Agrael Opublikowano 1 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2020 Poradnik zawiera: - Lokalizację schowków z różnymi przedmiotami lub dokumentami dla NPC - Wątek Utraconej Twórczości, Korony Farciarza, a także zdjęć Szarego Fotografa - Inne trudno dostępne schowki i opisy niektórych zadań oraz mapę lokacji Stary Las Autorzy: @kondotier, @Agrael, @wariat, @mirzal Schowki/przedmioty na lokacjach KORDON: Spoiler Narzędzia dla Mechanika z Kordonu: UWAGA. Po ATP kręcą się Bandyci. Jeżeli śrubokręt nie jest na swoim miejscu to może go mieć któryś z nich. Spoiler Pamiątkowy zegarek: Spoiler Akumulatory dla Sidorowicza: Spoiler 1. W dolince z dzikami 2. Na starej fermie 3. Na ATP Niedokończona praca: Spoiler Schowki Złotnika: Spoiler WYSYPISKO: Spoiler Schowek Kuzniecowa: Spoiler Kombinezon Dezertera: Spoiler Dokumenty dla Sidorowicza: Spoiler 1. Namiar daje Pepsi 2. Namiar w pierwszym schowku Przesyłka dla Sidorowicza: Spoiler Namiar otrzymujemy od powinnościowca Maść dla Szerszenia: Spoiler Dokumenty profesora Burki: UWAGA: Namiar daje Pepsi. Spoiler Artefakt Diablik dla Pepsi: Spoiler Apteczka dla Lisa: Spoiler AGROPROM: Spoiler Szachy dla Czyraka: Spoiler Artefakt " Perła ": Spoiler PDA dla Sacharowa: Spoiler Anomalia " Wyspa " ze zdjęcia od Szerszenia: Spoiler Periodyk dla Kreta: UWAGA: Drugi jest w kontrolerze spawnującym się przy zabieraniu schowka Farciarza na Dziczy. Spoiler Mapy dla przewodnika z Kordonu: UWAGA: Znajdują się pod wersalką oraz sprzętem - dostajemy na niskim przysiadzie. Spoiler Schowek Czyraka w INB: Spoiler DOLINA MROKU: Spoiler Przyrząd dla Wowana: Spoiler Lalka dla Słoneczka: Spoiler Wejście do pokoju z fleszką dla Naboja: Spoiler Urządzenie dla Sawczenki: Spoiler W tym miejscu na powalonym drzewie. PDA dla Stasa: UWAGA: W szafce. Za wygiętą kratą. Spoiler Laptop dla Niny: Spoiler Dokumenty Dzika: UWAGA: 1 piętro - niedaleko pokoju Dzika. Spoiler Płaszcz dla Szerszenia: UWAGA: Kuchenka, nieopodal pokoju Dzika. Spoiler Lekarstwo dla Czerapa: UWAGA: Pokój naprzeciwko zbrojowni bandytów. Spoiler Strzelba dla Łowcy z Baru: Spoiler BAR: Spoiler Schowki Knuta oraz Woronina: UWAGA: Gdy teleportuje nas na dach, to nie idziemy od razu w lewo jak na filmiku, ale za trzy silosy widoczne z prawej strony. Tam jest schowek Knuta. Spoiler Schowek Maryny: Spoiler Dysk dla Jurika: Spoiler Whisky dla Pająka: Spoiler Elektryczny klucz dla Dzika: UWAGA: Na półce obok kukły, za plecami Woronina. Skaczemy z zielonej skrzynki. Spoiler Skrzynki amunicji dla Kicenki w zadaniu Śmigłowcowa zdobycz: Spoiler Kostka Rubika: Spoiler BAGNA: Spoiler Dokumenty dla Sklerotyka: Spoiler Elektro akcesoria dla Mirona: Spoiler Skrzynki dla Sanycza: UWAGA: Pojawiają się w określonej kolejności. Spoiler Nr, 1 Nr. 2 Nr. 3 Wysłannik Sidorowicza Antiocha: UWAGA: PDA może być w trupie kontrolera Spoiler DZICZ: Spoiler Książka z bajkami dla Pana Marcepana: UWAGA: Książkę z bajkami na Dziczy, bez problemu można zabrać, na niskim przykucnięciu przy bramie, koło wagonów z elektrami. Spoiler Druga kolba dla Krugłowa: UWAGA: Zabierana bez skakania po murach Spoiler Artefakt " Błona ": Spoiler Truchło Zielonego Snorka dla Gracza: Spoiler Plecak Maryny: Spoiler Plecak z Orderem dla Wowana: Spoiler Wrażliwe Dokumenty: UWAGA: Dwa garaże