Skocz do zawartości

Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008)


Viktus

Rekomendowane odpowiedzi

la_dc_ext-cover.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna) 
Data premiery: 10.03.2020 r.
Autorzy: Michael Rast, Valerok
Autorzy spolszczenia: @Trikster i inni (Lost Alpha),
 @FeRu (Developer's Cut),
@Viktus, Master730 (Extended)
Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA: 

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródło: appro.jpg

 

  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tom3kb przypiął/ęła ten temat

Po rozpoczęciu gry mam jakiś problem z teksturami. Takie coś jak na ss mi się pojawia. Kombinowałem z obniżeniem grafiki i nic. Tylko na wersji 1.4008 taki błąd u mnie występuje 

 

EDIT: pomogło zainstalowanie dodatków, wszystko działa

EDIT2: co ze spawnerem ? 

ss_admin_05-08-20_23-32-04_(la01_escape).jpg

Edytowane przez Monolithalian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mefistofeles2121 Generalnie tak jak w instrukcji. Pobierasz wszystkie party STALKER Lost Alpha w wersji 1.4007 i instalujesz. Usuwasz co tam trzeba, a następnie wgrywasz update do 1.4008. Na końcu trzeba pobrać moda LADC Extended 2.29 (jest w launcherze w zakładce Mods). Na koniec dobrze jest chyba wgrać aktualizację silnika (też dałem link), no i spolszczenie.

Możesz tu też zaglądać w przyszłości, bo będę wypuszczał aktualizacje spolszczenia, na razie znalazłem jedno nieprzetłumaczone zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Monolihtalian linki do "spawnera" i innych dodatków są w temacie moda na moddb, w opisie moda:

https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/news/new-version-of-la-dc-extended

Tam też link do tego powyższego spawn menu.

https://mega.nz/file/wh8jTDQI#GCCHbd1saYHWDt9qXfmnhPhJLs_f16SdinzvbB6FkP0

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypuściłem dużą aktualizację do spolszczenia. Dwa nowe przetłumaczone zadania, przeredagowanie kilkadziesiąt starych (jakość tłumaczenia nowych zadań z 1.4008 była dosyć marna, pełno błędów itd.). i masę literówek. Myślę, że dalej będę dodawać do tych prostych zadań pobocznych jakąś ciekawą historię, zamiast po prostu "Zabij dziki", bo wydaję mi się, że tak przyjemniej się gra.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.05.2020 o 12:07, Viktus napisał(a):

Myślę, że dalej będę dodawać do tych prostych zadań pobocznych jakąś ciekawą historię, zamiast po prostu "Zabij dziki", bo wydaję mi się, że tak przyjemniej się gra.

Rozwiń  

No jasne, zaszkodzić to nie zaszkodzi, a zawsze lepiej wygląda niż to samo "Zabij dziki". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem dopiero na etapie wyprawy do X-18, ale na wstępie powiem że mod udany, dobry rework, tylko niektóre zmiany były niepotrzebne. 

Np w Kordonie pod mostem zamiast wojskowych zastajemy bandytów, natomiast w bazie wojskowych na agropromie wojskowych jest mniej niż w 1.4007, oraz nie ma tam ich przywódcy. 

Zauważyłem też że NPC się bugują. Np na agropromie niektórzy wojskowi wgl do mnie nie strzelali, nawet kiedy byłem metr od nich. Podobnie było z frakcją grzech na kordonie, było ich tam 5 a tylko 2 z nich mnie atakowała. 

Podobna sytuacja dotyczy mutantów. 

Mam też wrażenie że została ograniczona ilość mutantów w podziemiach, przez co gra się staje troche za prosta. 

 

Napewno największe plusy to animacje, dodatkowe misje i poprawiona grafika ( wreszcie ktoś coś zrobił z tym badziewnym niebem ) 

Twierdze też że zmiana zapisu stanu gry jest zbędna. Na początku jakoś to nie przeszkadza, ale problemy mogą wystąpić w labolatoriach albo na większych mapach pozbawionych bezpiecznych miejsc np Radar. 

Edytowane przez Monolithalian
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.05.2020 o 10:44, tom3kb napisał(a):

@Monolihtalian linki do "spawnera" i innych dodatków są w temacie moda na moddb, w opisie moda:

https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/news/new-version-of-la-dc-extended

Tam też link do tego powyższego spawn menu.

https://mega.nz/file/wh8jTDQI#GCCHbd1saYHWDt9qXfmnhPhJLs_f16SdinzvbB6FkP0

Rozwiń  

 

Jak uruchomić tego spawnera ? Tradycyjne odpalenie gry, wejście w menu i kliknięcie "s" nie działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.05.2020 o 20:43, Monolithalian napisał(a):

 

Jak uruchomić tego spawnera ? Tradycyjne odpalenie gry, wejście w menu i kliknięcie "s" nie działa

Rozwiń  

spawn menu odpalasz F2 F3

Musisz edytować plik .bat "dev mode" inaczej go nie uruchomisz [@start bins_release\XR_3DA.exe] Usuń zaznaczone na czerwono.

ss_bogdan_05-11-20_23-51-17_(la01_escape).thumb.jpg.088f751542fc4d92478c09b270ee5a9e.jpg

Edytowane przez Makro730
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.05.2020 o 21:11, tom3kb napisał(a):

@Monolithalian na moddb jest napisane żeby odpalać grę plikiem *.bat, który jest jak rozumiem w paczce z tym spawnerem?

W starszych wersjach LA było niby tak

https://securitronlinux.com/battlefield/how-to-get-the-developer-mode-working-in-lost-alpha-dc-1-4007/

Rozwiń  

 

Sprawdziłem i po odpaleniu pliku bat wyskakuje mi coś takiego: 

20200512_000242.jpg

 

 

20200512_000623.jpg

Edytowane przez Monolithalian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz edytować plik .bat "dev mode" napisałem wyżej

ScreenShot_20200512001610.thumb.png.f9d0678be34e211c117821e0aa0ea98e.png

ScreenShot_20200512001904.thumb.png.1fc71c173ef6f230e0a835f6ff8e6a50.png

Usuń zaznaczone i zapisz plik, wrzucasz zawartość LADCE enable dev 2.29 do gry i gotowe.

Poprawiony plik wsadowy --------> https://megawrzuta.pl/download/c76662bbb5302def2e0e537f11c8af81.html

Edytowane przez Makro730
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.05.2020 o 22:09, Makro730 napisał(a):

Musisz edytować plik .bat "dev mode" napisałem wyżej

ScreenShot_20200512001610.thumb.png.f9d0678be34e211c117821e0aa0ea98e.png

ScreenShot_20200512001904.thumb.png.1fc71c173ef6f230e0a835f6ff8e6a50.png

Usuń zaznaczone i zapisz plik, wrzucasz zawartość LADCE enable dev 2.29 do gry i gotowe.

Poprawiony plik wsadowy --------> https://megawrzuta.pl/download/c76662bbb5302def2e0e537f11c8af81.html

Rozwiń  

Bardzo ci dziękuje, wszystko działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, nie doszedłem do tego momentu, więc nie miałem okazji przetestować

 

Dodałem nową wersję spolszczenia.
Lista zmian:

  • poprawiona treść zadania z pseudo-gigantem,
  • 2 nowe przetłumaczone zadania dla Velesa (ds_veles_find_artefact_1 i ds_veles_find_artefact_2),
  • 4 przeredagowane zadnia Sidorowicza, które były ewidentnie tłumaczone w Google tłumaczu,
  • poprawki błędów.
Edytowane przez Viktus
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.