Jump to content
kamil190

Sigerous Mod 2.2 Gunslinger Addon ver 1.11

Recommended Posts

Nocny spacer po Wysypisku:

 

Demonstracja niektórych zmian:

 

Nowości z tworzenia na dzień 12.10.2020r.:
*Zmieniono przejście na Bagna (dla przejścia, potrzebny specjalny pancerz).
*Zmieniono przejście z Bagien na Kordon (przejście jak w СoС, wojskowy leży w innym miejscu).
*Dodano lokację Wysypisko (aby dostać się na Wysypisko, przyda się klucz od bramy).
   W 1.12, prawdopodobnie, nie będzie dostępne do przejścia.
*Teraz, aby dostać się do Sidorowicza, trzeba mieć elektromagnetyczne urządzenie dla otwierania drzwi (będzie fabularnie odegrane).
   Elektromagnetyczne urządzenie można zabrać z jednego z bandyckich obozów (u każdego oddziału bandytów na Kordonie jest dowódca z Alfy).
*Globalna mapa z CoC (w przyszłości, wszystkie przejścia będą zmienione).
*Ekrany ładowania z COC.
*Poprawki ambientu.
*Poprawki w spawnie dla podwyższenia wydajności.
*Różne inne poprawki

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Starika.. Przeczytaj mój wcześniejszy post " Podaje sposób modyfikacji plików....", tym sposobem zmodyfikujesz pliki system.ltx i actor.ltx

Pytanie do wszystkich, czy komuś udało się ocalić bazę Świtu na magazynach?. wszystkie posterunki obroniłem przed mutantami, ale ostatni etap zadania jest chyba niewykonalny :wykrzyknik:. Po paru godzinach walki odpaliłem nawet "cheats" i zrobiłem nieśmiertelność która i tak mi nie pomogła.

Edited by roman.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

"DB Tools" >> zakładka "Unpack"

Wskazujesz katalog "patch" pod spodem wskazujesz gdzie go ma wypakować, potem na dole "Execute"

 

1.png

Edited by roman.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musisz przekopiować katalog "config" do katalogu" Gamedata" z grą, nie zastępując plików.

W katalogu "config" masz plik system.ltx (max_weight  = 1500 i max_ruck  = 1560)

W katalogu config/creatures masz plik actor.ltx (max_walk_weight  = 1560)

W jednym i drugim pliku wyszukujesz wpisy "weight" i zmieniasz domyślne wartości, dla przykładu powyżej waga 1500 kg

Edited by roman.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

@roman.b Nie da się uratować bazy w sensie ostatnia fala jest tak skryptowo napisana, że choćbyś zrobił nie wiem co to większość lub cała frakcja musi zginąć, żeby później fabularnie bazę mogli przejąć Nocni Stalkerzy ( Ci co siedzą na farmie w Dolinie Mroku). Teoretycznie na cheat mode i z jakimś rpg albo granatnikiem z pierdyliardem pocisków może by się udało wytłuc mutanty zanim by wszystkich wybiły, ale wtedy pewnie skrypt by ześwirował i nie miał byś dalszych misji fabularnych ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierwsze odczucia z moda to że chodzi on katastrofalnie względem poprzedniczki 

nawet na oświetleniu statycznym bardzo ciężko jest utrzymać stałe 60 klatek gra na skadowsku i w okolicach jest niegrywalna bo liczba fpsów spada często poniżej 40

bardzo utrudnione jest celowanie lunetą PSO (nie wiem jak z innymi) bo kiedy zaczniemy jej używać FPSy spadają na łeb na szyję 

dodam tylko że nie mam miernego setupu takie mody jak AA 2 czy poprzednia wersja sgm 2.2 śmigały u mnie wzorowo, ciekawią mnie wasze odczucia względem osiągów moda 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Starika.. Osiągi moda różnią się od zwykłego SGM tym, że sam Gunslinger pobiera dużo zasobów - modele rąk, broni i animacje są zdecydowanie bardziej szczegółowe i rozbudowane niż w vanillowym SGM, do tego dochodzą potencjalnie lokacje z Anomaly jeśli takich używasz, jeśli nie to mimo wszystko większość modów z Gunslingerem jest zasobożerna, a i FPS spadają podczas celowania przez lunety ponieważ nie są to już lunety 2D jak w oryginalnym Stalkerze - Gunslinger używa lunet w 3D i nawet ja na swoim nie najgorszym w sumie sprzęcie mam spadki FPS podczas celowania i jako przykład podam, że te spadki zdarzają się nie w SGM+Gunslinger tylko zwykłym Gunslingerze nakładanym na czysty Zew Prypeci więc :P... Siłą rzeczy trzeba się nastawiać na niższy FPS, gdyby ta hybryda SGM i Gunslingera była na 64bitowym silniku XRay to pewnie FPS były by zdecydowanie lepsze, ale jak na razie jest tylko wersja 32bitowa więc trzeba się mocno suwaczkami pobawić, żeby uzyskać w miarę rozsądny FPS-owo gameplay ;)

Ale jeśli chodzi o mnie to bardzo miłym odczuciem było odświeżenie sobie SGM(tylko raz ograłem i to chyba zaraz jak tylko ukazało się spolszczenie) z bajerkami Gunslingera, lokacjami z Anomaly i przy okazji przygotowanie spolszczenia pod ten mod, a z filmików z wersji 1.12 widzę, że po premierze będzie jeszcze ładniejszy i miejmy nadzieję bardziej zoptymalizowany i jak ów wersja się ukaże to oczywiście dostosuję spolszczenie pod tą nową wersję:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Starika.. W sumie to nic wybitnego - i5 7400 delikatnie przekręcony z 3.00 GHz do 3.20, do tego 8GB RAM Crucial Ballistix DDR4 i MSI GTX 1060 6GB, na dzień dzisiejszy już trochę mocno przestarzałe bebechy tyle, że to stacjonarny PC na szczęście :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaczy ja to ten mod skończyłem we wrześniu i od tego czasu wyleciał z mojego dysku, żeby zrobić miejsce innym modom, nad tłumaczeniem których pracowałem ;) Ale jeśli nie myli mnie pamięć to chyba na maksymalnych grałem tylko gęstość trawy miałem na połowę skali ustawione, nie chciało mi się bawić z każdą opcją po kolei bo jest kilka, które nie wymagają restartu gry i jest też kilka, które potrzebują restartu, żeby zmiany się zastosowały więc po prostu zaakceptowałem te spadki FPS - tak jak pisałem, na 32 bitowym XRay'u z podkoksanymi modelami czy NPC czy broni, czy zmienionymi i bardziej szczegółowymi lokacjami FPS będą świrować - głupi przykład to Misery - też działa na 32bitowym silniku XRay, ale ma inne niż oryginalne(bardziej szczegółówe) modele broni i tekstury więc ciężko wyciągnąć na nim stabilne 60 FPS nawet na sprzęcie z górnej półki. 

@DaimeneX Wspominał kiedyś, że ktoś pracuje nad adaptacją tego moda na 64-bitowy silnik, ale jak na razie cisza panuje w tym temacie, a autor tej hybrydy kończy lub jest blisko końca prac nad kolejnym patchem więc raczej mimo następnej wersji i tak będzie on działać na 32 bitowym silniku - także według mnie - dopóki ktoś nie przeniesie tego moda na 64 bitowy silnik to będą problemy z FPS tak czy tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Starika.. ja wiem, że nauczanie hybrydowe, zdalne i w ogóle. Ale takich rzeczy jak kropki, przecinki itp to chyba jeszcze uczą w tej szkole?

To tak w kwestii twoich przyszłych postów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam problem ze schowkami w Dolinie Mroku, zagadka przeszłości. Przeleciałem cały teren trzy razy, skorzystałem z podpowiedzi gdzie powinny być w 3 wariantach, i nie ma kompletnie nic?.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety we wszystkich miejscach pusto. Musiałem sięgnąć po pomoc do spawnera, no i mam dokumenty.

Jakiś bug.

Mam kolejny problem, brak zadań po wykonaniu zagadki przeszłości. Oprócz zadań sprawdzenie ogończa na Agropromie (gdzie jeszcze nie dotarłem), oaza i trzej towarzysze.

Co ma być dalej??

Edited by roman.b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity