Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, 44piterv napisał:

Taką poradę znalazłem dawno temu , gdy zginie najemnik wpuszczający nas do bazy .Działało na zwykłym SGM to może i tu zadziała.

Dzięki, spróbuję ...

PS. Nie ma takiego pliku ui_main_menu :(

Mam taki w katalogu OP-21 ale pewnie nie pasuje tu albo bezużyteczny.

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Muszę przyznać że mod jest na prawdę fajny, po wgraniu dodatków i jednego z reshade od Anomaly wygląda obłędnie

2135488542_xrEngine2021-01-0819-19-52.thumb.png.7833dcbc51da393b7fe85d26194208e9.png

1255191925_xrEngine2021-01-0821-54-54.thumb.png.022f68272165d4da62e96d815ac429e5.png

Niestety potwierdzając opinie poprzedników, wydajność czterech liter nie urywa przez 32-bitowy engine (ale jest grywalnie).

Jeszcze jedno pytanko - czy u was też niektórzy przeciwnicy są jak gąbki na pociski? Jako tako jeszcze zrozumiem odporność gości w egzoszkieletach, ale dla przykładu taka grupa Alfa. Koleś bez hełmu, ubrany jak zwykły komandos przyjmuje 10 strzałów w głowę z SVD i dopiero pada :062:Ogólnie zauważyłem ogromy przeskok względem szturmówek nad strzelbami typu Saiga, przy których takie np. AK jest jak karabin na kapiszony :D 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Postawiłem wczoraj owy modzik. Pierwsze co mnie wcisnęło w fotel to muzyka w głównym menu, nie zwykle klimatyczna, pierwszy raz w stalkerze przesłuchałem cały utwór 😀. Potem przyszedł czas rozpoczęcia nowej gry. Już na początku modzik przywitał mnie emisją, nawet nie miałem czasu spojrzeć na PDA, czyli od razu z grubej rury, nie pozostało nic innego jak zapuścić geparda w poszukiwaniu jakiegoś schronienia. Po znalezieniu jaskini, kolejna niespodzianka, kontroler w środku, gorzej być nie mogło. Niebo robiło się coraz bardziej czerwone, aż tu nagle zauważyłem skadowsk i do słownie w ostatniej chwili zdążyłem się schować. Ale do rzeczy, ciekawie rozbudowany o nowe postacie i zadania, oprawa wizualna jak i dźwiękowa to poprostu uczta dla oka i ucha, tak powinien wyglądać Zew Prypeci 👌😀.

Edytowane przez Duchol
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@suchyyy1 Lokacja startowa w SGM 2.2 to Kordon. Struktura fabularna została zmieniona, dlatego startujemy w innym miejscu.
Jeżeli chodzi natomiast o dostanie się na bagna, potrzebny jest klucz. Nie pamiętam już dokładnie, o który klucz chodzi, ale warto poszukać na tym forum tematy związane z SGM 2.2. Na pewno znajdziesz tam odpowiedź.

Edytowane przez stalker1997
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pobrałem najnowszą wersje 12 wrzuciłem spolszczenie dałem fixa na skakanie i nowy hud i generalnie nie mam huda i nie widze ani minimapy ani hp ani ammo :P wiem że gunslinger to wyłączał ale była opcja włączenia tego a tu w tym modzie tego nie widze a obskoczyłem wszystkie ustawienia a druga sprawa to nie da sie nic rozczytać o co chodzi? Dobra już bez znaczenia pobrałem sgm 2.2 lost soul i na tym zaczalem pykac nie wdzie opcji usunięcia więc można spokojnie usunąć mój komentarz

ss_krystian_03-25-21_22-49-58_(zaton).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Trynda w wersji 1.11 minimapa była widoczna na niższych poziomach trudności ale czy w 1.12 też tak to działało czy w ogóle nie było to nie wiem.

@Trynda był patch do 1.12 z datą 19.11.2020 i w opisie "przywraca kropkę gracza na minimapie" więc chyba minimapę dodaje.

Jakby co to wrzucam Patch 19.11.2020 w opisie nie ma nic o zmianach w tekstach więc nie powinien gryźć się ze spolszczeniem. Same zmiany w balansie broni, obrażeniach, w obrażeniach i odporności mutantów itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, ja z małym pytankiem. jak bardzo różni się SGM od SGM + Gunslinger fabularnie? bo grałem z dwie godziny w SGM ale zauważyłem że jest dodatek Gunslinger, a jako że uwielbiałem ten mod w CoP to się nawet nie zastanawiałem i od razu go zainstalowałem. w SGM zaczynało się w kordonie z totalnie innymi zadaniami fabularnymi na początku. W Gunslinger jak widzę, zaczynamy na zatonie i fabuła zaczyna się bardziej jak podstawowe CoP

Edytowane przez fajlol1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, tom3kb napisał:

@fajlol1 i to w sumie jedyna różnica, niektóre wersje SGMa zaczynają się na Kordonie inne tak jak Zew Prypeci. 

Przejdziesz Kordon i będzie podobnie.

Później to praktycznie to samo.

dzięki za odpowiedź, już myślałem że czeka mnie zupełnie inna opowieść, nie siedzę za głęboko w modach do stalkera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

1LSlih9LUeM.jpg?size=1280x720&quality=96

Rozpoczęły się zamknięte testy nowej wersji SGM + Gunslinger.

Jeśli nie zostaną wykryte krytyczne problemy, to wkrótce odbędą się otwarte testy.

 

Wersja 1.13:

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dodano 4 addony dostępne do pobrania dla nowej wersji SGM + Gunslinger. https://vk.com/topic-186393989_48023162

* Letnia roślinność: [KLIK]
* Standardowy ambient na lokacjach: [KLIK]
* Muzyka dla MP3-playera: [KLIK]
* Początek gry z lokacji Zaton: [KLIK]

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok ukończyłem i teraz coś ode mnie.

Modek fajny - bo lubię SGMa, co prawda moim zdaniem ta wersja traci na tym, że nie zaczyna się na Kordonie. 

Druga sprawa to bronie - bardzo mi brakowało SPASa - co prawda są same sajgi, ale SPAS jest i tak najlepszy, z automatów GP36 mój faworyt - niestety niedostępny.

Trzecia sprawa  - kolor tła i czcionek porad - nic nie idzie na nich przeczytać, tak samo na osiągnięciach - biała czcionka na żółtym tle to dziwny pomysł.

Teraz plusy - największym plusem jest każdy kontroler - trzeba się nagimnastykować trochę żeby każdego sprzątnąć, a nie automatycznie klep klep klep i leży. Przyznam się, że pierwszy kontroler, w tunelu kolejowym na Jantarze,  Janowie, dał mi mocno popalić - ale sprawił, że zachciało mi się ukończyć tego moda mimo braku moich broni.

Grafika bardzo ładna - ale bez dysku SSD nie podchodź - chyba jednak muszę kupić trzeci dysk do kompa właśnie na mody do STALKERA...

Wrażenia bardzo pozytywne, grać Panowie, GRAĆ!!!

edyta:

 

Oczywiście że Janów a nie Jantar...

Edytowane przez koboldzisko
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

@bolimnieglowa nawet trochę wyżej na  tej stronie jest to wspomniane, niektóre wersje SGM zaczynają się na Kordonie, inne na Zatonie. Ale później zgodnie z fabułą też trafisz na te lokacje.

Ps. Na jednym filmiku z sgm+gunslinger w opisie widziałem link do "startu na Kordonie" w temacie moda link do "startu na Zatonie" więc zależy co wybrał twórca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, tom3kb napisał:

@bolimnieglowa nawet trochę wyżej na  tej stronie jest to wspomniane, niektóre wersje SGM zaczynają się na Kordonie, inne na Zatonie. Ale później zgodnie z fabułą też trafisz na te lokacje.

Ps. Na jednym filmiku z sgm+gunslinger w opisie widziałem link do "startu na Kordonie" w temacie moda link do "startu na Zatonie" więc zależy co wybrał twórca.

W pełni się zgadzam - napisane jest i nawet ze zrozumieniem przeczytałem. Chciałem tylko wiedzieć czy bezpośrednio z Zatonu te lokacje mogę odwiedzić. Na to pytanie, zdaje się odpowiedź brzmi "nie" więc czekam na moment w grze, który mnie do nich skieruje. Dzięki za rychłą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
57 minut temu, Sarkazm napisał:

A masz gdzieś namiary na spawnera do 1.12?

Spawner od kolegi Boss dla wersji 1.12 do pobrania stąd: https://disk.yandex.ru/d/-n6MWEJwViVohQ

Źródło: https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/

Nie testowałem go i nie wiem czy działa. Archiwum zawiera spawner (ESC +F1), dopuszczalną nośność 100 kg oraz zwiększoną trwałość wszystkich broni w grze x10.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Anton Gorodecki napisał:

Spawner od kolegi Boss dla wersji 1.12 do pobrania stąd: https://disk.yandex.ru/d/-n6MWEJwViVohQ

Źródło: https://ap-pro.ru/forums/topic/812-pravki-dlya-modov/

Nie testowałem go i nie wiem czy działa. Archiwum zawiera spawner (ESC +F1), dopuszczalną nośność 100 kg oraz zwiększoną trwałość wszystkich broni w grze x10.

DObra dzięki, jednak szkoda czasu na tego beznadziejnie słabego moda, w 1.6 arsenał był 5 razy większy. Tu nawet nie ma takich klasyków jak G36 czy Groza. Nie wiem czy oni byli pijani jak robili tego moda czy ze złośliwości wycięli prawie całą broń xD

Edytowane przez Sarkazm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Sigerous Mod 2.2 + Gunslinger Mod Addon

Wstawka została odświeżona. I teraz tak:

  • Wszystkie martwe linki, których nie znalazłem zostały oznaczone (---)
  • Wersja 1.11 + Dodatki są w spoilerze. Jest to pierwsza wersja Gunslinger + SGM 2.2 i spolszczenie oczywiście pasuje, ale link do samego moda zdechł. 
  • Do wstawki dodano (najnowszą) wersję 1.13 + Dodatki. Spolszczenie nie było dostosowywane. 
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 9.01.2021 o 13:35, Nuclear Messiah napisał:

Muszę przyznać że mod jest na prawdę fajny, po wgraniu dodatków i jednego z reshade od Anomaly wygląda obłędnie

2135488542_xrEngine2021-01-0819-19-52.thumb.png.7833dcbc51da393b7fe85d26194208e9.png

1255191925_xrEngine2021-01-0821-54-54.thumb.png.022f68272165d4da62e96d815ac429e5.png

Niestety potwierdzając opinie poprzedników, wydajność czterech liter nie urywa przez 32-bitowy engine (ale jest grywalnie).

Jeszcze jedno pytanko - czy u was też niektórzy przeciwnicy są jak gąbki na pociski? Jako tako jeszcze zrozumiem odporność gości w egzoszkieletach, ale dla przykładu taka grupa Alfa. Koleś bez hełmu, ubrany jak zwykły komandos przyjmuje 10 strzałów w głowę z SVD i dopiero pada :062:Ogólnie zauważyłem ogromy przeskok względem szturmówek nad strzelbami typu Saiga, przy których takie np. AK jest jak karabin na kapiszony :D 

Czyli jakich dodatków konkretnie...???? jakiś poradnik o reshade'ach z Anomaly plz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.