Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, vidkunsen napisał:

Guccimucci5 - nie wiem jak, zawsze możesz od nowa pobrać stąd:

https://vk.com/topic-186393989_40935428

https://stalkerportaal.ru/load/zov_pripjati_novyj/zov_pripjati_repack/sigerous_addon_for_gunslinger_ver_1_1/135-1-0-3256

https://ap-pro.ru/forums/topic/1739-sgm-22-gunslinger-mod/page/28/?tab=comments#comment-18705

  Pokaż ukrytą zawartość

Если у вас уже скачана версия 1.1 и патч, эту версию скачивать не нужно. Версия 1.11 содержит в себе мод и патч. Если у вас скачана версия 1.11, то ставить патч не надо!

GoogleDisk (Мод 1.11)
ЯндексДиск (Мод 1.11)

GoogleDisk (Патч для 1.1)
ЯндексДиск (Патч для 1.1)

Перед установкой патча, обязательно выключить Minimalism hud в менеджере модов!

Установка мода: Адаптация автономна, все необходимое уже есть в архиве (инсталяторе), на CoP ничего устанавливать не нужно.
Установка патча: Поместить папки gamedata и MODS из архива с патчем, в папку с игрой, согласиться на замену.

Что есть в патче:

  • Фикс Minimalism hud (теперь можно пользоваться)
  • Фикс вылета в меню
  • Фикс описания и характеристик брони

http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/sigerous_mod/46

Wszystkie to repacki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Wiesz co, wydaje mi się, że co to biegu to chyba się nie da, w nowszych modach wiem, że to jest już norma i bodajże to się ustawia w ustawieniach gry tam gdzie poziom trudności itd, ale z racji, że ten mod to w sumie bazowe SGM 2.2+pukawki z gunslingera to nie ma tej opcji.  A co do usuwania starych zapisów to właśnie chyba nie można, zauważyłem, że w oknie wczytywania i zapisu nie ma przycisku do usuwania zapisów, ale nie wiem czy to z winy autora czy o co chodzi :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, link do pliku z podwyższonym skokiem nie działa, poratuje ktoś?.

Jeszcze jedno, Przed instalacją patcha: - w menedżerze modów wyłączyć obowiązkowo Minimalism hud.

Gdzie jest ten menedźer?.

 

 

Proszę osoby obeznane w temacie zwiększenia udźwigu o pomoc, brak pliku w, którym to można zrobić, będę wdzięczny za pomoc.

Edytowane przez bolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo Na podwyższony skok nic nie pomogę, bo prawdopodobnie to samo się wyświetla:

34.JPG

A skok zmieniało się w czystym ZP w pliku actor.ltx.

Zaś udźwig w ZP zmieniało się też w actor.ltx, mianowicie linijkę "max_walk_weight" i linijkę "max_weight" w system.ltx. Ten "max_walk..." wpływa na ilość podnoszonych kg, a ten drugi na granicę. Na granicę, w której GG będzie się szybciej męczył jeśli ją przekroczy.

A jeśli chodzi o Menadżer modów, to pewnie chodzi o podobny do tego JSGME: 

I z pewnością trzeba znaleźć plik "JSGME.exe", żeby wyłączyć minimalism hud.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@guccimucci5, kilka postów wyżej wstawiłam paczkę na wyższy skok. Jest tam też zwiększony udźwig na 500 kg. 

Jeżeli chcesz mieć udźwig 5 TON, to pobierz sobie tę paczkę i zmień w - 

1. gamedata/cohfigs/creatures/actor linię - max_item_mass  = 500 ;50.0 na - max_item_mass  = 5000 ;50.0  i  max_walk_weight  = 600 na - max_walk_weight   = 5000

2. plik - system - max_weight  = 500 na - max_weight  = 5000

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.09.2020 o 22:07, Szczepan9205 napisał:

Wiesz co, wydaje mi się, że co to biegu to chyba się nie da, w nowszych modach wiem, że to jest już norma

Nie sądzę, by trzymanie przycisku biegu było normą. Normą jest naciśnięcie przycisku i tyle. Trzymanie przycisku sprawia mi spory problem. Mylę się z tym, bo odruchowo puszczam ten przycisk.

Mam prośbę - czy ktoś znający się na tym, mógłby sprawić, by przycisku biegu nie trzeba było trzymać wciśniętego?

Druga sprawa, to usuwanie starych zapisów. Co komuś przeszkadzała opcja, by je usuwać z poziomu gry? Teraz trzeba usuwać je ręcznie w folderze z zainstalowaną grą. Da się coś z tym zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Stalkerzy, poratujcie, pażałsta.

Gram sobie, miło i przyjemnie, ale coraz częściej pojawiają się jakieś „głupotki”, które mnie zniechęcają. Czy robię coś źle?

  1. SEVA nie dodaje udźwigu. Znalazłem na Pogłębiarce towar Tasaka bodajże, w nim SEVA. Cud, miód. Ale założona nie dodaje udźwigu. Niby powinno być 71/81 kg (tak podaje dymek podpowiedzi po najechaniu myszką), ale w rzeczywistości w oknie ekwipunku jest 50/60. Inne kombinezony (np. Raider) są OK.

  2. Kompletny brak Informatora na Skadowsku. Makowiecki, po odniesieniu artefaktu nigdzie nie kieruje. A skoro nie ma Informatora, to kto powinien nas skierować na zdobycie informacji o Świcie?

  3. A skoro nie ma Informatora, to i nie ma linii zadań SBU…..

  4. Bandyci – zabiłem Płotkę, wróciłem, oddałem art. Brodzie. Wilka nie ma nigdzie. Nie ma jak kontynuować linii Bandytów, bo jak pominąłem Wilka i poszedłem do Sułtana, to normalnie mam nocny atak na Szewczenkę, a potem koniec – nic nie ma więcej. Nie ma opcja na Czapajewa. Próba zbliżenia się do Leśniczówki – strzelanina.

  5. Mściciel zleca paczkę dla Kaniewskiego, odnoszę, Kaniewski wybucha, brak PDA. Trzy razy próbowałem. Próbowałem też sam go zastrzelić – nadal brak PDA. Po „prawidłowym” wybuchu, wracam bez PDA na Skadowsk – nikt nic nie wie, Broda i Sowa milczą, Mściciela brak, Informatora też. Koniec linii?

  6. Sowa – po 1 zadaniu odniosłem 2 PDA, brak zadania na walizkę Majrona. Minęło 3 dni, nic. A bez tego nie ma też kolejnego, na Swaroga.

  7. Zadanie od Miecza – wraz z Elbrusem, atak na Leśniczówkę. Idziemy, zabiliśmy prawie wszystkich, ale Czapajew jest nieśmiertelny. Poza tym, w połowie ataku, nagle komunikat „zadanie nie powiodło się”, a Czpajew wciąż strzela…..

  8. Noe nie ma kompletnie nic do powiedzenia – wygania mnie. Co trzeba zrobić, aby zagadał?

  9. Gadam do upojenia z Brodą i Sową – nic nowego. Jedyne, co daje Broda, to opcjonalne 3 artefakty, a Sowa proponuje sprzedaż miejsca spawnu narzędzi.

  10. Aha, narzędzia. Nie ma w tartaku na stryszku, nie ma w Zakładzie Utylizacji w rurze, nie ma nigdzie. Chyba się złamię, i kupię info od Sowy, a potem odegram save……

 

Poza tym – kilka godzin grania, sporo zadań mam porobionych, gra się przyjemnie, ale nie wiem, czy to mi nie zamyka normalnej fabuły. Po zbliżeniu się do pierwszego helikoptera (Makowiecki – artefakt), dostaję zadanie, żeby poszukać elektronicznego klucza. Będzie pewnie od Sokołowa, ale przecież najpierw Świt, a potem Sokołow……

Czy coś robię źle?

Kiedyś grałem w „czystego” SGM 2.2, takich problemów nie było.

Pamagitie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.09.2020 o 22:07, Szczepan9205 napisał:

Wiesz co, wydaje mi się, że co to biegu to chyba się nie da, w nowszych modach wiem, że to jest już norma i bodajże to się ustawia w ustawieniach gry tam gdzie poziom trudności itd, ale z racji, że ten mod to w sumie bazowe SGM 2.2+pukawki z gunslingera to nie ma tej opcji.  A co do usuwania starych zapisów to właśnie chyba nie można, zauważyłem, że w oknie wczytywania i zapisu nie ma przycisku do usuwania zapisów, ale nie wiem czy to z winy autora czy o co chodzi

Ograłem ostatnio trochę tych nowszych modów i jakoś nie napotkałem przymusu przytrzymywania przycisku przypisanego do biegania. @Szczepan9205 czy mógłbyś wyjaśnić w którym dokładnie modzie spotkałeś się z taka opcją?

