Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

pogrążony w niebycie.jpg

Tytuł oryginalny: Канувшие в небытие 
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 01.08.2020 r.
Autor: Nktk
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 12 godzin)

Modyfikacja "Pogrążony w niebycie" jest kontynuacją "Ciernistej Drogi"

OPIS:

Spoiler

Historia ta opowiada o losie najemnika o ksywie Blady, którego celem jest odszukanie swojego zaginionego towarzysza - stalkera Dena. Podczas przechodzenia modyfikacji gracz będzie mógł dokonywać wyborów, zmieniając tym samym przebieg zadań oraz los napotkanych postaci, co ma za zadanie uczynić rozgrywkę bardziej urozmaiconą i immersyjną.

Rozgrywka - w porównaniu z poprzednimi modyfikacjami z tej serii - jest wyraźnie trudniejsza, dlatego wskazane jest uważniej odnosić się do kwestii posiadanego ekwipunku. Warto także dodać, że w modyfikacji istnieją 4 całkiem różne zakończenia, wpływające na los głównego bohatera.


Cechy moda:

  • Zmienna fabuła i zadania.
  • 7 nowych lokacji.
  • Aktorstwo głosowe dla postaci.
  • 4 różne zakończenia. 
  • Nowe postacie.
  • Zmiany graficzne. 

Uzbrojenie i odzież ochronna: 

Spoiler

Broń palna: 

  • Pistolety:

  • Beretta M92
  • Browning HP-SA
  • Colt M1911A1
  • CZ-75
  • CZ-75 Auto
  • Desert Eagle
  • Glock 19
  • HK USP
  • SIG P220
  • Walther P-99
  • APS
  • GSz-18
  • OC- 33 «Piernacz»
  • MP-443 «Gawron»
  • PB
  • PM
  • TT-33
  • Fort-12
  • Pistolety maszynowe:

  • HK MP5
  • HK UMP45
  • PP-19-01 «Witiaź»
  • PP-19 «Bizon»
  • Strzelby:

  • Mossberg M590A1
  • Protecta
  • SPAS-12
  • Obrzyn TOZ-66
  • TOZ-66
  • TOZ-34
  • TOZ- 34 «Myśliwski»
  • Sajga-12K
  • Karabiny szturmowe:

  • FAMAS F1
  • FN FAL
  • FN F2000
  • FN SCAR-H
  • HK G36
  • IMI Galil
  • L85A2
  • LR- 300ML
  • M16A1
  • M4A1
  • SIG SG-552
  • SIG SG-550
  • Steyr AUG A1
  • AEK-971
  • AKS-74
  • AKS-74U
  • AKMS
  • AK 105
  • AN-94 «Abakan»
  • AS «Wał»
  • WSK-94
  • SR-3M «Wicher»
  • OC-14 «Groza»
  • Karabiny wyborowe:

  • SR-25
  • karabin Mosina
  • WSSK «Wydech»
  • WSS «Wintorez»
  • SWD
  • SWU
  • SKS
  • Karabiny maszynowe:

  • M249 SAW
  • PKM
  • RPK-74

Ekwipunek: 

Lekka odzież ochronna:

  1. Lekki płaszcz

Średniej klasy odzież ochronna:

  1. kombinezon «Świt»
  2. kombinezon «Wiatr Wolności»
  3. kombinezon najemnika
  4. PS5-M «Uniwersalna ochrona»
  5. kombinezon «Strażnik Wolności»
  6. Kombinezon opancerzony «Beryl-5M»
  7. kombinezon «Monolitu»

Kombinezony naukowe:

  1. kombinezon «SEVA»
  2. PSZ-9Md «Uniwersalna ochrona»
  3. naukowy kombinezon najemnika
  4. naukowy kombinezon «Wolności»
  5. naukowy kombinezon «Monolitu»
  6. SSP-99 «Ekolog»
  7. SSP-99M «Ekolog»

Ciężkie kombinezony opancerzone:

  1. kombinezon opancerzony «Bułat»
  2. kombinezon PSZ-9d «Powinności»

Egzoszkielety:

  1. egzoszkielet stalkerów
  2. egzoszkielet «Wolności»
  3. egzoszkielet najemnika
  4. egzoszkielet «Powinności»
  5. egzoszkielet «Monolitu»

Hełmy:

  1. maska przeciwgazowa EO-20 PBF
  2. hełm stalowy M40
  3. hełm SSP-99
  4. hełm «Sfera 08»
  5. hełm «Sfera M12»

Dubbing: 

