Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziękuję, działa, jednocześnie wynikł następny problem, mam detektor znaleziony razem z częścią do wykrywacza min i polazłem po artefakt dla zwiadowcy, to nawet się nie " zająknął ", nic nie pokazuje. Czy to nie jest tak, że muszę znaleźć poradnik jak się posługiwać detektorem Weles?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2020 o 11:48, Szczepan9205 napisał:

@Anton Gorodecki W Anomaly np. nie trzeba trzymać cały czas przycisku sprintu, jeśli pamiętam to jest opcja po której raz naciskasz przycisk przypisany pod sprint i GG biegnie cały czas sprintem, a jak chcesz przestać biegać to ponownie klikasz shift. Choć w sumie tego nie przemyślałem, możliwe, że tylko w Anomaly jest coś takiego, ale wydaje mi się, że jeszcze w jakimś się z tym spotkałem - tyle, że nie pamiętam którym...

@piter1977 Co do Twoich pytań, kwestia kombinezonów to decyzja autora tej adaptacji chyba, większość tych kombinezonów np nie ma też noktowizorów - ja grałem z wersją SEVY od Powinności, no ale ogólnie autor widocznie coś źle powpisywał w pliki ( w każdym razie w następnym patchu chyba mają być jakieś fixy dla kombinezonów więc może to poprawi).

A co do Informatora, Wilka, Kaniewskiego, i Bandytów to te wątki są wycięte chyba bo w żaden sposób nie udało mi się dojść do momentu gdzie te misje się pojawiają - czy to założenie autora czy niezamierzone działanie - nie mam pojęcia, ale w każdym razie nie ma tych misji. Mnie się udało wejść do Leśniczówki, ale przed atakiem na Szewczenkę i misji od Miecza na oczyszczenie Leśniczówki, trzeba chyba było dać w łapę gościowi, który pilnuje wejścia, ale można wejść i dostać od Czapajewa 2 misje, a co do ataku to w moim przypadku udało się Czapajewa ubić jak atakowałem z Elbrusem i jego ekipą Leśniczówkę.

Tak samo z Sową - u niego jest chyba tylko misja na laptopa i detektory dla Naukowców :/  A kwestia narzędzi wygląda tak, że można je znaleźć nie wykupując namiarów u Sowy, ale nie znajdują się tam gdzie mówią poradniki i filmy na youtube. ja po prostu kupowałem namiary uprzednio zapisując grę, robiłem sobie screenshota z ich położeniem, potem wczytywanko i szedłem je po prostu zebrać - tu też nie wiem czy to zamysł twórcy czy o co chodzi, ale w tej adaptacji nie ma co się sugerować poradnikiem jeśli chodzi o narzędzia.
 

No i nawiązując jeszcze do pytań @smox ja również nie potrafię zmodyfikować tego moda, żeby przywrócić opcję usuwania zapisów z poziomu gry, jeśli chodzi o sprint to tu również nie jestem w stanie pomóc - lepiej trochę mi wychodzi tłumaczenie niż grzebanie w "bebechach" modów :P

@Szczepan9205 Dzięki wielkie za wskazówki.

Czyli, po prostu bez przejmowania się tym pojadę dalej z fabułą, i tak jest co robić.

Pozdrowionka i dzięki jeszcze raz.

 

Edytowane przez piter1977
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@piter1977 Nie ma problemu ;) Sprawdzaliśmy z @Agrael fabułę przed wypuszczeniem spolszczenia jeszcze podczas testów i na żaden z tych wątków nie trafiliśmy - przykladem może być to, że teoretycznie Czapajew powinien zlecić 3 misje - na zdobycie broni od Najemnika, na znalezienie lornetki na Jupiterze i na misję z przemytnikami - w modzie są tylko te pierwsze dwie plus Kociłeb zleca misję na odnalezienie latarki i to wszystko. A według poradnika to tak w ogóle do Czapajewa powinien nas skierować Sułtan po ogarnięciu wątku z Płotką i Wilkiem, ale u mnie nic takiego nie miało miejsca, a specjalnie po ukończeniu moda wczytałem sobie zapis z pierwszego wejścia na Zaton no i na nic takiego nie trafiłem. 

Także pozostaje czekać i obserwować, może autor za jakiś czas to naprawi czy coś i powrócą te zadania :P

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Szczepan9205 napisał:

A według poradnika to tak w ogóle do Czapajewa powinien nas skierować Sułtan po ogarnięciu wątku z Płotką i Wilkiem, ale u mnie nic takiego nie miało miejsca, a specjalnie po ukończeniu moda wczytałem sobie zapis z pierwszego wejścia na Zaton no i na nic takiego nie trafiłem. 

Także pozostaje czekać i obserwować, może autor za jakiś czas to naprawi czy coś i powrócą te zadania :P

Chyba pomyliły się wam mody. To jest SGM 2.2 z adaptacją Gunslingera, a nie SGM 2.0 Geonezis Addon. W Geonezisie było zadanie z Wilkiem, Anubisem, itd. Autor adaptacji nie wycinał tych zadań, bo nie było ich w zwykłej modyfikacji. 

