Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

09ZjiUQoq3I.jpg.c05b41333665f5ad938af81375a2b9be.jpg

Tytuł oryginalny: Зона Поражения: Новая Эра 2.0 OGSR Engine
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 12.04.2020 r. / 14.02.2021 r. (2.0 OGSR)
Autor: Призрачный, KLblK
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

14 kwietnia 2006 roku - w pobliżu Elektrowni zagrzmiała seria wybuchów o oślepiających błyskach. Główne dowództwo postanawia wysłać do Strefy Wykluczenia specjalną grupę Delta w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Po dotarciu w wyznaczone miejsce kontakt z oddziałem urywa się, a zdesperowana centrala wysyła jeszcze dwie grupy - Alfa i Beta. Jednocześnie do Zony został wysłany Striełok jako zewnętrzny obserwator.

Podczas poszukiwań pierwszego oddziału, Alfa w niewyjaśnionych okolicznościach znika bez śladu, a Beta wpada w zasadzkę. Priorytetem Striełoka staje się odnalezienie wszystkich grup i wyjaśnienie przyczyny wybuchów w sercu Zony. Czy uda mu się przeżyć i poznać prawdę? Przekonajcie się sami!


Cechy moda:

  • zaktualizowana paczka lokacji (wiele poziomów zaadaptowano z innych projektów),
  • całkowicie nowa fabuła,
  • silnik OGSR,
  • nowa paczka broni i pakiet tekstur,
  • zwiększona populacja mutantów na wszystkich lokacjach z wyjątkiem Baru.

Edycja polska Strefy Klęski. NE 2.0 OGSR zawiera:

  • modyfikację Strefa Klęski. Nowa Era 2.0 OGSR z dnia 14.02.2021 + łatka nr 1 (Autumn Aurora, Stalker Two-K) ze strony: [KLIK],
  • interfejs Monolith UI (dostosowanie - @Anton Gorodecki),
  • spolszczenie autorstwa @Anton Gorodecki (poprawiono i uzupełniono pomniejsze błędy w oryginalnym tekście rosyjskim, uzupełniono nazwy i opisy niektórych przedmiotów),
  • polski dubbing dla dyspozytora radiostacji - głosu użyczył mu @FilmisterPL. Link do jego kanału na YouTube: [KLIK],
  • modele 3D NPC (różni autorzy), dostosowanie - @Anton Gorodecki,
  • polskiego lektora z CCz,
  • ikony odzieży ochronnej autorstwa Cr3pis (dostosowanie - @Anton Gorodecki),
  • animowane menu autorstwa Audrona (dostosowanie - @Anton Gorodecki),
  • kursor z paczki S.T.A.L.K.E.R. - 4k Font and WS Cursor Pack,
  • zmniejszony celownik,
  • dziewczynę w TV od Stalker1994,
  • lekko migającą latarkę (dostosowanie - @Anton Gorodecki).
     

Autor spolszczenia serdecznie dziękuje: 

  • testerom spolszczenia w składzie: @Agrael, @Anatolij, @Szczepan9205, którzy poświęcili swój cenny prywatny czas na lokalizowanie różnorakich błędów,
  • @FilmisterPL, który użyczył głosu dyspozytorowi radiostacji,

Oraz prawowitym autorom wykorzystanych modyfikacji za możliwość skorzystania z ich pracy.
 

SCREENY: 

Spoiler

SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr1.jpg  SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr2.jpg

SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr3.jpg  SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr4.jpg

SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr5.jpg  SK.Nowa Era 2.0 OGSR_stalkerteam_scr6.jpg

VIDEO:

Spoiler

Gameplay:

INSTALACJA:

Spoiler

Pobierz archiwum i rozpakuj je poza partycją systemową (np. na pulpicie). Grę należy uruchamiać ze skrótu do xrEngine.exe znajdującego się w folderze bin_64. Po rozpoczęciu gry wskazane jest dostosowanie według własnych potrzeb klawiszy w menu OPCJE/STEROWANIE.

  • Mod był testowany na DX9 oraz DX11 i przeznaczony jest do gry na rozdzielczościach panoramicznych o proporcjach 16x9.
  • W opcjach rozgrywki wyłączono na stałe pobieranie amunicji z pasa, ustawienie okrągłego kursora i dźwięki otoczenia.
  • W razie problemów z wejściem do Martwego Miasta należy zmienić rodzaj renderowanego oświetlenia.
     

W razie problemów z uruchomieniem zaleca się zmienić nazwę folderu moda na jakąś krótką, dodatkowo może być też bez polskich znaków.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MEGA - [KLIK]
1fichier - [KLIK]

Fixy/patche: 

Strefa Klęski. Nowa Era 2.0 OGSR [ Kumulatywna Poprawka ].7zInstalacja obowiązkowa! Śpiwór został wyłączony, ponieważ powoduje wyloty. Różne rodzaje antyradów nie powodują już wylotu do pulpitu. Wymagana nowa gra.


