Skocz do zawartości

AtmosFEAR MAX


Rekomendowane odpowiedzi

atmosfear_max.jpg

Na wiosnę tego roku, a konkretniej przełom marca i kwietnia planowana jest premiera nowego moda do Cienia Czarnobyla. A.t.m.o.s.F.E.A.R M.A.X będzie modem graficznym odświeżającym wygląd gry. Mod na 64-bitowym silniku (OGSR x64) przeznaczony na grę w wersji v1.0006.

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-19-00-57-17-18.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-19-00-56-49-12.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-19-00-53-28-17.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-12-12-09-15-82.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-14-00-04-04-36.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-08-01-15-26-94.png

Co ulegnie zmianie w skrócie: mapy z Autumn Aurora, nowe tekstury nieba, nowa roślinność i trawa, tekstury i shadery oparte na AbsoluteNature i Stalker Two-K oraz graficznym modzie UHD do NS2016. Nowa paczka broni oparta na StCoP, nowe modele postaci z paczek HD models pack. Zmieniony zostanie także HUD, efekty, dźwięki.

To jak wygląda wstępnie mod w "ruchu" można obejrzeć na kanale autora moda -> DRKIP

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-08-01-17-14-40.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-08-01-18-43-91.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-21-01-05-57-03.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-02-13-22-01-10-46.png

Po dokładniejsze info i więcej szczegółów można zajrzeć na AP-PRO, do tematu moda:

Źródło: Temat moda.

  • Super 4
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-14-16-29-46-08.jpg

Twórca przeszedł na nową wersję silnika. Trudności niektóre znikły. Pojawiły się problemy z PC. Coś się zepsuło i dlatego praca trochę spowolniła się, a dokładniej idzie bardzo powoli sad. Konieczna jest zmiana komponentów, ale na razie jest brak tej możliwości. Przeniesiono odbicia w wodzie z Anomaly, odbicia i kałuże na asfalcie oraz prawie 90% broni. Zamieniono tekstury roślinności i niektórym dodano bump'y. A z drobnostek to niektóre zmiany w shaderach.

 

Spoiler

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-29-16-07-38-53.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-29-16-15-39-72.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-29-16-15-12-99.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-29-16-13-55-35.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-12-14-06-17-85.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-12-20-32-03-14.jpgS-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-06-14-20-16-36-11.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Gość Diegtiariow

Twórca przeszedł na ostatnią wersję silnika OGSR_x64_2.1.153. Zmieniono także pracę SSAO, oświetlenie, bloom, mgłę. Poprawiono namokanie powierzchni i ściekanie wody. Na 100% jest gotowy jeden cykl pogody - sekcja weather_clear. Pozostałe są gotowe na 75%.

Screeny:

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-21-01-38-54.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-16-25-28-65.png

Spoiler

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-22-46-39-73.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-22-46-30-22.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-22-45-56-27.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-22-45-27-94.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-21-50-41-32.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-21-50-32-20.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2020-11-30-21-08-16-11.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-15-13-55.png  S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-50-13-90.png

Krótki raport i screeny:

  • Zmieniono oświetlenie w grze. (Shadery)
  • Dodano efekty półprzezroczystości na drzewach, krzakach, itd.
  • Zmieniono odbicia na broni, metalu, pojazdach, itd. (Wszystkie modele w grze na bazie Cienia Czarnobyla).
  • Zmieniono skycube i small sky. (Podziałało na oświetlenie) Nie jest to końcowy efekt. Twórca będzie eksperymentował.
  • Poprawiono (w miarę możliwości) błędy z cieniami w grze i na dalekich odległościach przy obrocie. (Błąd w OGSR)

 

Screeny:

Spoiler

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-15-04-22.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-15-43-37-01.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-46-29-95.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-18-36-67.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-21-29-36.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-49-02-15.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-20-20-30.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-23-39-62.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-51-27-06.png

S-T-A-L-K-E-R-Call-of-Pripyat-Screenshot-2021-04-04-17-51-59-89.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.