Skocz do zawartości

Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008)


Viktus

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, yascarr napisał:

Ja używałem SoCPUP. Działa bezbłędnie.

Daje go do folderu gamedaty i mi nie wypokowuje wszystkiego. W cmd mam napisane "pauza, kliknij dowolny klawisz aby kontynuować", klikam i mi z automatu zamyka program

Edytowane przez Monolithalian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Gram w angielską wersje moda ( Lost Alpha DC Extended ver. 2.86  zawierająca mody Dead Zone, CGIM weathers) którą zgrałem z linku udostępnionego na kanale youtube ,,4K HDR RTX Gaming Channel".

W lokalizacji "North Hills" w momencie rozpoczęcia zadania ,,Find the scientist" (https://lost-alpha.fandom.com/wiki/Find_the_scientist. )  gra zawiesza się pokazując następujący błąd:

$ Frame [156444854]; : ABORT ~~> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ Frame [156444854]; : [error]ABORT CALLED:
$ Frame [156444854]; : [error]From: gamedata\scripts\xr_logic.script in function 'pick_section_from_condlist' (369)
$ Frame [156444854]; : [error]Line: 459
$ Frame [156444854]; : [error]Description: xr_logic:pick_section_from_condlist:Obj=[country_correct_entrance]:function=[scenario_autosave_w_info]~is_not_defined_in`xr_effects.script`
$ Frame [156444854]; : ABORT:

Do tej misji nie było żadnych wylotów. Mod był bardzo stabilny. Proszę o ewentualną podpowiedź co może być przyczyną zawieszenia się gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnięta wersja 2.86 zawierała katalog mods. W trakcie gry mogę  zapisywać rozgrywkę ( w dowolnym momencie). Działa również ,,quick save" (20 zapisów). Czy i w jaki  sposób zmieniana była ,,gamedata" tego nie wiem.

lost alpha mody.jpg

4 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

@southbound czy instalowałeś "dodatki" umożliwiające zapis gry w dowolnym miejscu i/lub przed podjęciem zadania? Lub takie które modyfikują skrypt xr_effects?

Dziękuje za podpowiedź. Wydaje mi się że przyczyną był plik z katalogu mods o nazwie ,,ladc_z_new_extended.xdb74". Po usunięciu go z katalogu problem zniknął. Tak więc gdyby ktoś miał podobny błąd to bardzo możliwe, ze usunięcie tego ,,,pliku" pomoże. Można grać dalej :)

Edytowane przez southbound
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Lost Alpha Developer's Cut Extended

Witam,

przeszedłem Lost Alpha 1.4007 (gra bardzo stabilna, z wyjątkiem momentu kiedy w X-2 nie zadziałał teleport przenoszący na cmentarz), i zachciało mi się więcej.

Zainstalowałem wersję 1.4008 z repacka z ruskiej strony, mając w pamięci ostrzeżenia że jest bardzo niestabilna i faktycznie zaczęły się schody.

Jeśli to jest ważne, to grałem w wersję Losta Alpha DC v. 1.4008 Extended v.2.86.34 (build 7956) PL plus PRM i trochę "ułatwiaczy"

Z większością, udało mi się naprawić błędy, ale w końcu zniechęciłem się do tej wersji i ... za niedługo 1.4008 wyleci z dysku, a ja wezmę się chyba za Anomaly plus Reshade albo Expeditions 😉

Wiem że wielu stalkerom doskwierają w/w błędy i sam poświęciłem bardzo dużo czasu na ich naprawienie, więc chciałbym się podzielić tym co udało mi się naprawić.

Jeśli uznacie że nikomu to się nie przyda, to proszę usuńcie moje posty.

Z pozdrowieniami.

 

 

1. Z moddb użyłem kilku "ułatwień" z pakietu STC 1.54.2

https://www.moddb.com/addons/small-tweaks-collection-la-14007-dc/page/3#comments

w tym oczywiście spawnera. Niestety po kliknięciu na miniaturębroni w ekwipunku dostawałęm błąd:

Cytat

    Expression : fatal error
    Function : CScriptEngine::lua_error
    File : script_engine.cpp
    Line : 75
    Description : <no expression>
    Arguments : LUA error: gamedata\scripts\ui_wpn_params.script:343: attempt to call field 'prprpr' (a nil value)

Wystarczyło w ui_spawn_menu.script dodać funkcję
function prprpr()
    return false
end

Załączam działający spawner:

Lost Alpha Spawn Menus Script for 1.4008 Extended by Airman18.7z

 

2. Ktoś wcześniej zgłaszał błąd: [error]Description   : motion not found [normal_knife_idle_bore]

ROZWIĄZANIE: wystarczyło doinstalować Knife Pack i to pomogło. (Nie chciałem grać z Knife Pack i próbowałem grzebać w plikach, ale dałem sobie spokój)

 

3. Miałem również błąd:

Cytat

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 85
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : global_wnd
[error]Argument 1    : ui\game_tutorials_16.xml

 

Moje rozwiązanie:

Usunąć pliki:
F:\games\S.T.A.L.K.E.R. - LADC Extended\gamedata\config\ui\game_tutorials.xml_
F:\games\S.T.A.L.K.E.R. - LADC Extended\gamedata\config\ui\game_tutorials_16.xml_

DOdanie nodóww XML F:\games\S.T.A.L.K.E.R. - LADC Extended\gamedata\config\text\pol\string_table_tutorial.xml
    <string id="satiety">
        <text>Głód</text>
    </string>
    <string id="satiety_tutorial">
        <text>Jedną z najczęstszych codziennych potrzeb jest jedzenie. Nie zapomnij zabrać ze sobą kilku konserw i zużyć ich na czas.</text>
    </string>
    <string id="psyhealth">
        <text>Zdrowie psi</text>
    </string>
    <string id="psyhealth_tutorial">
        <text>W wyniku zderzenia z kontrolerem lub dostania się do strefy psi, twoje zdrowie psi zacznie spadać. Z całkowitym spadkiem zdrowia psi umrzesz. Zadbaj o ochronę psioniczną w postaci hełmu i specjalnych pigułek, możesz przywrócić psioniczne zdrowie tylko za pomocą alkoholu i artefaktów.</text>
    </string>
    <string id="level_radiation">
        <text>Ochrona przed promieniowaniem</text>
    </string>
    <string id="level_radiation_tutorial">
        <text>Większość północnych lokalizacji ma promieniowanie tła. Tylko hełm, taki jak respirator lub maska przeciwgazowa, może przed nim ochronić. Ale bliżej Północy potrzebne jest coś poważniejszego.</text>
    </string>

 

i chyba to by było na tyle.

Jeśli to spam to bardzo przepraszam i pozdrawiam wszystkich

Airman18

 

 

 

Edytowane przez airman18
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@airman18

Po pierwsze, to :witam:y na forum.

Wchodzisz z przytupem, ale to nie szkodzi. Potrafisz grzebać w plikach, więc nie jesteś podopiecznym Wilka na Kordonie. Będzie dobrze, jak nam jeszcze powiesz, jakie obycie masz z modami do stalkera, ile ( mało, dużo ) ich przeszedłeś i jakim sprzętem dysponujesz. Bez tego, trudno nam będzie rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  

Witam,

 

@kondotier, @Agrael dziękuję bardzo za miłe słowa.

 

Uzupełniłem info o sprzęcie w profilu. Jest to AMD Ryzen 3700X, 32GB RAM i grafika  GeForce GTX 1660 Super

 

Jeśli chodzi o Stalkera, to grałem w czyste SoC, CC i CoP, które kupiłem na jakiejś wyprzedaży na GOG

(Wcześniej w SoC grałem, kiedy tylko został wydany, ponieważ trafiła mi w łapki wycieknięta wersja Alpha i bardzo mi się podobała)

Po skończeniu trylogii miałem niedosyt, stąd wziąłem się za LADC, (korzystając z poradnika @cichy - bardzo dobra robota) i ... to raczej tyle. Dalej mam niedosyt, więc pomyślałem o przetestowaniu Oblivion Lost lub Anomaly z "upiększeniami".

Nie mam więc większego doświadczenia z modami w sensie wersji Stalkera.

Inna sprawa że nie mam za wiele czasu na mody w wersji Super Hard, gdzie gra potrafi zabić w 3 sekundy, raczej bardziej chodzi mi poznanie fabuły czy radość z gry.

Zazwyczaj więc dodaję "mody" zmieniające delikatnie odporności aktora, dodatkowy udźwig (jestem strasznym chomikiem), "poprawiające" ekonomie 😉 czy spawner, tak aby z gry czerpać najwięcej radochy.

Rozpisałem się ale wiecie teraz kto zacz, jako życzył sobie @kondotier 😉

 

Pozdrawiam

Airman18

 

PS.: Mam jeszcze jakieś "ulepszacze" poprawione dla v. 1.4008, np Lepsze ceny u kupców, tylko czy jest sens to wrzucać?

Edytowane przez airman18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@airman18  Nie ma sprawy z brakiem u Ciebie czasu na przydługaśne mody z hardkorowymi rozwiązaniami.

Tak na początek, to mogę Ci zaproponować mody 1 lokacji, takie jak Nowicjusz, Łącznik czy W pajęczynie kłamstw.

A z takich dłuższych, to Złoty Kufer 2 ( ZK1 możesz zagrać dla ciekawości ), Ostatniego Stalkera 2020, czy Złotą kulę.

A o innych pogadamy później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@cez137 Sprawdź w paczce ze spolszczeniem czy w gamedata jest folder o nazwie config czy configs. Jeżeli configs to zmień na config i wtedy sprawdź czy możesz w opcjach zmienić. Jak się bawiłem jakiś czas temu w Lost Alphę DC Extended 2.86 + Dead Zone to też się naciąłem na to i na początku nie mogłem dojść o co chodzi, że spolszczenie nie działa, a wystarczyła tylko zmiana nazwy folderu.

Ewentualnie jeżeli w tej wersji, do której próbujesz zainstalować spolszczenie (czyli pewnie do czystego Lost Alpha), w katalogu z modem nie ma folderu gamedata, to go stwórz ręcznie, wrzuć do niego spolszczenie, zmień w fsgame.ltx linijkę z gamedatą z false na true i wtedy sprawdź czy zaskoczy, a jeżeli nadal nie będzie działać to spróbuj tego myku ze zmianą nazwy bo może nazwa się zmieniła, a w paczce ze spolszczeniem jest nie zmieniona nazwa folderu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 mam plik config a nie configs i gamedate miałem ale spolszczenie się pojawiło, nie wiem jakim cudem, no niestety, nie pogram, niby wszystko spoko, uruchamia się, wszystko poustawiałem, nowa gra, ładowanie i wylot, ale to taki wylot że nawet kursor znika i tylko reset xd, mało tego, mod nie zapisuje/zapamiętuje wszystkich ustawień, rozdzielczość  muszę zmieniać ilekroć go uruchamiam to samo z niektórymi innymi, rozumiem że jest coś nie tak z grafiką, ale co?

wgl to którym plikiem się go uruchamia? bo można z configuratora a można z folderu bins normalnie silnikiem tylko tyle że się nie uruchamia i wyskakuje monit ale to u mnie może być coś nie tak, też nie ma słowa na ten temat w 1 poście

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : header().graph_guid() == ai().game_graph().header().guid()
[error]Function      : CALifeSpawnRegistry::load
[error]File          : alife_spawn_registry.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : Spawn doesn't correspond to the graph : REBUILD SPAWN!

