Skocz do zawartości

Podziemia Agropromu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! jak się nazywają te mutanty z Agropromu te co mają takie jakby długie wąsy i jest tam dużo przeciwników? . \Aha i nie wiem czy dobrze napisałem że to agroprom zchodi sie tam po drabinie mi chodzi o to co tam trzeba wykończyć tych kilku bandytów Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha dzieki za odpowiedź bo myślałem że jest ich więcej:Da jak ta anomalia się nazywa(ta zielona) i co ona robi? Edit: A jeszcze jakieś bandziory tam są oprócz tych na początku? i czy można tam wyjść tym samym wejściem co się weszło? i czy wogóle ten cały agroprom jest duży? bo dopiero jestem początkującym graczem i doszedłem do agropromu dopiero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta anomalia to chyba galareta. Nie ten temat - następnym razem, jeśli chcesz spytać o coś zupełnie innego, niż w temacie, to utwórz nowy. Tylko z rozsądkiem. Takie informacje możesz sprawdzić bezpośrednio w grze. Pisz, jak dalej będziesz chciał się czegoś dowiedzieć. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons//lightbulb.gif

i co ona robi?

Po wejściu na nią ubywa życie.

A jeszcze jakieś bandziory tam są oprócz tych na początku?

Na początku są tylko bandyci, ale potem pojawi się wojsko.

czy można tam wyjść tym samym wejściem co się weszło?

Można wyjść jedynie kanałem wyznaczonym przez grę.

i czy wogóle ten cały agroprom jest duży?

Podziemia są stosunkowo małe, sam Agroprom oprócz instytutu też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo teraz lepiej się czyta tą nazwę bo ja nie wiedziałem jaką nazwę wymyślićhttp://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/lightbulb.gif

Ps o co chodzi z tym:

-Poziomem

-HP

-MP

-EXP

Aha i jak byście mogli to wypiszcie mi rangi w tym temacie albo najlepiej na PW