smox Opublikowano 18 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Tak jak w tytule tematu, filmik pokazuje jak zmieniała się broń w Stalkerze. 1 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 Ah.. te pukawki z Gunslingera.. gdyby tylko pojawił się wcześniej, to z pewnością cieszyłby się większym zainteresowaniem. Uchylę jednak rąbka tajemnicy i dodam, że @Szczepan9205 pracuje nad przystosowaniem spolszczenia do moda, który łączy właśnie Gunslingera i Misery. Tutaj screen na zachętę Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 18 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2020 (edytowane) Heh @Agrael domyślałem się że to kwestia czasu, aż się pojawi wiadomość na temat tego nad czym pracuję Oczywiście nie mam tego za złe, wiadomo, prędzej czy później bym ogłosił to ja lub Ty ale zaznaczam, na razie jestem na etapie WIP. Na chwilę obecną uchylę rąbka tajemnicy, kończę Zaton i wychodzi na to, że polonizacja Misery, która jest dostępna od dawien dawna i Gunslingera od @DaimeneX działa jak powinna więc niedługo teoretycznie możecie się ludziska spodziewać "polonizacji" Misery+Gunslinger z mojej strony, która oczywiście zaznaczam jest połączeniem i dostosowaniem spolszczenia do Misery dostępnego od kilku lat i polonizacji Gunslingera od @DaimeneX, jedyne co ja zrobiłem to dostosowanie tego wszystkiego do działania a będzie to udostępnione jeśli oczywiście @DaimeneX i autorzy polonizacji Misery się zgodzą na użycie ich tłumaczeń Jak wspomniałem, jeszcze jestem na Zatonie i sprawdzam czy wszystkie opisy i dialogi się zgadzają więc jak ukończę moda i będę pewny, że wszystko działa jak powinno to dopiero spytam o zgodę na użycie tłumaczeń, aczkolwiek zaznaczam, że ostatnimi czasy mam mało czasu na działanie nad czymkolwiek związanym ze Stalkerem, więc może to zająć jeszcze trochę czasu. Edytowane 19 Lipca 2020 przez Szczepan9205 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Lipca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 Trzymam kciuki @Szczepan9205 za pomyślną realizację tej polonizacji. Co prawda nie przepadam za Misery, ale myślę, że Gunslinger zrobi robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 @smox Też nie przepadam za Mizerią ani trochę, ale stwierdziłem, że jak jest taki mod co łączy jedno z drugim to czemu by nie podłubać, żeby było można po polsku zagrać Ogólnie to mógłbym teoretycznie już to wypuścić bo dzięki spawnerowi wbudowanemu w ten mod wiem, że wszystkie bronie, przedmioty itd mają poprawne opisy bo wszystkie opisy, waga i cena się wyświetlają w okienku spawnera więc nie muszę nawet ich spawnować do ekwipunku (sam spawner też spolszczyłem bo był po rosyjsku) Więc zasadniczo to co mnie powstrzymuje to to, że chcę przejść całą fabułę do samego końca, żeby zobaczyć czy wszystkie dialogi się poprawnie wyświetlają, bo na Zatonie spotkałem się z przypadkiem gdzie podczas dialogu z Szydłem jak nas prosi, żeby pomóc Pietrusze który wpadł w anomalię, zamiast tekstu miałem coś w stylu "zat_b53_artifact_hunter_2_1111", ogólnie nie wiem czemu się takie coś wyświetliło bo patrzyłem w gameplay'ach na YT i w rosyjskich plikach i tej linijki w ogóle nie ma nigdzie, na YT w każdym przypadku rozmowa się kończyła standardowo po tym jak Szydło dawał nam apteczkę, a tu jakieś jeszcze 4 dodatkowe linijki się skądś wzięły( 2 dla GG i 2 dla NPC)... Także lepiej przejść, sprawdzić i wypuszczać niż później poprawiać jeśli komuś wyskoczą takie "kwiatki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 21 minut temu, Szczepan9205 napisał: zamiast tekstu miałem coś w stylu "zat_b53_artifact_hunter_2_1111" Coś w stylu (st_dialogs_zaton): Spoiler <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_11"> <text>Aaa... Cholera... Mocno oberwałem... Pomóż, stary, potrzebuję apteczki... Długo już nie wytrzymam...</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_111"> <text>Weź tę apteczkę.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_1111"> <text>Uff! Dzięki, bracie. Już prawie kopnąłem w kalendarz w tym Kotle. Zmutowane psy miałyby używanie... Masz, weź mój detektor. Kiedyś może ci się przydać... Wielkie dzięki za uratowanie mi życia. Chyba teraz odpocznę sobie trochę w bazie.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_11111"> <text>Powodzenia.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_1112"> <text>Uff! Dzięki, bracie. Już prawie kopnąłem w kalendarz w tym Kotle. Zmutowane psy miałyby używanie... Masz, weź ten artefakt. Kiedyś może ci się przydać... Wielkie dzięki za uratowanie mi życia. Chyba teraz odpocznę sobie trochę w bazie.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_112"> <text>Nie mogę, sam jej potrzebuję.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_113"> <text>Nie mam apteczki.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_1_gathering_artefacts_12"> <text>Jeszcze raz dzięki! Gdyby nie ty, już bym gryzł ziemię...</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_2_gathering_artefacts_11"> <text>Stalkerze! Szybko, pomóż Pietrusze! Tam, na krawędzi rozpadliny! Oberwał od anomalii! Nawet kombinezon mu nie pomógł! A ja nie mam kombinezonu. Pietrucha i ja złożyliśmy się na ten jeden... Jeśli się tam zbliżę, będzie po mnie!</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_2_gathering_artefacts_111"> <text>Dobra, nie ruszaj się. Spróbuję.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_2_gathering_artefacts_112"> <text>Radźcie sobie sami.</text> </string> <string id="zat_b53_artefact_hunter_2_gathering_artefacts_12"> <text>Dzięki za uratowanie Pietruchy. Cholera, czemu żeśmy nie zaoszczędzili na lepszy kombinezon!</text> @Szczepan9205 na https://stalker-mods.clan.su/ (bez VPNa nie wejdziesz na tą stronę, ponieważ blokowane są IP z Polski) można znaleźć różne paczki graficzno-rozgrywkowe z Gunslingerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2020 (edytowane) @Anton Gorodecki no tak to linijki z tego pliku, ale zobacz właśnie, że linijki zat_b53_artefact_hunter_2_gathering_artefacts_111 i 1111 nie ma w pliku, a mnie gra wyświetliła takie linijki i się zdziwiłem co to za kwiatki skoro w rosyjskich plikach też ich nie ma... Dlaczego się wyświetliły? Nie mam pojęcia no, ale skoro wyświetliły to dopisałem te 2 linijki i wymyśliłem 2 krótkie zdania, co by do sytuacji pasowały. A jeśli chodzi o ten link co podałeś to wiem, znam stronkę bo pamiętam, że jak wyszła pierwsza wersja Gunslingera to zauważyłem, że @gawron ma jakąś inaczej wyglądającą wersję i zanim go spytałem co to za wersja Gunslingera to szukałem po googlach i znalazło mi to na stalker-mods tylko właśnie nie miałem VPN-a więc czekałem i podał mi link do stalkerportal i stamtąd pobrałem no ale mniejsza o to. Tymi paczkami graficzno-rozgrywkowych to raczej nie ma co sobie głowy zawracać bo jedne korzystają z najnowszej wersji Gunslingera(która nie jest przetłumaczona), jedne ze starszej, no a skoro @DaimeneX odpuścił tłumaczenie bo ciągle coś się zmienia, ciągle autor coś gdzieś przenosi i zrobił się z tego przysłowiowy burdel to wydaje mi się, że nie warto przynajmniej dopóki nie wyjdzie jakaś wersja 1.0 tego Gunslingera czy coś. Ewentualnie jak ktoś jest zainteresowany zagraniem z miks Gunslingera z AtmosFear, Absolute Nature żeby było ładniej i to oryginalne tłumaczenie Zewu razem z lektorem pasuje jeśli dobrze pamiętam, i jeśli paczka nie korzysta z najnowszej wersji Gunslingera to wystarczy sobie wrzucić jeszcze do tego spolszczenie od @DaimeneX i grać tylko trzeba by "upichcić" do tego jakąś instrukcję, żeby ludziska wiedzieli co i gdzie wrzucić, żeby działało. Edytowane 19 Lipca 2020 przez Szczepan9205 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.