Spoiler
  • Blady (Александр Меньшиков aka Nktk)
  • Cebula (Тихон Ешану aka Ghoul_RUS)
  • Jasny (Рафаэль Саакян)
  • Profesor Igołkin (Олег Танаевский aka HugTV)
  • Dziegieć [Дёготь] (Даниил Литовченко aka Hunter)
  • Zwierz (Юрий Юдин)
  • Włóczęga (Никита Новиков aka Nikasik)
  • Mazaj (Олег Кузьма aka Слесарь 6 разряда)
  • Cwaniak (Иван Еничевский aka Knyaz)
  • Ponury (Сергей Королёв aka Мануэль)
  • Tomahawk (Владислав Халимов aka NightGuard)
  • Karter (Артур Фладаров aka Fladar)
  • Leszy (Александр Мельников)
  • Kruk (Алексей Просандеев aka Wolfstalker)
  • Kraken (Алексей Халецкий aka Халецкий)
  • Horus (Роман Сктв aka Как тушканы хохотали)
  • Pazur (Валерий Фадеев aka Evil Time Streams)
  • Klin (Станислав Щербаков aka Sarleon)
  • Morgan (Влад SevenRUS)
  • Duszman (Егор Пугач aka PugachGo)
  • Den [Dan]  (Глеб Поликарпов aka Хлебный Хлеб)
  • Kopyto/Róg (Игорь Павлов aka GoldMenGame)
  • Sjerbin (Михаил Саломатников aka Kramer)
  • Major Suworow (Леонид Котовский aka p1kaso4)
  • Generał Mitczenko (Генерал-майор в отставке Л. К.)

Wykorzystane projekty: 

Spoiler

1. Atlas Mod
2. Unofficial CoP Weapons Replacer v1.0 + fix
3. AtmosFear 3
4. Absolute Structures
5. Absolute Nature 4.04
6. Call of Chernobyl by stason174
7. Misery 2.2
8. Call of Pripyat Variation Mod 1.41
9. Stumbling Block
10. Modele NPC od Azetrix
11. Modele NPC od DANTEZ
12. Modele NPC od MPCOPCS
13. NPC for MSG
14. Kontrakt na dobre życie
15. Przestrzenna Anomalia 4.1
16. Смерти Вопреки
17. AMK
18. Путь во Мгле
19. STCoP Weapon Pack 3.1.07
20. S.W.T.C
21. Мясник 1.0
22. AZM
23. OGSM 1.8 CE
24. SGM 2.2
25. Lootmoney 1.0
26. opcja uniemożliwiająca błyskawiczną naprawę czy modyfikację przez mechaników od denis2000
27. adaptowano animację użycia przedmiotów v1.3
28. Lokacja od Vx_SK98
29.  Nowe cząsteczki od valer4ika

Możliwe problemy: 

Spoiler

W przypadku błędu:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 640 K
 
stack trace:

Przyczyna problemu: błąd spowodowany niedoborem pamięci.
Naprawa: należy obniżyć gęstość trawy w opcjach rozgrywki.

Opis zakończeń gry autorstwa @Pancerniak77:

Spoiler

Może opowiem o zakończeniach:

Pierwsza kwestia, która ma wpływ na zakończenie to odnalezienie Klina w Prypeci (dokładniej to w bloku mieszkalnym). Pojawia się tam Woron.

1. Zgadzamy się z Woronem i postanawiamy, że odejdziemy z Zony. Idziemy do Noego i uciekamy z Zony.

ss_kamil190_08-04-20_19-14-30_(pripyat).jpg.56ad078e0456d4d4be548cdc1d65b570.jpg

2. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Rozmawiamy z Morganem. Znalazł sposób wyjścia z niej. Szukamy klucza. Jest on tutaj:

ss_kamil190_08-04-20_18-58-13_(collector22).jpg.40708b431e8fcfb2c2709bd73a9951cd.jpg

Wracamy do Morgana. Otwiera on drzwi. I zostajemy pijawką...

3. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Olewamy Morgana. Idziemy do korytarza, gdzie znaleźliśmy klucz. Następnie idziemy dalej, aż znajdziemy dziurę na górze. Wspinamy się po drabinie. Chodzimy po jaskini, aż dojdziemy do Worona. Mówi nam, że zna sposób jak się stąd wydostać. Zgadzamy się. Woron schwytał Bladego w pułapkę. To samo możemy się dowiedzieć, przechodząc moda Skazany na wieczne męki.

4. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Odmawiamy.

ss_kamil190_08-04-20_19-17-12_(labx8).jpg.826da65dbbd514dcf243a266e5a418fb.jpg

Likwidujemy wszystkich.

ss_kamil190_08-04-20_19-20-30_(labx8).jpg.16804b0cce097e782c167c488b4092d6.jpg

Czekamy aż otworzą się drzwi. Wchodzi Den. Nie jest to już ten sam człowiek co przedtem. Ma na sobie zbroję Świadomości, która się przegrzewa. I wtedy, kiedy się przegrzeje, trzeba go atakować. Najlepiej cały czas walić go nożem i nie dać mu strzelić sobie w stopę. Gdy go zabiliśmy, wychodzimy i wita nas Major, który oczywiście nas aresztuje.

ss_kamil190_08-04-20_19-41-40_(pripyat).jpg.df943bd19df5d39cc9cefa2c72ef9cd9.jpg

Następnie idziemy razem z jego człowiekiem do celi. Staramy się go nie wyprzedzać, ani nie skręcać w bok, bo inaczej kulka w łeb.

ss_kamil190_08-04-20_19-48-30_(pripyat).jpg.23aac39b6ffb9004627f4cdac48cba42.jpg

Gdy dojdziemy do swojego "przytulnego mieszkania", po chwili zaczyna się atak Monolitu.

ss_kamil190_08-04-20_19-53-25_(pripyat).jpg.11c35155100eec3d302015e072a7a10c.jpg

Wiejemy albo bierzemy broń, walimy wszystkich, zabieramy klucz od Majora Suworowa, znajdujemy sejf i bierzemy swoje rzeczy. Uciekamy do obozu stalkerów, ale Szpon nas sprzedaje dla wojskowych. Potem pozostaje egzekucja Bladego. Jednakże stalkerzy przerywają egzekucję. Szpon umiera razem z przedstawicielem wojskowych. Ocalali stalkerzy doprowadzają nas do budki z drabiną prowadzącą do Podziemi. Wojskowi wytropili ich i nas. Skaczemy na dół, po czym łamiemy sobie nogi. Ale w napisach, jest powiedziane, że przeżywamy.

 

SCREENY: 

Spoiler

bcseTTsG20E.jpg

rRQ86W5ggaY.jpg

B17zBWuLeHg.jpg

00MIJz1bivU.jpg

ZnX5r6zDhkA.jpg

_PH9J6ik4Ew.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Rozpakowane archiwum z modyfikacją oraz fixem należy umieścić w głównym katalogu z grą.

Archiwum zawiera:

  • modyfikację "Pogrążony w niebycie" w wersji 2.1
  • spolszczenie autorstwa @Anton Gorodecki
  • poprawkę od drCarabasa
  • łatkę na ekran ładowania od Sputnik94
  • edycję od Bossa (w tym spawner uruchamiany => ESC + F1)
  • łatkę na usunięcie z opcji DX10 i DX11
  • dodano możliwość biegania w egzoszkieletach od @Anton Gorodecki.

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod + Spolszczenie: 

Źródło: appro.jpg 

  • Super 3
  • Dodatnia 14
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę i...

Na Jantarze jest skrzynka do której można wrzucać zepsute rzeczy, a później stojący obok niej stalker, zapłaci nam za wrzucone barachło:

ss_kamil190_08-02-20_00-14-16_(yantar).jpgss_kamil190_08-01-20_17-11-00_(yantar).jpgss_kamil190_08-02-20_00-14-22_(yantar).jpg

Bladego chce Świadomość:

ss_kamil190_08-02-20_00-37-45_(yantar).jpgss_kamil190_08-02-20_00-37-58_(yantar).jpg

Przydatny schowek na Jantarze (patrzy kto chce):

Spoiler

ss_kamil190_08-02-20_01-20-37_(yantar).jpgss_kamil190_08-02-20_01-20-40_(yantar).jpg

Lokalizacja narzędzi do precyzyjnej pracy:

Spoiler

ss_kamil190_08-02-20_00-42-51_(yantar).jpgss_kamil190_08-02-20_00-42-53_(yantar).jpg

 

  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Dodałem do #1. 

BTW - ogrywam teraz intensywnie NS 2016 OGSR, więc w razie konieczności proszę "odpowiednie służby" :) o edycję informacji w #1. Dziękuję.

