Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co widzę, są tylko autosave'y. Nawet jak wchodzę w zakładkę "Zapisz", mod robi autosave'a.  Jest to duże utrudnienie przy obszernych modach. Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie. A może spróbować zmieniać nazwy autosave'ów ? Ale to dodatkowe grzebanie i to przy każdym zapisie.      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No system zapisów jest trochę ułomny, szkoda, że nie można dawać swoich nazw i robić samemu zapisó ale nie można mieć wszystkiego ;) (ja co trochę wywalam niepotrzebne) ale i tak jest dobrze, że został dodany taki sposób.@Anton Gorodecki tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC? @DaarMoo jakby była tylko możliwość zapisu przy tych ogniskach i lampkach to byśmy płakali podczas gry i pewnie mod bardzo szybko odrzuciłby większość  graczy :D a to by była wielka szkoda.

3 godziny temu, DaarMoo napisał:

Mając np. ponad 20 zapisów na lokacji, nie można zorientować się, który dotyczy konkretnego zdarzenia. A najczęściej save'ujemy w ważnym dla nas momencie.

A sprawdzałeś czy zapis przez konsolę działa? Można by wtedy robić swoje nazwy i w ważniejszych momentach byś sobie zrobił taki z konkretną nazwą i byś chociaż wiedział do, którego wracać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam (nie znalazłem) sposobu na zapisywanie gry (przez interfejs gry oczywiście) z możliwością edytowania nazw zapisów gry.

2 godziny temu, tom3kb napisał:

tak z ciekawości to ty taki system zapisów skądś wygrzebałeś, czy to opcja od twórców NLC?

Tu: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13335-pravki-i-modifikacii-dlya-nlc-7/?do=findComment&comment=1080248

a u nas wspominał o nim @cichy 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dareczku, .script to nazwa rozszerzenia pliku, jak np. .ltx. A plik wygląda całkiem inaczej, ponieważ to dwie różne wersje NLC 7. Jak to nazwałeś "sposób @cichyego" został wykorzystany w Edycji Polskiej i działa. Omawiane przez @cichy pliki to ...gamedata\scripts\ui\ui_main_menu.script i ...gamedata\config\ui\ui_mm_main.xml i ui_mm_main_16.xml.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.