Viktus Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 10.03.2020 r. Autorzy: Michael Rast, Valerok Autorzy spolszczenia: @Trikster i inni (Lost Alpha), @FeRu (Developer's Cut), @Viktus, Master730 (Extended) Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Lost Alpha DC Extended to globalne rozszerzenie do Developer's Cut nad którym pracuje oraz trzyma pieczę Michaił Kałmykow - główny projektant ulepszonej wersji z 2017 roku. Podstawowym założeniem owego dodatku jest rozbudowa i utrudnienie rozgrywki, rozwinięcie elementów RPG oraz lekkie przeprojektowanie fabuły. Extended jest polecany tym graczom, którzy oczekują ostatecznego wyzwania i nowych wrażeń po wcześniejszych przygodach z LA DC. Obecna wersja modyfikacji jest stabilna i pozbawiona większych błędów. Pełna lista nowych funkcji: Spoiler Dodano ponad 60 zadań cyklicznych od różnych NPC. Zadania Barmana zostały powielone w taki sposób, aby można było je wykonać w dowolnym momencie, niezależnie od progresu w fabule. Zbanalsowano wszystkie anomalie oraz podzielono na 4 grupy według ich mocy zamiast 3. Od teraz im głębiej gracz znajdzie się w Zonie, tym potężniejsze anomalie i artefakty napotka na swojej drodze. Ponadto zmniejszono szansę na znalezienie pojedynczych artefaktów przy anomaliach, a zwiększono natrafienie na ich skupiska. Na każdej lokacji dodano od 1 do 3 skupisk anomalnych stref, które po ich zlokalizowaniu rodzą artefakty. Każda anomalna strefa jest oznaczona na mapie przy pierwszej wizycie. Przeprojektowano mechanizm zdobywania punktów umiejętności. Od teraz są one przyznawane za zgromadzone doświadczenie. Im więcej gracz zdobędzie punktów umiejętności, tym więcej doświadczenia będzie potrzebował na zdobycie następnego. W oknie umiejętności znajduje się licznik, który wskazuje, ile gracz musi zdobyć doświadczenia do następnego punktu. Ponadto można zdobyć punkty za wykonanie długich i trudniejszych zadań, aczkolwiek tę możliwość pozostawiono z wcześniejszej wersji moda. Wprowadzono stałe promieniowanie na większości północnych lokacji (począwszy od Wysypiska), przed którym chronią wysokiej jakości kombinezony, specjalny hełm lub artefakty. Dodano wiele nowych miejsc, w których pojawiają się zarówno mutanty, jak i NPC. W niektórych lokacjach można spotkać losowe oddziały Czystego Nieba (przyjaciel) i Wojskowych Stalkerów (wróg). Spawn obejmuje także inne ugrupowania. Wycięto możliwość korzystania z transportu oraz przebudowano związane z nim zadania. Niektóre zadania fabularne i poboczne zostały zmienione. Lider frakcji Grzech nie zabiera już protagoniście ekwipunku, a nawet wręcza nagrody za wykonanie zlecanych przez siebie zadań. Usunięto również misję z hologramem w X7 i zastąpiono go czymś bardziej adekwatnym. Kilka nowych cykli pogodowych. Od teraz wszystkie cykle charakteryzuje większa jednorodność. Zrównoważono handel - wszyscy handlarze skupują i sprzedają przedmioty w różnych kategoriach oraz cenach. Niektórym handlarzom bardziej opłaca się sprzedać kombinezony, innym broń itp. Gracz proszony jest o samodzielną analizę oferty handlarzy. Przeprojektowany i bardziej złożony HUD. Poziomy trudności Mistrz i Weteran stały się trudniejsze, a Doświadczony oraz Nowicjusz odwrotnie. Utrudniono balans gry, aby zmotywować gracza do używania różnych artefaktów, medykamentów, hełmów, kombinezonów oraz modyfikacji sprzętu. Usunięto kilka łatwych do odnalezienia schowków. Pojawiły się również nowe i lepiej ukryte. Poprawiono pokaźną ilość błędów, bugów i nieścisłości w dialogach - nie ma szczegółowej listy ponieważ liczba takowych poprawek jest niebotyczna. Przy produkcji użyto niektórych - mniejszych - modyfikacji. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Mod jest w wersji samodzielnej. Oznacza to, że oryginalna wersja gry nie jest wymagana. W pierwszej kolejności należy zainstalować Lost Alpha Developer's Cut, a następnie usunąć foldery appdata i mods (pod warunkiem, że takowe występują) oraz pliki gamedata\spawns.db0, gamedata\textures.db6, gamedata\levels\la21_generators2.db0. Należy pobrać, a następnie rozpakować aktualizację 1.4008 i umieścić w głównym katalogu modyfikacji ze zgodą na nadpisanie plików. Należy uruchomić launcher i w sekcji modów zainstalować LADC Extended. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Lost Alpha Developer's Cut: ModDB - [Część I], [Część II], [Część III], [Część IV], [Część V], [Część VI] Torrent - [KLIK] Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Aktualizacja 1.4008: GoogleDrive - [KLIK] Spolszczenie: OneDrive - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Dodatki: Spoiler Aktualizacja silnika - 08.06.2020 r.: Dropbox - [KLIK] Zaktualizowane tekstury - wersja 1.4: OneDrive - [KLIK] Zaktualizowane ikony: OneDrive - [KLIK] Zaktualizowany dźwięk - wersja 1.1: OneDrive - [KLIK] Spawner: Lost Alpha Spawn Menus Script for 1.4008 Extended by Airman18.7z Mod w wersji repack - nie testowany! Spoiler Torrent - [KLIK] Źródło: 1 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 @Viktus a faktycznie nawet nie widziałem, że skasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 8 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2020 (edytowane) Po rozpoczęciu gry mam jakiś problem z teksturami. Takie coś jak na ss mi się pojawia. Kombinowałem z obniżeniem grafiki i nic. Tylko na wersji 1.4008 taki błąd u mnie występuje EDIT: pomogło zainstalowanie dodatków, wszystko działa EDIT2: co ze spawnerem ? Edytowane 8 Maja 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 14 hours ago, Monolithalian said: EDIT2: co ze spawnerem ? Niestety nie zarchiwizowałem go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 9 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Viktus napisał: Niestety nie zarchiwizowałem go. No nic, to czekamy na mastera. P.S przydała by się opcja usuwania komentarzy Edytowane 9 Maja 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mefistofeles2121 Opublikowano 9 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 To ja zapytam, jeśli mogę. Nigdy dotąd nie grałem w Lost Alpha. Skąd najlepiej pobrać i w jakiej kolejności i jak instalować aby wszystko działało? Dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 9 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2020 @mefistofeles2121 Generalnie tak jak w instrukcji. Pobierasz wszystkie party STALKER Lost Alpha w wersji 1.4007 i instalujesz. Usuwasz co tam trzeba, a następnie wgrywasz update do 1.4008. Na końcu trzeba pobrać moda LADC Extended 2.29 (jest w launcherze w zakładce Mods). Na koniec dobrze jest chyba wgrać aktualizację silnika (też dałem link), no i spolszczenie. Możesz tu też zaglądać w przyszłości, bo będę wypuszczał aktualizacje spolszczenia, na razie znalazłem jedno nieprzetłumaczone zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 10 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 (edytowane) @MonolithalianMaster730 już nie wróci, admin zablokował mu konto, A tu masz ode mnie "spawn menu" LADCE enable dev 2.29 https://mega.nz/file/wh8jTDQI#GCCHbd1saYHWDt9qXfmnhPhJLs_f16SdinzvbB6FkP0 Edytowane 10 Maja 2020 przez Makro730 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 @Monolihtalian linki do "spawnera" i innych dodatków są w temacie moda na moddb, w opisie moda: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/news/new-version-of-la-dc-extended Tam też link do tego powyższego spawn menu. https://mega.nz/file/wh8jTDQI#GCCHbd1saYHWDt9qXfmnhPhJLs_f16SdinzvbB6FkP0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Wypuściłem dużą aktualizację do spolszczenia. Dwa nowe przetłumaczone zadania, przeredagowanie kilkadziesiąt starych (jakość tłumaczenia nowych zadań z 1.4008 była dosyć marna, pełno błędów itd.). i masę literówek. Myślę, że dalej będę dodawać do tych prostych zadań pobocznych jakąś ciekawą historię, zamiast po prostu "Zabij dziki", bo wydaję mi się, że tak przyjemniej się gra. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 5 minut temu, Viktus napisał: Myślę, że dalej będę dodawać do tych prostych zadań pobocznych jakąś ciekawą historię, zamiast po prostu "Zabij dziki", bo wydaję mi się, że tak przyjemniej się gra. No jasne, zaszkodzić to nie zaszkodzi, a zawsze lepiej wygląda niż to samo "Zabij dziki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 10 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2020 Link prowadzi teraz do nowej wersji silnika z 10 maja. Jeżeli pobieraliście silnik około 12 i później to macie najnowszy, bo link się nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) Jestem dopiero na etapie wyprawy do X-18, ale na wstępie powiem że mod udany, dobry rework, tylko niektóre zmiany były niepotrzebne. Np w Kordonie pod mostem zamiast wojskowych zastajemy bandytów, natomiast w bazie wojskowych na agropromie wojskowych jest mniej niż w 1.4007, oraz nie ma tam ich przywódcy. Zauważyłem też że NPC się bugują. Np na agropromie niektórzy wojskowi wgl do mnie nie strzelali, nawet kiedy byłem metr od nich. Podobnie było z frakcją grzech na kordonie, było ich tam 5 a tylko 2 z nich mnie atakowała. Podobna sytuacja dotyczy mutantów. Mam też wrażenie że została ograniczona ilość mutantów w podziemiach, przez co gra się staje troche za prosta. Napewno największe plusy to animacje, dodatkowe misje i poprawiona grafika ( wreszcie ktoś coś zrobił z tym badziewnym niebem ) Twierdze też że zmiana zapisu stanu gry jest zbędna. Na początku jakoś to nie przeszkadza, ale problemy mogą wystąpić w labolatoriach albo na większych mapach pozbawionych bezpiecznych miejsc np Radar. Edytowane 11 Maja 2020 przez Monolithalian 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 W dniu 10.05.2020 o 12:44, tom3kb napisał: @Monolihtalian linki do "spawnera" i innych dodatków są w temacie moda na moddb, w opisie moda: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/news/new-version-of-la-dc-extended Tam też link do tego powyższego spawn menu. https://mega.nz/file/wh8jTDQI#GCCHbd1saYHWDt9qXfmnhPhJLs_f16SdinzvbB6FkP0 Jak uruchomić tego spawnera ? Tradycyjne odpalenie gry, wejście w menu i kliknięcie "s" nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 @Monolithalian na moddb jest napisane żeby odpalać grę plikiem *.bat, który jest jak rozumiem w paczce z tym spawnerem? W starszych wersjach LA było niby tak https://securitronlinux.com/battlefield/how-to-get-the-developer-mode-working-in-lost-alpha-dc-1-4007/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) Godzinę temu, Monolithalian napisał: Jak uruchomić tego spawnera ? Tradycyjne odpalenie gry, wejście w menu i kliknięcie "s" nie działa spawn menu odpalasz F2 F3 Musisz edytować plik .bat "dev mode" inaczej go nie uruchomisz [@start bins_release\XR_3DA.exe] Usuń zaznaczone na czerwono. Edytowane 11 Maja 2020 przez Makro730 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) 53 minuty temu, tom3kb napisał: @Monolithalian na moddb jest napisane żeby odpalać grę plikiem *.bat, który jest jak rozumiem w paczce z tym spawnerem? W starszych wersjach LA było niby tak https://securitronlinux.com/battlefield/how-to-get-the-developer-mode-working-in-lost-alpha-dc-1-4007/ Sprawdziłem i po odpaleniu pliku bat wyskakuje mi coś takiego: Edytowane 11 Maja 2020 przez Monolithalian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 (edytowane) Musisz edytować plik .bat "dev mode" napisałem wyżej Usuń zaznaczone i zapisz plik, wrzucasz zawartość LADCE enable dev 2.29 do gry i gotowe. Poprawiony plik wsadowy --------> https://megawrzuta.pl/download/c76662bbb5302def2e0e537f11c8af81.html Edytowane 11 Maja 2020 przez Makro730 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 11 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2020 1 godzinę temu, Makro730 napisał: Musisz edytować plik .bat "dev mode" napisałem wyżej Usuń zaznaczone i zapisz plik, wrzucasz zawartość LADCE enable dev 2.29 do gry i gotowe. Poprawiony plik wsadowy --------> https://megawrzuta.pl/download/c76662bbb5302def2e0e537f11c8af81.html Bardzo ci dziękuje, wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2020 @Monolithalian Nie cytujemy całej zawartości wpisu, pod którym odpowiadamy. Wywołaj tylko zabielonym nickiem tego, komu chcesz odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 13 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Pamiętasz morze zadanie od Welesa, w którym mamy zabić Pseudo-Giganta, no problem w tym ze zadanie kieruje nas na powierzchnie niedaleko opuszczonej wioski, tam ma swoje leży, na papierze morze i tekst wygląda ładnie ale w praktyce nie trzyma się kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 14 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 (edytowane) Dzięki, nie doszedłem do tego momentu, więc nie miałem okazji przetestować Dodałem nową wersję spolszczenia. Lista zmian: poprawiona treść zadania z pseudo-gigantem, 2 nowe przetłumaczone zadania dla Velesa (ds_veles_find_artefact_1 i ds_veles_find_artefact_2), 4 przeredagowane zadnia Sidorowicza, które były ewidentnie tłumaczone w Google tłumaczu, poprawki błędów. Edytowane 14 Maja 2020 przez Viktus 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 Znienawidzony przez moderów Michael kończy pozostałe błędy LADC Extended przed ostateczną aktualizacją 2.30 https://vk.com/video-181213345_456239091 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makro730 Opublikowano 20 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Teraz jest 2.35, ale nie jest jasne, co i jak się zmieniło .... wiadomo tylko ze jest więcej błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viktus Opublikowano 3 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2020 Link do silnika prowadzi teraz do wersji z 25.05. Jeżeli pobieraliście silnik w przeciągu ostatnich 9 dni to macie najnowszą wersję, bo link się nie zmienił. Na liście zmian nie ma niczego nowego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.