Yurek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data premiery: 03.03.2012 r. Autor: GeJorge Autorzy spolszczenia: @Yurek, @kobal Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Modyfikacja dodaje do gry nowe zadania i linie fabularne, które dodatkowo prowadzą gracza przez znane lokacje z pozostałych dwóch części trylogii. Wprowadzono również zmiany w rozgrywce. Zmiany w wersji 2.2: Zaadaptowano trzy lokacje: Kordon, Bagna i Czerwony Las. Nowe zadania na starych lokacjach. Autorem wielu z nich jest Geonezis - modder odpowiedzialny za prace nad starszymi wersjami Sigerous Mod. Usunięto kilka błędów z poprzednich wersji moda. Cechy moda: Zmiany w fabule. Nowe zadania poboczne. Wiele nowych postaci. Podczas nocy NPC są praktycznie niewidoczni. Zmieniony HUD, któremu przypisano nowe funkcje. Nowe bronie, kombinezony, artefakty, medykamenty itd. Możliwość ulepszania artefaktów. Nowe specjalizacje NPC. Dodano specjalne książki, dzięki którym można udoskonalić zdolności bojowe Diegtiariowa. Każdy kaliber broni wymaga odpowiedniego tłumika. Zmieniono opis wszystkich broni oraz kombinezonów. Wszystkie lokacje zostały wypełnione nowymi schowkami. Zmiany w statystykach oraz balansie wszystkich broni. Możliwość zainwestowania gotówki u bankiera. Gra rozpoczyna się na Kordonie. Możliwość dodatkowego składania zamówień na rzadkie przedmioty. Dodano nowe ulepszenia sprzętu. Dodano części ciał mutantów. Dodano 4 bazy frakcji: Bandyci (Zaton), Świt (Jupiter), Najemnicy (Jupiter), Monolit (Prypeć). Możliwość dołączenia do ww. frakcji. Możliwość samodzielnego podróżowania między lokacjami we freeplayu. Dodatkowe ustawienia gry w opcjach. SCREEENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem, fixem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. Po instalacji spolszczenia można uruchomić plik run.bat w folderze gamedata, który usunie zbędnie powtórzone pliki z odtwarzacza. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Nasz serwer - [KLIK] - Część IV Kumulatywny fix z19.03.12 r.: Nasz serwer - [KLIK] Mod + Fix: MEGA - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] - Część I Nasz serwer - [KLIK] - Część II Nasz serwer - [KLIK] - Część III Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Dodatki: Spoiler Dodatek nr.1 oraz jego zawartość: Spoiler Adaptacja AI additions. Niemieckie dialogi najemników. Ukraińskie dialogi bandytów. Przezroczysty inwentarz. Wyłączenie akumulatorów do detektorów. Przywrócenie "szybkich slotów" na ekran. Ulepszony oddział Alfa Cloud Mail - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] GunPack Addon - wersja PL + patch: Cloud Mail - [KLIK] Uwaga! Sprawdzono kompatybilność spolszczenia tylko z powyższymi dodatkami (muzyka do odtwarzacza MP3 jest na stałe zintegrowana z polskim tłumaczeniem). Instalowanie innych dodatków grozi destabilizacją gry. Źródło: 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ściągnąłem wczoraj moda ale antywirus mi go zlikwidował krzycząc,że jest zagrożenie.Mam Symantec Endpoint Protection.Czy można to jakoś wyjaśnić?Pierwszy raz mam taki konflikt ściągając z tej strony.Ściągam jeszcze raz i wyłaczylem antywira,a dalej zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Bo plik jest spakowany jako samorozpakowujący się RAR z rozszerzeniem .exe - i dlatego antywir sie drze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Sugerowałbym zmienić to na zwykłe archiwum. Mi też antywirus protestuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Własnie przeskanowałem Avastem i nie znaleziono żadnego zagrożenia. Na czas pracy z w/w archiwum wyłączcie antywiry i już. Ta polonizacja jest zrobiona jako taki sam instalator jak robiłem dotychczas do każdej polonizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Bo on nie protestuje przy rozpakowywaniu a przy ściąganiu. Też mam avasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 No to nie kumam o co chodzi U mnie pobieranie z Pobieralni ruszyło bez problemów i się właśnie ściąga (a też mam Avasta) Jakby co to błędy można zgłaszać w "trackerze", albo na Dropa (Kobal i Papaczos) EDIT Yurek (17:23): Właśnie pobrałem polonizację SGM 2.2 z Pobieralni i rozpakowałem. Żadnych błędów przy rozpakowywaniu i alarmów antywirusowych (mam Avasta). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 U mnie też antywir wiszczał (AVG), ale z zrchiwum wszystko ok i sgm pięknie śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Przy pobieraniu wyłączyłem antywira rozpakowałem gamedate wrzuciłem i włączyłem w antywira i wszystko gra.Antywir drze się tylko na sam koniec ścągania moda i wywala tak że musiałem dzisiaj jeszcze raz ściągac z podanej strony.Na razie wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Tutaj jest poradnik ze zdjęciami: http://sigerous.ru/f...4-3449-1#640403 , jak czegoś nie rozumiesz polecam google translate. Tłumaczy tak z grubsza ale sens można wyłapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOL1234 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nie działają "gorące klawisze", jak je włączyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Według opisu powinny działać bez żadnych dodatkowych czynności. Sprawdzałeś dostępne opcje w menu gry? Może te klawisze są domyślnie wyłączone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Otwierasz właściwości ikony startowej na pulpicie i w pozycji element docelowy:"C:Program FilesGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - CoPbinxrEngine.exe" -nointro -cheat_mode Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Czy ktoś może podpowiedzieć w którym miejscu trzeba szukać bioradarem zaginionego ładunku wojskowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Do poszukiwania ładunku wojskowych służy GEORADAR, a szukać należy w miejscu na screenach poniżej: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Nie wiem jak w tej wersji SGM, ale w poprzednich wykrywacz min wystarczyło tylko nosić w plecaku, tak samo było jakieś urządzonko dające odporność na psionikę, też wystarczyło mieć w plecaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Wykrywacz min i georadar nie mają opcji 'użyj' przynajmniej w moim przypadku.Czy tak musi być? Czy aktywują się w plecaku na miejscu zdarzenia,czy u mnie jest coś nie tak? Proszę o poradę. Tak ma być. Obydwa urządzenia wystarczy nosić w plecaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Yurek dzięki za pomoc.Kobal,Cichy dzięki za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronikarz Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Ja mam pytanie. Otóż ściągnąłem SGM 2.2 i gdzie muszę to zainstalować? do folderu z grą? Tam właśnie to robię, niestety gra jakby nie widzi, że coś się zainstalowało, ponadto w folderze nie ma żadnej gamedaty. Co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 To pewnie nie zainstalowałeś do folderu z grą. Wypakuj na pulpit i dopiero przenoś do folderu CoP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dopyl Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 O proszę nie ma mnie 2 tygodnie a ty już spolszczony mod wychodzi i to z nowymi lokacjami. :o Nie wiem jak wy to robicie ale jesteście świetni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOL1234 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Ja mam poważny problem jeden z bandytów w obozie jest nieśmiertelny(nie rusza go 13 strzałów gaussa-ze spawnera) nazywa się Kościel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Bo pewnie zaatakowałeś bazę bandytów bez zrobienia najpierw kwestu na "wykrywacz min" :) Żeby stał się śmiertelny musisz najpierw pogadać z mechanikiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOL1234 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Mam pytanie, czy ten "gun pack" będzie działał ze spawnerem(spawner będzie "widział bronie ")? Wydaje mi się że nie ponieważ spawner nie ma, powiedzmy zakodowane że spawnuje te nowe bronie np. "wpn_glock18.ltx"( z tym glockiem to przykład) Czy to zostało uwzględnione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.