Hobby Opublikowano 5 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Opravte si chybu v souboru "gamedatasoundsweaponspmpm_shoot_sil.ogg"V gamedatech je "gamedatasoundsweaponspmpm_shot_sil.ogg" a způsobuje to výpadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Hobby - to ma jakiś wpływ na grę? Bo ten plik taki jest w oryginalnym modzie po rus. Wyraz shot prze jedno "o". To plik wg daty zmian, nie ruszany od 08-08-2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 6 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Tlumič který jsem našel na Smetišti, jsem namontoval na MP5 [wpn_mp5_m1] (nalezena v tunelu kolejovym) a při přechodu ze Smetiště na Kordon byl fatal error a výpadek na pulpit. Přidal jsem jedno "o" do shoot a vše je OK. Asi jsem kombinaci této zbraně a tlumiče použil jen já. Je to divmé, protože jsem v gamedatech nenašel žádnou zbraň která by tento zvuk používala. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Hobby - dziękuję za informację. Teraz jak komuś się taki wylot przytrafi, będzie wiedział co zrobić. Swobodne tłumaczenie wypowiedzi Hobbiego: " Plik "gamedatasoundsweaponspmpm_shot_sil.ogg" powoduje, że nałożony na MP5 tłumik, powoduje wylot przy zmianie lokacji. Leczenie to zmiana nazwy na "pm_shoot_sil.ogg" . Dodanie drugiego "o" w "shot". Wylot zostaje zlikwidowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dzięki, @Hobby, dobry jesteś. Dodamy tę poprawkę do patcha, który pojawi się za jakiś czas, gdy ewentualnie uzbiera się trochę błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Witam. Czy ktoś mógłby udostępnić dwa fixy do tego moda z pierwszego postu ? Linki wygasły a bez nazwy tych plików ciężko coś w necie znaleźć i mieć pewność że to to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Proszę - fixy do Deja Vu : https://cloud.mail.ru/public/fd53e9bbf49a/fixy.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 DZIĘKI !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Przecież te fixy dodane są do spolszczenia. Nic nie trzeba osobno pobierać, wystarczy pobrać spolszczenie. Napisałem o tym w opisie instalacji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Przecież te fixy dodane są do spolszczenia. Nic nie trzeba osobno pobierać, wystarczy pobrać spolszczenie. Napisałem o tym w opisie instalacji.SORRY, mój błąd.Nie zauważyłem (kłania się czytanie tekstu ze zrozumieniem ;))Niemniej i tak dziękuję za odpowiedź ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podznaczony Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Miła niespodzianka, szukałem jakiegoś nowego moda na forum do stalkera bo w większość już grałem z lepszym lub gorszym efektem i ten wygląda ciekawie. Upraszczając proces instalacji to tylko wrzucić moda do gry i spolszczenie zawiera wszystkie poprawki tak? Nic poza spolszczeniem już nie trzeba? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 No tak. Jeżeli zrobisz tak jak w opisie instalacji, to wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podznaczony Opublikowano 8 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Póki co, bardzo mi się podoba ten mod, to że ATP stawia taki opór - uznaje za plus, chyba że to niecelność PMa plus moja długa przerwa od grania w stalkera. Ambienty trochę zbyt losowe, chociaż nadal lepiej, niż gdy w jakimś modzie na otwartej przestrzeni, był ambient z któregoś iksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Mod nie jest łatwy, a nawet powiedziałbym, że jest trudny. Trudnością jest nie tylko przeżycie, ale też odnajdywanie schowków i wieloetapowe zadania nie zawsze pokazywane w PDA. W razie problemów polecam wszystkim poradnik Cichego - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=500.0 Warto też (by uniknąć stressu), podnieść sobie parametry jakiejś nietypowej broni np. FW 900 K, Sajgi itp.Dodam też, że do likwidacji mutantów najlepiej nadają się śrutówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Potwierdzam to co smox napisał powyżej. Mod nie tylko dłuuugi, ale i trudny. Jednak autorzy moda nie byli sadystami i dają graczowi możliwość przejścia go bez cziterki. Musimy tylko pamiętać, że bez "grubego śrutu", takiego w czarnych paczkach nigdzie się nie ruszamy. Za wyjątkiem początkowych zadań na Kordonie, gdzie siłą rzeczy go nie mamy. Strzelby są najskuteczniejsze, gdy mutanty czy zombie znajdują się w pewnej odległości od GG. Natomiast zombim, trzeba wsadzić conajmniej pół magazynka amunicji w twarz, z bliskiej