Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Nazwa: Anomaly AI extension Twórca: wuut Data dodania: 13.06.2020 | Data aktualizacji: 02.09.2020 Opis: Spoiler Zmienia zachowanie AI. Przeczytaj opis. Wersja TLDR: W ten sposób twórca chce zmienić niektóre aspekty podejścia SI do walki i przed walką. Takie jest jego podejście i ma nadzieje, że w końcu uda się go całkowicie odnowić. Dlaczego? Głupota AI: Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego pojedynczy bandyta myśli, że może zmierzyć się z uzbrojonym oddziałem żołnierzy? I ten problem występuje we wszystkich obszarach. Mentalność "Strzelaj na oczach" NPC'ów jest prawdziwym problemem i faktycznie przerywa zanurzenie w świecie gry, przynajmniej dla autora. Treść (lub co?): NPC są bardziej świadomi swojej sytuacji i najpierw ją przeanalizują przed podjęciem działań. Jeśli NPC zobaczą jakąś przewagę, na przykład przytłaczającą liczbę wrogów, będą starali się unikać walki. NPC będą ustawiać zasadzki na nieświadomych celach Wolność unika walki z oddziałem Powinności: [FILM NA YT] Zasadzka wolność kontra obowiązek: [FILM NA YT] Bandyta chowa się za osłonę i decyduje się na atak [FILM NA YT] Unikający walki bandyta: [FILM NA YT] Reddit: Reddit.com W jaki sposób: NPC mają krótką pamięć o pobliskich sojusznikach i wrogach NPC standardowo nie są wrogo nastawieni i stają się wrodzy w zależności od: Wielkość sojuszników w pobliżu, obejmuje oddział i pobliskie oddziały sojusznicze Wielkość drużyny wroga (na przyszłość) Sprzęt i sprzęt wroga (zbroja, broń) Frakcja i współczynnik definiowany przez frakcję (wuut_ai.ltx). Na przykład Bandyci prawdopodobnie atakują, gdy jest ich więcej. Monolit atakuje, nawet jeśli jest ich mniej. Uwagi: ROZPOCZNIJ NOWĄ GRĘ Zombifikowani są na razie poza równaniem. Nie przejmuj się nimi, jeśli widzisz, jak się włóczą. Nie używaj dodatku twórcy „Anomaly Loot Claim” razem z tym dodatkiem, ponieważ ma to pewne negatywne skutki. Autor zapewni poprawkę później. TO JEST WIP. Nie oczekuj cudów ani magii od samego początku. Autor potrzebuję opinii, jeśli nie otrzyma opinii, nie może ulepszyć tego dodatku. Bardzo proste. AI członkowskie nie utrzymują przy zapisach (JESZCZE). Po przeładowaniu sztuczna inteligencja traci koncentrację. Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.