Źródła: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png  s_portaal_logo.png

  • Dodatnia 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I parę zadań już za mną, a mutantów pełno niczym świrów w galeriach sklepowych.

Tu jest wszystko czego wcześniej nie było:

fale, kupy, watachy wszelkich mutantów, wyrzuty jak z bajki, mutanty takie jak czarne chimery czy wilkołaki - sporo nowych zwierzaków zjadaków,   całkowicie nowy scenariusz - nieszablonowy, itd., itp. :

 

Spoiler

ss_tomahawk_04-14-20_20-50-42_(l03_agroprom).thumb.jpg.695a2d7df344d7d30764fda2bbe486a9.jpgss_tomahawk_04-14-20_20-17-53_(l02_garbage).thumb.jpg.394e70df4c19ba4121d194d0c083d0b6.jpg

 

ss_tomahawk_04-14-20_20-38-58_(l02_garbage).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

ss_tomahawk_04-20-20_18-58-34_(l12_stancia_2).thumb.jpg.5a2e9398adf239504a517faf377b4991.jpgss_tomahawk_04-20-20_18-48-48_(l12_stancia_2).thumb.jpg.5f7784dc6151e8ab55f0f29fa3a5c09e.jpg

Prypeć jest pełna barykad i miejskich fortyfikacji, pełno w nie monolitu, zombiaków, mutantów, świadomości zero.

Spotkałem tam Czarnego Stalkera - kwest na 5 dziwnych artefaktów - dostałem unikalny i tylko dla mnie artefakt od Czarnego Stalkera za te 5 pozbieranych wcześniej.

Na Czaes tradycyjnie jak w tym modzie wszystkiego w bród i czasówka.

sarkofag, brak monolitu ale mutanty no i jak się postarasz i zaryzykujesz, tak jak ja to masz BFG z DOMM-a, noż cudo broń!!!:

 

ss_tomahawk_04-20-20_17-39-48_(l12u_sarcofag).jpg

ss_tomahawk_04-20-20_17-39-52_(l12u_sarcofag).jpg

Skończyłem, warto zagrać.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bagienne chabzie wyglądają jak mandragora z moda NS5 TT2, artefaktów jest 5 - kwest dostajesz na nie jak dotrzesz na Jantar do Bunkra, brakuje ci: W Składy, Radar i Prypeć.

Fajny ten wątek z nieznanymi i wcześniej nie spotkanymi artefaktami, zbieraj piersi matki - najlepszy artefakt oprócz w/w 6 - 5 i za niego ten jeden jedyny, imienny.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy próbie uruchomienia moda, wyskakuje mi komunikat o braku poniższych plików:

MSVCP140.dll   ; VCRUNTIME140.dll  i  VCRUNTIME140_1.dll

Ostatnio zmieniałem system z 7 na 10. Nie dodawałem samodzielnie bibliotek. Czy ten brak może być tym spowodowany?

@kamil190  Z jakiego linka pobierałeś?  Nie miałeś problemu z uruchomieniem? Z czego uruchamiałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam:

https://www.youtube.com/watch?v=rteTNlnF_9E&list=PLM-cotCTWr9yYRK8rJgJdTfhg-rOWOEtV

СТАЛКЕР - Зона поражения:Новая Эра. #5. Инструменты для Азота на ДТ. Янтарь и Арт для Хакера

https://www.youtube.com/watch?v=4glQeaQvsMM&list=PLM-cotCTWr9yYRK8rJgJdTfhg-rOWOEtV&index=5

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ja pobrałem tę wersję x64 na v1.0006. Trzeba jednak będzie tak na wszelki przypadek wgrać na nowo biblioteki. A miał WIN10 podobno zawierać wszystkie.

DODANO. Na nowo zainstalowałem wszystkie VC++, ale bez skutku. W dalszym ciągu sygnalizacja braku plików.

NIE AKTUALNE. Pomyliłem mody. Problem jest w Nowych Czasach-Naukowym Podejściu. I to Nowe i tamten Nowy. :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod postawiony i gra na Kordonie zakończona. Mod chojny w obdarowywaniu. Jeszcze dobrze się nie rozkręciłem, a już w plecaku miałem tyle.

ss_fred_04-27-20_16-46-21_(l01_escape).thumb.jpg.ae43ca79f397076099f388d5250f605b.jpg

Tyle zombich i innych mutantów co teraz, to chyba tylko w modzie Źródło się nazabijałem.

ss_fred_04-27-20_17-15-03_(l01_escape).thumb.jpg.aaa7a00dc5adf041c20776e0a1b8ef98.jpgss_fred_04-27-20_17-30-19_(l01_escape).thumb.jpg.50937c6154a41f5ebb0b46223328fdab.jpgss_fred_04-27-20_19-14-49_(l01_escape).thumb.jpg.e7bf814d84f20ade222bc698d34a7948.jpgss_fred_04-27-20_19-23-34_(l01_escape).thumb.jpg.d8f4f99e095c616968e87f2f44ce13f8.jpg

Atu są klimatyczne.