odległości. Strzelanie z daleka to marnowanie amunicji. Do NPCów strzelamy headshotami w twarz. Strzelanie w korpus nie zdaje egzaminu. NPC się zabandażuje ( widać jak to robi ) i dalej jest groźny. Do zombich, niby psów i ślepych psów strzelamy, tylko w razie konieczności. Nie zawsze mają części do zabrania, a to co otrzymamy z wymiany czy kwota ze sprzedaży, nie pokrywa kosztu śrutu potrzebnego do ich zabicia.Nawet przy podniesieniu udźwigu nie opłaca się dźwigać złomu, ze względu na jego znikomą wartość. A przekraczając pewną wielkośc udźwigu, dostaniemy od rozmówcy po pysku i nici z handlu. Wyrzucenie obok siebie nadwagi może skończyć się jej utratą. NPce tylko na to czekają.Są dwa przypadki, kiedy możemy być zaskoczeni, gdy waga znajdźki dla wykonania zadania (ponad 20 kg) może uniemożliwić nam poruszanie. Jeśli mamy przynieść amunicję, imadło lub jakieś itemy, o których z życia wiemy że sporo ważą, idziemy na zadanie z co najmniej 20kg zapasem udźwigu. Po wzięciu na Kordonie pierwszego zadania od Sidorowicza, należy wziąć i zrobić od razu zadanie Kułaka na zegarek. Nagroda - jak na ten etap gry - bezcenna. Następnie dopiero zadanie Sidora. Aby zniszczyć strzelający BTR, granaty musimy tak rzucać ( a jest ich w modzie jak na lekarstwo ), aby wybuchały pod transporterem. Dlatego dobrze sobie przed jego zniszczeniem zrobić zapis, na wypadek niecelnych rzutów.Stacjonarne automaty na Agro, możemy najpierw poczęstować z podlufowego granatnika, jak go już mamy. A dokończyć granatami. I taka rada, będącą wnioskiem z kilkukrotnego zaczynania gry w moda. Wykonujemy zadania na Kordonie i Wysypisku tak długo, dopóki nie dostaniemy od Kułaka śpiwora. Mimo że mamy w PDA zadanie na Agropromie, tam na razie nie idziemy. Na Agroprom idziemy dopiero, gdy pojawi nam się opcja "mogę iść w głąb Zony". Tej opcji nie robimy bez śpiwora, bo gdy ją weźmiemy, nabycie śpiwora staje się problemem.A dalej hulaj dusza. Robimy stawiane zadania w kolejności wg uznania. I tak zrobimy wszystkie, tylko że każdy w swojej. Jest mało prawdopodobne, aby były dwie jednakowe gry. Chyba że, grający będą się umawiać na kolejność wykonywanych zadań. Mod jest tak skonstruowany, że pętle i pętelki zadań nie są od siebie zależne. Jak nie od razu, to za jakiś czas, mod wymusi na nas zrobienia tego co należy. Jeśli przychodzi jakiś SMS, a akurat jesteście podczas prowadzenia dialogu i jego okna uniemożliwiają przeczytanie, po dialogu k o n i e c z n i e wejdźcie do PDA i go odczytajcie. Są to SMSy scenariuszowe i bez wykonania ich zaleceń, możecie utknąć w grze z braku zadań. Warto też będąc już w barze, pytać Barmana czy ma jakieś wiadomości. Przy każdej okazji pytamy też Pietrenkę, Łukasza, Sacharowa i Sidora. To pomaga ruszyć dalej. Do Prypeci, nawet jak mamy zadanie na schowki w niej, nie wybieramy się dopóki nie zrobimy zadania na dostarczenie Barmanowi trzech dokumentów z X10 i zadania dla Monii. Zawoła nas SMSem w okolicy przystanku na Radarze. Ani z Radaru, ani z Generatorów. To drugie zadanie z Monią, uruchamia odpowiedni skrypt otwierający możliwość przejścia..Tak jak radzą na rus forum, dla bezproblemowego wykonywania zadań w Prypeci, należy wytłuc wszystkie zwierzęta. Innych przeciwników tam i tak dostatek. Pozycja "na kucaka" umożliwia w tym modzie wejście do każdej prawie szczeliny, dziury, za skrzynie, betonowe płyty i pod pojazdy. Świadomość tego jest konieczna, bo wiele itemów scenariuszowych jest tam właśnie ukrywana. Jeśli w innych modach tego nie dało się zrobić, to w tym próbujcie. Nawet po to, aby wyrobić sobie ten nawyk. Wskakujemy też na różnego rodzaju zbiorniki, inkubatory w labach. Tam też się coś wartościowego może trafić. Niektórzy kwestowi NPCe, dając zadanie, dają też nam wskazówki na nie oznakowane teleporty. Jest ich sporo, więc warto sobie gdzieś ( aby nie zapomnieć ), to odnotować. Po takiej informacji są one stałe i możemy je wykorzystywać przy innych zadaniach. Na początek to powinno wystarczyć. Jeśli w trakcie gry coś się nietypowego komuś przydarzy, niech pyta.I co najważniejsze, jeśli kolejność waszych zadań nie pokrywa się z poradnikiem, nie jest to problemem. Trzeba poszukać tego zadania w nim, bo może być gdzie indziej. Ale na pewno jest. DODANO: WAŻNE! W zadaniu, w którym informację o schowku mamy dostać od Prapora na Wysypisku, k o n i e c z n i e robimy twardy zapis przed rozpoczęciem z nim dialogu.Bo jeśli nie zespawnuje się nam truposz w dolince za bagienkiem, z