kmicic0 Opublikowano 16 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2020 (edytowane) Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu [wpn_fn2000_1]:wpn_fn2000 $spawn = "weapons\wpn_fn2000_1" ; name and section in level editor cost = 100000 inv_weight = 1.0 hit_power = 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 ;0.32, 0.32, 0.32, 0.32 hit_impulse = 999 ;100 hit_type = fire_wound fire_distance = 999 ;200 bullet_speed = 999 ;550 ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč rpm = 999 ;670 rpm_empty_click = 200 grenade_vel = 32 ;76 use_aim_bullet = false ;Ďîääĺđćčâŕĺňń˙ ëč ďĺđâŕ˙ ńóďďĺđ ďóë˙ time_to_aim = 0.01 ;1.0 hud = wpn_fn2000_hud misfire_probability = 0.000 ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ !!!old - now not working ;čçíîřĺííîńňü, ďđč ęîňîđîé ďî˙âë˙ĺňń˙ řŕíń îńĺ÷ęč misfire_start_condition = 0.0 ;čçíîřĺíîńňü ďđč ęîňîđîé řŕíń îńĺ÷ęč ńňŕíîâčňń˙ ęîíńňŕíňíűě misfire_end_condition = 0.0 ;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireStartCondition misfire_start_prob = 0.000 ;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireEndCondition misfire_end_prob = 0.00 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîřĺíîńňč ďđč îäčíî÷íîě âűńňđĺëĺ condition_shot_dec = 0.0000 ;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîřĺíîńňč ďđč âűńňđĺëĺ î÷ĺđĺäüţ condition_queue_shot_dec = 0.0000 ammo_elapsed = 999 ;30 ammo_mag_size = 999 ;30 hand_dependence = 1 single_handed = 0 ammo_class = ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap grenade_class = ammo_m209 fire_modes = 1, 2, 3, -1 launch_speed = 32 hit_probability_gd_novice = 1.0 ;0.80 hit_probability_gd_stalker = 1.0 ;0.80 hit_probability_gd_veteran = 1.0 ;0.80 hit_probability_gd_master = 1.0 ;0.80 fire_dispersion_base = 0.01 ;0.2 ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő) control_inertion_factor = 1.2f crosshair_inertion = 0.01 ;6.30 ;------------------------------------------------------------------------------- inv_name = st_wpn_fn2000_1 inv_name_short = st_wpn_fn2000_1 description = st_wpn_fn2000_descr_1 ;addons scope_status = 1 silencer_status = 1 grenade_launcher_status = 1 zoom_enabled = true ; (on,off)zoom mode (right mouse button) zoom_rotate_time = 0.25 scope_zoom_factor = 15 ;50 ; fov for zoom mode scope_texture = wpn_crosshair_g36 lens_texture = wpn\wpn_crosshair_g36_lens lens_texture_x = 183 lens_texture_y = 75 lens_texture_w = 648 lens_texture_h = 648 Wlkejamy do pliku na smym końcu w_fn2000.ltx W Cieniu Czarnobyla aby wywołać\orzymać tą broń w grze. Postępujemy wg instrukcji 1) gamedata 2) w gamedata znajdujemy folder o nazwie scripts 3) w folderz scripts znajdujemy plik o nazwie escape_dialog.script 4) w piku escape_dialog.script znajdujemy linjkę function give_weapon_to_actor (trader, actor) 5) pod linjką give_weapon_to_actor (trader, actor) wklejamy linjkę dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_fn2000_1", "in") 6) OTRZYMUJEMY\DOSTAJEMY BROŃ PODRASOWANĄ I MA JĄ TYLKO NASZ GG. W Czystym Niebie i Zewie Prypeci Wlkejamy do pliku na smym końcu w_fn2000.ltx 1) gamedata 2) w gamedata znajdujemy folder o nazwie configs 3) w folderz configs znajdujemy folder o nazwie gameplay 4) w folderze o nazwie gameplay znajdujemy plik character_desc_general.xml 5) w pliku o nazwie character_desc_general.xml znajdujemy sekcję <!-- --> <!-- Actor --> <!-- --> <specific_character id="actor" no_random = "1"> <name>st_actor_name</name> <icon>ui_inGame2_Hero</icon> <map_icon x="2" y="5"></map_icon> <team>Actor</team> <supplies> [spawn] \n 6) pod spawn wklejamy wpn_fn2000_1\n Powinno to wyglądać tak : <!-- --> <!-- Actor --> <!-- --> <specific_character id="actor" no_random = "1"> <name>st_actor_name</name> <icon>ui_inGame2_Hero</icon> <map_icon x="2" y="5"></map_icon> <team>Actor</team> <supplies> [spawn] \n wpn_fn2000_1\n 7) W obu przypadkach tzn Czyste Niebo i Zew Prypeci aby otrzymć \ uzyskać tą broń GRĘ MUSIMY ZACZĄĆ OD NOWA. PRZY TWORZENIU BRONI MOŻECIE SIĘ WZOROWAĆ NA TYM JESTEM AUTOREM TEGO PORADNIKA I NIE ZEZWALAM NA PUBLIKACJĘ TEGO POSTA NA INNYCH FORACH. Edytowane 16 Sierpnia 2020 przez kmicic0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.