jpg

Twórca: M.F.S. Team
Platforma: Gamma-Ray Engine (Ulepszony X-Ray 1.6 ZP)
Data wyjścia: 2020 rok
Oficjalna grupa twórców: M.F.S. Team

Opis:

Spoiler

G.S.W.R. Addon (Global Stalker Weather Rework Addon) - rozgrywkowo-graficzna modyfikacja zawierająca w sobie nie tylko zmiany w cyklach pogodowych i oświetleniu, ale także w silnikowych poprawkach. Dany dodatek tworzony jest głównie dla innych twórców modów. Cechą modyfikacji jest możliwość zmiany trybu ze standardowego na zimowy lub odwrotnie (pozostaje wrzucić do projektu tylko odpowiednie tekstury, dźwięki, itd.), a także szeroki zakres silnikowych poprawek, mających na celu poprawę grafiki.

Co już zrobili autorzy:

Spoiler

1) 16 nowych cykli pogodowych (384 godziny różnej pogody)
2) Kilka absolutnie nowych skybox'ów (mało na razie, ale będzie więcej)
3) Przełącznik trybu standardowy\zimowy dla twórców innych modyfikacji (jest w etapie tworzenia)
4) Wiele poprawek silnika, takich jak: całkowite odbicia na wodzie, dostosowywanie wysokości i zakresu renderowania trawy, wallmarki na dynamicznych obiektach i niektóre poprawki błędów oryginału (to także na razie nie koniec)

Gotowość: 75%
P.S. Tutaj wymienione są tylko największe i najbardziej znaczące zmiany.

Screeny:

Spoiler

ss Владелец 12-29-19 01-27-31 (zaton)ss Владелец 01-20-20 02-10-17 (zaton)ss Владелец 01-21-20 18-36-04 (zaton)ss Владелец 01-21-20 20-15-48 (zaton)ss Владелец 01-21-20 20-19-20 (zaton)ss Владелец 01-21-20 21-06-34 (zaton)ss Владелец 01-21-20 22-10-06 (zaton)ss Владелец 01-21-20 23-05-58 (zaton)ss Владелец 01-21-20 23-26-36 (zaton)xU9UCYEvAGU.jpg

Źródło:

ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

30589741.png

Twórcom nie podobały się stare cykle, więc przyszło wszystko robić od początku. Teraz wydają się normalne. Poprawiono skryptową część trybu zimowego, popracowano nad silnikiem. Mod zbliża się do wydania, a obecnie bardzo szybko.

Screeny:

Spoiler

30589680.png30589742.png30589746.png30589750.png30589751.png30589754.jpg30589755.jpg30589756.jpg

Wideo:

Spoiler

 

A tutaj połączenie tego addona z Absolute Nature 4:

Spoiler

D2DloAdmyaY.jpgqXRVWYkWQHs.jpgWC05yu7mHXw.jpg48JkfozMq2o.jpg7ppWQALcFEo.jpgclFvT_ldAIQ.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2eoOPRwMxUY.jpg

3 sierpnia - twórcy przenoszą silnik na Visual Studio 2017

----------

6 sierpnia - udało się przenieść silnik G.S.W.R. na Visual Studio 2017, jednakże gra stabilnie wylatuje na wczytywaniu.
Wylot jest dziwny, twórcy nie wiedzą nawet, czy mogą go naprawić.
Na szczęście została zrobiona kopia silnika na Visual Studio 2013. Jeśli nie uda się tego naprawić, to wycofają się. W takim przypadku trzeba będzie porzucić niektóre planowane ficzery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do moda dodano dynamiczny shaderowy HUD masek. Działa jak w ZP, tak i trybie CN. Dopracowano krople. Pojawiają się, gdy jest nałożony hełm. Podczas zakładania hełmu, intensywność kropli spada do zera.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popracowano trochę nad nową mgłą. Screen z księżycem i wronami:

HjphgSYCSpQ.jpg_wA4vJzCHlw.jpg

 

Jednocześnie twórcy zatrzymują prace nad Historią Puchtinskiego, bo w silniku G.S.W.R. nie ma nowych slotów, które są wymagane w HP.

Graficzny addon jest gotowy na 90%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby koniec niskiej mgły w G.S.W.R. Został dodany również do renderu R2 i twórcy postanowili nagrać wideo z demonstracją.
Plus zrzuty ekranu przedstawiające mgłę na R2.

Podziękowania dla wspaniałych ludzi, którzy bardzo w tym pomogli:

LVutner
OldSerpskiStalker
DWM Team
ValeroK

 

 

I screeny:

Spoiler

UYhd1xPfHzI.jpgEJKO1dsNDEs.jpgGdFkIZUdIBE.jpgsn58ASZOWi4.jpgofshnrxXdtg.jpgmkd_BMi2dk4.jpg

 

 

Panoramy z Kordonu w trybie Czystego Nieba:

Spoiler

BwjCz37m8PY.jpgQJsI2yxDeYk.jpgmbkyPBZQzYc.jpgqBpIP0G0N9I.jpgCtDwPjgChAM.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

28 października - panoramy Limańska w trybie Czystego Nieba:

Spoiler

fKgz5aVLx2k.jpgCXfeQhtNYxI.jpg7h0PyaKP92k.jpgh-oD9UGtAR4.jpgl1ZBQiEkXMM.jpg

 

30 października - twórcy dopracowali edytor pogody. Adaptowano go pod DX11, teraz będzie działał na wszystkich renderach. Dodano go także dla trybu Czystego Nieba, wydobyto ustawienia przejścia słońca.

MhHlB8Pidzk.jpg

 

31 października - panoramy z Magazynów Wojskowych w trybie Czystego Nieba. Jeszcze dodano EFX - podziękowania dla nowego skryptera ggGhosTt:

Spoiler

6IC4W6g5olY.jpgFr3-KY_xanI.jpg0k-qbPhj2jo.jpg_-_JcfAIEpM.jpgyuOkfON1HIM.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AEMxG-HTgsM.jpg

Twórcy kontynuują aktywnie pracować nad modem Global Stalker Weather Rework. Głównie są poprawiane silnikowe błędy i wyloty, ponieważ premiera teoretycznie powinna nastąpić wystarczająco szybko.
Znaleziono również scenarzystę, który będzie ciężko pracował nad skryptami pogodowymi i optymalizacją skryptów, którą zapożyczono z Atmosfear 3 (zjawiska pogodowe).

Chcę również poinformować, że ze względu na pewne trendy w СК, w tej chwili zastanawiają się autorzy, czy otworzyć kod źródłowy silnika po premierze dla absolutnie każdego.
Jeśli twórcy zrezygnują z tego pomysłu, to udostępnią możliwość adaptacji innych projektów silnika na zlecenie innych twórców. Jeśli chodzi o open source, wszystko jest niejasne, modmakerzy myślą tylko o tym temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórcy kontynuują pracę z modyfikacją, robią nieduże poprawki i fix'y.

Co nowego:
1) Fix dźwięków śmierci.
2) Zwiększony pułap komendy r2_sun_near do 100.
3) Głośność wiatru teraz zawsze działa prawidłowo.
4) Dźwięk kropli deszczu, padających na kombinezon.
5) Komenda r2_shadow_cascade_old usunięta z debugowania.
6) Podpowiedzi dla jump_to_level w trybie CzN.
7) Fix maksymalnej wartości skali wczytywania.
8) Fix oryginalnych błędów okna gry (czasami mogło się otworzyć w małym oknie w lewym górnym rogu ekranu).
9) Fix zawisania skali widzialności GG po ponownym uruchomieniu gry.
10) Przeprowadzono prace nad zamianą dźwięków środowiska.

Panoramy z CEA w trybie Czystego Nieba:

66zFs0OV36g.jpg?size=1280x534&quality=96

Spoiler

Ko-8JL0H9FM.jpg?size=1280x493&quality=96zgphvNizmpg.jpg?size=1280x498&quality=96DQUMVEIx6WQ.jpg?size=1280x480&quality=96

 

28 listopad - dodano SSDO. Podziękowania dla OldSerpskiStalker za to, że podzielił się shaderem. Jeszcze poprawiono wygładzanie SMAA, reszta to drobnostki, fiksy.

7QlRf1oqtYs.jpg?size=1280x360&quality=96

Spoiler

mk3Oz5C7E5I.jpg?size=1280x360&quality=968o1VGv5Yg5I.jpg?size=1280x360&quality=96

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demonstracja dynamicznego huda dla modyfikacji «Global Stalker Weather Rework». Dynamiczny HUD został zrobiony przez silnik i shadery. Dynamiczny HUD będzie można wyłączyć w opcjach:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 grudzień - pora robić swoją paczkę broni:

Spoiler

0kVtaBEgMMI.jpg?size=1280x720&quality=96zAw2B59wVSQ.jpg?size=1280x720&quality=96ktayZBT3S_Q.jpg?size=1280x720&quality=96

 

15 grudzień - twórcy zrobili opady śniegu przez shadery. Teraz śnieg nie będzie przechodzić przez stropy, czym nie mógł się pochwalić stary wariant realizacji. Można go również kontrolować za pomocą parametrów deszczu. Ustawić intensywność i kolor.

Spoiler

dJewy2-MohI.jpg?size=1280x720&quality=96BgkQdXADRcE.jpg?size=1280x720&quality=96acreI77DnRQ.jpg?size=1280x720&quality=96mglv1WTgcTI.jpg?size=1280x720&quality=96

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 stycznia - silnik jest gotowy na 95-97%, zasoby gdzieś na 90%. Chciano dodać nogi GG, ale się nie zrosły :). SSAO można ustawiać poprzez Combobox. Dopracowano inercję broni. Ulepszono zmianę dźwięków strzelania i wybuchów z dala, fix Motion Blur, poprawiono spadki FPS przy uruchamianiu anomalii, fix distortu wody na R2 jeśli jest wyłączona miękka woda, poprawiono silnikowy wylot z padaniem śniegu, itd.

hXgPfD6NSEE.jpg?size=1280x720&quality=96

 

11 stycznia - silnik Advanced X-Ray obchodzi już drugie urodziny. 

xWhHjUD3AvE.jpg?size=1280x720&quality=96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zademonstrowano zimowe panoramy z Bagien w trybie Czystego Nieba. Obecnie trwają prace nad zdjęciami podczas wczytywania lokacji CzN.

jAjMfJZqDYY.jpg?size=1280x484&quality=96TpsQjVAPv9A.jpg?size=1280x457&quality=96

Spoiler

q1qU4ivcqUo.jpg?size=1280x471&quality=96SXxZsHeflvY.jpg?size=1280x412&quality=96_S3cE-ltVEA.jpg?size=1280x476&quality=96

 

Lista ostatnich zmian:

Spoiler

• Fix: Ignorowanie czytania Thumbs.db.
• Fix wyliczania nazwy shadera przy kompilacji.
• Fix trzęsącej się kamery po przeładowaniu lub strzelaniu.
• Różne małe poprawki błędów ZP.
• Fix'y różnych wycieków pamięci.
• Zamieniony fix "Can`t find rank for..." .
• Wycofanie fixa nieskończonego crasha.
• Pseudogigant nie zadaje obrażeń GG, gdy uderzy łapą w ziemię, jeśli GG podskoczy.
• Fix błędów, jeśli broń ma więcej niż 2 rodzaje nabojów (pułap rozszerzony do 6).
• Fix nieskończonego zoomu celowników i powiększenia teraz jest zachowany.
• Poprawiono nieprawidłowy typ, przekazywany GameObject:: eDeath callback.
• Dodany niezależny mechanizm wczytywania renderów.
• Fix niedostępności DX11 rendera (R4).
• Możliwość robienia level i cube map screenów na DX10 (R3) i DX11 (R4).
• Dodano pomnożenie przez 2 intensywności promieni screen space.
• Adaptowano skryptową bazę SWE.
• Podłączono SWE Debug.
• Dodano i rozłożono po cyklach pogodę.
• Poprawiono parser winter_mode w skryptach.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity