Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kanon1022 No tak, bo pamiętaj, że ten mod to przeniesienie Czystego Nieba na silnik Zewu Prypeci więc bez użycia Faction Commandera się niestety nie obejdzie, obstawiam że skrypt z Czystego Nieba który odpowiada za wojnę frakcji albo nie chciał działać jak autor moda próbował go dodać, albo było z nim tyle problemów, że wolał zintegrować faction commandera. Ja np teraz tłumaczę moda Yoctosfera do Czystego Nieba i tutaj faction commandera nie ma, ale oryginalny skrypt też sobie nie radzi, jak zajmowałem Bagna dla Czystego Nieba to nie raz nie dwa czekałem po 10minut czasu rzeczywistego, żeby nagle skrypt się ogarnął i wysłał mi jakiś oddział....także jakby nie patrzeć to i tak dobrze że autor dodał FC do tego moda bo inaczej by się człowiek pociął :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Co masz na myśli mówiąc, że wypakowałeś sobie całego moda? W sensie wypakowałeś wszystkie pliki z folderu content(te z rozszerzeniem db) i nie wiesz gdzie je wrzucić ale chciałbyś je mieć wypakowane, żeby w razie czego móc sobie coś zmodyfikować? Bo nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem :P

Powiem Ci tak, ja osobiście ze spawnera nie korzystałem więc nie wiedziałem, że w tej nowej wersji go usunięto, ale jak masz go i działa to pozostaje Ci się cieszyć tylko :D powiedz mi tylko jedną rzecz jeszcze bo to ważne, jak włączysz grę i jesteś w głównym menu to nad opcjami nowa gra, wczytaj grę, opcje itd jest logo Call of Clear Sky i pod spodem jest napis MOD VER. i dalej numerek wersji, mógłbyś mi napisać co tam jest u Ciebie napisane w sensie jaką masz wersję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Logo jest jak pisałeś ,rozciągnięte nie bardzo widzę  , to co widzę to MOD VER.  .....  2  + patch 0.01.

Wypakowane pliki chciałem dodać do gry , wypakowałem cały content, oprócz textures.db1 ,2,3,4

Tak jakby  najpierw było logo ,na to nakłada mi się menu i nie wszystko dokładnie widzę.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Jeśli ustawiłeś rozdzielczość dla swojego monitora, a masz obraz zniekształcony w proporcjach, to poeksperymentuj z rozdzielczościami, aż trafisz na taką pośrednią. Bo część modów mimo że ma możliwość wyboru formatu monitora szerokoekranowego, to woli ustawienia dla 4 x 3, lub krotność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Dobra czyli jak masz 1.6.2 + patch 0.01 to znaczy, że masz aktualną wersję, przez chwile się zastanawiałem czy na pewno masz aktualną wersję skoro piszesz, że spawner Ci działa, ale tak, masz najbardziej aktualną jaka póki co jest więc wszystko ok.

Aha czyli dobrze zrozumiałem :P No to słuchaj, spójrz na zdjęcie poniżej(fakt to jest folder gamedata z Yoctosfery do Czystego Nieba, ale dla większości tych starszych modów i lub tych nowszych w których twórcy dają graczom możliwość pogrzebania w plikach lub po prostu nie chce im się pakować układ folderów wygląda tak samo.

Spoiler

1.thumb.jpg.5975cc4cacd504484f1949943825e222.jpg

Więc tak jak widać, nazwy plików .db z folderu content odpowiadają w większości nazwom folderów w gamedata, czyli jeśli wypakowałeś archiwum anims.db0 to wrzucasz go do gamedaty tak żebyś miał w środku folder anims, tak samo z configs, levels, meshes,scripts,shaders, folder sounds ma 2 pliki db0 więc musisz wrzucić wypakowane pliki z obu archiwów w jeden folder sounds i wrzucić do gamedata, no i folder spawns oczywiście też wrzucasz do gamedaty. Aha no i najważniejsze, jeżeli będziesz podmieniał folder configs, to po tym jak go wrzucisz to zainstaluj jeszcze raz to moje tłumaczenie ze zgodą na podmianę plików lub przed wrzuceniem wypakowanych przez Ciebie folderów i plików usuń z tego co wypakowałeś plik localization.ltx i wtedy nie musisz wgyrwać spolszczenia od nowa, najważniejsze żeby Ci się ten plik co już jest w folderze gamedata tam gdzie masz moda nie zastąpił z tym co wypakowałeś z archiwów .db bo potem możesz mieć krzaczki w tekście. 

Wiadomo, zmian wielu nie uświadczysz przez to, że dorzucisz sobie to co wypakowałeś bo folder gamedata z tego co zauważyłem jest po to, żeby po włączeniu stalkera, gra czytała z gamedaty zmodyfikowane wersje plików, a oryginały bez zmienionej zawartości są spakowane zawsze w archiwach db. Także wiadomo, jeśli masz tylko spakowane archiwa db to gra z nich będzie czytać wszystkie potrzebne pliki, a jeśli stworzysz gamedatę z tymi samymi folderami i nazwami plików ale te pliki będą różnić się linijkami/zawartością, od tych spakowanych to gra wykorzysta te zmodyfikowane.

Nie zwracaj uwagi na to że ja mam plik teleport_coordinats bo jestem na etapie testowania spolszczenia więc przechodzę yoctosferę ze spawnerem i teleporterem,żeby nie tracić czasu na latanie po lokacjach tylko staram się przyspieszyć sobie grę po to, żeby sprawdzać czy moje tłumaczenie nie ma żadnych błędów itd. Wybacz za wywód, ale starałem się to wytłumaczyć tak żeby było zrozumiale :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022 Na 1920x1080, tyle że ja gram na PCcie stacjonarnym...no w sumie to gram to takie trochę na wyrost bo gry już mnie nudzą od dawna i raczej nie gram wcale, ale że się wziąłem za te tłumaczenia to jakoś jeszcze mnie to trzyma przy Stalkerze. No to jak masz takie foldery jak podałem to musisz to tak powrzucać i powinno grać wszystko i nic się nie powinno zepsuć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Ano tak zgadza się :P martwi mnie tylko to, że ostatnio się trochę udzielałem w temacie moda na ap-pro, fakt przerzuciłem się na pisanie po angielsku bo jak sobie przetłumaczyłem to co pisałem najpierw na angielski a potem na polski to złapałem się za głowę i mówię lepiej będzie pisać po angielsku i niech sobie rosjanie to przetłumaczą w translatorze to zrozumieją o co mi chodzi bardziej niż jak będę translatorem tłumaczył z polskiego na rosyjski...No ale nie rozgadując się, wypisaliśmy ładnie z jednym jeszcze gościem takie ostatnie błędy i problemy, którymi warto by było, żeby autor się zajął ale coś się ostatnio nie udziela, Jedyne co przez ostatnie 2 tygodnie napisał w temacie to odpisał jakiemuś gościowi, że patch się wrzuca do folderu z modem, i żeby go nie wypakowywał także...ciężko powiedzieć czy jeszcze jakieś patche będą czy nie? zobaczymy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Z wojną frakcji jest taki problem, że ten mod jest na silniku Zew Prypeci. @Szczepan9205 już to tłumaczył - autor moda jedynie dodał Faction Commander. Żeby oddział się pojawił, musisz mieć odpowiednią ilość pieniędzy. 

Generalnie to mod jest grywalny i do przejścia, ale swoje błędy ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137Tak jak napisał @Agrael po to jest dodany Faction Commander do moda, żebyś mógł wymusić na grze wysłanie oddziałów frakcji do której należysz, jej członków w miejsce, które przejąłeś.

Z racji że mod jest Czystym Niebem na silniku Zewu Prypeci to oryginalny skrypt z Czystego Nieba najprawdopodobniej gryzie się z silnikiem Zewu i powoduje wyloty, dlatego autor zaimplementował FC, żeby było można przejść moda od początku do końca i ewentualnie dołączyć do którejkolwiek z dostępnych frakcji przy zachowaniu zadań i dialogów oryginalnych z wojen frakcji z CN na przejmowanie kluczowych punktów itd...

W oryginalnym/vanillowym CN było tak że konkretny skrypt odpowiadał za wysyłanie oddziałów frakcji do której należysz w przejęte przez Ciebie miejsca na mapie lokacji, no ale skoro skrypt z CN nie współpracuje z CoP to autor uznał, że żeby nie zablokować fabuły osobom, które chciały by rozgrywać wojny frakcji, to lepiej dodać faction commandera, aby mogły przejmować wyznaczone punkty i doprowadzić do dominacji swojej frakcji nad frakcją którą atakują.

A sprawa z FC jest taka, że żeby zmusić swoją frakcję do wysyłania oddziałów to musisz: albo zaznaczyć w FC opcję ekspansja(twoja frakcja zacznie zajmować praktycznie każdy dostępny punkt do przejęcia w lokacji-przynajmniej powinna, ewentualnie  wybrać opcję wsparcie(w tym wariancie frakcja powinna wysłać oddział do miejsca gdzie w tym momencie przebywasz, ale powinieneś tam zaczekać na nich aż dotrą na miejsce, żeby uniknąć ewentualnych problemów z rozmieszczeniem się sił frakcji) a jeśli ani jedno ani drugie nie pomogło to spawnować sobie oddział frakcji ale to kosztuje koło 1000rubli za spawnowanie oddziału.

