kamil190 6971 Report post Posted January 29, 2020 Twórca: M.F.S. Team Platforma: Gamma-Ray Engine (Ulepszony X-Ray 1.6 ZP) Data wyjścia: 2020 rok Oficjalna grupa twórców: M.F.S. Team Opis: Spoiler G.S.W.R. Addon (Global Stalker Weather Rework Addon) - rozgrywkowo-graficzna modyfikacja zawierająca w sobie nie tylko zmiany w cyklach pogodowych i oświetleniu, ale także w silnikowych poprawkach. Dany dodatek tworzony jest głównie dla innych twórców modów. Cechą modyfikacji jest możliwość zmiany trybu ze standardowego na zimowy lub odwrotnie (pozostaje wrzucić do projektu tylko odpowiednie tekstury, dźwięki, itd.), a także szeroki zakres silnikowych poprawek, mających na celu poprawę grafiki. Co już zrobili autorzy: Spoiler 1) 16 nowych cykli pogodowych (384 godziny różnej pogody) 2) Kilka absolutnie nowych skybox'ów (mało na razie, ale będzie więcej) 3) Przełącznik trybu standardowy\zimowy dla twórców innych modyfikacji (jest w etapie tworzenia) 4) Wiele poprawek silnika, takich jak: całkowite odbicia na wodzie, dostosowywanie wysokości i zakresu renderowania trawy, wallmarki na dynamicznych obiektach i niektóre poprawki błędów oryginału (to także na razie nie koniec) Gotowość: 75% P.S. Tutaj wymienione są tylko największe i najbardziej znaczące zmiany. Screeny: Spoiler Źródło: ap-pro.ru 1 6 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tom3kb 8362 Report post Posted March 16, 2020 Wszystkie cykle pogodowe są już przygotowane, no to kilka obrazków na zachętę. 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted May 31, 2020 Twórcom nie podobały się stare cykle, więc przyszło wszystko robić od początku. Teraz wydają się normalne. Poprawiono skryptową część trybu zimowego, popracowano nad silnikiem. Mod zbliża się do wydania, a obecnie bardzo szybko. Screeny: Spoiler Wideo: Spoiler A tutaj połączenie tego addona z Absolute Nature 4: Spoiler 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted June 27, 2020 4 czerwca - przyszedł czas zademonstrować nowe tekstury nieba: Spoiler 11 czerwca - kałuże w czasie deszczu: Spoiler 4 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted July 7, 2020 Oficjalny teaser: 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted August 7, 2020 3 sierpnia - twórcy przenoszą silnik na Visual Studio 2017 ---------- 6 sierpnia - udało się przenieść silnik G.S.W.R. na Visual Studio 2017, jednakże gra stabilnie wylatuje na wczytywaniu. Wylot jest dziwny, twórcy nie wiedzą nawet, czy mogą go naprawić. Na szczęście została zrobiona kopia silnika na Visual Studio 2013. Jeśli nie uda się tego naprawić, to wycofają się. W takim przypadku trzeba będzie porzucić niektóre planowane ficzery. 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted September 15, 2020 Do moda dodano dynamiczny shaderowy HUD masek. Działa jak w ZP, tak i trybie CN. Dopracowano krople. Pojawiają się, gdy jest nałożony hełm. Podczas zakładania hełmu, intensywność kropli spada do zera. 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted September 21, 2020 Dodano do G.S.W.R. kolizję Hudu broni - podziękowania dla ValeroK. Polepszono widok z trzeciej osoby, co można zauważyć na drugim i trzecim screenie. Spoiler 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted September 27, 2020 Kilka screenów z testów niskiej mgły w G.S.W.R. Podziękowania za funkcję dla @LVutner: Spoiler 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted October 6, 2020 Popracowano trochę nad nową mgłą. Screen z księżycem i wronami: Jednocześnie twórcy zatrzymują prace nad Historią Puchtinskiego, bo w silniku G.S.W.R. nie ma nowych slotów, które są wymagane w HP. Graficzny addon jest gotowy na 90%. 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted October 18, 2020 Niby koniec niskiej mgły w G.S.W.R. Został dodany również do renderu R2 i twórcy postanowili nagrać wideo z demonstracją. Plus zrzuty ekranu przedstawiające mgłę na R2. Podziękowania dla wspaniałych ludzi, którzy bardzo w tym pomogli: LVutner OldSerpskiStalker DWM Team ValeroK I screeny: Spoiler Panoramy z Kordonu w trybie Czystego Nieba: Spoiler 1 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted October 27, 2020 Nowy edytor pogody. Z jego pomocą będzie można szybko i dokładnie ustawić pogodę w grze. Edytor pogody stanie się dostępny dla wszystkich po premierze moda: 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 1, 2020 28 października - panoramy Limańska w trybie Czystego Nieba: Spoiler 30 października - twórcy dopracowali edytor pogody. Adaptowano go pod DX11, teraz będzie działał na wszystkich renderach. Dodano go także dla trybu Czystego Nieba, wydobyto ustawienia przejścia słońca. 31 października - panoramy z Magazynów Wojskowych w trybie Czystego Nieba. Jeszcze dodano EFX - podziękowania dla nowego skryptera ggGhosTt: Spoiler 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 4, 2020 Panoramy z Czerwonego Lasu w trybie Czystego Nieba: Spoiler 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 15, 2020 Panoramy ze Szpitala w trybie Czystego Nieba: Spoiler Panoramy z Podziemi Agropromu w trybie Czystego Nieba: Spoiler 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 20, 2020 Twórcy kontynuują aktywnie pracować nad modem Global Stalker Weather Rework. Głównie są poprawiane silnikowe błędy i wyloty, ponieważ premiera teoretycznie powinna nastąpić wystarczająco szybko. Znaleziono również scenarzystę, który będzie ciężko pracował nad skryptami pogodowymi i optymalizacją skryptów, którą zapożyczono z Atmosfear 3 (zjawiska pogodowe). Chcę również poinformować, że ze względu na pewne trendy w СК, w tej chwili zastanawiają się autorzy, czy otworzyć kod źródłowy silnika po premierze dla absolutnie każdego. Jeśli twórcy zrezygnują z tego pomysłu, to udostępnią możliwość adaptacji innych projektów silnika na zlecenie innych twórców. Jeśli chodzi o open source, wszystko jest niejasne, modmakerzy myślą tylko o tym temacie. 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 21, 2020 Ulepszony deszcz: 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 30, 2020 Twórcy kontynuują pracę z modyfikacją, robią nieduże poprawki i fix'y. Co nowego: 1) Fix dźwięków śmierci. 2) Zwiększony pułap komendy r2_sun_near do 100. 3) Głośność wiatru teraz zawsze działa prawidłowo. 4) Dźwięk kropli deszczu, padających na kombinezon. 5) Komenda r2_shadow_cascade_old usunięta z debugowania. 6) Podpowiedzi dla jump_to_level w trybie CzN. 7) Fix maksymalnej wartości skali wczytywania. 8) Fix oryginalnych błędów okna gry (czasami mogło się otworzyć w małym oknie w lewym górnym rogu ekranu). 9) Fix zawisania skali widzialności GG po ponownym uruchomieniu gry. 10) Przeprowadzono prace nad zamianą dźwięków środowiska. Panoramy z CEA w trybie Czystego Nieba: Spoiler 28 listopad - dodano SSDO. Podziękowania dla OldSerpskiStalker za to, że podzielił się shaderem. Jeszcze poprawiono wygładzanie SMAA, reszta to drobnostki, fiksy. Spoiler 1 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 6, 2020 Demonstracja dynamicznego huda dla modyfikacji «Global Stalker Weather Rework». Dynamiczny HUD został zrobiony przez silnik i shadery. Dynamiczny HUD będzie można wyłączyć w opcjach: 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 17, 2020 10 grudzień - pora robić swoją paczkę broni: Spoiler 15 grudzień - twórcy zrobili opady śniegu przez shadery. Teraz śnieg nie będzie przechodzić przez stropy, czym nie mógł się pochwalić stary wariant realizacji. Można go również kontrolować za pomocą parametrów deszczu. Ustawić intensywność i kolor. Spoiler 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 20, 2020 Global Stalker Weather Rework: Opóźnienie i zmiana dźwięków w oddali: 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 28, 2020 Przykra wiadomość - GSWR nie wyjdzie w tym roku. Wyjdzie pod koniec stycznia. Złym działaniem będzie wyłożenie surowego i zbugowanego moda. Na pocieszenie obrazek: 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 31, 2020 Twórcy wydali filmik w związku z nowym rokiem. Opowiedziano w nim też o GSWR, modyfikacji, której premiera ma odbyć się w styczniu: 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted January 14 7 stycznia - silnik jest gotowy na 95-97%, zasoby gdzieś na 90%. Chciano dodać nogi GG, ale się nie zrosły . SSAO można ustawiać poprzez Combobox. Dopracowano inercję broni. Ulepszono zmianę dźwięków strzelania i wybuchów z dala, fix Motion Blur, poprawiono spadki FPS przy uruchamianiu anomalii, fix distortu wody na R2 jeśli jest wyłączona miękka woda, poprawiono silnikowy wylot z padaniem śniegu, itd. 11 stycznia - silnik Advanced X-Ray obchodzi już drugie urodziny. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted Tuesday at 12:28 PM Zademonstrowano zimowe panoramy z Bagien w trybie Czystego Nieba. Obecnie trwają prace nad zdjęciami podczas wczytywania lokacji CzN. Spoiler Lista ostatnich zmian: Spoiler • Fix: Ignorowanie czytania Thumbs.db. • Fix wyliczania nazwy shadera przy kompilacji. • Fix trzęsącej się kamery po przeładowaniu lub strzelaniu. • Różne małe poprawki błędów ZP. • Fix'y różnych wycieków pamięci. • Zamieniony fix "Can`t find rank for..." . • Wycofanie fixa nieskończonego crasha. • Pseudogigant nie zadaje obrażeń GG, gdy uderzy łapą w ziemię, jeśli GG podskoczy. • Fix błędów, jeśli broń ma więcej niż 2 rodzaje nabojów (pułap rozszerzony do 6). • Fix nieskończonego zoomu celowników i powiększenia teraz jest zachowany. • Poprawiono nieprawidłowy typ, przekazywany GameObject:: eDeath callback. • Dodany niezależny mechanizm wczytywania renderów. • Fix niedostępności DX11 rendera (R4). • Możliwość robienia level i cube map screenów na DX10 (R3) i DX11 (R4). • Dodano pomnożenie przez 2 intensywności promieni screen space. • Adaptowano skryptową bazę SWE. • Podłączono SWE Debug. • Dodano i rozłożono po cyklach pogodę. • Poprawiono parser winter_mode w skryptach. 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites