Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 NAZWA: Nowy Arsenał 7 PLATFORMA: Cień Czarnobyla + OGSR Engine (samodzielna) TWÓRCA: phorumer DATA PREMIERY: 18.09.2020r. AUTOR SPOLSZCZENIA: OPIS: Spoiler CECHY NOWEJ WERSJI: Spoiler Grafika z «Zewu Prypeci»; Nowa broń; Nowa skryptowa walka (może być wyłączona w pliku konfiguracyjnym Nowego Arsenału); Masa nowych zadań i wiele zmian. WYMAGANIA SYSTEMOWE: Spoiler Dla komfortowej gry będzie potrzebna taka konfiguracja: System operacyjny: Windows 7 / Windows 8 / Windows 10 / 64-bit Procesor: i5 2400 lub podobny od AMD Pamięć operacyjna: 8 GB Karta graficzna: RX460 lub GTX 1050ti Miejsce na dysku: 20 GB TWÓRCY I PODZIĘKOWANIA: Spoiler Twórcy projektu (w alfabetycznym porządku): dsh - pomoc i idee związane ze skryptami KRodin - silnik, skrypty lordmuzer - silnik, skrypty phorumer - pomysł, fabuła, bronie SK0RPY0N_O89O - tekstury, zadania, testowanie Podziękowania: Użyto niektórych schematów i zasobów z OGSE, OP-2, OGSEOP2 DSH, OGSM, Improved Interface, HD Graphics, Foto Zona, NLC, NS2016 i szeregu innych modyfikacji. Oddzielne podziękowania dla (w alfabetycznym porządku): editor46, BFG, dsh, Gaz1k, Marafon6540, Mari, MarsiK, Mordovan, Murarius, Rastaman_vip74, RevolveR, Romark, SpaceMarine, Starter, W.A.S.P., ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R. Szczegółowa informacja o autorstwie użytych materiałów znajduje się w dokumentacji. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Uwaga: Dana modyfikacja zawiera absolutnie wszystkie zasoby wymagane do uruchomienia gry i nie wymaga zainstalowanego „S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla”, więc nie musisz rozpakowywać archiwum i wrzucać do folderu z oryginalną grą! Pamiętaj, aby zainstalować mod na 64-bitowym systemie Windows! Zainstaluj biblioteki Microsoft Visual C++ (jeśli nie zostały jeszcze zainstalowane). Pobierz wszystkie pliki "archiwa gry z Google Drive" i wypakuj do jednego pustego katalogu, w dogodnym dla Ciebie miejscu, w którym masz pełne prawa dostępu. Najlepiej nie na dysku systemowym. Następnie pobierz i rozpakuj wszystkie pliki "pozostałe archiwa z Google Drive" do tego samego katalogu, zastępując pliki. Powinien wyglądać tak: Spoiler appdata bin_x64 start_64.cmd gamedata.db_00_base gamedata.db_01_levels gamedata.db_02_levels gamedata.db_03_levels gamedata.db_05_meshes gamedata.db_06_sounds gamedata.db_07_textures gamedata.db_08_textures gamedata.db_09_textures gamedata.db_99_main fs.ltx StalkerUserManual.pdf NewArsenalReadme.txt Przejdź do folderu bin_x64, znajdź plik xrEngine.exe i uruchom go. Przejdź do opcji i skonfiguruj grafikę oraz sterowanie. Rozpocznij nową grę. Graj. Uwaga: folder appdata zawiera plik konfiguracyjny new_arsenal.ltx, w którym można skonfigurować niektóre parametry rozgrywki. Ważne: nie instaluj tej wersji na poprzednie! Wymagana jest czysta instalacja. Nie przenoś również pliku konfiguracyjnego user.ltx ze starszych wersji bez specjalnej potrzeby, pozwól grze go wygenerować. Uwaga: zapisy wykonane w poprzednich wersjach NA najprawdopodobniej albo się nie załadują, albo, jeśli są załadowane, nie będą działać poprawnie, więc lepiej nawet nie próbuj ich ładować. Rozpocznij nową grę. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Dwoma plikami: - archiwa gry z Google Drive [71 MB]: [KLIK] - pozostałe archiwa z [12,5 GB]: [GOOGLE DRIVE] | [YANDEX] Jednym plikiem: - z Torrenta [12,3 GB]: [TORRENT #1] | [TORRENT #2] <- nie są od razu aktualizowane DODATKI: Spoiler 1. Nieduże poprawki od Опричник: Spoiler Cechy poprawki: Inny inwentarz (plecak). Pas rozszerzony do 15 slotów. Przenoszona/maksymalna waga zwiększona do 120kg. Włączono normalne strzelanie z celownikiem na ekranie (celowanie nie jest już konieczne). Pocięto łup NPC'om, będą przeszukiwać tylko jeśli potkną się o niewidomego. Zwiększono pojemność skrzynek 10-krotnie. Wydłużono okres przeterminowania artefaktów 10-krotnie. Zmieniono postefekty od radiacji. Nieduże zmiany kosmetyczne. PS. Inwentarz został dostosowywany