3 godziny temu, smox napisał:

Teraz trzeba usuwać je ręcznie w folderze z zainstalowaną grą. Da się coś z tym zrobić?

Zapewne da się przywrócić w/w usuwanie zapisów z poziomu menu, ale niestety to przerasta moje znikome umiejętności w tym temacie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki W Anomaly np. nie trzeba trzymać cały czas przycisku sprintu, jeśli pamiętam to jest opcja po której raz naciskasz przycisk przypisany pod sprint i GG biegnie cały czas sprintem, a jak chcesz przestać biegać to ponownie klikasz shift. Choć w sumie tego nie przemyślałem, możliwe, że tylko w Anomaly jest coś takiego, ale wydaje mi się, że jeszcze w jakimś się z tym spotkałem - tyle, że nie pamiętam którym...

@piter1977 Co do Twoich pytań, kwestia kombinezonów to decyzja autora tej adaptacji chyba, większość tych kombinezonów np nie ma też noktowizorów - ja grałem z wersją SEVY od Powinności, no ale ogólnie autor widocznie coś źle powpisywał w pliki ( w każdym razie w następnym patchu chyba mają być jakieś fixy dla kombinezonów więc może to poprawi).

A co do Informatora, Wilka, Kaniewskiego, i Bandytów to te wątki są wycięte chyba bo w żaden sposób nie udało mi się dojść do momentu gdzie te misje się pojawiają - czy to założenie autora czy niezamierzone działanie - nie mam pojęcia, ale w każdym razie nie ma tych misji. Mnie się udało wejść do Leśniczówki, ale przed atakiem na Szewczenkę i misji od Miecza na oczyszczenie Leśniczówki, trzeba chyba było dać w łapę gościowi, który pilnuje wejścia, ale można wejść i dostać od Czapajewa 2 misje, a co do ataku to w moim przypadku udało się Czapajewa ubić jak atakowałem z Elbrusem i jego ekipą Leśniczówkę.

Tak samo z Sową - u niego jest chyba tylko misja na laptopa i detektory dla Naukowców :/  A kwestia narzędzi wygląda tak, że można je znaleźć nie wykupując namiarów u Sowy, ale nie znajdują się tam gdzie mówią poradniki i filmy na youtube. ja po prostu kupowałem namiary uprzednio zapisując grę, robiłem sobie screenshota z ich położeniem, potem wczytywanko i szedłem je po prostu zebrać - tu też nie wiem czy to zamysł twórcy czy o co chodzi, ale w tej adaptacji nie ma co się sugerować poradnikiem jeśli chodzi o narzędzia.
 

No i nawiązując jeszcze do pytań @smox ja również nie potrafię zmodyfikować tego moda, żeby przywrócić opcję usuwania zapisów z poziomu gry, jeśli chodzi o sprint to tu również nie jestem w stanie pomóc - lepiej trochę mi wychodzi tłumaczenie niż grzebanie w "bebechach" modów :P

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox No Gunslinger robi robotę w sumie w każdym modzie :P Szkoda tylko, że ludzie tworzą takie hybrydy na aktualnie dostępnych wersjach Gunslingera - gdyby poczekali do premiery wersji 1.0 (fakt może to będzie za 10 lat :D ) to miało by to większy sens bo tak to Wał albo Sajga podmieniają kilka różnych pukawek i nie ma takiej różnorodności jeśli chodzi o broń jak w nawet podstawowym Stalkerze. 

Ale poza tym to fajne są te bajery typu celowniki laserowe, latarki, trytowe wstawki i wszystko to ma swoje fizyczne modele więc instalując te bajery to fizycznie je widzisz, PDA, modele rąk, animacje GG potrafią poprawić imersję i umilić rozgrywkę :) Szkoda tylko, że autor powycinał niektóre wątki fabularne, ale poza tym to dałbym tej adaptacji takie mocne 7-8/10. 

No i z dodatkami też potrafi pięknie wyglądać mimo, że to "tylko" SGM:

Spoiler

ss_szczepan_08-25-20_13-45-07_(agroprom).jpg

ss_szczepan_08-12-20_16-05-55_(zaton).jpg

ss_szczepan_08-25-20_13-36-54_(agroprom).jpg

ss_szczepan_08-25-20_13-33-38_(agroprom).jpg

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.