Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zagrywam się obecnie w SGM+Gunslinger i .... nie mogę odejść od ekranu ;) Zainstalowałem też paczkę textur z linka, bo vanilla zalatywała old schoolem :O.

O plusach i lekkich mankamentach tej edycji STALKERA padło już tyle, że nie będę się już nad tym rozwodził, ale jako że nigdy nie obrywałem akurat żadnego SGM'a mam kilka pytań:

- Tajne dochodzenie na Zatonie - odwiedziłem wszystkie zaznaczone miejsca na mapie a ostatnie przy jaskini kontrolera nie chce mi się "zaliczyć", dodam że kontrolera ubiłem wcześniej;

- Misja ze Wstrząsem - rozwiązałem zagadkę i mam znaleźć dowody....których nie ma a ciało dr już zniknęło....

- Nie działa w moim przypadku odtwarzacz MP3....a szkoda bo muza zacna...:/ Czy on działa po Windows Media Player jakoś....?

- Sigg 552 Streloka - nosz poezja.... może ktoś wie jakie pliki pozmieniać, aby reagował na rozwój z przeczytaniem poradnika dla SIG 550???? PLZ

- Jest w grze amunicja dum dum 9mm - do jakiej broni ona jest??

Bardzo też proszę kogoś o rozpakowaną DAMEDATA'ę, bo chcę pozmieniać jakieś drobiazgi; np nie mogę pojąć czemu do Merc armour nie można nosić hełmu? Crazy

ss_user_02-03-22_14-06-07_(jupiter).jpg

ss_user_02-01-22_21-15-21_(zaton).jpg

 

ss_user_02-03-22_18-11-07_(jupiter).jpg

 

ss_user_02-15-22_18-43-48_(zaton).jpg

 

ss_user_02-16-22_22-06-05_(jupiter).jpg

Edytowane przez Mayer99
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje wrażenia recenzje z Sgm+Gunslinger 1.13:

Problemy:

- brak tłumaczenia z rosyjskiego - istnieje co prawda tłumaczenie angielskie, lecz do klasy tego z forum wiele mu brakuje….

- bugi, które znalazłem: Żwawy nie sprzedaje ani pistoletów ani snajperek zamiast tego daje broń szturmową. Rozwiązanie: jest wbudowany spawner. Poza tym nie mogłem zacząć misji u najemników, ponieważ w przebiegu fabuły schowki, które dostałem nie miały zbroi najemników uniemożliwiając tym samym wejście do ich bazy. Rozwiązanie: włączyć opcję zbierania pancerzy z ciał lub po prostu dodać tę zbroję do asortymentu handlarzy.

Poza tym obecnie utknąłem nieco na wątku fabularnym, a nie chciałbym sobie zablokować jakichś questów stąd moja prośba o pomoc ( nadmienię że nie grałem nigdy w czystego SGM’a). Jestem w momencie naprawienia Gaussa, mam odblokowane wątki Najemników i Świtu, zakończyłem pomoc agentowi wojskowemu i…nie wiem co dalej….Wiem, że są do odwiedzenia lokacje jak Agroprom, Dolina Mroku czy Magazyny Wojskowe, ale znalazłem na płaskowyżu teleport jedynie do Doliny Mroku ( w wersji 1.12 ten teleport przenosił nas do Agropromu), ale cóż z tego jak nie mogę nic tutaj zrobić bo wszyscy bandyci są nieśmiertelni - spotkałem się z czymś takim wcześniej w momencie gdy pominąłem pewne wątki fabuły…Stąd moje problemy: jak odblokować/uruchomić możliwość startu (przejścia) wątku z SGM? Bardzo proszę o pomoc, może ktoś z Was pamięta lokalizację teleportów ( przy pogłębiarce na Jupiterze nie ma) lub fabułę na tyle by pomóc mi pchnąć dodatkowe wątki…Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : out_of_memory_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 336
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Out of memory. Memory request: 384 K

 

Coś, ktoś ?

Zainstalowałem wcześniej kilka dodatków ten sam błąd był, teraz tylko podstawę moda i spolszczenie i to samo 😞

Edytowane przez Paulinnio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam ochotnika/moddera który byłby w stanie pomóc mi z przeniesieniem modelu Grozy z wersji SGM+Gunslinger z wersji 1.13 do przetłumaczonej wersji 1.12…Nie wydawało mi się to specjalnie trudne…ale poległem. Mam problem z asortymentem Żwawego bo chcę aby w karabinach szturmowych miał Grozę na 5.45 ammo, poza tym jakakolwiek ingerencja w tłumaczenie to wylot z gry…

Edytowane przez Mayer99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sory za post pod postem ;)

@Sin member Pobrałem wersję 1.13, wrzuciłem spolszczenie i u mnie wszystko działa jak należy - coś musisz robić nie tak skoro masz po rosyjsku.

Jedyne co przychodzi mi jeszcze do głowy to to, żebyś w fsgame.ltx zmienił linijkę od gamedaty z false na true, ale ja nie musiałem tego robić i po uruchomieniu gry od razu była po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

W trakcie rozgrywki na wersji 1.13, po wejściu w interakcję z handlarzem Sową lub z Sękiem dostaję crasha do pulpitu i w logach pojawia się taki błąd.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : no_assert
[error]Function      : CXML_IdToIndex<class CPhraseDialog>::GetById
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\xml_str_id_loader.h
[error]Line          : 112
[error]Description   : item not found, id
[error]Arguments     : gunsl_zat_b33_stalker_snag_controller_dialog

 

Z góry dziękuję za odpowiedź i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka nie wiem, który to konkretnie jest plik potrzebny do wgrania sejwa więc wrzucam trzy.

Jest to wersja moda 1.13 z wgranym spolszczeniem plus lektorem nic więcej z addonów w sumie nie ma. Jedynie wgrałem plik actor.itx i system.itx dla większego udźwigu ze wcześniejszych postów z tego forum.

Crash do pulpitu od razu jak się próbuje gadać z Sową, Brodą, Żwawym lub Sękiem.

Edit:

Ok w sumie problem już rozwiązany bo wygląda na to, ze właśnie problemem były te pliki actor.itx oraz system.itx bo pochodziły z wersji 1.12, w sumie dopiero teraz na to wpadłem ale nie sądziłem, ze o to może chodzić.

Rozpakowałem folder gamedata programem AXRtoolset, wgrałem go do folderu z grą na czysto już wszystko działa. W każdym razie dzięki za odpowiedź. 

save5.dds save5.scop save5.sgm

Edytowane przez FoltestBro98
Rozwiązanie
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
5 godzin temu, Zwinny napisał:

Po wejściu do bazy bandytów na bagnach po ominięciu min mam znaleźć ładunek wojskowych, 

Dawno grałem w SGMa ale czy tu nie chodziło o to zadanie, że w parku maszynowym mamy znaleźć ciała zabitych wojskowych żeby popchnąć to zadanie do przodu? A ciał było bodajże 4 czy 5.

@edit. 

Chodzi mi o to:

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.