Jump to content
tom3kb

Dead City Breakthrough v3.0 / Martwe Miasto: Przełom v3.0

Recommended Posts

Dziękuję, z jednej strony cieszyłem się że nie musiałem załatwiać chmary bandziorów. Z drugiej strony walka z parą burerów z tunelu nie była przyjemna.

Były narzekania na arsenał, część pukawek owszem była słaba (wszystkie pistolety, także M1911 i Beretta z trybem serii) ale reszta już była niezła. SPAS z podbitą szybkostrzelnością robił swoje.

Wracając do tamtych burerów - niestety granaty nie działały. To był mod gdzie granaty zachowują się dziwnie. Czasem rzucisz takim pod sklepieniem i poleci przez tunel, najczęściej jednak nie. Po rzucie znikają a potem następuje eksplozja w której giniemy. Jak była walka z ludźmi to ani moje ani ich granaty nie robiły większej krzywdy (poza rozmazaniem obrazu). Te zwykłe były bezużyteczne, musiałem rzucać nimi jak kamieniami - prosto w przeciwnika by działały. Cytrynki (F1) nie dolatywały nawet do celu, nieważne czy rzucałem czy przytrzymywałem przycisk rzutu.

Mam już 2 kawałki, czas na kolejne laboratoria, ehhhh....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZapomnialemLoginu też zauważyłem, że jest jakiś problem z granatami, już na Kordonie jak miałem rozwalić bandziorów przy tunelu, jak się je chce rzucać z dużego dystansu to gdzieś w powietrzu wybuchały jakby na jakiejś niewidzialnej ścianie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod przyjemny...w końcu można na luzie pograć :)

A takie coś znalazłem na początu gry w kordonie. Mamy pukawkę w drugi slot do końca gry już zapewnioną :p

Spoiler

ss_adamh_06-25-20_09-17-13_(escape).thumb.jpg.d90171abadeeb609716246c37271d0fc.jpgss_adamh_06-25-20_09-17-17_(escape).thumb.jpg.c0151ee67e544d2a271979275e1318c4.jpg

 

Edited by bloodrise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie może jaki jest kod do drzwi w mrocznym parowie w tunelach? W tym  co wejscie jest naprzeciwko strąconego helikoptera.

 

Edited by andrzej75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie do tych, co już mają to za sobą.

W v.2.3 nie było problemu z kupnem Welesa. Grając w 3.0 postanowiłem zaopatrzyć się w niego jak najwcześniej. Ale z 5. handlarzy jakich odwiedziłem, żaden nie ma go w ofercie. Pamięta ktoś, jak się go dorobił? Który handlarz lub schowek go zaoferuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier, moje zapisy uległy zniszczeniu i gram na zapisie od @Skryty099. Detektor Weles już był, więc nie wiem jak go zdobył. 

Na ap-pro. znalazłem takie coś - "Торговля привязана к прохождению сюжета, чем больше найдено тем выше ассортимент, режимы 4, 6, 8, 10
(Детекторы появятся в продаже после 6 доков) НО!!! Возможно найти в тайниках."

Handel jest związany z przechodzeniem fabuły, im więcej znajdziesz, tym bogatszy jest asortyment, tryby 4, 6, 8, 10
(Detektory będą dostępne po znalezieniu 6 dokumentów) ALE !!! Można znaleźć je w schowkach.

Zauważyłem też, że najlepsze artefakty znajduję tym elitarnym z Limańska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier  detektor Weles zdobyłem w labie pod mrocznym parowem, dzięki niemu zebrałem tam dwa arty dla Bagiennego Doktora. Był w sejfie widocznym w głębi.

ss_duch_06-29-20_13-27-10_(darkscape).thumb.jpg.21406e060046a48427f5b8b401a52224.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloodrise - dodałem do Wieprza 12 (unikalnego), bo coś mnie tknęło,  tłumik i jest zajefajnie, suchy trzask  ;)  :biggrin: i jednego tuszkana mniej a reszta nie kuma co się stało.

Burery mnie w nerwy wlazły w tzw. łoszynie, pepesze mi w tekstury podkopsały, mnichy zapyziałe.

:biggrin:

p.s. a szturmowik sie nadaje do pielenia buraków, tylko rozgonił pijawki i zaś robota na przodku - nożem.

p.s. 2 Welesa i inne takie tam bambetle znalazłem na najniższym poziomie w laboratorium w Łoszynie:

ss_tomahawk_06-29-20_12-02-34_(escape).jpg

ss_tomahawk_06-29-20_15-09-50_(darkscape).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kondotier napisał:

Mam pytanie do tych, co już mają to za sobą.

W v.2.3 nie było problemu z kupnem Welesa. Grając w 3.0 postanowiłem zaopatrzyć się w niego jak najwcześniej. Ale z 5. handlarzy jakich odwiedziłem, żaden nie ma go w ofercie. Pamięta ktoś, jak się go dorobił? Który handlarz lub schowek go zaoferuje.

U mnie Sacharow oferował zarówno Welesa jak i Swaroga. Może po wizycie w sąsiednim laboratorium czy jeszcze później zmieni asortyment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby nie szukać nadaremnie, tak pokierowałem swoimi krokami, że Woronin dał mi zlecenie na karabin, więc znalazłem się w Limansku. Bój pod antenami, wejście do kompleksu podziemnego i mam już elitarny. A przy okazji zabrałem egzoszkielet i kilka pukawek.

Tyle tylko, że zmiana lokalizacji dokumentów nie rekompensuje mi zbyt małej przerwy od gry w v.2.3.

Zmieniam kolejność przechodzenia lokacji, ale to też nie wiele daje.

Nie wiem dlaczego, ale tak na v.2.33 jak i teraz, mam problem z latarką. Jak tylko zaczynam biec lub kucam, tracę światło latarki. Tak, jakby nie nadążało za GB, albo pozostawało na wysokości stojącego GB. To tylko mój przypadek, czy też takie coś macie?

ss_fred_06-29-20_17-56-35_(limansk).thumb.jpg.5eaef32913e72f5af94412b4fab0e679.jpg

Kto niedokładnie czyta dialogi, będzie miał problem wyjść z tej pułapki.

ss_fred_06-29-20_18-34-57_(limansk).thumb.jpg.8c7103e67f3c766788c6723945c51dfb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiedziony doświadczeniem z przechodzenia v.2.3 teraz już wyruszyłem do Prypeci i dalej dobrze wyekwipowany. Zestawy naprawcze, to podstawa. Bardzo przydatny jest też karabin snajperski z dobrym przybliżeniem i auto namierzaniem. 

Monolitowiec na dachu.

ss_jarek_06-28-20_12-39-23_(stancia).thumb.jpg.060d405b9a98c6fffbe4101609f27819.jpg

Widziany przez celownik.

ss_jarek_06-28-20_12-39-32_(stancia).thumb.jpg.9ead689397051d3572102f2e9c33b4b7.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.06.2020 o 15:37, kamil napisał:

Tak z ciekawości, mozna w jakiś sposób być niesmiertelnym w tym modzie?

 

Tak: 

Spoiler

w konsoli komenda: g_god 1 (0 wyłącza). Dodatkowo "ręczny" spawner- g_spawn. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długo nie miałem dobrego detektora, za to teraz mam aż dwa. I u handlarzy też się Weles do kupienia pojawił.

Jednak warto postarać się pod Limanskiem odszukać detektor elitarny. Na zrzutach pokazuję że nim można znaleźć więcej.

Tyle na swoim ekranie pokazuje prototyp Swaroga.                               A to w tym samym miejscu wykrył Elit. Jest więcej.

ss_fred_06-30-20_17-23-57_(red_forest).thumb.jpg.6e3c4b802af2e298141b41f51be04297.jpgss_fred_06-30-20_17-23-46_(red_forest).thumb.jpg.18c3c3e665924fc60f4c125b19e5aa34.jpg

A poniżej coś dla oka.

ss_fred_06-30-20_17-54-43_(red_forest).thumb.jpg.fc50c805516fb1f9197ef81a24979fb0.jpgss_fred_06-30-20_17-55-32_(red_forest).thumb.jpg.a3fa9f79dd1f1d201c1bdc658908438b.jpgss_fred_06-30-20_18-12-15_(red_forest).thumb.jpg.b3106c60bc2ebfb41132f3c8d8159bdf.jpgss_fred_06-30-20_18-27-14_(limansk).thumb.jpg.5967685373ba19d12f0e202b593564f5.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem w laboratorium pod oczyszczalnią. Jest całkiem inne niż to w v.2.3. Wytłukłem wszystkich najemników, otwarłem wszystkie drzwi możliwe do otwarcia kartą trupa spod mostu. Nawet wsparłem się filmikiem, ale efekt mam ten sam. Naukowcy nabrali wody do gęby.

Pytanie jest proste. Co można jeszcze w tym labie zrobić, bo zostało kilka kodowych drzwi bez opcji otwarcia.

A tu kilka zrzutów z kompletnie nowego laboratorium.

ss_fred_07-03-20_11-21-02_(mountvalley).thumb.jpg.a24955a04e78f13de9f3a9adf6829b21.jpgss_fred_07-03-20_11-39-53_(mountvalley).thumb.jpg.044c8906ad9a5d0c3c051c44354d481c.jpgss_fred_07-03-20_11-42-33_(mountvalley).thumb.jpg.1644067ed57ccdce2a7149716cf8c512.jpgss_fred_07-03-20_11-51-09_(mountvalley).thumb.jpg.452850504384b5907b6bbe164e152e78.jpg

ss_fred_07-03-20_11-57-48_(mountvalley).thumb.jpg.6bf51bca21d332f4d2e4636d9b096504.jpgss_fred_07-03-20_12-00-07_(mountvalley).thumb.jpg.05f8c23d7fea39295c748f324d02ce4f.jpgss_fred_07-03-20_12-08-40_(mountvalley).thumb.jpg.635275b81a74b576f73715682289b4f1.jpgss_fred_07-03-20_12-12-38_(mountvalley).thumb.jpg.9a46ce9b67c5d19989b6e4a107b6119a.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukając na stronie moda jakiejś podpowiedzi o labie na Oczyszczalni, znalazłem tylko pochwalenie się, że w jakimś pomieszczeniu zakodowanym znalazł Morskiego Jeża. Ale za to znalazłem fiksa który likwiduje rzadko występujący wylot w Dolinie Mroku, poprawia działanie regulowanych celowników, przywraca księżyc na nocnym niebie i likwiduje szybkie wybuchanie granatów F1. Nie wymaga nowej gry.

https://yadi.sk/d/JkhkPN9o29jFqA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity