tom3kb 8368 Report post Posted April 29, 2020 OBLIVION CHRONICLES Oblivion Chronicles to mod tworzony na silniku Creation Engine (Fallout 4). Jego celem jest próba odtworzenia klimatu Stalkera na nowym silniku wraz z wprowadzeniem swoich autorskich pomysłów. Spoiler Lokalizacje znane z trylogii będą miały inny wygląd niż w oryginalnych grach. Na razie stworzono roślinność do moda. Zrobiono też 18 sztuk broni, między innymi: Mosin, SVT, SVD, SVU, Saiga, AK74 SU, AK, RPK, PM, TT, APS, Bizon, RPG, Toz, Val, Vintorez, nóż. Aktualnie trwają prace nad lokacjami, budynkami itp. Spoiler Wygląd wszystkich elementów nie jest ostateczny i może się zmienić, mod nie celuje też w odtworzenie klimatu Stalkera w stosunku 1:1 bo to niemożliwe. Spoiler Źródło: Temat moda. 4 6 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tom3kb 8368 Report post Posted June 4, 2020 Dwa nowe obrazki i informacja, że w ciągu miesiąca może ukazać sie pierwszy film z rozgrywki. 1 4 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted June 7, 2020 Mini-teaser: Spoiler 1 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted June 16, 2020 Nieduże wideo z kawałka lokacji: Spoiler 2 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
tom3kb 8368 Report post Posted June 25, 2020 I kilka nowych obrazków: 1 2 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted July 1, 2020 Wioska nowicjuszy: 1 4 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6328 Report post Posted July 12, 2020 Czyżby Sidor 2.0? 5 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
vidkunsen 6141 Report post Posted July 12, 2020 Gorzej, to jego syn! 3 karty: ... kto ma oczy z korka, ten daje do worka. Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted July 16, 2020 Trochę nowości i konserw na taśmę. Twórca kontynuuje pracować nad lokacją i przy okazji nad jej zaludnieniem. Poprawia problemy z roślinnością, częściowo bierze trawę z Fallout. Przegląd lokacji będzie wtedy, kiedy będzie ona bardziej-mniej gotowa. Autor pracował nad pogodą, zmniejszył mgłę i tak wszystkiego po trochu. 4 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6328 Report post Posted August 29, 2020 Autor kontynuuje prace nad Kordonem: Spoiler 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted September 9, 2020 Kordon, bagno w pobliżu fabryki: 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted October 27, 2020 W fazie tworzenia. Odnowiono roślinność. Później będzie bardziej obszerne wideo. Screeny: Spoiler 1 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 7, 2020 Nowy PDA. W fazie rozwoju: 3 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted November 22, 2020 Model PDA i HUD rąk: 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 2, 2020 Trochę nowości: 1. Dopracowano PDA do jego ostatecznej formy. 2. Poprawiono problem z deszczową pogodą. Teraz deszcz nie przechodzi przez obiekty i budynki. 3. Wejście w większość budynków nie będzie potrzebować przeładowywania. (W oryginalnym Fallout 4 prawie wszystkie pomieszczenia są pod-lokacjami i to nie jest zbyt fajne.) 4. Trwają prace nad zapełnienie lokacji. 5. Możliwości wyboru głównego gracza nie będą podobać się fabule. 4 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites
kamil190 6971 Report post Posted December 16, 2020 Nowe drzewa i PDA: 1 Quote Go to top Share this post Link to post Share on other sites