Edyta: dodałem również zbiorczą poprawkę zawierającą fiksy 1-3 i poprawki autorstwa Stern-13:

  • wycięto nowe artefakty powodujące awarie,
  • wycięto kilka głosów,
  • drobne zmiany,
  • silnik poprawiony do 4 GB pamięci,
  • wycięto głos Bladego,
  • edytowano znaki interpunkcyjne w konfiguracjach,
  • wycięto niewłaściwego style komentowania w skryptach,
  • formatowano XML do praktycznego widoku,
  • dodano brakujące tekstury cząsteczek wymagane przez grę (nie wszystkie, ale większość).
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki  Tu link do fiksa nr2 wg. ich strony. Waży 502kB.

https://yadi.sk/d/AWFgXGax89ZyZg

Zmienia.

* wycięto nowe artefakty powodujące wyloty.

* Wycięto niektóre udźwiękowienia.

* Drobne poprawki.

* Silnik zmieniony na 4GB

Te co są wstawione już do #1 to nr 1 i nr 3.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystartowałem z modem, uruchomionym ze standalone. Zrzut już z późniejszej gry.

ss_fred_08-03-20_14-24-35_(yantar).thumb.jpg.3c35a9c44ccdbf8d512db87ab2d67f2d.jpg

Trochę pograłem i jak na razie nie ma zachwytu. Niektóre sytuacje zaskakują. Np. gdybym wcześniej nie przeczytał, że naprawa broni trwa bardzo długo, to zniknięcie naprawianej broni z ekwipunku bez jakiejkolwiek informacji od mechanika aby czekać ( na sms-a? , ileś godzin? ) , miałbym problem. Do pragnienia i szybkiego głodu jestem przygotowany z 1. części moda. Na razie dwie lokacje za mną, zobaczymy co będzie dalej.

 

A tu odsyłacze do filmików poradnikowych.

https://www.youtube.com/watch?v=DXz-FRT3yB0

https://www.youtube.com/watch?v=iH2eLBgYHTg&list=PLd8sA6f6kLsexyKHyXmZJG_zeRKYVuSha

Podpowiedzi o narzędziach.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem do Limanska i jestem chyba w połowie zadań. Ale wcześniej to w Rudym lesie:

       Przypalałem sobie zadek w spalaczach.                                                  Podziwiałem okolice szybu przez noktowizor.    ss_fred_08-03-20_19-43-19_(red_forest).thumb.jpg.5656af5008cc2f9450007fdf4a0d680f.jpgss_fred_08-03-20_20-56-18_(red_forest).thumb.jpg.a7c80b57fcabf04375e24393d8126853.jpg

A w Limansku kilka niespodzianek, w tym zasadzka zrobiona przez kilku kontrolerów na raz. A do tego jeszcze przejrzyści z Monolitu.

ss_fred_08-03-20_22-29-35_(limansk).thumb.jpg.8ef4a3a6aa8ec77940c675a091160742.jpg

Fabuła się rozkręciła, broń coraz lepsza i skuteczniejsza.

Poprzednio pisałem o znikaniu broni oddanej do naprawy. Ale jak komuś to nie będzie odpowiadało, to w tych drugich ustawieniach ( na głównym menu ) można to wyłączyć i rzeczy oddane do naprawy pozostają naprawione.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190  Z tym zadaniem w limańskim przedszkolu bywa czasami problem, że po likwidacji kontrolera nasz partner nie ma opcji dialogowej. Trzeba wtedy zrobić zapis i go wczytać.

Ja lubię zamiast iść przez budynek, przeskakiwać przez mur. Kiedy partner nie chciał gadać, przeskoczyłem przez mur i kiedy od strony rzeczki wszedłem do domu, on się tam pojawił. Rozmowa, snajperska robota, fabuła poszła bez problemu.

Zanim pojawi się spolszczenie, dla grających słabo znających rosyjski, w spojlerze przetłumaczenie ważnej informacji. Zagląda tylko ten, co zechce.

Spoiler

1169334214_Woodoo.thumb.jpg.0de21af7524f41d1bde97160289c8b79.jpg

Przeszkadzają omamy wzrokowe.

Po podejściu do ogniska pojawia się opcja spalenia.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszary w Kopalni zostały zaludnione przez Bandytów

ss_kamil190_08-04-20_14-52-33_(red_forest).jpg

Takie osiągnięcie dostaniemy (to drugie z egzoszkieletem), jeśli oddamy wszystkim mechanikom (czterem mechanikom) po 3 rodzaje narzędzi.

ss_kamil190_08-04-20_16-48-23_(pripyat).jpg

Za napadnięcie na naukowców z kontenerem z artefaktami, dostajemy Grawi, które przydaje się do wykonania zlecenia Sacharowa na ten artefakt

ss_kamil190_08-04-20_18-15-49_(red_forest).jpg



Bardzo fajny i ciekawy mod. Przeszedłem 4 zakończenia. W modzie występują głosy znanych rosyjskich youtuberów, którzy tworzą zawartość związaną ze stalkerem. Ale z drugiej strony, głosy postaci są powodem wylotów.
Na plus zasługują nowe lokacje, dzięki czemu nie jest nudno. Co więcej na lokacjach jest łup, przez co zwiedzanie się opłaca.
Szkoda tylko, że nie dało się ulepszyć w egzoszkielecie możliwości biegu. Bo chyba to na złość jest zrobione, żeby wydłużyć grę. W tym filmie (KLIK) jest pokazane, że jednak się da. Jednakże za pomocą fixa.
Trochę przesadzili z tymi anomaliami. Trzeba było potem przechodzić na niższe ustawienia, bo brakowało pamięci i powtarzały się wyloty typu out of memory.

Może opowiem o zakończeniach: (uwaga spoiler - zdradza zakończenia moda)

Spoiler

Pierwsza kwestia, która ma wpływ na zakończenie to odnalezienie Klina w Prypeci (dokładniej to w bloku mieszkalnym). Pojawia się tam Woron.

1. Zgadzamy się z Woronem i postanawiamy, że odejdziemy z Zony. Idziemy do Noego i uciekamy z Zony.

ss_kamil190_08-04-20_19-14-30_(pripyat).jpg

2. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Rozmawiamy z Morganem. Znalazł sposób wyjścia z niej. Szukamy klucza. Jest on tutaj:

ss_kamil190_08-04-20_18-58-13_(collector22).jpg

Wracamy do Morgana. Otwiera on drzwi. I zostajemy pijawką...

3. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Zgadzamy się. Uczestniczymy w zasadzce na Morgana. Kasujemy wszystkich. Rozmawiamy z Morganem. Likwidujemy go, po czym pojawia się on w nowej lokacji. I my lądujemy na nowej lokacji. Olewamy Morgana. Idziemy do korytarza, gdzie znaleźliśmy klucz. Następnie idziemy dalej, aż znajdziemy dziurę na górze. Wspinamy się po drabinie. Chodzimy po jaskini, aż dojdziemy do Worona. Mówi nam, że zna sposób jak się stąd wydostać. Zgadzamy się. Woron schwytał Bladego w pułapkę. To samo możemy się dowiedzieć, przechodząc moda Skazany na wieczne męki.

4. Nie zgadzamy się z Woronem. Idziemy odszukać Dena w X-8. Bierzemy żółtą kartę od X-8 od Worona. Wchodzimy do X-8. Zatruliśmy się gazem. Słyszymy rozmowę Serbina i Worona. Serbin proponuje nam współpracę. Odmawiamy.

ss_kamil190_08-04-20_19-17-12_(labx8).jpg

Likwidujemy wszystkich.

ss_kamil190_08-04-20_19-20-30_(labx8).jpg

Czekamy aż otworzą się drzwi. Wchodzi Den. Nie jest to już ten sam człowiek co przedtem. Ma na sobie zbroję Świadomości, która się przegrzewa. I wtedy, kiedy się przegrzeje, trzeba go atakować. Najlepiej cały czas walić go nożem i nie dać mu strzelić sobie w stopę. Gdy go zabiliśmy, wychodzimy i wita nas Major, który oczywiście nas aresztuje.

ss_kamil190_08-04-20_19-41-40_(pripyat).jpg

Następnie idziemy razem z jego człowiekiem do celi. Staramy się go nie wyprzedzać, ani nie skręcać w bok, bo inaczej kulka w łeb.

ss_kamil190_08-04-20_19-48-30_(pripyat).jpg

Gdy dojdziemy do swojego "przytulnego mieszkania", po chwili zaczyna się atak Monolitu.

ss_kamil190_08-04-20_19-53-25_(pripyat).jpg

Wiejemy albo bierzemy broń, walimy wszystkich, zabieramy klucz od Majora Suworowa, znajdujemy sejf i bierzemy swoje rzeczy. Uciekamy do obozu stalkerów, ale Szpon nas sprzedaje dla wojskowych. Potem pozostaje egzekucja Bladego. Jednakże stalkerzy przerywają egzekucję. Szpon umiera razem z przedstawicielem wojskowych. Ocalali stalkerzy doprowadzają nas do budki z drabiną prowadzącą do Podziemi. Wojskowi wytropili ich i nas. Skaczemy na dół, po czym łamiemy sobie nogi. Ale w napisach, jest powiedziane, że przeżywamy.

Moim zdaniem mod zasługuje na ocenę 9,5/10.

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.