Musisz pamiętać że Faction Commander też do idealnych skryptów nie należy i mogą być z nim problemy, ale koniec końców to i tak lepszy skrypt niż oryginalny opracowany przez GSC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Szczerze to przez cały swój gameplay nie używałem tych naboi, obstawiał bym, że albo pasują tylko do strzelb automatycznych typu Maverick 88 albo SPAS, które będziesz miał dostępne później, albo zostały one usunięte w patchu 0.01 bo wiem, że na pewno kilka rodzajów amunicji zostało usuniętych w patchu. A po Twoim HUD'zie widzę, że chyba nie masz go zainstalowanego bo ikonki Ci się nie zgrywają z HUDem ekwipunku, albo wrzuciłeś go ale gra go nie widzi, musiał być zobaczyć czy w głównym menu pod logiem Call of Clear Sky masz napis MOD VER. 1.6.2+patch 0.01. W skrócie plik łatki, który wypakujesz tj. patch_0.01.db0 powinien być wrzucony do folderu content, a jeśli po wrzuceniu go nadal w menu nie masz dopisku +patch 0.01 to spróbuj do głównego folderu z modem. Ewentualnie jeśli to nie pomoże to tu masz link do plików patcha tylko, że wypakowanych przeze mnie dla @Naznaczony2001, ściągasz, wypakowujesz i wrzucasz do gamedaty i wtedy musi już być dobrze:

Kwestia posiadania lub nie posiadania tego patcha jest ważna bo jak przyjdzie Ci dotrzeć do Czerwonego Lasu to będziesz musiał zdobyć pewien artefakt i oddać go Leśnikowi, bez zainstalowanego patcha w momencie jak będziesz chciał oddać mu artefakt zaliczysz wylot i nie będziesz mógł kontynuować fabuły bo za każdym razem gra będzie się wysypywać więc chcąc nie chcąc musisz mieć ten patch zainstalowany, żeby skończyć moda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137  Faktycznie, przyczyną może być to, że nie masz odpowiedniej strzelby. Jeśli masz naboje które do Twojej strzelby pasują, to porównaj ich opis z amunicją nie pasującą. Szczególnie rozchodzi się o to 70 w nazwie naboju. Już miałem takie coś w którymś z modów. W modach naboje są realistycznie przypisane do broni, więc możesz też nazwę tej amunicji wrzucić go googla i dowiesz się do jakiej są broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wylocik na Agropromie:

FATAL ERROR
 
[error] Expression    : pm->m_animations.size()
[error] Function      : player_hud_motion_container::load
[error] File          : player_hud.cpp
[error] Line          : 92
[error] Description   : motion not found [protecta_reload]

 

Dorywczo naprawiłem. Opiszę później.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mnieciu O proszę, mi się taki wylot nie trafił ani razu, z tego co przeglądam wątek moda od czasu do czasu na ap-pro to naszym wschodnim kolegom też nie. Za to jak dla mnie to autor mógłby wyeliminować to, że wszyscy stalkerzy trzymają cały czas broń w rękach tj. w czasie jedzenia, grania na gitarze, siedzenia przy ognisku itd...trochę komicznie to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wylot przy próbie handlu z Aszotem w DM, jakiś dziwny log, wylatuje również gdy u wujka Jara chce ulepszyć rzeczy, ogólnie, handel, ulepszenia = wylot, wylatuje nawet przy zmianie na DX10 i wyłączeniu niektórych opcji w zaawansowanych, chyba spasuje z tym modem bo wylot za wylotem, tym razem przy próbie walki z najmusami przy przejmowaniu anten w DM

xray_cez137.log

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 4 tygodnie później...

@Darrien Że do tego moda?:lol: Nie chcę Cię martwić, ale autor porzucił moda w takiej formie jaka jest dostępna do pobrania z linków na pierwszej stronie. Więc jeśli ktoś we własnym zakresie czegoś nie skleci to niczego takiego nie zobaczysz raczej. A z racji, że mod opiera się na silniku Zewu Prypeci to dodatki z Call of Chernobyl i jemu podobnych działać z nim nie będą. Chyba, że takowe do samego Zewu istnieją i da się je zainstalować metodą wypakuj i wklej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.