Agrael Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2020 Początków S.T.A.L.K.E.R.-a należy się doszukiwać już w 2001 roku, kiedy to GSC Game World ogłosiło rozpoczęcie prac nad Oblivion Lost. Z czasem jednak koncepcja gry całkowicie się zmieniła i jej akcję umieszczono w Czarnobylu. Deweloperzy tworzyli ten tytuł wiele lat, ale ostatecznie zmuszeni byli do poważnego okrojenia swojej gry. Wiele koncepcji nie przetrwało do wersji finalnej lub znacznie je uproszczono. To właśnie dzięki wyciekłym buildom jesteśmy w stanie zobaczyć mnóstwo elementów, jakie nie znalazły się w późniejszej, w pełni stabilnej wersji. Trzeba również zaznaczyć, że są one niestabilne i często zawierają błędy. Lista buildów, które możecie odnaleźć na naszym forum: Spoiler 2001: 749 756 788 2002: 1096 1098 1114 1154 1254 1265 2003: 1469 1472 1511 1512 1610 1616 1623 1632 2004: 1834 1835 1842 1844 1865 1902 1935 1964 2006: 2571 2604 2007: 2939 3120 2009: 3844 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sin member Opublikowano 23 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Czy ktoś wie od czego zależała nazwa buildu ? Dlaczego jest 749, 756, 788 itp, zamiast np 1, 2, 3 i tak dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Od tego jak sobie twórcy chcą nazywać, jak przyjęli numerowanie kolejnych buidów, potem wersji gry, czy poprawek. Równie dobrze mogliby wymyślić numerację. 0.749, 0.756 albo 0.0749, 0.0756. Takie określenia typu 1,2,3 wcale za dobre nie są szczególnie jak kolejne wersje różnią się wieloma różnymi rzeczami, a kolejne zmiany też mają jakieś numerki (a to też idzie często w setki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Przypuszczam, że numer, to kolejna wersja lokacji. Dla nas może to być niezauważalny szczegół np. tekstury, miejsce pojawienia się dekoracyjnego NPCa, a dla moda, to usunięcie jakiej usterki, lub upiększenie. Odczuć to można mocno w LA, gdzie te niewykorzystane w grach lokacje, mimo usilnych starań twórców LA, sprawiały sporo problemów. Coś w "odrzutkach" było nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.