Z pewnością wiele graczy chciałoby zobaczyć ten addon w SGM 2.2, ale z tego co się dowiedziałem (ŹRÓDŁO), to nie zostało to zrealizowane z powodu dużej ilości pracy.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 A no to jeśli tak to zwracam honor :) Ja SGM 2.2 ogrywałem przed tą adaptacją tak dawno, że nie pamiętałem zbytnio poszczególnych wątków i podczas testów spolszczenia @Agrael pytał mnie o te wątki więc uznałem, że musiały być w 2.2 skoro pyta, a doświadczenie z modami podejrzewam ma większe niż ja także... :P No to kwestia wyjaśniona - żadne zadania wycięte nie są tylko po prostu ich nie było w tej wersji od samego początku.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie wersje SGM-a już zaczęły mi się mylić w pewnym momencie. 
Z tym że nie ma niektórych zadań, zorientowałem się, pracując dla bandy Czapajewa. Nie zlecił GG ostatniego zadania, dzięki któremu mogliśmy wejść w posiadanie dokumentów o Lab. X-12. 

Szkoda, że jeszcze nikt nie połączył SGM 2.2 z Geonezis Addon. Mimo wszystko w tej adaptacji i tak jest co robić. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Agrael napisał:

Te wszystkie wersje SGM-a już zaczęły mi się mylić w pewnym momencie. 
Z tym że nie ma niektórych zadań, zorientowałem się, pracując dla bandy Czapajewa. Nie zlecił GG ostatniego zadania, dzięki któremu mogliśmy wejść w posiadanie dokumentów o Lab. X-12. 

Szkoda, że jeszcze nikt nie połączył SGM 2.2 z Geonezis Addon. Mimo wszystko w tej adaptacji i tak jest co robić. 

@Szczepan9205 @kamil190 @Agrael

Dzięki za odzew i wskazówki.

Rzeczywiście, poradnik mam do wersji 2.0, a przyjąłem w domyśle, że te misje również w wersji 2.2 "powinny być" - rzadko spotyka się rozwinięcia modów, które zamiast dodawać zawartości, raczej wycinają.

Skoro tak, wszystko jasne, dalej jadę z fabułą - rzeczywiście, robić co jest cały czas, a mod jest dla mnie osobiście wciągający.

Pozdrowionka dla wszystkich.

PS. A marzy mi się.... SGM 3.0 (jak wyjdzie :-)) + Geognezis + Gunslinger, na silniku Unreal 4..... dałbym za wersję pudełkową 300 zł w preorderze :-)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, bolo napisał:

Gdzie dokładnie w opcjach trzeba odhaczyć aby detektor nie potrzebował akumulatorów, kombinowałem z i bez i nie pokazuje artefaktów.

Sciągałes ten dodatek?

link : https://yadi.sk/d/EBG1Pn4B07jL4Q

Kamil wstawił to w sekcji dodatkach, Punkt 10, Latarka tez nie bedzie potrzebowala baterii.

A co do nie działania detektorów, napewno masz akumulator w ekwipunku? niewiem czy tutaj nie trzeba przeciągac akumulatorów do detektórow.

Edytowane przez Samotnik67
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Ściągasz dodatek, do którego link wstawił @Samotnik67, wypakowujesz, wypakowany folder(ten z rosyjską nazwą) wrzucasz do folderu MODS w głównym katalogu gry, potem odpalasz JSGME, na lewej liście klikasz na ten dodatek, tak żeby Ci się podświetlił, potem na pojedynczą strzałkę w prawą stronę i tyle, jak przeskoczy do prawego okienka to zamykasz JSGME i odpalasz moda i powinieneś mieć ten addon zainstalowany, wtedy sprawdź czy działa Ci detektor.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Reaper napisał:

 

 

4 godziny temu, Anton Gorodecki napisał:

Nie "z litości", ale z chęci pomocy drugiej osobie jak najbardziej:biggrin:. Proszę bardzo: Cheat.7z

Wypakowuje tego moda do plików i jak wchodzę do gry to nic się nie dzieję.

Tak wciskałem aktywacje cheatmoda ale nic

Edytowane przez guccimucci5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, guccimucci5 napisał:

jakie rozszerzenie???? sorry ale jestem zielony :p

Rozapakuj pobrany plik, a następnie podfolder mods wrzucasz tam gdzie zainstalowałeś moda, a dalej  uruchamiasz launcher klikasz dodatki i aktywujesz cheat moda. W grze  wczytujesz save  wchodzi do menu i uruchamiasz cheay domyślnie F1 i F2 spawner

Edytowane przez Reaper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Reaper napisał:

Rozapakuj pobrany plik, a następnie podfolder mods wrzucasz tam gdzie zainstalowałeś moda, a dalej  uruchamiasz launcher klikasz dodatki i aktywujesz cheat moda. W grze  wczytujesz save  wchodzi do menu i uruchamiasz cheay domyślnie F1 i F2 spawner

image.thumb.png.8f4f70e6fc6b8982d545c001dc05b2f5.png    Takie coś wyskakuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.