Pancerniak Posted May 19, 2020 Report Share Posted May 19, 2020 Trochę o modzie: GG — zwykły włóczęga będący członkiem Wolności popadł w jedną zakręconą, ale bardzo ciekawą historię, która całkowicie zmieni jego pogląd na Czarnobylską Zonę Wykluczenia. Co dzieje się na terytorium Zony ? Dlaczego Najemnicy są coraz bardziej nią zainteresowani ? Czy GG przeżyje ? Odpowiedź na wasze pytania poznacie w tym modzie. Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Beta-trailer: Spoiler 19 kwietnia: Spoiler 23 marzec: Spoiler Dobry powód, aby opublikować małą wiadomość, a także, dawno temu obiecałem - trzymajcie. W tej chwili prolog w lokalizacji „Kordon” jest prawie całkowicie ukończony. Pozostaje go wypolerować, usunąć różne problemy i uzupełnić, jeśli to konieczne. Potem rozpocznie się realizacja kolejnej fabuły, ale na głównych lokacjach. Nawiasem mówiąc, skrypt został już zaimplementowany jakiś czas temu, ale tylko na początkowym etapie. Wkrótce wszystko pójdzie prosto, przygotowanie i realizacja. To wszystko na teraz. W najbliższej przyszłości możliwe, że będzie więcej wiadomości. Nic nie obiecuję! Trochę wideo: Spoiler Beta-trailer z pierwszych buildów moda: Spoiler Źródło: vk.com 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted May 20, 2020 Report Share Posted May 20, 2020 (edited) Kamil190 - czemu nie podałeś informacji o podstawce - zew 1602 - VK - ibidem: Группа, разрабатываемой модификации для игры S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat 1.6.02. . Edited May 20, 2020 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted July 27, 2020 Author Report Share Posted July 27, 2020 Wywiad z twórcami projektu Fog of Chaos: [KLIK] Twórca wywiadu: Андрей Малинин I trochę screenów: Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted September 29, 2020 Author Report Share Posted September 29, 2020 Cytat To lato przeszło niezbyt dobrze dla projektu. Ze względu na to, że stał w miejscu, bez szczególnego tempa pracy. Na początku września, sytuacja się poprawiła i idzie całkiem dobrze. Biorąc pod uwagę poprzednie miesiące. Na dany moment praca spotkała się z szeregiem problemów technicznych, rozwiązanie których następuje kilometrowymi krokami. Mówiąc prościej — gra źle zachowuje się przy dodawaniu nowych funkcji do głównego build'u, co prowadzi do niezrozumiałych styków w skryptach i innych rzeczach. Szuka się rozwiązania, dlatego wszystko jest w normie. Chciałoby się dać coś większego, ponieważ screenami wszyscy się już przejedli. Ale, zrozumcie, bywa i tak. Takie buty. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted January 16, 2021 Author Report Share Posted January 16, 2021 Co do modyfikacji - twórca niestety nie wykorzystał czasu i siły przy montowaniu globalnego builda. Zasadniczo nie wrzucał zrzutów ekranu, ponieważ wszyscy je już widzieli. W styczniu możliwe, że zostanie wydanych kilka filmów z rozgrywki w nowej wersji. Zrobione zdjęcie z noworocznym nastrojem: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted February 17, 2021 Author Report Share Posted February 17, 2021 Pojawiły się nowe informacje na temat moda: Przez ostatnie półtora miesiąca prowadzono prace nad złożeniem nowszego i dopracowanego builda. Dzięki zmianie silnika, wyczyszczeniu skryptów, rozwiązano problemy i awarie moda. Usunięto niepotrzebne śmieci z katalogu głównego zasobów. W tej chwili do rozgrywki wprowadzono więcej niż niezbędną ilość zawartości dla zrozumienia fabuły i ogólnego zawiązania. Czas rozgrywki to około 8 godzin czystej gry. Na zrzutach ekranu można zobaczyć znane wcześniej postacie, które odegrały znikomą rolę w głównej grze. W nowym wyglądzie zobaczą znacznie więcej światła niż wcześniej. Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.