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 A ty próbujesz grać w wersję 1.4008 czy 1.4007? Jak w 1.4008 to lepiej się przesiądź na 1.4007 - jest stabilniejsza, nie ma z nią tylu problemów co z 008, a zmian, aż tak wiele chyba nie ma z tego co wiem. Czy może jeszcze jakąś inną wersję próbujesz uruchomić - tzn. jakąś kompilację LA z jakimiś modami na przykład, pobraną z jakiś ruskich hostingów? :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 

2 godziny temu, Szczepan9205 napisał:

A ty próbujesz grać w wersję 1.4008 czy 1.4007? Jak w 1.4008 to lepiej się przesiądź na 1.4007 - jest stabilniejsza, nie ma z nią tylu problemów co z 008,

1.4008 no ale taka była do pobrania to skąd mam wziąć inną? Żadnych ruskich czy innych wynalazków, wszystko pobrane z 1 posta bez żadnych udziwnień, wszystko zrobione zgodnie z instrukcją instalacji

ss_cez137_09-16-22_09-59-46_(mainmenu)_(null).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 No na moddb jest dostępna wersja 1.4007 i do niej też mamy spolszczenie na forum - to ta bez dopisku Extended :P Ewentualnie jeżeli zależy Ci na wersji 1.4008 to ja niedawno korzystałem z repacku przygotowanego chyba przez naszego rodzimego stalkerskiego Youtubera - Sidorovich Jr. tyle, że jego repack posiada ze startu angielski dubbing i musiałbyś sobie wyciągnąć z folderu mods ze swojej wersji pliki o nazwie ladc_rus_voice ( a najpierw pobrać je przez zakładkę mods w Configuratorze jeśli będą dostępne na liście, chyba, że zaznaczyłeś sobie opcję Russian voice acting przy instalacji LA to powinieneś mieć te pliki w folderze mods) i wrzucić do folderu mods z repackiem jeśli byś się zdecydował na tamtą wersję. Ten jego repack zawiera też dodatek Dead Zone, więc jeżeli zwykła, niezmodowana Lost Alpha by kiepsko Ci działała no to wtedy ta wersja odpada bo LA trochę dokłada do wymagań. 

W każdym razie linki do jego wersji masz w opisie tego filmu (a jak to wygląda to musiałbyś sobie już obejrzeć na jego kanale) : 

Spoiler

 

U mnie wystarczyło wypakować tą wersję, wrzucić spolszczenie, odpalić i wszystko śmigało od razu z tym, że ważne postacie gadały po angielsku, ale po wyciągnięciu sobie plików ruskiego dubbingu z czystej wersji LA zaczęli gadać jak bozia przykazała... 

A co do uruchamiania to ja zawsze uruchamiałem przez Configurator bo jest po prostu wygodniej :062:

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen @Szczepan9205 a widzicie, ja wiem że jest na moddb, ale ja właśnie chciałem zagrać w tą wersje extended bo poprzednią to ograłem wieki temu, myślałem że jest jakaś wersja 007 Extended czy coś takiego z tymi zmianami

Spróbuje tej wersji od tego grajka, nie przeszkadza mi angielski, byle by było spolszczenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To spróbuj, aczkolwiek warto zrobić tak jak napisałem i wyciągnąć sobie te pliki od ruskiego dubbingu bo postacie gadające w stalkerze po angielsku jednak "bolą" :P 

Ewentualnie jeżeli nie masz w folderze z tą LA co instalowałeś ostatnio, tych plików od ruskiego dubbingu to usuń ją całkowicie, postaw tą od Sidorovicha i potem zainstaluj na chwilę tą poprzednią w jakimś innym folderze, a podczas wyboru modów (przed rozpoczęciem instalacji) zaznacz sobie tylko ten Russian voice acting, zainstaluj, wyciągnij potrzebne pliki, przenieś je do folderu mods do wersji Sidorovicha, a tamtą z której wyciągniesz pliki usuń. 

No i jak będziesz miał wrzuconą tą od Sidorovicha to wrzuć sobie to:

Lost Alpha 1.4008 v2.86 + Dead Zone od Sidorovich Jr (spolszczenie).rar

To jest spolszczenie do 1.4008, które dostosowałem do wersji, Sidorovicha, ale nigdy nie sprawdziłem czy wszystkie zmiany działają jak należy bo przeszedłem LA kilka razy i szybko się zniechęciłem do dalszej gry. Wrzucam to bo jak wrzucisz to spolszczenie, które mamy w poście #1 to będzie brakowało niektórych nazw, opisów i dialogów z racji, że ta wersja Sidorovicha jest jeszcze lekko zmodowana (tak sądzę - przynajmniej u mnie brakowało niektórych rzeczy zanim się wziąłem za dostosowywanie).

