Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 10.10.2020 r. Autor: Uncle Bogdan OPIS: Spoiler Mod oferuje wam nową broń z animacjami i rękami na SWMT kościach. Dużo różnorodnej broni z wieloma małymi szczegółami, unikalnym wyglądem i opisem. Zachęcam również do ukazania autora paczki i tych, którzy przyczynili się do jej rozwoju. Podziękowania dla ludzi: Spoiler Podziękowania dla ludzi za pomoc: Александр Гасанов (Gaz24), jenek94, Артём Шухарт (rnm_016) - modele, ikonki Артём Самойленко (SamArt) - przeniesienie, dopracowanie animacji i modeliлей Богдан Кислый (Infernis) - pomoc i konsultacja z bumpami Виталий Литвин (LiteWin28) - tekstury Станислав Липовенко - SWMT kości, animacje, konfigi i modele Użyte prace: U.A.N.A.M. II, SWP, OSWP, FWR, Remission Demo 0.3, 0.2, SWMT Niestety nie udało się wszystkich zapamiętać, ale dziękuję wszystkim tym, którzy wspierali GALERIA: Spoiler LINKI DO POBRANIA: Spoiler MOD: Wersja 1.0: Yandex [KLIK] Google Drive: [KLIK] Mod + różne rękawice: [KLIK] Wersja 1.1: Yandex: [KLIK] Starsze wersje: Spoiler Wersja 0.5 Fix modeli Patch do wersji 0.5 od @Dr_Sztychowka i @gawron: EWP 0.5 crash patch.rar ŹRÓDŁO Wersji 0.5: ap-pro.ru Wersja 0.2 Wersja 0.1 ŹRÓDŁO Wersji 0.2: ap-pro.ru ŹRÓDŁO: old.ap-pro.ru ap-pro.ru playground.ru vk.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 10 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2020 Witam. Mam pewien problem z oto tym modem. W wersji GOG wszystkie pliki gamedata są zmodyfikowane i nie ma jak wgrać jakiegokolwiek moda. Także pobrałem sobie wersję repack, pograłem chwilkę i wszystko grało, następnie wgrałem moda a później spolszczenie i gra nadal chodziła. Zrobiłem wszystkie misje aż do momentu, kiedy mam się przenieść na instytut Agroprom. Gra się ładuje, tam pisze np. Wczytywanie CFORM itp. i nagle synchronizacja i mi wysypuje grę. Log wygląda tak: Ludzie pisali że pomaga zmienianie świateł, zmieniłem światło z statycznego na dynamiczne i też nie zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 11 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2020 @Dr_Sztychowka Podaj loga to może coś zdziałamy. Jeśli nie wiesz jak to zobacz poradnik dla początkujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @MaklerR Znalazłem w pliku "savedata" dwie notki, jeden nazywał się xray_(nazwa mojego komputera) i drugi tak samo tylko że miał jakieś numerki dalej napisane (xray_sztychowka_06-11-20_18-26-00.mdmp) Tu wstawiam te pliki, jeśli to nie te to proszę napisz. xray_sztychowka.log xray_sztychowka_06-11-20_18-26-00.mdmp.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @Dr_Sztychowka Te cyferki, to miesiąc-dzień-rok_godzina_minuta, kiedy mod zrobił plik. Log, to ten drugi plik. Jego zawartość, a najczęściej tylko parę końcowych linijek po Fatal Error wstawiaj do spojlera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @Dr_Sztychowka Z loga wynika, że mod nie może znaleźć tekstury dla amunicji 12x70 Spoiler [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'wpn\shell_12ő70' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @MaklerRHmm, dziwne, normalnie wszystko grało jak robiłem tą misję z bandytami na ATP i wiadomo, nowa strzelba, i tam była skrzynka z amunicją do strzelby, wypadła i nie wysypało mi gry, w inwentarzu też mogłem ją normalnie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Niezbadane są wyroki x-ray engine. Poczekaj aż odezwie się ktoś kto zna się ode mnie lepiej na grzebaniu w plikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @Dr_Sztychowka. Wrzuć poniższy plik do: textures/wpn. To powinno wyleczyć błąd z loga, który wstawiłeś. Na przyszłość, jeśli będziesz miał podobny błąd z "krzaczkami" w nazwie pliku, wystarczy odnaleźć wskazany w plik i zmienić jego nazwę na tę z loga. W twoim przypadku zamiast iksa w kalibrze amunicji jest rosyjskie "h". shell_12ő70.dds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 xray_sztychowka_06-12-20_14-58-42.mdmp.log@gawron Wpakowałem ten plik, wszedłem na agroprom i dalej wywala, lecz tym razem jest inny log i chyba dłuższy jest ten log. Tam na końcu pisze że nie ma dźwięku przeładowania chyba ak74. xray_sztychowka.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 23 minuty temu, Dr_Sztychowka napisał: tym razem jest inny log Log inny, ale przyczyna ta sama. Wszystko masz napisane w logu. Wejdź do gamedata\sounds\swmt_sounds\ŔĘ i nazwę folderu AK zmień na tę z loga, czyli ŔĘ. Wygląda na to, że takich kwiatków może być więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @gawron No wkońcu rewelacja. Zadziałało. Dzięki za pomoc @gawron , @MaklerR 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Przyjemnej gry, @Dr_Sztychowka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Wróciłem z trochę złymi wieściami, a dokładnie gra znowu wywala lecz spróbowałem zająć się tym sam. Tak jak @gawron mnie uczyłeś to powinienem nazwać ten plik który coś nie gra "ŔĘ" i właśnie tak miałem zamiar zrobić. Po zrobieniu misji z dokumentami z agropromu, udałem się do baru i tuż po wyminięciu ochroniarzy(tych co do psów strzelają) gra mi się wysypuje. Tym razem problemem jest dźwięk wyciąganej broni. Tylko że nie wiem jakiej broni. Tu jest log: Zgaduje że po prostu muszę nazywać każdą broń po kolei "ŔĘ" xray_sztychowka.log Dobra nieważne, zacząłem zmieniać nazwę po kolei i chyba ak74u był zły, już wszystko działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zawsze do usług. Przyjemnej gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 Czy ten Weapon Pack jest przetłumaczony? To może przy okazji wynikłych problemów, któryś z was zrobi do niego patcha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2020 @kondotier Nie wiem jak to jest z nowymi broniami takie jak: RPK, PKM, TT-33, ale podstawowe bronie np. Obokan, AK74 to są przetłumaczone, nie został zmieniony opis, jest tylko zmieniona: ikonka, model i fizyka. Jak narazie to nie wiem kiedy i wogule jak dostać te nowe bronie bo robie zadania dla handlarzy ale oni dalej sprzedają normalne bronie. Ja nie umiem wstawiać plików np na mega to nie dam rady dać mój folder gamedata, po prostu jak coś się zepsuje to się patrzy w log i tam pisze jakiego folderu należy zmienić nazwę na "ŔĘ" np. jak przechodziłem na agroprom to wywalało mi grę, to zmieniłem nazwę pliku z bronią AK74 na "ŔĘ" Yyyy czy może wie autor moda skąd dostać nowe bronie? Szlajam się po mapie szukając jakiegokolwiek handlarza i nie mogę znaleźć... Chyba że po prostu trzeba je zrespić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Ten mod nie wymaga spolszczenia, nie ma folderu text, w configach broni też nie ma opisów. Mod zmienia animacje i niektóre tekstury podstawowego arsenału Cienia Czarnobyla, to wszystko. Jeśli @Dr_Sztychowka przejdzie całą grę z Extended Weapon Pack 0.5 i zbierze logi wszystkich wylotów, wtedy na ich podstawie będzie mógł zrobić patcha potrzebnego do gry na polskiej podstawce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 @gawron Dobra, zakończyłem grę dwoma zakończeniami. To nieprawidłowe czyli ze spełniaczem życzeń(dostałem złe zakończenie, to z bogactwem lecz chyba to nie ma znaczenia) i to z świadomością-z, to prawidłowe. Nic później się nie psuło, gra się nie wysypywała. Wszystkie naprawy: Przed przejściem na agroprom należy dodać plik który dał mi @gawron i daje go do pobrania