Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2020 Nazwa: Weather Edits Twórca: Snaefells Podziękowania: Oryginalni autorzy Data dodania: 28.07.2020 Opis: Spoiler Poprawki poświęcone głównie ustawieniom mgły i kilku drobnych poprawek tu i ówdzie. Testowany tylko na DX11/DX10! Do zrzutów ekranu twórca użył wszystkiego, co mógł znaleźć, z paczek Cromm Cruac'a, i wrzucił wszystko razem do folderu (brak w zestawie!). Również tu i tam dokonał pewnych korekt tekstur i kolorów. Twórca bardzo poleca również zainstalowanie poprawki Sky Bloom. W przeciwnym razie niebo będzie wyglądało na zdmuchnięte. Ustawienia twórcy pliku user.ltx, który został użyty do robienia screenów: Dla tonemap: r2_tonemap_adaptation 1. r2_tonemap_amount 1. r2_tonemap_lowlum 0.4 r2_tonemap_middlegray 1.1 jasność: <- użyj tego ostrożnie, wszystko stanie się jasne. szczególnie niektóre obszary podziemne, które domyślnie są już zbyt jasne. r__exposure 1.5 r__gamma 1.3 sun: r2_sun_lumscale 1. r2_sun_lumscale_amb 1. r2_sun_lumscale_hemi 0.6 bloom: r2_ls_bloom_fast off r2_ls_bloom_kernel_b 0.7 r2_ls_bloom_kernel_g 3. r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7 r2_ls_bloom_speed 100. r2_ls_bloom_threshold 0.3 <-zwiększ wartość, ponieważ to zależy jakiego używasz monitora. Wartość 1 usuwa bloom'a, uwalniając pełną teksturę nieba. Screeny: Spoiler Zaton: Spoiler Jupiter: Spoiler Prypeć: Spoiler Link do pobrania: Spoiler Moddb: [KLIK] Źródła: moddb.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.