Skocz do zawartości

Extended Weapon Pack 1.0


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

ewp1.0-cover_by_meta.jpg
 
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 10.10.2020 r.
Autor: Uncle Bogdan
 
 
OPIS:

Spoiler

Mod oferuje wam nową broń z animacjami i rękami na SWMT kościach. Dużo różnorodnej broni z wieloma małymi szczegółami, unikalnym wyglądem i opisem. Zachęcam również do ukazania autora paczki i tych, którzy przyczynili się do jej rozwoju.

 

Podziękowania dla ludzi:

Spoiler

Podziękowania dla ludzi za pomoc:
Александр Гасанов (Gaz24), jenek94, Артём Шухарт (rnm_016) - modele, ikonki
Артём Самойленко (SamArt) - przeniesienie, dopracowanie animacji i modeliлей
Богдан Кислый (Infernis) - pomoc i konsultacja z bumpami
Виталий Литвин (LiteWin28) - tekstury
Станислав Липовенко - SWMT kości, animacje, konfigi i modele
Użyte prace:
U.A.N.A.M. II, SWP, OSWP, FWR, Remission Demo 0.3, 0.2, SWMT

Niestety nie udało się wszystkich zapamiętać, ale dziękuję wszystkim tym, którzy wspierali

GALERIA:

Spoiler

d01fcfe8f250913.jpg5dc3488ecc17089.jpg2974b04b709340c.jpgcf1157820c94c4f.jpg708defd9f2cc757.jpg8a957774c80e09d.jpg557f7751be581f2.jpg563c38be2962211.jpg3097401567160f8.jpgc7c8585e57601f4.jpg

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

Wersja 1.0:

Wersja 1.1:

 

 

Starsze wersje:

Spoiler

Wersja 0.5

Fix modeli

Patch do wersji 0.5 od @Dr_Sztychowka i @gawronEWP 0.5 crash patch.rar

 

ŹRÓDŁO Wersji 0.5: ap-pro.ru

 

Wersja 0.2

Wersja 0.1

 

ŹRÓDŁO Wersji 0.2: ap-pro.ru

 

 

ŹRÓDŁO:

old.ap-pro.ru

ap-pro.ru

playground.ru

vk.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pewien problem z oto tym modem. W wersji GOG wszystkie pliki gamedata są zmodyfikowane i nie ma jak wgrać jakiegokolwiek moda. Także pobrałem sobie wersję repack, pograłem chwilkę i wszystko grało, następnie wgrałem moda a później spolszczenie i gra nadal chodziła. Zrobiłem wszystkie misje aż do momentu, kiedy mam się przenieść na instytut Agroprom. Gra się ładuje, tam pisze np. Wczytywanie CFORM itp. i nagle synchronizacja i mi wysypuje grę. Log wygląda tak:

Ludzie pisali że pomaga zmienianie świateł, zmieniłem światło z statycznego na dynamiczne i też nie zadziałało. 

xr3da.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR Znalazłem w pliku "savedata" dwie notki, jeden nazywał się xray_(nazwa mojego komputera) i drugi tak samo tylko że miał jakieś numerki dalej napisane (xray_sztychowka_06-11-20_18-26-00.mdmp)

Tu wstawiam te pliki, jeśli to nie te to proszę napisz.

xray_sztychowka.log xray_sztychowka_06-11-20_18-26-00.mdmp.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dr_Sztychowka Z loga wynika, że mod nie może znaleźć tekstury dla amunicji 12x70

Spoiler

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'wpn\shell_12ő70'

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dr_Sztychowka. Wrzuć poniższy plik do: textures/wpn. To powinno wyleczyć błąd z loga, który wstawiłeś. Na przyszłość, jeśli będziesz miał podobny błąd z "krzaczkami" w nazwie pliku, wystarczy odnaleźć wskazany w plik i zmienić jego nazwę na tę z loga. W twoim przypadku zamiast iksa w kalibrze amunicji jest rosyjskie "h".

shell_12ő70.dds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Dr_Sztychowka napisał:

tym razem jest inny log

Log inny, ale przyczyna ta sama. Wszystko masz napisane w logu. Wejdź do gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ i nazwę folderu AK zmień na tę z loga, czyli ŔĘ. Wygląda na to, że takich kwiatków może być więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z trochę złymi wieściami, a dokładnie gra znowu wywala lecz spróbowałem zająć się tym sam. Tak jak @gawron mnie uczyłeś to powinienem nazwać ten plik który coś nie gra "ŔĘ" i właśnie tak miałem zamiar zrobić. Po zrobieniu misji z dokumentami z agropromu, udałem się do baru i tuż po wyminięciu ochroniarzy(tych co do psów strzelają) gra mi się wysypuje. Tym razem problemem jest dźwięk wyciąganej broni. Tylko że nie wiem jakiej broni. Tu jest log:

Zgaduje że po prostu muszę nazywać każdą broń po kolei "ŔĘ"

xray_sztychowka.log

Dobra nieważne, zacząłem zmieniać nazwę po kolei i chyba ak74u był zły, już wszystko działa :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Nie wiem jak to jest z nowymi broniami takie jak: RPK, PKM, TT-33, ale podstawowe bronie np. Obokan, AK74 to są przetłumaczone, nie został zmieniony opis, jest tylko zmieniona: ikonka, model i fizyka. Jak narazie to nie wiem kiedy i wogule jak dostać te nowe bronie bo robie zadania dla handlarzy ale oni dalej sprzedają normalne bronie. Ja nie umiem wstawiać plików np na mega to nie dam rady dać mój folder gamedata, po prostu jak coś się zepsuje to się patrzy w log i tam pisze jakiego folderu należy zmienić nazwę na "ŔĘ" np. jak przechodziłem na agroprom to wywalało mi grę, to zmieniłem nazwę pliku z bronią AK74 na "ŔĘ"

Yyyy czy może wie autor moda skąd dostać nowe bronie? Szlajam się po mapie szukając jakiegokolwiek handlarza i nie mogę znaleźć... Chyba że po prostu trzeba je zrespić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten mod nie wymaga spolszczenia, nie ma folderu text, w configach broni też nie ma opisów. Mod zmienia animacje i niektóre tekstury podstawowego arsenału Cienia Czarnobyla, to wszystko. Jeśli @Dr_Sztychowka przejdzie całą grę z Extended Weapon Pack 0.5 i zbierze logi wszystkich wylotów, wtedy na ich podstawie będzie mógł zrobić patcha potrzebnego do gry na polskiej podstawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron Dobra, zakończyłem grę dwoma zakończeniami. To nieprawidłowe czyli ze spełniaczem życzeń(dostałem złe zakończenie, to z bogactwem lecz chyba to nie ma znaczenia) i to z świadomością-z, to prawidłowe. Nic później się nie psuło, gra się nie wysypywała. Wszystkie naprawy:

Przed przejściem na agroprom należy dodać plik który dał mi @gawron i daje go do pobrania poniżej, później należy ten plik wpakować do gamedata->textures->wpn

następnie zmienić nazwę pliku ak74 na "ŔĘ" w folderze gamedata->sounds->swmt_sounds->ak74 zmienić na "ŔĘ" nie wiem co to znaczy ale takie są wymagania.

później przejść te misje na agropromie, fabuła wymaga abyś się udał do baru, tam przy ochroniarzach przeciw psom wywali ci grę to idziesz do: gamedata->sounds->weapons>ak74u zmienić na ŔĘ i gra raczej do końca fabuły będzie zdrowa. 

Nie mam żadnego konta na mega, google drive itp. to nie dam rady dać mojego gamedata

I tylko jednego nie wiem a mianowicie, gdzie zdobyć nowe bronie? W plikach gry są takie bronie jak famas, colt python, garch, hpsa, mosin i wiele więcej a ja żadnej nowej broni nie zdobyłem.

shell_12ő70.dds

A i jeszcze jedno, jest w Cieniu Czarnobyla jakiś debug mode czy coś? bo tak się zastanawiam, skąd zdobył np. ten rusek te bronie, On ma starą wersję moda ale raczej by to też nie wpływało na dostępność

/\

filmik (To nie jest promowanie czy coś w tym stylu, jak tu takie wysyłanie nie jest "legalne" to powiedzcie to ja usunę to tylko jest do pytania)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dr_Sztychowka napisał:

A i jeszcze jedno, jest w Cieniu Czarnobyla jakiś debug mode czy coś? bo tak się zastanawiam, skąd zdobył np. ten rusek te bronie, On ma starą wersję moda ale raczej by to też nie wpływało na dostępność

Debug mode nie ma. Bronie najpewniej dopisał Wilkowi, żeby ten mu je dał podczas dialogu przed ratowaniem Żwawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to opcje są dwie:

Wariant szybki, ale nieco "koślawy" - dopiszesz bronie Wilkowi i dostaniesz je wszystkie na starcie, ale potem nigdzie indziej nowych nie znajdziesz.

Wariant długi, ale bardziej "poprawny" - dopiszesz bronie wszystkim NPCom i handlarzom: będziesz mógł znaleźć nowe sztuki przy trupach, ale samo dopisanie wszystkiego do handlu czy ekwipunku Stalkerów zajmie.... Bóg jeden wie ile.

Wariant szybki to edycja pliku *escape_dialog* w *gamedata/scripts*. Znajdź linijkę:

function give_weapon_to_actor (trader, actor)

Pod nią będziesz musiał dopisać każdą broń z osobna, ma to wyglądać tak:

dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_nazwa_broni", "in")

Nazwy broni jakie musisz dopisać powinny być w pliku *weapons.ltx* w folderze *gamedata/configs/weapons*, na samym początku pliku.

Co do wariantu długiego.... tutaj to już osobny tutorial trzeba :D

Ogólnikowo podane, co i jak trzeba zrobić:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArNie No ja bym prędzej posługiwał się wariantem szybkim bo nie mam dobrych przeczuć z wariantem długim. 

Ale już się pierwszy problem pojawił. Nie mam żadnego pliku pod nazwą escape_dialog. W folderze gamedata ja mam tylko 5 plików/folderów czyli z folderów to by było: config, meshes, sounds, textures 

z plików to jest particles.xr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.