Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie z zainstalowaniem i uruchomieniem moda nie było najmniejszych problemów. Pierwsze rozpakowanie z zip7, a następnie już docelowe z rar. Kolejno zrobiłem skrót pulpitowy o d silnika z kat bin64. Uruchomienie, własne ustawienia i po nich wyjście na pulpit. Ponowne uruchomienie i granie.

A tu kilka widoczków.

ss_fred_07-31-21_14-10-18_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_14-39-41_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_14-57-40_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_15-04-53_(l01_escape).jpg

 

ss_fred_07-31-21_15-09-26_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_15-52-40_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_15-49-53_(l01_escape).jpgss_fred_07-31-21_15-55-06_(l01_escape).jpg

Sidorowicz lubił drzwi od bunkra zabierać ze sobą jak się przenosił na różne lokacje. Ale komu chciało się drzwi z hotelu w Prypeci targać na Kordon?

@Agrael Sprawa śpiwora. Dodałem tę poprawkę i uruchomiłem swój zapis. W inwentarzu śpiwór się nie pojawił. A nie trzeba go wcześniej kupić?

Jeszcze za chwilę sprawdzę, jak to jest przy zaczynaniu nowej gry.

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 
Anton zaznaczył, że nowa gra jest wymagana i po jej rozpoczęciu śpiwór pojawi się w ekwipunku, a przynajmniej powinien. 

@MaklerR
Po wrzuceniu moda na nasz serwer sprawdziłem, czy wszystko działa jak należy i nie było żadnych problemów. Przenieś pobrane archiwa na pulpit i rozpakuj :) 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael To we wpisie z tą poprawką nie pytaj czy się pojawił, ale napisz, że nowa gra obowiązkowa. Całe szczęście, że zrobiłem tylko zadania na Kordonie, więc powtórzenie gry nie będzie problemem.

Sprawdziłem grą i śpiwór się pojawił, więc na próbę się przespałem. Nasz bohater strasznie chrapie :sleeping: .

ss_fred_07-31-21_17-50-36_(l01_escape).jpg    ss_fred_07-31-21_17-51-38_(l01_escape).jpg

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR No i wszyscy którzy będą moda stawiać. Pierwsze wypakowanie z paczki zip7 wcale nie musi być na pulpit. Nie wiedząc, że mod jest podwójnie pakowany, tę paczkę zip7 przez wskazanie jej miejsca gdzie ma się wypakować, wypakowałem do partycji dla modów ( mam taką ) . A jak ktoś takiej nie ma, to gdziekolwiek, byle nie na systemową. Po zorientowaniu się, że jest to dalej mod spakowany, który da moda o tej samej nazwie, nazwę pierwszego wypakowania zmieniłem. Znów przy wypakowywaniu drugiej paczki podałem ścieżkę docelową. No i miałem gotowego moda. Mam sporo miejsca na dysku, to oba wypakowania zostawiłem. Ale komu miejsca brakuje, to śmiało może rozpakowania usunąć z kompa, lub lepiej gdzieś przenieść.

Nie zapominajcie przed pierwszym uruchomieniem gry, dodać poprawki na śpiwór. Szybko będzie potrzebny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka zbiorcza od @Anton Gorodecki.

Zawiera śpiwór oraz eliminuje wylot związany z użyciem antyradu.

Strefa Klęski. Nowa Era 2.0 OGSR [ Poprawka Zbiorcza ].7z

Poprawka została dodana do #1 postu. 

---

UWAGA ! 
Nowa gra wymagana tylko przy śpiworze ( jeśli ktoś zaczął grę na wersji samodzielnej i od początku gry nie miał śpiwora ). 

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dodaniu śpiwora zrobiłem nową grę. Wiedząc co mnie w tej wersji moda czeka i gdzie, szybko doszedłem do tego samego momentu gry co poprzednio, ale "zaoszczędziłem" sześć godzin dnia w Strefie. No i mod okazał się jakby łaskawszy, tak spawnując wrogie elementy, że łatwiej było je zlikwidować, lub ominąć, nie tracąc amunicji. Do tej pory nie musiałem korzystać z antyrada, to się nie wypowiem. Jednak fiksa nałożyłem. Dla bezpieczeństwa.

@Agrael  Przekaż Antonowi, że miałem kilka wylotów bez Fatal, przy strzelaniu z Abakana snajperskiego. W logu wykazane błędy związane z plikami dźwiękowymi. Daję loga z błędami.

xray_fred.7z

Będzie wiedział co z tym zrobić.

A śpiwór się bardzo przyda, aby uniknąć takich sytuacji widokowych.

ss_fred_07-31-21_15-51-58_(l01_escape).jpg

ss_fred_07-31-21_15-55-06_(l01_escape).jpg

A mrugająca latarka raczej nie pomaga.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Dzięki, zaraz przekażę Antonowi. 

Ja podczas testów miałem jeden wylot spowodowany antyradem, ale innych problemów nie napotkałem. Grę przechodziłem bez śpiwora i w sumie nie było źle, bo noce są dość jasne w tym modzie. 

Jeżeli chodzi o zadania, to proponuję wykonać wszystkie możliwe zadania poboczne u Wolności w Martwym Mieście. Po kolejnej wizycie w M. Wojskowych spotkałem neutralnie nastawionego do GG NPC w chatce na bagnie. Nie miał opcji dialogowej, ale podejrzewam, że wcześniejsze wypełnienie zadań w MM odblokowuje dialog u któregoś wolnościowca i będzie można wykonać zadanie z '' tajemniczym " NPC na bagnie. 

Za to w Prypeci sugeruję spotkać się z handlarzem w gastronomie ( przyjdzie SMS po obronie samotników w przedszkolu ). 

----
@kondotier
Anton już mi odpisał. 
Wylot przy strzelaniu z Abakana najprawdopodobniej nie ma nic wspólnego z dźwiękami. Zasugerował zmniejszyć ustawienia gry. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Przekaż mu jeszcze, że po wstawieniu tej łatki na śpiwór, zaczęły mnie nękać wyloty przy próbie wczytania zapisu w czasie gry. Nawet jak wcześniej wybieram w menu "Wróć do obozu". Aby wczytać zapis, muszę zaczynać od uruchomienia moda i dopiero wczytywać zapis. Przy pierwszej grze, bez tej łatki, takich problemów nie miałem. Mogłem zapisy wczytywać w każdej chwili.

I druga sprawa. Poczynając od przejścia z Kordonu na Wysypisko, każde przejście na nową lokację kończy się wylotem z takim czymś.

Bez tytułu.jpg

Dopiero wgranie autozapisu pozwala na grę. Te wszystkie ustawienia które zżerają pamięć, jak trawa, promienie słoneczne itp. mam wyzerowane. Pozostałe, albo nie ruszane, lub też zmniejszone. RAMu ma 16, chyba powinno wystarczyć.

I parę obrazków. Mod nie oszczędza nam mutantów do usunięcia.

ss_fred_08-01-21_12-29-10_(l01_escape).jpgss_fred_08-01-21_16-48-26_(l03u_agr_underground).jpgss_fred_08-01-21_16-49-13_(l03u_agr_underground).jpgss_fred_08-01-21_17-53-13_(l03u_agr_underground).jpg

A starych znajomych, którzy w podstawkach byli nieboszczykami, ożywia i zbiera razem.

ss_fred_08-01-21_17-58-06_(l03u_agr_underground).jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaraz coś zaradzimy :) 

Uaktualniona łatka zbiorcza od @Anton Gorodecki (naprawiono problem z niemożnością wczytania zapisu gry). Instalacja obowiązkowa dla wszystkich. Nowa gra wymagana tylko przy śpiworze (jeśli ktoś zaczął grę na repacku i od początku nie miał śpiwora). W grze występuje kilka anyradów, które powodują wyloty, dlatego nie można ich używać. Reszta "zwykłych" antyradów działa poprawnie.

Dajcie znać, czy wszystko działa jak należy. 

Strefa Klęski. Nowa Era 2.0 OGSR [ Poprawka Zbiorcza ] .7z

Poprawka została dodana do #1 postu. 

  • Dodatnia 2
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam małą propozycję. Aby podziękować @Anton Gorodecki za spolszczenie i szybkie dodawanie łat - mimo braku jego aktywności w tym temacie - proponuję wchodzić do jakiegokolwiek jego wpisu w innych tematach i tam podwyższać jego reputację. Bo i tak to znajdzie się w jego reputacji sumarycznej.

Ostatnią łatę pobrałem, ale z nią jeszcze nie zagrałem, to i oceny skuteczności jeszcze nie będzie.

I jeszcze taka porada. Jeśli został ci "ostatni nabój", a przed tobą tuzin mutantów, nie musisz go przeznaczać dla siebie. Mod ma legalnego czita na przeciwdziałanie takiej sytuacji. Można to zobaczyć w ustawieniach klawiszologii. Są tam trzy opcje z klawiatury numerycznej. Możemy nią uzyskać nieśmiertelność (Num1), nie kończącą się amunicję (Num2), a komu przeszkadza widok z hełmem, może go zdjąć (Num0).

Po ustaniu potrzeby, tymi samymi klawiszami wracamy do "normalności". Pozostawienie opcji nie kończącej się amunicji może się skończyć niespodziewaną nadwagą.

 

DODANO: Wstawiłem ostatnią łatę i sprawdziłem możliwość wczytywania zapisów. Nic nie pomogła. Dalej przy wczytywaniu zapisu podczas gry i po wyjściu "do obozu" następuje wylot z informacją, jaką pokazałem wcześniej.

Fatal brak. Daję loga po takim wylocie.

xray_fred.7z

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Dalej wylot. Poprzednio występował przy 88% załadowania, a teraz już przy 12%.

DODANO.  Zrobię sobie przerwę w tym modzie, do czasu usunięcia tej nieprawidłowości. Jest to trochę upierdliwe. Ale będę go śledził naprawianie i kontrolował skuteczność nowych łat.

Grałeś w moda przy testowaniu, więc zapytam, czy w podstawowej wersji po jakimś czasie gry, można było śpiwór gdzieś kupić lub znaleźć, albo dostać w nagrodę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.