Spoiler

ss_fred_04-27-20_18-05-49_(l01_escape).thumb.jpg.6edf49023ac32e593f5d2db7531905f3.jpgss_fred_04-27-20_18-20-54_(l01_escape).thumb.jpg.c404136fcf63aff40c2b3ae45c09bf13.jpgss_fred_04-27-20_18-23-24_(l01_escape).thumb.jpg.5263ccf2f9f0daef80ee2eb258be922d.jpgss_fred_04-27-20_19-30-01_(l01_escape).thumb.jpg.7cc90863074ed25a49fa4222ecc2a4cc.jpg

 

Jutro dalszy ciąg rzezi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywa tu ktoś oprócz mnie? Jestem dopiero na trzeciej lokacji, jeszcze nie dokończonej, a już narżnąłem tyle mutków i zombiaków, że można nimi obdarzyć kilka modów :lol: . Muszę się przyznać bez bicia, że nie były mi dłużne. Snorki mają chyba silniki rakietowe w zadkach. Ale zamiast ględzenia, daję zrzuty, są bardziej wymowne.

ss_fred_04-28-20_21-33-25_(l03_agroprom).thumb.jpg.7af4ce6633a26769de0b3d105f23de2f.jpg

Spoiler

   Od kul lepsza anomalia, ale części mutków nie będzie.

ss_fred_04-28-20_14-33-53_(l02_garbage).thumb.jpg.dfccd399015418b9e544f9132e0f4ba1.jpgss_fred_04-28-20_14-39-20_(l02_garbage).thumb.jpg.938daad4b6f6535848f15f3bbbc9cdec.jpg

To nie emisja, ale zjawiska w czasie burzy.

ss_fred_04-28-20_16-37-32_(l02_garbage).thumb.jpg.6e9192beb96d524888c5b051f25e335d.jpgss_fred_04-28-20_16-37-42_(l02_garbage).thumb.jpg.2a10a4e96fa135d12e1cfa69b420dbb7.jpgss_fred_04-28-20_16-39-41_(l02_garbage).thumb.jpg.88eb3753ee94700c3a201fd68c5b0b96.jpgss_fred_04-28-20_21-22-55_(l03_agroprom).thumb.jpg.18a831256e80a78e3fcb7b605f3a74bf.jpg

Jak na razie, największe spotkane mutki.

ss_fred_04-28-20_16-35-22_(l02_garbage).thumb.jpg.173301d7b5c6f70e1a71807ea74e9510.jpgss_fred_04-28-20_20-27-16_(l03_agroprom).thumb.jpg.d223a81d2cd60b4f66d16205849ca680.jpgss_fred_04-28-20_20-49-57_(l03_agroprom).thumb.jpg.6ec7d3ed659e892532c270ad13646621.jpgss_fred_04-28-20_21-28-02_(l03_agroprom).thumb.jpg.056f41483be330dbb3c6d99a715560b6.jpg

No i te inne, spotykane "hurtowo".

ss_fred_04-28-20_17-16-46_(l02_garbage).thumb.jpg.19b3f69447431c744e343d2f6404803f.jpgss_fred_04-28-20_17-19-31_(l02_garbage).thumb.jpg.23eed5148c556075655fb09d43b87e9a.jpgss_fred_04-28-20_17-25-33_(l02_garbage).thumb.jpg.47de9610948fb64a664a549798c454c1.jpgss_fred_04-28-20_17-59-28_(l02_garbage).thumb.jpg.d0b03c24d09d265a69472828c8f94f6f.jpg

ss_fred_04-28-20_17-16-46_(l02_garbage).thumb.jpg.19b3f69447431c744e343d2f6404803f.jpgss_fred_04-28-20_20-35-00_(l03_agroprom).thumb.jpg.0d30dca0ca844b37cfbe17a47ff16eb4.jpg

ss_fred_04-28-20_15-59-12_(l02_garbage).thumb.jpg.72c50aafd5b5843d44b57b9a9f8293b5.jpgss_fred_04-28-20_18-03-28_(l02_garbage).thumb.jpg.5dff09097f96a357f9c276791e0581b0.jpg

A tu efekty wizualne.                                                                                            Nowe widoki pancerzy.

ss_fred_04-28-20_18-26-50_(l03_agroprom).thumb.jpg.64c7307aaa88d54d4e2237fde7b58802.jpgss_fred_04-28-20_21-29-18_(l03_agroprom).thumb.jpg.d18d3300e959555e4378194220c02678.jpg

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.