do rozdzielczości 1920х1080 i 1024х768. Na innych - sorry, nie sprawdzano. Link do pobrania: https://yadi.sk/d/9Sp5aSMiQSz9sg 2. Celowniki od slesar6razriada: Spoiler Opis: Proszę nie rzucać kapciami, szczególnie dla zwolenników realizmu i wiarygodności! Zebrane do kupy z różnych źródeł, otwarte siatki celownicze dla rozdzielczości 16:9 i dostosowane do NA7. Nie mogę grać z 3D, a alternatywa też mi nie odpowiadała. Dwa celowniki, 1p78 i 1pn58, są trochę poza obrazem, ale generalnie starałem się sumiennie uchwycić celownik i wygląd. Absolutnie wszystkie pliki nie zostały wykonane przeze mnie - wyciągnąłem je z OP2, KBT Weapon Pack v.4.0, Arsenal_mod. Krótko mówiąc, zrobiłem to jak mogłem. Priorytetem była wygoda, a nie rzeczywistość. Produkt jest dostarczany w stanie, w jakim jest, nie przyjmuję żadnych roszczeń, dlatego podczas instalacji wykonaj kopię zapasową plików. Link do pobrania: https://drive.google.com/file/d/1KjAUcHC0UOeo22aTebYYW6pYkEkRon11/view 3. Celowniki od dog19601: Spoiler Opis: Jak i obiecywałem, zrobiłem otwarte celowniki, zmieniłem szkiełka. Teraz każde szkiełko odpowiada celownikowi. Robiłem dla rozdzielczości 1920х1080, ale myślę, że przypasuje dla każdej rozdzielczości 16х9. Wrzucić do folderu z grą. Jeśli są konflikty, postawcie moje, a potem swoje adaptujcie, jednakże jeśli nie czitujecie z bronią, to nic się złego nie wydarzy. Screeny: Spoiler Link do pobrania: https://yadi.sk/d/rhR4areUvZVT4w 4. Poprawki od aromatizer: Spoiler Opis: 1) bind_stalker.script - linijka 299: dla włączenia/wyłączenia trybu strzelania z dubeltówek podwójnym strzałem, dostosowałem standardowe przyciski zmiany trybu ognia. Oprócz oczywistej wygody, to eleganckie rozwiązanie pozwoli uciec od całego kodu, związanego ze sterowaniem podwójnym strzałem przez plik konfiguracyjny gry. sztalker_weapon.script - Dodałem funkcję sterowania podwójnym strzałem z dubeltówek (linia 793) za pomocą standardowych przycisków przełączania trybu ognia. Wyłączyłem nakładanie/zdejmowanie celowników jednym klikiem (zakomentowane linijki 694 i od 697 do 791). Tak jak dla procedury zainstalowania/zdjęcia celownika jednym kliknięciem używa się slotu lornetki, punktem zaczepienia jest następująca poprawka: weapons_addons.ltx Zdejmowalne celowniki więcej nie są wymagane w slocie lornetki ("slot = 8" zamieniono na "slot = "), bo jest to właściwe tylko wtedy, gdy jest możliwość używania optycznego celownika jako lornetki. Takim sposobem, teraz przycisk funkcji specjalnych broni zarządza tylko podwójnym celowaniem i laserowym desygnatorem. UWAGA! Przed instalacją tej poprawki, trzeba upewnić się, że w slocie lornetki znajduje się LORNETKA. Jak to mówią - aby uniknąć nieporozumień. 2) necrolog.script i xr_motivator.script linia 216: wiadomości o śmierci stalkerów w zonie alife'a przychodzą natychmiast. Podawana jest nazwa i frakcja nowo wprowadzonych. Ta poprawka pozwala, trzymać rękę na pulsie i unikać sytuacji, kiedy fakt śmierci NPC jest nagle odkrywany po upływie pewnego czasu. 3) sr_no_weapon.script - wyłączenie wymuszonego chowania broni w odpowiednich zonach typu bunkier Sidora. Teraz z piwnicy można strzelać do nadbiegających wrogów. Wziąłem z Shoker Weapon Pack. 4) ui.hud.dds - bardziej zauważalne na hudzie wskaźniki szóstego zmysłu i szumu postaciе. 5) w_binoc.ltx - zwiększyłem zakres regulacji zoom'a dla lornetki twórcy, aby było prościej robić ładne zdjęcia. 6) flares.ltx - wyłączyłem flary, bo to dzicz kinematograficzna. 