Skocz do zawartości

SGM 2.2 + Gunslinger mod


Wojownik

Rekomendowane odpowiedzi

Nocny spacer po Wysypisku:

 

Demonstracja niektórych zmian:

 

Nowości z tworzenia na dzień 12.10.2020r.:
*Zmieniono przejście na Bagna (dla przejścia, potrzebny specjalny pancerz).
*Zmieniono przejście z Bagien na Kordon (przejście jak w СoС, wojskowy leży w innym miejscu).
*Dodano lokację Wysypisko (aby dostać się na Wysypisko, przyda się klucz od bramy).
   W 1.12, prawdopodobnie, nie będzie dostępne do przejścia.
*Teraz, aby dostać się do Sidorowicza, trzeba mieć elektromagnetyczne urządzenie dla otwierania drzwi (będzie fabularnie odegrane).
   Elektromagnetyczne urządzenie można zabrać z jednego z bandyckich obozów (u każdego oddziału bandytów na Kordonie jest dowódca z Alfy).
*Globalna mapa z CoC (w przyszłości, wszystkie przejścia będą zmienione).
*Ekrany ładowania z COC.
*Poprawki ambientu.
*Poprawki w spawnie dla podwyższenia wydajności.
*Różne inne poprawki

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Przeczytaj mój wcześniejszy post " Podaje sposób modyfikacji plików....", tym sposobem zmodyfikujesz pliki system.ltx i actor.ltx

Pytanie do wszystkich, czy komuś udało się ocalić bazę Świtu na magazynach?. wszystkie posterunki obroniłem przed mutantami, ale ostatni etap zadania jest chyba niewykonalny :wykrzyknik:. Po paru godzinach walki odpaliłem nawet "cheats" i zrobiłem nieśmiertelność która i tak mi nie pomogła.

Edytowane przez roman.b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz przekopiować katalog "config" do katalogu" Gamedata" z grą, nie zastępując plików.

W katalogu "config" masz plik system.ltx (max_weight  = 1500 i max_ruck  = 1560)

W katalogu config/creatures masz plik actor.ltx (max_walk_weight  = 1560)

W jednym i drugim pliku wyszukujesz wpisy "weight" i zmieniasz domyślne wartości, dla przykładu powyżej waga 1500 kg

Edytowane przez roman.b
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@roman.b Nie da się uratować bazy w sensie ostatnia fala jest tak skryptowo napisana, że choćbyś zrobił nie wiem co to większość lub cała frakcja musi zginąć, żeby później fabularnie bazę mogli przejąć Nocni Stalkerzy ( Ci co siedzą na farmie w Dolinie Mroku). Teoretycznie na cheat mode i z jakimś rpg albo granatnikiem z pierdyliardem pocisków może by się udało wytłuc mutanty zanim by wszystkich wybiły, ale wtedy pewnie skrypt by ześwirował i nie miał byś dalszych misji fabularnych ;) 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze odczucia z moda to że chodzi on katastrofalnie względem poprzedniczki 

nawet na oświetleniu statycznym bardzo ciężko jest utrzymać stałe 60 klatek gra na skadowsku i w okolicach jest niegrywalna bo liczba fpsów spada często poniżej 40

bardzo utrudnione jest celowanie lunetą PSO (nie wiem jak z innymi) bo kiedy zaczniemy jej używać FPSy spadają na łeb na szyję 