obok niedokończonego budynku w którym przesiadują Najemnicy. Schowek jest pod garażem (tym od wspomnianego budynku). Kucamy lekko odchylając się w lewo. Spoiler Zadanie od Woronina na zbadanie Śmigłowca: UWAGA: Należy znaleźć kontener i PDA: Spoiler PDA przewodnika Wolności: UWAGA: Można doskoczyć ze zbiorników obok. Spoiler JANTAR: Spoiler PDA dla Barmana: Spoiler Plecak dla Sacharowa: UWAGA: Plecak znajduje się w rurze, przy leżącym krzyżu pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium. Spoiler Artefakt dla Sacharowa: UWAGA: Artefakt znajduje się pod X-16. Należy się tam dostać przez laboratorium. Spoiler Leczący Beryl dla Łukasza: UWAGA: Zwłoki znajdują się na dachu. Spoiler Pierwszy schowek Krugłowa z kolbą. UWAGA: Pod betonem - wchodzimy pod spód. Spoiler Artefakt Dar Życia dla Salomona: UWAGA: Namiar dostajemy od naukowca Niny. W kabinie dźwigu. Spoiler LABORATORIUM X-16: Spoiler Kombinezon Ducha: Spoiler Dokumenty Krovina: Spoiler LABORATORIUM X-18: Spoiler Termos dla Zielarza: Spoiler Dokumenty dla Sacharowa: Spoiler Nr.1: Pod kontenerami. Nr.2: Na skrzyniach. Niedaleko pomieszczenia z embrionami. Dokument może się również pojawić za tymi schodami. Nr.3: Początek laboratorium - na klatce schodowej. Trzeba wskoczyć na górę. Ramzestaw dla Wkręta: UWAGA: Sala z pseudogigantem. Spoiler MAGAZYNY WOJSKOWE: Spoiler Plecak Zwiadowcy: Spoiler Samogon dla Dziadka Cyryla: UWAGA: Można zabrać z podskoku. Spoiler Rusznica dla Pietrenki: Spoiler Lornetka dla Bałamuta: UWAGA: Po oddaniu dialog o Szarym Zdjęciu. Spoiler Strzelba dla Dziadka Cyryla: UWAGA: Na wpół zburzonym domku. Spoiler Dyskietka dla Cygana: UWAGA: Przy wejściu na bazę Wolności, za betonowym przęsłem. Spoiler Teczka dla Kuternogi: UWAGA: W rurze - wchodzimy na niskim przysiadzie. Spoiler Schowek Spychowskiego ( zadanie od Marcepana ) UWAGA: W spychaczu, za siedzeniem. Spoiler Fleszka Maksa: UWAGA: Na powalonym drzewie, przy śmigłowcu. Spoiler Zadanie na przyjaciela Broma: UWAGA: Znajdujemy notatkę przy trupie, a schowek znajduje się w piwnicy do której wejście jest zasłonięte paletą i beczką. Spoiler Cygara dla Kucharza: Spoiler Trzy orzeszki dla Kopciuszka: Spoiler Metal: Drzewo: Dach: RADAR: Spoiler Artefakt dla Nataszy: Spoiler Grzyby dla Dziadka Cyryla: UWAGA: Blisko śmigłowca. Spoiler LABORATORIUM X-10: Spoiler Plecak Monii: Spoiler Artefakt " Łza Kontrolera ": UWAGA: Jeśli robimy jednocześnie zadanie na dokumenty Barmana, to artefakt z kontrolera trzeba zabrać przed wzięciem trzeciego dokumentu. Spoiler 1. Plecak z naprowadzeniem i notatka Sieńki 2. Trup Sieńki z kolejnym naprowadzeniem 3. Trup Kontrolera z Artefaktem Dokumenty dla Barmana: Spoiler Dokument nr. 1 Dokument nr. 2 Dokument nr. 3 SZPITAL: Spoiler Lekarstwa dla Pustelnika: UWAGA: Pierwszy blaster jest w trupie nieumarłego przed wejściem do szpitala. Spoiler Drugi blaster: Trzeci blaster jest dostępny z dwóch stron. Bez zeskoku do dziury: Za zawałem po zeskoku: LIMAŃSK: Spoiler Pancerz dla Mangusty: UWAGA: Schowek można zabrać wisząc na poręczy. Spoiler ATP: Spoiler Schowek Kraba: Spoiler PRYPEĆ: Spoiler Schowek Dimona: UWAGA: W domu mieszkalnym. Na schodach, za stertą rupieci. Spoiler Szkatułka ze złotymi monetami: UWAGA: Na szczycie zniszczonych schodów. Spoiler Artefakt Kryształowiec dla Czapy: UWAGA: W budynku przedszkola. Spoiler Broń Kopra Spoiler Ani NPCa, ani broni nie znajdziemy. Będzie tylko świstek z informacją ( informację możemy sprzedać ). Gnamy do baru, ( musimy mieć 2 patole na łapówkę ) rozmawiamy z barmanem o rusznikarzu. Dajemy łapówkę Garikowi ( 2 Antyrady ) i rozmawiamy z Paszą. Daje zadanie. Po jego wykonaniu wracamy do zleceniodawcy. Dostajemy w nagrodę potrzebną broń. Wracamy z nią do Prapora i oddajemy mu broń. Notatki Nieznajomego na Kordonie Spoiler W Outfater możemy odnaleźć notatki Nieznajomego na Kordonie w wiosce nowicjuszy. Pierwsza z nich znajduje się w za materacem w piwnicy gdzie przesiaduje Timocha. Druga w domu Pociętego, za wersalką. Nieznajomy w drugiej notatce pisze o dwóch schowkach. Oba są w samochodach transportowych. 1. W autobusie. Przy wejściu do wioski. 2. W cysternie. Obok gospodarstwa. Mapa Starego Lasu ze wskazówkami Spoiler 1. Czerwony - Bandyci. 2. Niebieski - Rozbite Helikoptery. 3. Żółty - PDA Nieznanego Bandyty, 4. Pomarańczowy - Notatki. W poszukiwaniu kartek Pisarza poszedłem do Starego Lasu dopiero Po ukończeniu zadania na " Łowcę Dusz ". Zacznijmy od znalezienia PDA Nieznanego Bandyty. W zaznaczonym na mapie kolorem znajdujemy PDA. Teraz czas na wątek Pisarza. Udajemy się do helikoptera nr.1. Nieopodal są kamienie, a pod nimi nasza notatka. Czyli opis z przetłumaczonego przez @kondotier poradnika się zgadza, Zabieramy ją i biegniemy do helikoptera nr.2. Tam nagle pojawiają się Zombie. I gdy zabijemy zombie-babkę pojawia się SMS z informacją. I takim oto sposobem mamy dwie notatki. ( Wydaje mi się, że druga notatka nie ma nic wspólnego z zadaniem na odnalezienie artefaktu " Łowca Dusz ". Możliwe, że warunkiem pojawienia się Zombie jest odnalezienie tej pierwszej ). Czas na nasze Zdjęcie. W Starym Lesie kręci się trzech Bandytów. Przy znaczku na mapie, gdzie widać GG jest ten Bandyta, o którego nam chodzi. To on ma zdjęcie. Po jego zlikwidowaniu dostajemy SMS: Na koniec pozostaje nam ciekawostka. Szukając kartek Pisarza i Zdjęcie znalazłem dwie ciekawe notatki. Wydaje mi się, że są po prostu ciekawostką. Ich treść pozostawiam dla tych, którzy sami zechcą zagrać w moda i je odnaleźć. Schowki Żeki Skręta Spoiler Pierwszy schowek Skręta kupujemy za 25 tysięcy. Udajemy się w okolicę przejścia Magazyny Wojskowe - Bar Po odnalezieniu pierwszego schowka wracamy do Skręta i dostajemy namiar na drugi. Jantar - budynek z wejściem do X-16 Trzeba podejść od prawej strony, a następnie odchylamy się znów w prawo. Jest minimetr szczeliny przez którą możemy sięgnąć plecak. Zadanie " Wojskowa Przyjaźń " Spoiler BTR'y na CEA. Musi być zachowana kolejność odnajdywania ! BTR Nr. 1 BTR Nr 2 Rysunki tokarki dla Wkręta Spoiler W Dolinie Mroku. Na 1 jest teleport przenoszący na dźwig. W hangarze na Wysypisku. Pod wersalką. ATP na Kordonie. Pod gruzami. Schowki Gracza Spoiler Zadanie " Rodzinne Powiązanie " Spoiler Po wzięciu zadania udajemy się do Pana Marcepana. Żąda kasy za informacje więc płacimy. Trzmiela zna pewien Wolnościowiec, który siedzi na MW. Jest nim Pawlik. Pawlik daje nam małą wskazówkę - Trzmiel udał się na Radar i lubi odpoczywać przy ogniskach. To jedyny punkt zaczepienia. Oto położenie pierwszej notatki Trzmiela na Radarze Obok ogniska jest czołg i wielkie kamienie. W nich.. Plecak z notatką. Wynika z niej, że Trzmiel udał się do Prypeci. Idziemy do miasta, a dokładniej to na Dworzec Autobusowy. Roi się tam od Monolitowców. Przeszukujemy jednego z nich. Ma on notatkę. Trzmiel wpadł na Monolitowców, którzy darowali mu życie i odprowadzili na CEA. Kolejną wskazówką jest notatka na CEA. Pod wagonem jest plecak. Kucamy i odchylamy się w prawo : Trzmiel poszedł do Spełniacza Życzeń. Idziemy do niego. Stał się jednym z Monolitowców i od tak nie odda nam wisiorka. Mamy wybór - szukać samemu lub go zabić. Ja wybrałem to pierwsze rozwiązanie. W końcu Szerszeń prosił nas, żeby odnaleźć Trzmiela, a nie go zabijać. Tutaj pojawia się problem. Spełniacz Życzeń nie pozwala nam opuścić w normalny sposób CEA. Po prostu nas odrzuca przy próbie przejścia. Jest jedno '' tajne " przejście. Nieopodal Trzmiela i Monolitu było w podstawce przejście na CEA2. Idziemy tam i lądujemy na CEA1. Nagle pojawia się wielu wrogów. To Monolitowcy i.. Klony Trzmiela. Ubijamy jednego z nich i nagle nas wyrzuca nieopodal. Jest tam wysokie promieniowanie. Dostajemy info. na PDA Nie poddajemy się. Wracamy do klonów i walczymy. Problem polega na tym, że przy każdym ubiciu klona lądujemy w tym samym miejscu gdzie jest wysoka radiacja. W końcu jednak trafimy na klona, który ma wisiorek.. . Mamy to, o co prosił nas Szerszeń. Wracamy do niego i kończymy zadanie. Korona Farciarza Spoiler U Sidorowicza w bunkrze jest schowek. Rozpoczyna on wątek z notatkami Farciarza. Każda notatka Farciarza jest na innej lokacji. Uwaga: O pierwszym schowku wspomina nam Sidorowicz. Należy wybrać odpowiedni dialogi, inaczej schowek się nie pojawi. Schowek w bunkrze Sidorowicza: Spoiler Pierwszy schowek Farciarza na Kordonie: Spoiler Wysypisko: Spoiler Dolina Mroku: Spoiler Laboratorium X-18: Spoiler Agroprom: Spoiler Podziemia Agropromu: Spoiler Bar: Spoiler Dzicz: Spoiler Jantar: Spoiler Laboratorium X-16: Spoiler Pieczara: Spoiler Stary Las: Spoiler Stara Wieś: Spoiler Czerwony Las: Spoiler ATP: Spoiler Prypeć: Spoiler Laboratorium X-10: Spoiler Radar: Spoiler Magazyny Wojskowe: Spoiler Szpital: Spoiler Bagna: Spoiler Utracona Twórczość Spoiler Wysypisko: UWAGA: Pierwszą notatkę daje nam Jurik w zamian za uratowanie przed bandytami. Druga pojawia się po znalezieniu schowka Kuzniecowa. Spoiler Agroprom: UWAGA: Na komin dostaniemy się po automatycznej teleportacji przy zabraniu PDA dla Sacharowa. Spoiler Magazyny Wojskowe: UWAGA: Żeby zdobyć pierwszą kartkę na MW musimy porozmawiać z Ojcem Diodorem. Daje nam on informacje żeby szukać obok krzyża - na lewo od Bariery. Spoiler Bagna: Spoiler Udajemy się po PDA wojskowego. Niedaleko Stacji Pomp. To dzięki niemu dostaniemy naprowadzenie na kartki. Jest wśród wielkich kamieni. Ciężko się do niego dostać. Ctr+Shift. Za którymś razem się uda. Pierwsza notatka znajduje się przy drodze od Parku Maszyn do wioski z wieżą ciśnień. Tuż obok drzewa: Drugą i zarazem ostatnią na Bagnach notatkę możemy znaleźć przy tlącym się ognisku. Obok są krzaki i powalone drzewo. Niedaleko Stacja Pomp. Szary Fotograf Spoiler Dzicz: Spoiler Bar: UWAGA: Przy przejściu na Magazyny Wojskowe Spoiler Agroprom: Spoiler Magazyny Wojskowe: Spoiler 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.