7) dinamic_hud.ltx - wyłączyłem złośliwe skryptowe efekty strzelania. Link do pobrania: https://yadi.sk/d/eynleRRW0rPrWw ŹRÓDŁA: amk-team.ru ap-pro.ru stalkerportaal.ru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 Cztery i pięć było fajne. Szóstka to: Spoiler PTMI ba III Zobaczę co to za cudo ta wersja 7. p.s. knaga jaguara, jakiś tam limit przekroczony i nie ma pobierania, nie ma yanka jest tylko srugle. Pobiorę w nocy jak nie będę spał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2020 (edytowane) Spoiler Edytowane 19 Września 2020 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 19 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2020 Tak wygląda jedna z możliwości z zakończeń moda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Fajnie się w tę wersję gra, bez wylotów, zawieszeń i mogłem dostać się bez problemów razem z moim Manulem na Lokację Kołchoz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Wyszła czwarta aktualizacja z 03.10.2020r. Zmienił się rozmiar plików "archiwa gry" z Linki do pobrania: 1) Naprawia wylot na lokacji Portal na renderach 3 i 4; 2) Naprawia brak możliwości wykonać w pewnych okolicznościach zadania na zabicie Łukasza; 3) Dodaje wyszukiwanie kwestowych przedmiotów za pomocą menedżera ЦЗ w magicznych plecakach; 4) Wnosi inne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 3 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Cześć, takie małe pytanko - jaki jest kod do pierwszych drzwi na Radarze, tych za snajperem z Monolitu? Standardowo powinien być 1287975, ale nie tym razem. Nie zależy mi na tych trzech apteczkach, ale jest tam otwarte zejście do innego pomieszczenia ze sporą ilością zwłok i chętnie bym tam pomyszkował... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Bacenty 7472: Przejście, solucja video - patrz film nr. 18 - 1:09:11 - 1:09:14 : 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Witam ile w tym modzie jest lokacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 3 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2022 Kanon1022 - wpisz fraze i sam poszukaj: Список локаций в моде Новый Арсенал 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 4 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Dzięki @vidkunsen za chęć pomocy, naprawdę to doceniam, ale - znając moje popier...zajączkowane szczęście w kratkę - jak zwykle nie pykło... Ani kod 7472, ani 7274 nie zadziałał, co zresztą widać na załączonym filmiku. Wyczaiłem, że taki kod istnieje, jest on zawarty w pliku [all.spawn], po wyszukaniu go otrzymałem następującą frazę: [ph_code] code = 7472 on_code = {+peshera_quest_find} %+rad_code_door_unlocked% Na mój głupi rozum, to zanim wpiszę ten kod, muszę najpierw wykonać jakieś zadanie związane z odnalezieniem czegoś w jakiejś pieczarze. Jedyne, jakie mi się kojarzy, to zadanie od Sacharowa na odnalezienie jakiegoś ustrojstwa związanego z teleportacją w podziemnej bazie Monolitu - dawno wykonane i w zasadzie zapomniane. Czyli tak: albo czegoś/kogoś tam nie odnalazłem (poza przedmiotem questowym, bo skoro zadanie zaliczone, to musiałem dostarczyć), albo to nie to zadanie i (być może) nie ta pieczara. Ktoś? Coś? S.T.A.L.K.E.R._ Call of Pripyat 2022-11-04 02-30-26_Trim.mp4 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Bacenty - sytuacja analogiczna do naduzywania spawnera - masz przedmiot ale nie ma akcji bo nie zaskoczył skrypt/sktypty bo nie szło po fabule tylko na łatwiznę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bacenty Opublikowano 4 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 @vidkunsen nie używam spawnera i staram się iść zgodnie z fabułą, więc nie wiem, co mogło nie zaskoczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlkin Opublikowano 4 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 (edytowane) Jak coś nie "pomiksowałem" to tutaj ten kod, tak prawidłowo, gracz dostaje jako informację z PDA uczonego. Gdzieś po drodze uczonego nie było? Albo w okolicy? PDA puste w temacie? Może było - tylko chwilę - jako dynamiczna? Na YT pusto? Albo przeczesz pliki moda z tym infoportion - co już sobie wydłubałeś - to się i dowiesz pewnie. PS. a tu link na serię MrSanches72 https://www.youtube.com/playlist?list=PLQazZ5fwvjbnYWO0vJIYIckzBdTgmOo2T Edytowane 4 Listopada 2022 przez qlkin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Listopada 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2022 Ten jajogłowy może być koło MI-8 w lesie na Radarze albo w którymś laboratorium, na przykład na jantarze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.