dodam tylko że nie mam miernego setupu takie mody jak AA 2 czy poprzednia wersja sgm 2.2 śmigały u mnie wzorowo, ciekawią mnie wasze odczucia względem osiągów moda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Osiągi moda różnią się od zwykłego SGM tym, że sam Gunslinger pobiera dużo zasobów - modele rąk, broni i animacje są zdecydowanie bardziej szczegółowe i rozbudowane niż w vanillowym SGM, do tego dochodzą potencjalnie lokacje z Anomaly jeśli takich używasz, jeśli nie to mimo wszystko większość modów z Gunslingerem jest zasobożerna, a i FPS spadają podczas celowania przez lunety ponieważ nie są to już lunety 2D jak w oryginalnym Stalkerze - Gunslinger używa lunet w 3D i nawet ja na swoim nie najgorszym w sumie sprzęcie mam spadki FPS podczas celowania i jako przykład podam, że te spadki zdarzają się nie w SGM+Gunslinger tylko zwykłym Gunslingerze nakładanym na czysty Zew Prypeci więc :P... Siłą rzeczy trzeba się nastawiać na niższy FPS, gdyby ta hybryda SGM i Gunslingera była na 64bitowym silniku XRay to pewnie FPS były by zdecydowanie lepsze, ale jak na razie jest tylko wersja 32bitowa więc trzeba się mocno suwaczkami pobawić, żeby uzyskać w miarę rozsądny FPS-owo gameplay ;)

Ale jeśli chodzi o mnie to bardzo miłym odczuciem było odświeżenie sobie SGM(tylko raz ograłem i to chyba zaraz jak tylko ukazało się spolszczenie) z bajerkami Gunslingera, lokacjami z Anomaly i przy okazji przygotowanie spolszczenia pod ten mod, a z filmików z wersji 1.12 widzę, że po premierze będzie jeszcze ładniejszy i miejmy nadzieję bardziej zoptymalizowany i jak ów wersja się ukaże to oczywiście dostosuję spolszczenie pod tą nową wersję:D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. W sumie to nic wybitnego - i5 7400 delikatnie przekręcony z 3.00 GHz do 3.20, do tego 8GB RAM Crucial Ballistix DDR4 i MSI GTX 1060 6GB, na dzień dzisiejszy już trochę mocno przestarzałe bebechy tyle, że to stacjonarny PC na szczęście :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy ja to ten mod skończyłem we wrześniu i od tego czasu wyleciał z mojego dysku, żeby zrobić miejsce innym modom, nad tłumaczeniem których pracowałem ;) Ale jeśli nie myli mnie pamięć to chyba na maksymalnych grałem tylko gęstość trawy miałem na połowę skali ustawione, nie chciało mi się bawić z każdą opcją po kolei bo jest kilka, które nie wymagają restartu gry i jest też kilka, które potrzebują restartu, żeby zmiany się zastosowały więc po prostu zaakceptowałem te spadki FPS - tak jak pisałem, na 32 bitowym XRay'u z podkoksanymi modelami czy NPC czy broni, czy zmienionymi i bardziej szczegółowymi lokacjami FPS będą świrować - głupi przykład to Misery - też działa na 32bitowym silniku XRay, ale ma inne niż oryginalne(bardziej szczegółówe) modele broni i tekstury więc ciężko wyciągnąć na nim stabilne 60 FPS nawet na sprzęcie z górnej półki. 

@DaimeneX Wspominał kiedyś, że ktoś pracuje nad adaptacją tego moda na 64-bitowy silnik, ale jak na razie cisza panuje w tym temacie, a autor tej hybrydy kończy lub jest blisko końca prac nad kolejnym patchem więc raczej mimo następnej wersji i tak będzie on działać na 32 bitowym silniku - także według mnie - dopóki ktoś nie przeniesie tego moda na 64 bitowy silnik to będą problemy z FPS tak czy tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@najdrok

miej to byczku na uwadze że pliki mogą się nie zgadzać w 100% przez różnice addonów na których gram ja a na których grasz ty, najlepiej podnosić udźwig robiąc to samemu śledząc moją rozmowę z romanem.Pliki zostawię może zadziałają 

actor weight plus.ltx system weight plus.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety we wszystkich miejscach pusto. Musiałem sięgnąć po pomoc do spawnera, no i mam dokumenty.

Jakiś bug.

Mam kolejny problem, brak zadań po wykonaniu zagadki przeszłości. Oprócz zadań sprawdzenie ogończa na Agropromie (gdzie jeszcze nie dotarłem), oaza i trzej towarzysze.

Co ma być dalej??

Edytowane przez roman.b
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.