Aha i jeszcze jedno - wersja Sidorovicha ma wrzucony dodatek "Stalker Network" czyli dynamiczne wiadomości (podobne jak w Anomaly) wyświetlane w postaci wiadomości PDA - normalnie on jest po rosyjsku i jak wrzucisz spolszczenie to będziesz miał "kwiatki" zamiast tekstu, ale wystarczy wywalić z folderu mods pliki o nazwie mod_stalker_network.ini i mod_stalker_network.xdb0 i powinny przestać się wyświetlać - udało mi się zdobyć kiedyś angielską translację do tych rozmów, ale po wrzuceniu plików do gamedaty i tak miałem "kwiatki". Ewentualnie jakbyś jednak chciał te wiadomości (dla lepszej imersji) i nie przeszkadzałoby Ci, że będą po angielsku to mogę Ci wrzucić tu jeszcze plik .xdb0 od tego moda, ale z wrzuconymi angielskimi plikami, który sam spakowałem, ale nigdy nie sprawdziłem czy w takiej formie zadziała, a że i tak będziesz zaczynał nową grę to...

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 To trzymaj w takim razie tą paczkę jak mówisz, że możesz nie dać rady :

https://mega.nz/file/7FBFERoD#Mv79uyllyEwSj1alhyAio7uB-Vrj7XwXXr60197YGNs

Jak postawisz tą wersję Sidorovicha to po prostu to co w paczce wrzuć do folderu mods i powinno śmigać ( tych dynamicznych wiadomości na 95% jestem pewny jeśli chodzi o to czy będą się wyświetlać po angielsku i że będą działać), mogą oczywiście się pojawiać jakieś pomniejsze rzeczy w "kwiatkach", ale ogółem powinno być ok. No i tak jak mówiłem - najlepiej sobie przez Configurator uruchamiaj LA + w nim możesz też przed pierwszym uruchomieniem ustawić sobie grafikę, opcje rozgrywki i dźwięku, tylko sterowanie już w samej grze trzeba samemu ustawić i tu moja uwaga - na liście w sterowaniu jest opcja "Uruchom silnik" - ona w tej wersji jest też przypisana pod przecieranie maski przeciwgazowej z tego co widziałem, ale najwyraźniej zapomniałem zmienić tekstu tej opcji na "Uruchom silnik / przetrzyj maskę przeciwgazową" :P No i daj oczywiście znać czy ruszyła Ci ta wersja od Sidorovicha. 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 powiem Ci dziwna sprawa, teraz dopiero to odkryłem jak odinstalowywałem LA z panelu sterowania, jak mogłeś zauważyć wyżej to miałem wersję 1.4008 na ekranie startowym natomiast w panelu pokazywało wersję 1.4007? wtf? :063::029: to która to w końcu jest wersja?

Dobra rozpakowałem te paczki od "Sidora" i powiem ci że kompletnie nie rozumiem ocb, uruchamiam moda z konfiguratora i pokazuje sie to po prawo a po lewo masz jak wygląda folder z modem po rozpakowaniu, dziwne bo nic się tam nie instalowało, tak to wygląda jakby mod już był zainstalowany, rozumiesz coś z tego? :029:

mała aktualizacja, udało mi się uruchomić moda, też i tym razem nie wiem jak to się stało, po prostu w pewnym momencie sam zaskoczył, grafika jest niesamowita, jeszcze nigdy w stalkerach nie miałem takiej grafiki, wygląda jak współczesna gra, aczkolwiek zdarzają się babole, krzaczki lub angielskie napisy, Sidor gadał po rusku więc dialogi mam nadzieję że będą jak bozia kazała

Wylot na wysypie, do tego stopnia że tracę kursor i tylko reset, obojętnie w którym miejscu, czy na drodze czy na trawie, nie da się przejść dalej, z miejsca w którym wylatuje widać już wyraźnie nasyp po lewej stronie, kto grał to wie gdzie to jest mniej więcej, praktycznie na początku mapy, zaraz za psami które nas atakują, chyba kolejny mod poleci do kosza, a miało być tak pięknie, ehh, jak widać od tygodnia wisi post

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 85
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : global_wnd
[error]Argument 1    : ui\game_tutorials_16.xml

Spoiler

Screenshot 2022-09-16 19-38-09.jpg1532227437_Screenshot2022-09-1619-04-25.thumb.jpg.e141f745071e6f78fff6cebeaf9ef67a.jpgss_cez137_09-16-22_20-16-46_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_07_00_to_cgim_clear_base_08_00_gt_07-46.thumb.jpg.968b079078ca62d51eb2c21ded61ec3e.jpgss_cez137_09-16-22_20-17-04_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_07_00_to_cgim_clear_base_08_00_gt_07-48.thumb.jpg.6bd47d54342fe2b7460c7e0bd73056b5.jpgss_cez137_09-16-22_20-18-05_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_07_00_to_cgim_clear_base_08_00_gt_07-53.thumb.jpg.cb34c76ceb92ea3dc70da6f93382036c.jpgss_cez137_09-16-22_20-18-49_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_07_00_to_cgim_clear_base_08_00_gt_07-59.thumb.jpg.9c687d6c2d34f6af6cb075e1b339e57c.jpgss_cez137_09-16-22_20-23-18_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_08_00_to_cgim_clear_windy_09_00_gt_08-30.thumb.jpg.64244cff4d71e25fce2a1be6d909187f.jpgss_cez137_09-16-22_20-23-53_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_08_00_to_cgim_clear_windy_09_00_gt_08-34.thumb.jpg.fbd95b4555e830ace4e667913603bb06.jpgss_cez137_09-16-22_20-24-08_(la01_escape)_w_cgim_clear_base_08_00_to_cgim_clear_windy_09_00_gt_08-36.thumb.jpg.a7edba8b25cc146410fce91d5892f419.jpg

 

Screenshot 2022-09-16 19-04-25.jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kolejna wersja Lost Alpha DC Extended zmienia nazwę na The Eternal Suffering.

image.png

Ma być jeszcze bardziej hardcorowo, jeszcze większy grind po mapach. Na niskich poziomach trudności przygodę zakończymy przy monolicie.

image.png

Na wyższych poziomach poznamy resztę moda i otrzymamy dostęp prawdziwego zakończenia historii i do freeplayu.

image.png

Nie wiem co sadzić o tym, że ci co wesprą twórców na Patreon dostaną swoje postaci w grze z biografią i dialogami. Czy nawet jakieś questy, lokacje wg tego wpisu.

Jakoś mi się to nie widzi co będą robić pindziesiąt :D wersji moda jak tylu frajerów wróć fanów sypnie kaską?

Coś mi śmierdzi zwinięciem projektu za jakiś czas ;)

Ps: Chociaż jak patrzę to za dużo tych chętnych do wsparcia nie ma: Klik

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie, ściągnąłem LA DC 1.4007, wrzuciłem plik z 1 strony tematu niby aktualizację 1.4008, gdzie jest tam plik Lost Alpha configurator, wrzuciłem go do folferu z grą, zamieniłem i w katalogu mods szukam tego pliku do ściągnięcia LA DCE coś tam, i nie ma tego od żadnego modera z listy. Jest CGIM, są nowi npc, nowe rękawice itp.  ale samego rozszerzenia nie ma. Ma ktoś ten plik gdzieś, skąd go wziąć. Chyba, że coś źle zrobiłem. Poratujcie.

 

Edycja: Jednak wszystko w porządku, trzeba było zaktualizować launcher.

Edytowane przez Charciarz
Pomyłka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.