którego mamy zabrać broń dla Prapora, to tylko ten zapis jest skuteczny dla zmiany spawnu. Zapisy pośrednie nie zadziałają.Trupa łatwo rozpoznać, bo jest "świeży" i za drzewem. Jak go nie ma, to od razu wracamy do zapisu sprzed rozmowy. Edytowane 10 Lutego 2015 przez kondotier 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mod nie jest trudny ale trudne bardzo jest... jak dla mnie np. szukanie schowków i fantów tudzież kwestowych łupów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 A ja zacząłem wczoraj grać dla mnie extra i dziękuję ekipie tłumaczy za extra spolonizowanie tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mod nie jest trudny ale trudne bardzo jest... jak dla mnie np. szukanie schowków i fantów tudzież kwestowych łupów.No fakt ale z drugiej strony mi się bardzo podoba to, że te fanty są poumieszczane w takich dziwnych miejscach. Nawet nie wiedziałem, że w tyle miejsc można dotrzeć. Do wielu nigdy nie zaglądałem. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale czasami, niektóre przedmioty questowe jakby toną pod teksturami albo znikają? Np śrubokręt na ATP znalazłem go za skrzynką, zginąłem. Wczytuje grę, nie ma go, jeżdżę kursorem po ścianie pojawia sie obrazek obiektu, zabieram. Podobnie z kostką rubika, zaglądam za budynek i pusto. Po ponownym uruchomieniu gry parę godzin poźniej kostka jest za budynkiem :) Mod jest świetny, no i wiadomo trzeba podziękować za bardzo dobre spolszczenie ekipie tłumaczy. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 WitamTom3kb napisał:"Podobnie z kostką rubika, zaglądam za budynek i pusto. Po ponownym uruchomieniu gry parę godzin poźniej kostka jest za budynkiem :)"Czy mogę prosić o więcej szczegółów , bo nie udało mi się jej znaleźć, ani w miejscu wskazywanym w poradniku, ani w całej okolicy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Teraz nie mam odpalonej gry ale jak się wejdzie za płot naprzeciwko wieży z megafonem jak mówi nam Arni to pod jedną ze ścian na tym obszarze są takie 2 małe szopki. Takie jakby małe budynki z płaskimi daszkami. Właśnie za jednym z nich, a dokladniej to we wnęce między betonowym płotem, a tym budyneczkiem leżała kostka. Nie wiem gdzie powinna byc wg poradnika bo staram się tam nie zaglądać. Pamiętam, że te szopki były na lewo od takich potrójnych rur co "wiszą" nad tym obszarem. Wlazłem na nie bo myślalem, że z powietrza szybciej wypatrzę kostkę ;) Edytowane 11 Lutego 2015 przez tom3kb 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mój pierwszy zgrzyt!: szukałem na kordonie w chlewni/silosie tam gdzie zwykle a to cos - plecak - było na belce podstropowej nad wsypem do paszy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 To ja tak miałem w hangarze na wysypisku, pisało pod dachem. To ja głupi chciałem wejść jakoś pod te belki stropowe, a to było pod "bocznymi" tymi mniejszymi daszkami. Ale fajnie, że te podpowiedzi nie są za dokładne. Drugie takie to z Pchlim targiem i podpowiedź, że na dachu i wskoczymy tam z rur. Rury są z tyłu w połowie wysokości budynku więc ni uja ;) , a to chodziło o taki kanał wentylacyjny o kwadratowym przekroju :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Mně se stalo že se neobjevila třetí květina (Błotniak) pod mostem. Zvedl jsem i visibility parameters na 30m ale i po načtení autosave byly jen dva.Nakonec jsem ho musel připsat obchodníkovi Vovanovi v Baru. Takže kdyby mněl někdo tento problém,tady je soubor s obchodníkem,stačí vložit do hry:http://ulozto.cz/xmqwGDpE/gamedata-zip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 U mnie kostka Rubika była pomiędzy takimi blaszanymi jakby garażami z lewej strony, zaraz jak się tylko przelezie przez dziurę w płocie. Do końca przerwy między nimi i świeci w oczy kolorami.A te kwiaty Pięknolisty, to trzeba szukać na kucaka. W wodzie, to one mają taki ciemnobordowy kolor i są słabo widoczne. Dopiero po najechaniu na nie celownikiem, widać kwiat. Ten od Hobbiego, jest przy środkowym filarze od strony fermy. Wymagają te itemy wysokich ustawień dla tekstury. Podobnie może być z termosem dla Zielarza w X18. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 11 Lutego 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Bohužel nebyl.Zvedl jsem pickup_info_radius na 55m a nic.Tady jsou screny:http://ulozto.cz/xK7SesZa/screenshots-zipKde tady na fóru najdu informaci jak se vkládají obrázky do príspěvku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.