Skocz do zawartości

podnoszenie wagi


Rekomendowane odpowiedzi

w każdej części STALKERA wygląd plików jest podobny, często też nazwy są takie same

CO ROBIMY?

otwieramy plik actor.ltx i system.ltx notatnikiem!!! inaczej trick nie zadziała!!

w pliku actor zmieniamy linijkę max_walk_weight =   NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np: max_walk_weight                = 2000

w pliku system zmieniamy linijkę max_weight  = TEŻ NA JAKĄKOLWIEK CHCEMY np max_weight        = 2000

pamiętamy o otwieraniu plików notatnikiem 

pytania na pw lub pod postem :D 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany udźwigu nie zawsze dokonujemy w pliku system.ltx. Dość często autorzy modów te opcje przenoszą do innych plików. Jeśli w system.ltx nie ma linii max_weight i max_ruck szukamy ich w plikach, których nazwa zaczyna się od inwentory. Dlatego że są te inwentory uzupełniane o inne znaki.

Samo zmienienie wielkości udźwigu w linii max_weight to za mało. Musi być zmienione również w linii max_ruck. Ta linia odpowiada za poczerwienienie w inwentarzu napisu wagi inwentarza, gdy przekroczymy wagę wyznaczoną w linii max_weight.

Natomiast w pliku actor oprócz zmiany w max_wal_weight należy linii max_item_mass dać tę samą wartość, jaką daliśmy w max_weight pliku system.ltx.

Wszystkie wartości w tych czterech liniach mogą być jednakowe, ale korzystnie jest dla własnej wygody dać w linii max_ruck o 5 -10 kg więcej niż w max_weight, a w pliku actor w linii max_walk_weight, tę wielkości podwoić. Wtedy w czasie gry, gdy weźmiemy do inwentarza trochę więcej niż można, będziemy mieli "czerwoną" sygnalizację ostrzegawczą, ale jeszcze możliwość poruszania się. To poruszanie ustanie, gdy weźmiemy więcej niż w max_walk_weight .

Jednak w wielu modach, gdzie mamy zwiększany udźwig poprzez kombinezony lub ulepszanie, ta sygnalizacja może nie zadziałać, gdyż nie jest uwzględniona w skrypcie, a dodanie udźwigu może by nieskuteczne przez restryktor wstawiony do moda.

No i czasem konieczne też jest dokonanie zmian w liniach pliku actor, dotyczących kondycji GB. Restryktory mogą pozwolić na zwiększenie udźwigu, ale po paru krokach "GB ciężarówka" i tak się nie ruszy ze zmęczenia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w LWR, Upadłej Gwieździe, Powrocie Szramy czy w podstawkach to działa i nie miałem nigdy z tym problemów, więc jak dla mnie można jak najbardziej próbować tych sposobów :D 

Moim zdaniem gdy podniesiemy udźwig do np 2000, 3000 to linijka max_ruck nie będzie nam potrzebna bo i tak będziemy mieli miliard szpargałów w ekwipunku(tych potrzebnych i mniej potrzebnych) i masę siana ze sprzedawania rzeczy.

Jeszcze się nie spotkałem z modem, który robiłby problemy po zmianie tych dwóch plików, ale dzięki za informację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To ja się podłączę, ale w innej kwestii, chodzi mi o zmianę ilości artefaktów na pasie, gdzieś kiedyś wyczytałem że konieczne są zmiany wielkości okien w których są one wyświetlane, ale do tego nie doszedłem. Poległem na ustawieniu linii i kolumn, ikon na pasie,  a to, że ilości aktywnych artów nie udało mi się zmienić to inna sprawa.

BTW powinienem wspomnieć, że chodzi mi o COC z minimalną ilością dodatków, bez wodotrysków graficznych (mój blaszak to antyk :D ) wsadziłem tylko "outfit addon" i to co było z "doctor X" no i jakieś tam pierdoły typu lepsza latarka, zmiana koloru znaczników PDA martwych stalkerów, wagę zmieniłem i śmiga, udaję TIR-a :D ale wmawiam sobie że to przez egzoszkielet mam taki udźwig ;) .

Macie jakieś porady ? , bo to co znalazłem na forum niezbyt mi wyszło, a z tego co już załapałem to co modyfikacja to konfiguracja może być inna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.