Major Diegtiariow Opublikowano 1 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie). Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci... No i zaczęły się schody... Ja akurat używam: - CoC 1.5 R6 - spolszczenie - Weapon Gulash+spolszczenie+fix W pliku system.ltx należy zmienić: - max_weight na odpowiednią dla siebie wartość a w actor.ltx pliku należy zmienić: - max_item_mass na wartość jak w max_weight - max_walk_weight na wartość jak w max_weight Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma. Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów. Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewerus666 Opublikowano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 (edytowane) W dniu 1.05.2020 o 14:28, Major Diegtiariow napisał: Oczywiście dla masochistów jest początkowy maksymalny udźwig wynoszący chyba między 35-50 kg. Dobrym pomysłem jest ustawienie sobie jakiej się chce DMC :p (to już zależy od każdego indywidualnie). Zatem postanowiłem sobie doświadczalnie ustawić 200 kg, aby jakoś w to grać. Jestem nastawiony na typowo granie RPG, a nie survival i chcę sobie nosić ze sobą wszystko co mi się podoba, a nie tylko kilka rupieci... No i zaczęły się schody... Ja akurat używam: - CoC 1.5 R6 - spolszczenie - Weapon Gulash+spolszczenie+fix W pliku system.ltx należy zmienić: - max_weight na odpowiednią dla siebie wartość a w actor.ltx pliku należy zmienić: - max_item_mass na wartość jak w max_weight - max_walk_weight na wartość jak w max_weight Wszystko byłoby pięknie gdyby nie inny schemat plików w porównaniu do CoP. Plik system.ltx znalazłem w Itemsoup/gamedata/configs, a actor.ltx w ogóle nie ma. Teraz jak to wszystko rozwiązać aby pasowało, bo podejrzewam, że lokalizacje tych dwóch plików muszą być w odpowiednich miejscach, aby gra nie wywalała i nie było błędów. Potrzebuje pomocy z tym tematem, więc jeśli ktoś byłby skłonny pomóc to poproszę. @Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250 Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ? Edytowane 3 Maja 2020 przez sewerus666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze. Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki. Adaptuj, zmieniaj, graj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Diegtiariow Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 W dniu 3.05.2020 o 13:31, sewerus666 napisał: @Major DiegtiariowJa akurat mam CoC w wersji 1.4.22 ale plik actor.ltx znalazłem w CoC/gamedata/configs/creatures pozmieniałem tak jak pisałeś i śmiga, tylko w max_walk_weight ustawiłem 250 Pomijam całkowicie fakt że zmiana maksymalnej wagi na 200kg trochę psuje klimat, równie dobrze możesz ustawić 1000kg i zbierać wszystkie crapy, rozładowywanie jednym klawiszem daje masę amunicji do sprzedania zwykłym stalkerom i zarobienie szybko kasy. Taki zabieg pozwoli na kupno wypasionego pancerza w krótkim czasie, ale czy to o to chodzi aby już na samym początku gry być "tankiem" z siłą ognia krążownika Aurora ? Przeczytaj prosze uważnie. SPECJALNIE wyraźnie zaznaczyłem, że gram w standalone 1.5 R6 a nie 1.4.22 (gdzie układ plików jest zbliżony do oryginalnej gry). Zatem Twój sposób nie da żadnych efektów. Po drugi nie chcę zbierać wszystkich crapów, bo na brak kasy nie cierpię a mam jest nawet nadmiar. Tu chodzi o noszenie ok. 8 ulubionych broni, 3000 pocisków (bo te bronie mają różne kalibry), trochę jedzenia, woda, śpiwór, 10 ołowianych pudeł na artefakty, dużo dodatków do broni każdego typu no i wiele zestawów naprawczych i DIY (bo lubię majsterkować). W dniu 3.05.2020 o 13:59, vidkunsen napisał: Sewerus666 - jeszcze bardziej ci pogmatwam twój tok rozumowania - jak czasem brak pliku lub nawet gamedaty to możesz dodać uproszczona wersje z innego moda żeby na danym bez hulało niczym przeciągi na łysej górze. Brak pliku actor - dodajesz jakiś prosty plik actor z innego moda ale tej samej podstawki. Adaptuj, zmieniaj, graj. Nawet wstawiłem folder creatures z odpowiednim plikiem i dodałem tez plik system do gamedaty i efektem było wywalenie gry przy jej ładowaniu. Próbowałem i no właśnie nie działa... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Nikt nie napisał, że zadziała ale parę razy mi się udało. Często z Cichym tak robiłem przy modach bez gamedaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.