tom3kb 8,760 Posted April 29, 2020 Report Share Posted April 29, 2020 OBLIVION CHRONICLES Oblivion Chronicles to mod tworzony na silniku Creation Engine (Fallout 4). Jego celem jest próba odtworzenia klimatu Stalkera na nowym silniku wraz z wprowadzeniem swoich autorskich pomysłów. Spoiler Lokalizacje znane z trylogii będą miały inny wygląd niż w oryginalnych grach. Na razie stworzono roślinność do moda. Zrobiono też 18 sztuk broni, między innymi: Mosin, SVT, SVD, SVU, Saiga, AK74 SU, AK, RPK, PM, TT, APS, Bizon, RPG, Toz, Val, Vintorez, nóż. Aktualnie trwają prace nad lokacjami, budynkami itp. Spoiler Wygląd wszystkich elementów nie jest ostateczny i może się zmienić, mod nie celuje też w odtworzenie klimatu Stalkera w stosunku 1:1 bo to niemożliwe. Spoiler Źródło: Temat moda. 4 6 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 8,760 Posted June 4, 2020 Author Report Share Posted June 4, 2020 Dwa nowe obrazki i informacja, że w ciągu miesiąca może ukazać sie pierwszy film z rozgrywki. 1 4 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted June 7, 2020 Report Share Posted June 7, 2020 Mini-teaser: Spoiler 1 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted June 16, 2020 Report Share Posted June 16, 2020 Nieduże wideo z kawałka lokacji: Spoiler 2 1 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 8,760 Posted June 25, 2020 Author Report Share Posted June 25, 2020 I kilka nowych obrazków: 1 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted July 1, 2020 Report Share Posted July 1, 2020 Wioska nowicjuszy: 1 4 Quote Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6,481 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Czyżby Sidor 2.0? 5 Quote Link to post Share on other sites
vidkunsen 6,253 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Gorzej, to jego syn! 3 karty: ... kto ma oczy z korka, ten daje do worka. Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted July 16, 2020 Report Share Posted July 16, 2020 Trochę nowości i konserw na taśmę. Twórca kontynuuje pracować nad lokacją i przy okazji nad jej zaludnieniem. Poprawia problemy z roślinnością, częściowo bierze trawę z Fallout. Przegląd lokacji będzie wtedy, kiedy będzie ona bardziej-mniej gotowa. Autor pracował nad pogodą, zmniejszył mgłę i tak wszystkiego po trochu. 4 Quote Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6,481 Posted August 29, 2020 Report Share Posted August 29, 2020 Autor kontynuuje prace nad Kordonem: Spoiler 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted September 9, 2020 Report Share Posted September 9, 2020 Kordon, bagno w pobliżu fabryki: 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 W fazie tworzenia. Odnowiono roślinność. Później będzie bardziej obszerne wideo. Screeny: Spoiler 1 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted November 7, 2020 Report Share Posted November 7, 2020 Nowy PDA. W fazie rozwoju: 3 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted November 22, 2020 Report Share Posted November 22, 2020 Model PDA i HUD rąk: 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Trochę nowości: 1. Dopracowano PDA do jego ostatecznej formy. 2. Poprawiono problem z deszczową pogodą. Teraz deszcz nie przechodzi przez obiekty i budynki. 3. Wejście w większość budynków nie będzie potrzebować przeładowywania. (W oryginalnym Fallout 4 prawie wszystkie pomieszczenia są pod-lokacjami i to nie jest zbyt fajne.) 4. Trwają prace nad zapełnienie lokacji. 5. Możliwości wyboru głównego gracza nie będą podobać się fabule. 4 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted December 16, 2020 Report Share Posted December 16, 2020 Nowe drzewa i PDA: 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted February 14 Report Share Posted February 14 Opublikowano wideo zatytułowane "Zimne noce". Twórca powiedział, że praca nad modem nie stoi w miejscu: 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Raport z moda: Praca nad lokacjami zakończono w połowie, na dany moment gotowe obrzeża Kordonu i niektóre ważne obiekty. Bronie są sukcesywnie uzupełniane, planowane jest dodanie tylko krajowych broni, natowskich będzie minimum, przynajmniej na razie. Stopniowo dodawane są modele wizualne postaci, pancerze, itd. Nieznacznie ujawniono fabułę, która odnosi się do wersji demonstracyjnej i pełnej wersji projektu. Fabuła: GG – przemytnik, który razem ze swoją grupą wyrusza na kolejny wypad z «Wielkiej Ziemi» poza Perymetr, aby dostarczyć towar znanemu nam wszystkim handlarzowi. Przewodnik powinien czekać w wyznaczonym miejscu na protagonistę i jego grupę. Jednakże po przybyciu GG znajduje przewodnika przy śmierci i na nich napadają obcy. W strzelaninie cała grupa ginie, a GG przyjdzie uciekać w głąb Kordonu. Dalej, po przybyciu do Sidorowicza, GG opowiada o napadzie i o tym, że towar został stracony. Handlarz rozumie, że coś jest nie tak i daje protagoniście wybór: albo odpracować za utracony ładunek, albo zginąć w Zonie, albo innej drogi wstecz nie ma. Tutaj wybór jest oczywisty i główny bohater musi zgodzić się na jego warunki. W przyszłości Sidorowicz wyjaśnia, że to nic innego, jak zasadzka od kogoś ze swoich i trzeba znaleźć i rozprawić się ze zdrajcą. To nie wszystko - handlarz opowiada, że obóz stalkerów jest na północnym-zachodzie Kordonu. Znajduje się on na kwarantannie - przyczyną tego jest nieznana choroba, powoli zabijająca ludzi. Protagonista będzie musiał znaleźć przyczynę i pomóc stalkerom. I screeny: Spoiler 2 Quote Link to post Share on other sites
Agrael 3,787 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Ostatnio panuje taka posucha w modach, że nawet nowe informacje z postępu prac nad O. Chronicles cieszą. Bardziej niż głównego wątku ciekaw jestem tajemniczej choroby i kwarantanny. Quote Link to post Share on other sites
cez137 108 Posted February 19 Report Share Posted February 19 Już na wstępie widać że trzeba będzie bawić się FOVem, mogliby to dopracować Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.