poniżej, później należy ten plik wpakować do gamedata->textures->wpn następnie zmienić nazwę pliku ak74 na "ŔĘ" w folderze gamedata->sounds->swmt_sounds->ak74 zmienić na "ŔĘ" nie wiem co to znaczy ale takie są wymagania. później przejść te misje na agropromie, fabuła wymaga abyś się udał do baru, tam przy ochroniarzach przeciw psom wywali ci grę to idziesz do: gamedata->sounds->weapons>ak74u zmienić na ŔĘ i gra raczej do końca fabuły będzie zdrowa. Nie mam żadnego konta na mega, google drive itp. to nie dam rady dać mojego gamedata I tylko jednego nie wiem a mianowicie, gdzie zdobyć nowe bronie? W plikach gry są takie bronie jak famas, colt python, garch, hpsa, mosin i wiele więcej a ja żadnej nowej broni nie zdobyłem. shell_12ő70.dds A i jeszcze jedno, jest w Cieniu Czarnobyla jakiś debug mode czy coś? bo tak się zastanawiam, skąd zdobył np. ten rusek te bronie, On ma starą wersję moda ale raczej by to też nie wpływało na dostępność /\ filmik (To nie jest promowanie czy coś w tym stylu, jak tu takie wysyłanie nie jest "legalne" to powiedzcie to ja usunę to tylko jest do pytania) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Dr_Sztychowka napisał: A i jeszcze jedno, jest w Cieniu Czarnobyla jakiś debug mode czy coś? bo tak się zastanawiam, skąd zdobył np. ten rusek te bronie, On ma starą wersję moda ale raczej by to też nie wpływało na dostępność Debug mode nie ma. Bronie najpewniej dopisał Wilkowi, żeby ten mu je dał podczas dialogu przed ratowaniem Żwawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 @ArNie A wiesz może jak taki myk zrobić z tymi broniami? Bo szczerze mówiąc to liczyłem na więcej broni a nie reanimację i nowy model standardowych broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Generalnie to opcje są dwie: Wariant szybki, ale nieco "koślawy" - dopiszesz bronie Wilkowi i dostaniesz je wszystkie na starcie, ale potem nigdzie indziej nowych nie znajdziesz. Wariant długi, ale bardziej "poprawny" - dopiszesz bronie wszystkim NPCom i handlarzom: będziesz mógł znaleźć nowe sztuki przy trupach, ale samo dopisanie wszystkiego do handlu czy ekwipunku Stalkerów zajmie.... Bóg jeden wie ile. Wariant szybki to edycja pliku *escape_dialog* w *gamedata/scripts*. Znajdź linijkę: function give_weapon_to_actor (trader, actor) Pod nią będziesz musiał dopisać każdą broń z osobna, ma to wyglądać tak: dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_nazwa_broni", "in") Nazwy broni jakie musisz dopisać powinny być w pliku *weapons.ltx* w folderze *gamedata/configs/weapons*, na samym początku pliku. Co do wariantu długiego.... tutaj to już osobny tutorial trzeba Ogólnikowo podane, co i jak trzeba zrobić: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 @ArNie No ja bym prędzej posługiwał się wariantem szybkim bo nie mam dobrych przeczuć z wariantem długim. Ale już się pierwszy problem pojawił. Nie mam żadnego pliku pod nazwą escape_dialog. W folderze gamedata ja mam tylko 5 plików/folderów czyli z folderów to by było: config, meshes, sounds, textures z plików to jest particles.xr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 13 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 33 minuty temu, ArNie napisał: Generalnie to opcje są dwie: @ArNie. Żeby cokolwiek zrobić, w modzie musiałyby być modele i configi nowej broni, skryptów też nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 14 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 chłopaki, patrzcie Zainstalowałem wersję 2.0 i taka karamba nagle się ukazała. Fajnie, tylko boję się czy czasem wszyscy nie będą trzymać np. RPG-7 i mnie zabijać na każdym kroku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.