Skocz do zawartości

Uzyskanie Otrzymanie broni w całej serii gry


Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o przeniesienie tematu do odpowiedniego działu

 

[wpn_fn2000_1]:wpn_fn2000
$spawn               = "weapons\wpn_fn2000_1"   ; name and section in level editor

cost                    = 100000

inv_weight              = 1.0

hit_power                = 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 ;0.32, 0.32, 0.32, 0.32
hit_impulse                = 999 ;100
hit_type                = fire_wound
fire_distance           = 999 ;200
bullet_speed             = 999 ;550 ;íŕ÷ŕëüíŕ˙ ńęîđîńňü ďóëč
rpm                     = 999 ;670
rpm_empty_click         = 200

grenade_vel             = 32 ;76

use_aim_bullet          = false                ;Ďîääĺđćčâŕĺňń˙ ëč ďĺđâŕ˙ ńóďďĺđ ďóë˙
time_to_aim             = 0.01 ;1.0

hud                      = wpn_fn2000_hud

misfire_probability        = 0.000 ;âĺđî˙ňíîńňü îńĺ÷ęč ďđč ěŕęńčěŕëüíîě čçíîńĺ  !!!old - now not working
;čçíîřĺííîńňü, ďđč ęîňîđîé ďî˙âë˙ĺňń˙ řŕíń îńĺ÷ęč
misfire_start_condition        = 0.0
;čçíîřĺíîńňü ďđč ęîňîđîé řŕíń îńĺ÷ęč ńňŕíîâčňń˙ ęîíńňŕíňíűě
misfire_end_condition        = 0.0
;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireStartCondition
misfire_start_prob             = 0.000
;řŕíń îńĺ÷ęč ďđč čçíîřĺíîńňč áîëüřĺ ÷ĺě misfireEndCondition
misfire_end_prob             = 0.00
;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîřĺíîńňč ďđč îäčíî÷íîě âűńňđĺëĺ
condition_shot_dec          = 0.0000
;óâĺëč÷ĺíčĺ čçíîřĺíîńňč ďđč âűńňđĺëĺ î÷ĺđĺäüţ
condition_queue_shot_dec    = 0.0000

ammo_elapsed               = 999 ;30
ammo_mag_size              = 999 ;30
hand_dependence         = 1
single_handed           = 0
ammo_class              = ammo_5.56x45_ss190, ammo_5.56x45_ap
grenade_class            = ammo_m209
fire_modes              = 1, 2, 3, -1
launch_speed             = 32

hit_probability_gd_novice  = 1.0 ;0.80
hit_probability_gd_stalker = 1.0 ;0.80
hit_probability_gd_veteran = 1.0 ;0.80
hit_probability_gd_master  = 1.0 ;0.80


fire_dispersion_base       = 0.01 ;0.2    ;óăîë (â ăđŕäóńŕő) áŕçîâîé äčńďĺđńčč îđóćč˙ (îđóćč˙ çŕćŕňîăî â ňčńęŕő)
control_inertion_factor    = 1.2f
crosshair_inertion            = 0.01 ;6.30
;-------------------------------------------------------------------------------

inv_name                 = st_wpn_fn2000_1
inv_name_short             = st_wpn_fn2000_1
description              = st_wpn_fn2000_descr_1

;addons
scope_status            = 1
silencer_status         = 1
grenade_launcher_status = 1

zoom_enabled            = true                                                ; (on,off)zoom mode (right mouse button)
zoom_rotate_time            = 0.25
scope_zoom_factor       = 15 ;50                                                ; fov for zoom mode
scope_texture        = wpn_crosshair_g36
lens_texture        = wpn\wpn_crosshair_g36_lens
lens_texture_x        = 183
lens_texture_y        = 75
lens_texture_w        = 648
lens_texture_h        = 648

Wlkejamy do pliku na smym końcu   w_fn2000.ltx

W Cieniu Czarnobyla aby wywołać\orzymać tą broń w grze.
Postępujemy wg instrukcji
1) gamedata
2) w gamedata znajdujemy folder o nazwie scripts
3) w folderz scripts znajdujemy plik o nazwie escape_dialog.script
4) w piku escape_dialog.script znajdujemy linjkę function give_weapon_to_actor (trader, actor)
5) pod linjką give_weapon_to_actor (trader, actor) wklejamy linjkę dialogs.relocate_item_section(trader, "wpn_fn2000_1", "in")
6) OTRZYMUJEMY\DOSTAJEMY BROŃ PODRASOWANĄ I MA JĄ TYLKO NASZ GG.

W Czystym Niebie i Zewie Prypeci 

Wlkejamy do pliku na smym końcu   w_fn2000.ltx
1) gamedata
2) w gamedata znajdujemy folder o nazwie configs
3) w folderz configs znajdujemy folder o nazwie gameplay
4) w folderze o nazwie gameplay znajdujemy plik character_desc_general.xml
5) w pliku o nazwie character_desc_general.xml znajdujemy sekcję 

<!--                                              -->
<!--                 Actor                          -->
<!--                                              -->

    <specific_character id="actor" no_random = "1">
        <name>st_actor_name</name>
        <icon>ui_inGame2_Hero</icon>
        <map_icon x="2" y="5"></map_icon>

        <team>Actor</team>
        <supplies>
            [spawn] \n
6) pod spawn wklejamy wpn_fn2000_1\n 

Powinno to wyglądać tak :


<!--                                              -->
<!--                 Actor                          -->
<!--                                              -->

    <specific_character id="actor" no_random = "1">
        <name>st_actor_name</name>
        <icon>ui_inGame2_Hero</icon>
        <map_icon x="2" y="5"></map_icon>

        <team>Actor</team>
        <supplies>
            [spawn] \n
                         wpn_fn2000_1\n 

7) W obu przypadkach tzn Czyste Niebo i Zew Prypeci aby otrzymć \ uzyskać tą broń GRĘ MUSIMY ZACZĄĆ OD NOWA.

PRZY TWORZENIU BRONI MOŻECIE SIĘ WZOROWAĆ NA TYM

JESTEM  AUTOREM TEGO PORADNIKA I NIE ZEZWALAM NA PUBLIKACJĘ TEGO POSTA NA INNYCH FORACH.

Edytowane przez kmicic0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.